Zeer slecht bedrijf

Behang gekocht. Was niet goed. Retour gezonden op eigen kosten. Daarna geen contact meer. Telefoon wordt niet opgenomen. Mails niet beantwoord. Ik ga mijn geld via de creditcard maatschappij betwisten. ADVIES: NOOIT KOPEN BIJ DIT SLECHTE BEDRIJF

Bestelling niet aangekomen

Bestelling is na drie maanden niet aangekomen. Geen reactie op meerdere mails en het geld ook niet teruggekregen. Wat een onbetrouwbaar bedrijf.

Heel slechte comunicatie....

Bestelde behang stalen , moest voor verzenden betalen en zou dat terug krijgen als kortingscode voor een nieuwe bestelling. Code werkte niet. 3 keer niet werkende code ontvangen. Toch bestselling voor behang geplaatst zonder korting, en als belofte dat het in de factuur wordt verrekend. maar helaas paar maanden verder niks ontvangen of gecorrigeerd. na 5 email's geen antwoord. niks. Klarna word niet aangepast. ik word helemaal genegeerd.

Stalen besteld en betaald n niets ontvangen

vloerstalen besteld en betaald voor verzending maar nooit iets ontvangen, pure afzetters. Via email nooit reactie op gehad. Blijf weg bij Bricoflor.

Nooit meer

Gedacht een zelfklevende vloer te hebben gekocht, is niet zelfklevend en mag deze niet in huurwoning verlijmen. Uitgelegd en vloer mag terug, alleen wel zelf even terugbrengen of terugzenden ( kosten per koerier € 150) Daarbij 1 heel pak vloerdelen kapot in stukken en weigeren deze om te ruilen, vervolgens mail blokkeren van mij en op spamlijst zetten, heel klantvriendelijk! Niks oplossen, zal jullie nooit ergens aanraden en zeker noemen als mensen het vooral niet moeten bestellen

keurig bedrijf

In eerste instantie was ik niet blij, omdat de vloer geleverd werd met een scheur doorheen de rol, van 2 cm. Uiteindelijk hebben ze een nieuwe vloer geleverd, volledig kosteloos. Doordat ze het zo keurig hebben opgelost, ben ik nu helemaal tevreden. Blij dat ze zo met hun klanten omgaan!

Komen afspraken niet na en geen geld terug.

Had een vloer besteld van 2100 euro maar deze bleek een vertraging te hebben. De afleverdatum zou langer dan een maand zijn. Besloot daarom de bestelling te annuleren. Bricoflor heeft de order echter niet stopgezet en hebben de vloer ongevraagd zonder afspraak toch geprobeerd bij mij af te leveren. (Was op dat moment niet thuis.) Nu wil ik mijn geld terug en een annulatie zoals aangegeven. Dit kan alleen als ik 150 euro verzend- en annuleringskosten betaal. Dit staat volgens hun aangegeven in de Algemene Voorwaarden. Nergens is dit echter terug te vinden. Heb aangeven dat ik recht heb op kosteloos annulatie volgens hun eigen algemene voorwaarden: "Wanneer levering niet mogelijk is binnen 30 dagen na bestelling dan heeft de klant het recht de bestelling zonder kosten te annuleren. " Hier word gewoon niet op gereageerd. De klantenservice via mail is echt belachelijk slecht en telefonisch contact is onmogelijk. Dit was het antwoord op de vraag om mij terug te bellen "Ik wil u graag informeren dat we geen klantenservice in het Nederlands hebben, alleen in het Duits of Engels." Vreemd, maar goed geen probleem. Krijg ik een mail de volgende dag dat het telefonisch contact toch niet mogelijk was. De persoon waar ik enkele dagen mail contact mee had was toevallig precies op dat moment op vakantie gegaan...... Let dus op. Bricoflor komen hun afspraken niet na, slechte communicatie en hebben geen nederlandse klantenservice. Wil graag mijn geld 2100 zonder 150 euro verzend- en annuleringskosten waar ik recht op heb.

Perfect!!

Ik had reeds een moderne houten lattenwand en ik heb via Bricoflor behang Behang PintWalls II "391091" A.S. Création besteld. De muur is supermooi geworden. Kwaliteit vh behang is perfect en het is stukken goedkoper dan de houten versie. Het behang is niet v echt hout te onderscheiden en heeft ook struktuur. Wij zijn er heel tevreden over.

Bricoflor: De Perfecte Wandbekleding Gevonden voor Mijn Droominterieur!

Bij Bricoflor vond ik eindelijk de perfecte wandbekleding voor mijn droominterieur! De ruime keuze aan stijlen en patronen maakte het eenvoudig om iets te vinden dat bij mijn smaak paste. De bestelervaring was vlot en de levering was snel en probleemloos. De kwaliteit van het behang overtrof mijn verwachtingen en heeft mijn ruimte werkelijk omgetoverd tot een stijlvolle en uitnodigende omgeving. Ik raad Bricoflor ten zeerste aan aan iedereen die zijn interieur wil verfraaien met hoogwaardig behang.

Bricoflor: Transforming My Space with Stylish Wallpaper!

I recently purchased wallpaper from Bricoflor and I couldn't be happier with my experience. The extensive selection of designs and patterns made it easy to find the perfect match for my home. The ordering process was seamless, and the delivery was prompt. The quality of the wallpaper exceeded my expectations, and it has truly transformed my space into a stylish and inviting environment. I highly recommend Bricoflor for anyone looking to enhance their interior design with top-notch wallpaper.

Stijlvol behang en uitstekende service bij Bricoflor!

Ik ben ontzettend blij met mijn recente behangaankoop bij Bricoflor! Het ruime assortiment aan stijlvolle ontwerpen maakte het kiezen een plezier. De bestelling werd snel geleverd en de klantenservice was uiterst behulpzaam. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en een prettige koopervaring!

Uitstekende Behangervaringen die Je Verbazen!

Bricoflor heeft een uitgebreide collectie prachtige behangontwerpen. De kwaliteit is top en de klantenservice is uiterst behulpzaam. Mijn aankoopervaring was probleemloos en ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Stijlvolle Wanddecoraties

Ik wil graag mijn ervaring delen over de behangwinkel "Stijlvolle Wanddecoraties" in Utrecht. Geweldige keuze aan patronen en kleuren, vriendelijk personeel dat deskundig advies gaf, uitstekende kwaliteit van het behang en moeiteloze installatie. Een absolute aanrader voor iedereen die zijn muren wil transformeren!

Oplichters

Wilde behang terugsturen, na 8 telefoontjes met steeds 39 min wachttijd eindelijk is de behang opgehaald. Nu maand later nog geen geld terug. Heb gebeld en ze zouden geld overmaken, maar niks... vreselijke mensen, houden je voor de gek

Geweldige keuze aan behang bij Bricoflor!

Blij met mijn uiteindelijke keuze het behang is van hoge kwaliteit en was gemakkelijk aan te brengen.

Klantenservice

De klantenservice bij Bricoflor was uitstekend

Goed kwaliteit

Het materiaal is dik en stevig en de kleuren zijn levendig en helder. Het was gemakkelijk aan te brengen en blijft goed zitten.

De levering bij Bricoflor was zeer snel en efficiënt

Betrouwbaar en goed kwaliteit

Ik zou Bricoflor zeker aanbevelen aan anderen. Hun website is zeer gebruiksvriendelijk en hun collectie behang is fantastisch.

Mijn behang snel ontvangen

Kwaliteit

Het behang was goed beschermd en kwam zonder enige schade aan.

Mooie samples

Goed kwaliteit samples, blij mee

Prachtige patronen

Ik was op zoek naar iets unieks en jullie hadden precies wat ik zocht. De patronen zijn prachtig en de kwaliteit van het behang is uitstekend.

Geweldige behangcollectie bij Bricoflor!

De levering was snel en de kwaliteit van het behang is fantastisch! Ik zal zeker nogmaals bij jullie kopen en ik zal Bricoflor aanbevelen aan mijn vrienden en familie.

Goede klantenservice

Toen ik vragen had over het behang dat ik wilde kopen, was het personeel erg behulpzaam en deskundig. Ze gaven me advies over welke materialen het beste bij mijn project pasten en beantwoordden al mijn vragen snel en vriendelijk.

Over Bricoflor

BRICOFLOR is gespecialiseerd in de verkoop van vloeren en behang II Sample service II Offertes voor grote orders II Beste prijsgarantie.