Uitstekende kwaliteit behang

Ik heb onlangs bricoflor.nl bezocht voor nieuw behang voor mijn woonkamer en ik ben erg tevreden over mijn aankoop. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en gaf me goede adviezen bij het kiezen van het juiste behang. De installatie van het behang was zelf gedaan, en ik was blij met hoe mooi het uiteindelijk op mijn muren uitzag. Het heeft mijn woonkamer een nieuwe uitstraling gegeven en past perfect bij mijn meubels en decor.

Mooi behang en Vloeren! zeker een aanrader

Ik ben zo blij met mijn nieuwe behang van bricoflor, het was precies wat ik zocht en het heeft mijn kamer een compleet nieuwe uitstraling gegeven. Daarnaast heb ik onlangs een vloer gekocht en ik ben erg tevreden over de kwaliteit en het uiterlijk van de vloer. Beide aankopen waren de perfecte keuze voor mijn huis en ik zou zeker aanraden om bij deze winkel te winkelen voor behang en vloeren.

Een geweldige ervaring bij Bricoflor met snelle levering

Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente aankoop van een vloer bij Bricoflor. Ik had het geluk dat ik geholpen werd door een zeer deskundige en vriendelijke verkoper genaamd Ewan. Hij heeft me uitstekend geholpen bij het kiezen van de juiste vloer voor mijn woning. Na het maken van mijn keuze, werd de vloer snel geleverd. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Mijn nieuwe vloer ziet er fantastisch uit en voegt echt iets toe aan mijn huis. Ik heb al veel complimenten ontvangen van mijn familie en vrienden!

Goede prijs, snel geleverd.

Keurig geleverd goeie prijs

Snelle levering goeie prijs tevreden klant

Scherpe prijs en prima levering

Snelle levering en prima product.

Gewoon zoals het hoord

Goede webshop goedkoper als anderen

Snelle levering en prima kwaliteit!

Na even zoeken naar behang op internet kwamen we op de website van Bricoflor.nl. Hier werd het behang van onze keuze aangeboden voor een zeer scherpe prijs. De bestelling ging gemakkelijk en we hadden het behang in binnen een paar dagen in huis. Wij zijn zeer tevreden!

fijne website en snelle, nette service

duidelijke website, overzichtelijk en laagste prijs bij vragen snelle en correcte reactie via email snelle service

Gewoon goed en snelle levering

Fijne communicatie

hoef ik niet verder te verklaren

Veel keus op een overzichtelijke website.

Aangetrokken door de korting hebben we behang besteld.

Duidelijke communicatie, er was levertijd maar dit werd goed doorgegeven. Mooi product uiteindelijk en prima prijs.

Geweldige vloer met isolatie, zou een 10 hebben gekregen als ze ook installeerden

Recentelijk een houtlook vloer en ondervloer bestelt. We moesten wel alles zelf leggen en egaliseren maar uiteindelijk goed gelukt. en de ondervloer zorgt voor geweldige demping

Behang voor de kamer gehaald, zeer tevreden

Ik ben blij met mijn aankoop van het urban loft behang, omdat het mijn kamer een unieke en moderne uitstraling heeft gegeven, en de klantenservice was zeer behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen.

Groot assortiment, ik kom graag terug

Ik ben zeer tevreden met mijn recente aankoop van behang bij Bricoflor vanwege de uitstekende kwaliteit en de grote keuze aan ontwerpen om uit te kiezen.

Mooie vloer met makkelijke installatie

Ik heb de Slate Grey vloer gekocht, nu heeft mijn huis echt een moderne en stijlvolle uitstraling gegeven, en zelfs de installatie zelf gedaan. Nouja, mijn man dan

Erg tevreden, goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden met mijn recente aankoop van de Aspen Oak vloer bij Bricoflor, vanwege de uitstekende kwaliteit en de snelle levering.

Bricoflor biedt hoogwaardige vloeren. Zeker een kijkje waard

Ik heb onlangs de "Natural Oak" vloer van Bricoflor gekocht en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De textuur en afwerking van de vloer zijn van hoge kwaliteit en het ziet er prachtig uit in mijn huis. De installatie was ook vrij eenvoudig en het resultaat was fantastisch.

Na mijn aankoop bij Bricoflor kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben met de kwaliteit van het product en de uitstekende klantenservice.

Bricoflor is een uitstekende winkel met hoogwaardige producten en geweldige klantenservice.

Na mijn aankoop bij Bricoflor, ben ik meer dan tevreden met de kwaliteit van hun producten. Ik heb de "Woodland Oak" vloer gekocht en het heeft mijn huis echt een nieuwe look gegeven. De kleur en textuur van de vloer zijn precies zoals beschreven op de website. Maar wat me het meest opviel was de uitstekende klantenservice van Bricoflor. Ik had een paar vragen over de installatie en ze hebben me altijd snel en vriendelijk geholpen. Ik zou deze winkel zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige wand- en vloerbedekking. Bedankt Bricoflor!

Prachtige laminaatvloer

De medewerkers van Bricoflor denken actief mee. Zo zat er een golving in mijn vloer. In plaats van egaliseren is besloten om de golving eruit te frasen. Dat scheelt ontzettend voor mij portomonee. Top tip! De vloer ligt prachtig, mooie pinten. Alleen maar complimenten

Vloer was geleverd, geen klachten

Vloer zonder problemen geleverd, was eerst out of stock maar door de hulp van de service desk kon ik de vloer toch reserveren

gerflor senso click

De vloer was makkelijk te leggen, geen problemen

Goed product, duurde wel lang

Behang besteld, duurde een week langer dan vermeld maar goeie kwaliteit!

Hochstrasse 10 42105 Wuppertal

043-3020090

Over Bricoflor

BRICOFLOR is gespecialiseerd in de verkoop van vloeren en behang II Sample service II Offertes voor grote orders II Beste prijsgarantie.