Produkt is precies zoals op de website is omschreven. Snelle levering.

Vriendelijk, professioneel en meedenkend met de klant.

Ze zorgen voor een goede klantentevredenheid. Indien er toch een probleempje opduikt, zoals bij mij laatst, blijven ze zeer rustig en zorgen voor een goede oplossing. Chapeau!!

Beste klant, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze klantenservice. Mocht u nog vragen of andere problemen hebben dan staan wij altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Uw BRICOFLOR Team

Kwaliteit, mooi kleur

Het pakketje was op Tijd geleverd. Mijn e-mail met vragen waren geantwoord op tijd. Ik ben tevreden met mijn nieuwe vloer

Beste klant, Super fijn om uw reactie te lezen! Dank u wel en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Uw BRICOFLOR Team

Vriendelijke klantenservice

Alles ging zoals het hoort te gaan en de vloer werd zelfs eerder geleverd dan wat er voor de levertijd stondt

Beste klant, Wat fijn dat u vloer binnen de levertijd geleverd is! Dank u wel voor uw reactie en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Uw BRICOFLOR Team

Alles perfekt verlopen!

Snelle levering en goede communicatie

Beste klant, Wij zijn erg blij om uw reactie te lezen! Wij wensen u veel plezier met uw product! Met vriendelijke groet, Uw BRICOFLOR Team

snel en juist geleverd

De PVC Tegels kwamen volledig overeen met de foto op de site. Snelle levering en duurzaam en gemakkelijk materiaal om mee te werken!!

Beste klant, Het is altijd fijn om te horen dat het product perfect overkomt met de impressie beelden op de site zodat u de passende vloer heeft voor uw ruimte. Wij wensen u heel veel plezier met uw PVC tegels! Met vriendelijke groet, Uw BRICOFLOR Team

Ondanks een moeilijke periode (Coronavirus) gewoon geleverd.

Een week nadat ik de staal besteld heb is deze al binnengekomen. Top!!!

Beste klant, Wat leuk dat u een sample bij ons heeft besteld. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen per telefoon, chat, of per email zodat wij u kunnen helpen de juiste keuze te maken. Met vriendelijke groet, Uw BRICOFLOR Team

Dinsdag besteld en vrijdag in huis. Dus helemaal top. De kwaliteit van het pvc kan ik nog niet beoordelen omdat we het nog moeten gaan leggen. Maar over de aflevering zijn we zeer positief. Chauffeur heeft netjes gebeld en was zeer vriendelijk.

Beste klant, Wat fijn dat u vloer zo snel geleverd is! Dank u wel voor uw reactie en wij wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Uw BRICOFLOR Team

Zeer tevreden met de bestelling en levering

Stalen op voorhand besteld, enige tijd later de zelfklevende tegels. Normale levertijd 7-10d vind ik normaal en OK (product moet ook nog geproduceerd worden). Korting van betalende stalen mooi mee verrekend! Levering OK maar de chauffeur mag wel iets sneller bellen dat ie langskomt en niet als die al voor de deur staat Zelfklevende tegels gebruikt voor renovatie wc muren. Blijven echter niet goed plakken op de oude tegel ondergrond ondanks behandeling met de aanbevolen primer. Verwerking is super gemakkelijk en een beetje fix all heeft alles opgelost, resultaat is prachtig. Ideaal voor een renovatie waarbij de tegel dikte belangrijk is!

Beste klant, Dank u wel voor uw reactie! Wij zullen de feedback aan de courier zeker meenemen. En wat fijn dat u zo blij bent met de zelfklevende tegels voor uw ruimte! Wij wensen u heel veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Uw BRICOFLOR Team

Vloer niet geleverd na 2x leverafspraak!!!

Slecht Heb mijn vloer nog niet binnen 2X bezorg afspraak vloer niet geleverd!!

Kleine monsters veel kabaal

Twee monsters aangevraagd, daarna komt er een berg mail met voorwaarden etc. Je denkt: wat heb ik misdaan? Uiteindelijk waren de monsters niet monsterlijk groot.

Super snelle levering!

Dit is de 2e keer dat ik hier besteld, vloerbedekking werd snel geleverd en ziet er weer goed uit!

heb nog geen vloer ontvangen

nou leuk ik heb nog niks gehoord of gezien van de vloer wacht nog steeds op datum dat de voer wordt geleverd dus kan ik niet meer zeggen als slecht kom maar terug als hij eindelijk is geleverd en het mag weleens opschieten

Nog helemaal niks

Dit is al de derde mail die ik krijg over een beoordeling te doen . Terwijl ik de nieuwe vloer nog niet eens ontvangen heb. Heb al betaald via webshop. En krijg een levertijd van 7a 10 werkdagen .

snel en correct

duidelijke en correcte afhandeling

Staal aangevraagd

Het ging soepel en het kwam netjes thuis aan.

Goed, duidelijk en netjes

Gewoon nette firma, doet goed hun best de klant tecreden te stellen. Prima keuze

Doet wat het beloofd

Geen enkele aanmerking op de bestelling en aflevering bij “Bricoflor” Bestelling :marmoleum click keurig afgeleverd binnen een paar dagen.

Goed ontvangen

Monster goed en snel ontvangen.

Proefstalen tijdig ontvangen

Wij hebben enkele proefstalen van PVC-vloeren aangevraagd en keurig ontvangen.

Goede prijs, slechte communicatie

Prijs zeer scherp, marmoleum tegels nergens goedkoper gevonden. Telefonisch helaas niet bereikbaar door technische problemen? Levering van bestelling afgesproken, echter 4 uur voor niets gewacht.. Geen excuses gekregen, bestelling kwam dag later, omdat het de dag ervoor op verkeerde truck zou zijn geladen. Hierdoor veel uur verspild, vrij moeten nemen van werk etc. Communicatie was tijdens dit proces erg slecht. Excuses waren op zn plaats geweest. Uiteindelijk goed product ontvangen. Qua prijs zeker aan te raden, service en communicatie kan beter.

Vlot geleverd, prima vloerbedekking.

Tapijttegels besteld, vlot geleverd, vriendelijke chauffeur. We zijn tevreden, alleen jammer dat het €10 verzendkosten per doos is en niet per bestelling. We hadden maar twee dozen, dus het viel gelukkig mee, anders wordt het toch wel kostbaar.

Naar een mailtje,is het opgelost

Alleen nog maar staaltje besteld.Omdat deze wat lang achter bleef ,een mailtje gestuurd en een vriendelijke mail terug gekregen .Na een paar dagen was het geleverd.Er kan altijd iets fout gaan. Wij gaan onze vloer bestellen en deze keer misschien zonder vertraging😀

Slechte communicatie, verlate levering maar goederen zijn goed

Levertijd wordt niet gehaald. Zeer slecht bereikbaar. Telefonisch niet bereikbaar, je wordt naar een Duits telefoonnummer verwezen maar die kunnen niet in het Nederlandse bestelsysteem kijken. Afspraken worden niet nagekomen, transporteur zou bellen voor levering, staat hij onaangekondigd aan de deur als je op het werk bent. Order gesplitst in twee deelleveringen, track & trace niet werkend. Heel veel mails en telefoontjes aan besteed. Teleurstellende ervaring. Na 13 dagen de bestelling pas compleet.

Het duurt te lang voor je de bestelde staaltjes thuis hebt.

Ik had op 9 januari een paar staaltjes besteld en toen die niet kwamen ben ik gaan mailen. Er was in de vakantieperiode enige vertraging onstaan. Dit was op 17 januari. Toen er op 21 januari nog steeds geen staaltjes waren, ben ik weer gaan mailen. Uiteindelijk zijn ze op 23 januari geleverd, twee weken na de bestelling. Dat mag wel wat sneller Bricoflor! Aangezien Bricoflor het enige bedrijf is die verkoopt wat wij zoeken, denk ik dat we hier wel een vloer gaan bestellen want de staaltjes zagen er wel goed uit. :-) Hopelijk gaat dat zonder problemen. Mijn beoordeling is daarom, voldoende.

Over Bricoflor

BRICOFLOR is gespecialiseerd in de verkoop van vloeren en behang II Sample service II Offertes voor grote orders II Laagste prijsgarantie.