Goed product, duurde wel lang

Behang besteld, duurde een week langer dan vermeld maar goeie kwaliteit!

Slechte reviews niet geloven!

Zelf geen problemen gehad, zeer tevreden met mij Tarkett vloer. Eindelijk het huis af

Top bedrijf, snelle levering, goed contact en prima product

Goede service, snelle levering, goed contact

Correcte snelle levering

Binnen enkele dagen bestelling ontvangen.

Uitstekende service en afwerking

Vriendelijke mensen die met je meedenken.

Top service!

Hele vriendelijke klantenservice, helpen mee en komen met oplossingen!

Snelle afhandeling

Snel bezorgd en duidelijke informatie omtrent verzending

vlotte correcte levering

Bestelling snel en goed verpakt geleverd.

Mooi behang op tijd ontvangen

Behang is op tijd geleverd en net zo mooi als op de foto's van de site

Betrouwbaar bedrijf

Vriendelijke service , meedenkend en snelle levering

Ik ben tevreden

Snelle levering.

Heel tevreden met mijn aankoop. Naast lijm zaten er ook andere dingen bij om te behangen. Heel leuk en netjes. Zou hier zeker weer kopen

Samples duurde langer dan verwacht, maar vloer was er snel

Samples bestelt, hadden helaas vertraging op genomen, gelukkig was dit niet het geval met de vloer

Behang goed geleverd

Na samples besteld te hebben, heb ik gelijk mijn behang gehaald. Geld terug gekregen en zeer tevreden met het behang. Handig dat de samples ook de achterkant hebben, zodat ik kon kijken hoe ik de behang moest monteren

Mooie vloeren en behang, snel geleverd

Bricoflor heeft mij verrast met hun geweldige selectie van vloeren en behang. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een mooie tegelvloer en bijpassend behang voor mijn badkamer. Was goed aangekomen en de installatie werd makkelijk gedaan door mij man.

Tevreden aankoop met makkelijke installatie

Ik heb onlangs vloeren en behang gekocht bij Bricoflor en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De kwaliteit van de producten is top en ze zijn ook heel makkelijk te installeren. Had klik vloer besteld

Goeie kwaliteit met breed assortiment

ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij bricoflor. De kwaliteit van de vloer is uitstekend en het assortiment is zeer uitgebreid. Zeker aan te raden.

Top behang

Superblij met het bestelde behang. Het voldoet helemaal aan de verwachting

Prachtige kwaliteit en netjes afgeleverd.

Prachtige kwaliteit en goede communicatie.

Prachtig!

Prachtig behang, gemakkelijk aan te brengen en mooi geleverd! Meer dan tevreden.

Mooi behang, super goede service en ondanks de vakantie snelle levering! Echt fijn

Prachtig

Prachtig behang en heel goed te doen! Geen ervaren klussers hier. Zelfs voor het eerst samen behangen, maar het is in drie uurtjes gelukt

Mooi avontuurlijk behang

Het behang van Bricoflor is van goede kwaliteit en makkelijk aan te brengen op de muur. Wij zijn heel blij met het resultaat.

Prachtig behang, goede service

Heel erg blij met dit prachtige behang, het is een ware eyecatcher! Het behang is makkelijk te verwerken op de muur.

Prachtige ontwerpen, topkwaliteit!

In de slaapkamer van onze pasgeboren zoon hebben we een wand behangen gekocht. Wat een prachtig ontwerp. We zijn er heel blij mee en iedereen die het ziet vind het prachtig. Behang is van superkwaliteit en daardoor eenvoudig heel mooi te plakken. Tenslotte zeer enthousiast over de fijne en persoonlijke service en snelle levering. Echt een aanrader!

Hochstrasse 10

42105 Wuppertal

043-3020090

Over Bricoflor

BRICOFLOR is gespecialiseerd in de verkoop van vloeren en behang II Sample service II Offertes voor grote orders II Beste prijsgarantie.