Niet erg persoonlijk, wel erg goed

Het is een groot bedrijf en dat merk je. Alles verloopt correct maar onpersoonlijk, de plezierige koop- experience moet komen van de prijzen en de foutloze verwerking

Zeer goede service.

Na informatie ingewonnen te hebben ben ik zeer goed geholpen c.q. begeleid.

Goede kwaliteit, snelle levering, makkelijk aan te brengen, mooie dessins

Goede kwaliteit, snelle levering, makkelijk aan te brengen, mooie dessins

snelle levering met toch een kleine teleurstelling

voor de goede orde de levering was erg snel, top maar nadat ik samples had ontvangen en betaalt kreeg ik een kortingscode bij aanschaf van een vloer. ook kreeg ik een kortingscode voor inschrijving van de nieuwsbrief. echter bij het afrekenen van de bestelde vloer bleek de nieuwsbrief korting code niet correct, dus die 5,00 was ik al kwijt. dan de code van de samples maar ingevuld 3,95, deze werd in eerste instantie geaccepteerd en van het bedrag afgetrokken. toen ik wilde betalen met Ideal ontdekte ik dat de -3,95 plots verdwenen was, dus ook deze korting misgelopen. al met al mis ik toch gewoon € 8,95 aan korting waar ik recht op had. erg jammer

Beste Hans, Bedankt voor uw feedback. We hadden het prettig gevonden als u onze customer service gecontacteerd had, alvorens een review te plaatsen. Want natuurlijk willen we u de korting geven waar u recht op heeft. Het is zo dat er maar één kortingscode per bestelling ingevuld kan worden, dus zullen wij de €5,00 naar u terugstorten. Deze transactie kan enkele werkdagen duren. Onze excuses voor het ongemak. Team BRICOFLOR

Tapijt op rol

Snelle levering en een goede prijs-kwaliteit verhouding! Een aanrader!

Veel keuze goede service

Veel keuze , zeer goede kwaliteit en rappe levering. Aan te raden aan iedereen.

Zeer behulpzaam

heb helaas nog geen bestelling kunnen plaatsen maar zij zijn zeer behulpzaam geweest op al mijn vragen bestelling zal dan ook spoedig volgen

Goede website, keurige levering

Goede website, keurige levering

Prime bedrijf

Snelle levering , goed op de hoogte gehouden dmv mails ! Producten goede kwaliteit

Top service!

Kwaliteitsvolle vloer voor een goede prijs met goede, snelle levering.

Super service. Reageren binnen no-time op mails en via de sampleservice een prachtige vloer uitgezocht die we binnen 5 dagen al in onze keuken konden plaatsen.

Snelle levering.

Maandag besteld en donderdag geleverd! Sample iets lichter dan het er in werkelijkheid uit ziet. Dat is het risico met online bestellen, maar wij zijn er blij mee. Goede prijs, mooie kwaliteit!

Mooi matriaal en snel geleverd

Ze zeiden 7 tot 9 werkdagen, maar we hadden het al met 3 dagen binnen. Toppers

Bestelde spullen snel en netjes afgeleverd

Zie bovenstaand

Kleur was anders dan verwacht

De levering was snel en de bezorgkosten in verhouding laag. De kleur van de vloertegels was echter veel lichter dan op het plaatje van het computer scherm. Dat is jammer! Is ook moeilijk om precies weer te geven hoe de kleur precies is. Maar misschien kan er een betere beschrijving bij. Bv in dit geval : tegel is meer lichtgrijs dan donkergrijs.

slechte stalenaanvraag

Ik had 3 verschillende stalen van 3 verschillende vloeren aangevraagd en ik ontvang 2 stalen van 1 doorgezaagd stuk van 1 dezelfde staal!! Ronduit belachelijk en daar heb ik én zo lang op moeten wachten én voor betaald! Gelukkig heb ik mijn vloer ergens anders besteld! Geen aanrader dus!

De vloer is super.

Echter het lever bedrijf heeft mij een dag vrij laten nemen voor niks. Ze hadden de vloer verkeerd geladen. Dus ik was dus de afgesproken dag voor niks thuis. Zelf moest ik er nog achteraan bellen of deze nog geleverd ging worden. Met de vloer zelf niks mis en super vloer

Mooie overzichtelijke site Makkelijk te vinden Ruime keus Binnen de aangegeven tijd geleverd Compliment

vriendelijk personeel goede service ga zo door

vriendelijk personeel goede service ga zo door

Mooi product

Mooi product, snelle levering

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs. Transporteur was heel vriendelijk!

Ik had gebeld naar de klantenservice (tijdens aangegeven uren) en kreeg geen gehoor. Dag erna wel en die betreffende contactpersoon was niet bijzonder opgewekt.

Pluspunten

Mooie sample gekregen

Neem een ander bezorgbedrijf want dpd is verschrikkelijk ik heb een week moeten wachten op 1 sample en hij was gebroken!

Pluspunten

Goede prijs, makkelijk bestellen, zorgvuldige afhandeling en snelle levering.