Favoriete webwinkel

Zoals telkens weeral heel goed geholpen en heel degelijk aanbod van materialen!

zoals altijd dik in orde!

weer zeer tevreden over de bestelling planten waren goed ingepakt en de rest ook 😁👍

Top assortiment en service

Mooi spul en een goede snelle service

Zeer goede webwinkel

goed uitgebouwde webwinkel, goede technische informatie en toelichting, vragen naar bijkomende info snel en oordeelkundig beantwoord.

Goede support snelle levering

bestelling netjes verpakt in een sterke verpakking en snel ontvangen, goeie track & trace erbij Ik ga zeker weer bestellen als dat nodig is

Verstand van zaken

Iemand welke niet alleen wil verkopen maar ook verstand heeft van aquarium spullen en alles wat met aquaria te maken heeft.

snelle levering, goederen keurig verpakt

zeer tevreden, geen opmerkingen

Een zeer prettige online winkel ervaring.

Als nieuwe hobbyist is het aanbod soms overweldigend. De website Azaqua zit boordevol met goede product omschrijvingen, ondersteunende reviews en een goede indeling. Dit geeft een goed beeld van wat en waarom je iets koopt. Daarnaast heeft Wilco via de mail mij duidelijk advies kunnen bieden over voeding en tips voor de inrichting. Beide bestellingen met een zeer tevreden gevoel afgesloten. Voor mij geen andere meer.

Snel en correcte levering

Alles zoals ik verwacht had. Mooie plantjes en ook groot genoeg, alleen stond er nergens dat je bij een CO2 fles van 500g een voetstuk nodig hebt om deze te kunnen neerzetten. Aangezien deze een bolle bodem hebben.

Perfect.

Bedankt voor de snelle en verzorgde levering.

perfect

bestelling netjes verpakt en snel ontvangen, goeie track & trace erbij zou er 100% zeker weer bestellen

Topservice

Ik stelde een vraag via het contactformulier, kreeg snel antwoord. Na doorvragen over mijn wensen werd mij een oploossing geboden, die niet in de webshop stond, maar wel perfect mijn probleem oploste. En voor een mooie prijs. Hulde Azaqua, specifiek aan Wilco

Snel en correcte levering

Complete CO2 set besteld. Via de website besteld. De basis voor de CO2 installatie stond al aangegeven. Met simpel aanvinken kon je de opties aangeven die je wilde. Besteld en de volgende dag werd alles netjes geleverd. Paste mooi in 1 doos en zonder beschadigingen aangekomen mede door de belletjesfolie..

Mooie winkel met veel producten! Top

Ik heb hier voor de eerste keer een bestelling geplaatst en ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en updates betreft de verzending. Ik had mijn bestelling een dag later al in huis, netjes verpakt en alles is goed aangekomen. De volgende keer bestel ik hier zeker weer!

MOOIE PLANTEN

de planten zagen er fantastisch uit, en groeien goed top product

Super product

De drijfplantjes zagen er super uit bij aankomst. En nu 2 dagen later zien ze er nog net zo goed uit en vermenigvuldigen zich heel goed. Perfect op tijd geleverd. Echt een super bedrijf

Snelle en verzorgde levering

Het door mij bestelde artikel werd al de dag na bestelling geleverd. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van de levering. Bij ontvangst was het artikel keurig netjes en beschermd verpakt. Kortom: Ik ben dik tevreden over de manier waarop Azaqua zijn bestellingen afhandelt.

Al voor de zoveelste keer weer een bestelling ontvangen. Fantastische spullen, goede site, geweldige inleving in hun klanten. Heb ze een paar weken geleden een bezoek gebracht. Heel goede zaak.

Deel levering ontvangen, vervolg ...

Bij ophalen pakket bleek deelzending te zijn. Nu 2 weken later nog geen informatie over het vervolg van de zending. Dit is de tweede bestelling en eerste keer ging alles prima

Beste frank, bij het bestellen van producten is de voorraad indicator zichtbaar op de productpagina. Zijn er meer producten besteld dan dat er op voorraad zijn? Per email proberen we dan de status "niet op voorraad" zo duidelijk mogelijk toe te lichten. In het geval van Daytime duurt het zo'n 1-3 weken. Wij doen er uiteraard alles aan om uw bestelde producten zo snel mogelijk na te leveren. Neem bij vragen of onduidelijkheden over uw bestelling dan ook gerust contact op. We informeren u graag.

Thuiskomen

Het is een kleine winkel, maar alles wat je als aquascaper nodig hebt of waar je over droomt is aanwezig. Gelukkig zijn er ook wat alternatieve producten als je een ADA skimmer van 200e net iets te prijzig vindt;) Verder staan er een paar mooie bakken met goed onderhouden scapes. De eigenaar van de zaak is erg vriendelijk, gastvrij en beschikt over de nodige kennis. Nog een persoonlijke pluspunt. Vanuit mijn woonplaats Zwolle is het nog geen half uurtje rijden!

Snelle reactie op vragen, flexibel en komen afspraken na!

Bij vragen is er zeer snel reactie via de mail. Beloftes worden nagekomen en alles was netjes op tijd in huis!

Goede service. Planten en stenen in goede staat en netjes verpakt. Geen beschadigingen.

Goede kwaliteit en top service

Heb al een aantal keer wat besteld bij Azaqua. Top merken, goede kwaliteit. Pakjes zijn netjes verzorgd.

Zeer tevreden over de producten, klantvriendelijkheid, leveren goede kwaliteit

Over Azaqua