Netjes geleverd.

Correcte afhandeling en levering.

Goede service, snelle bezorging

Azaqua bied een goede service en helpen je met elke vraag die je hebt. Ze weten veel over planten en bij problemen helpen ze je graag verder.

Heel slecht nooit meer bestel betaald kryg niks

Ik heb planten besteld en betaalbaar nooit ontvangen slechte zaak

Beste Rob, bedankt voor uw bericht. Het lijkt er op dat er iets mis is gegaan in ons systeem en een verkeerde status heeft gekregen, waardoor uw bestelling niet in behandeling is genomen. Uiteraard lossen we dit graag op en zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk verzenden. Onze excuses voor het ongemak!!

Mooie winkel en Goede service.

Website is breed opgezet. Winkel ziet er knap en overzichtelijk uit. En de service is top.

Ben heel tevreden

Alles wat ik tot nu toe heb besteld was in goede orde geleverd en ook binnen 1-3 dagen ontvangen. Top!

Zeer goed service ze hebben zeer twee mooie stukken corbo wood uit gekozen voor mij en ben heeeeel tevreden van zeker en aanrader mvg

Breed scala aan spullen en snelle afhandeling

Erg breed aanbod wat erg fijn is om te vergelijken tussen de spullen. De spullen zelf moet ik nog gaan beoordelen nadat ik mijn Aquarium krijg eind augustus. Maar erg tevreden over de website

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling!

Perfecte verpakking, snel geleverd. Goede kwaliteit van de geleverde planten, misschien wat aan de kleine kant!

Top site top service

Altijd goeie service

kwaliteits producten

plantjes waren zeer goed aangekomen keurig verpakt

altijd blij met de geleverde producten erg netjes

ik ontvang altijd erg mooie en sterke planten de service is ook erg goed nemen snel contact op als er wat is het enige wat ik zelf fijner zou vinden is de levertijd duidelijker hebben en de vooraad soms bestel ik iets zoals snelgroeiende planten als ik me bak opstart en die zijn op vooraad maar dan bestel ik er 10 inplaats van 5 maar dat zie je niet en dan mis je planten die toch ergens vrij belangrijk zijn in de opstart fase en dan heb je al wel je andere spul en de levering via post nl zou een hele verbetering zijn dpd heeft erg slechte levering op laatste moment toch de volgende dag en dat soort dingen voor de rest echt super tevreden

ik heb mijn plant mooi en heel binnen gekregen en het voer was er ook bij het website is mooi.

overal het is een mooie ervaring

Supergoede service

De bestelling worden steeds snel verwerkt, veilig verpakt en geleverd binnen een paar dagen.

Heel erg goed

Vriendelijke service en snelle levering met goede verpakking.

Goede ervaring

Goede ervaring gehad, helaas pech met de plantjes. Maar er wordt meteen een oplossing geboden. Mooie site, ruime keuze.

Snelle levering, precies zoals besteld

Goeie service

Prima webshop

Mooi aanbod aquascaping producten, snelle service en levering.

Snelle levering, top service

Xxx

heel goed

snelle en correcte levering

Prettig bedrijf en snelle levering

Een paar weken geleden heb ik de programmeerbare dimmer aangeschaft en na wat puzzelen toch gemakkelijk ingesteld gekregen. Als men in de gebruiksaanwijzing bij punt 2 erbij zet dat je daar ook kan kiezen tussen de hand en auto mode is het instellen nog gemakkelijker. De dimmer werkt nu een aantal weken naar tevredenheid en heb zo een mooie zon opkomst en zon ondergang. Ben er blij mee.

CO2 hervullen/omruilen erg handig

Perfecte service

Vulling voor co2 had ik besteld . Fles opgestuurd en kreeg keurig een volle fles retour gestuurd. Snelle service top heren bedankt.