Filters

10

Top !

Perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend! Nette en snelle levering. Goede producten.

Zeer goed en super snel!!

  • Aanbevelen? Ja
10

excellente prestation du site d'Azaqua

Rapide efficace dans la livraison . Matériel bien conditionné. Rendu lumineux de l'éclairage Daytime excellent. Une nette différence avec d'autres marques.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Goed, maar

Mijn ervaring met Azaqua is goed. De bestelling netjes verpakt en duidelijke communicatie vanuit Azaqua welke planten wel en niet leverbaar waren. Ik geef een halve ster minder omdat niet alle planten beschikbaar waren en ik in eerste instantie begrepen had dat als je alles voor maandag besteld je het allemaal het weekend daarop in huis zou hebben. Dit kan een fout van mijn kant geweest zijn, ik weet het niet. Ik weet wel dat Azaqua super goede communicatie geleverd heeft over wat er niet zou komen en erg vriendelijk en netjes is, en me laat weten wanneer de rest komt. Super tevreden met Azaqua, alleen jammer dat niet alles in 1x geleverd is, maar nogmaals, ik weet dus niet of dat dan een halve ster minder voor Azaqua is of voor Tropica.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Snel, duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service en tips

Een aantal materialen voor mn nieuw op te starten aquarium gehaald. Prima geholpen!! Kom hier zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie winkel , met een erg behulpzame winkeleigenaar.

Veel mooie spullen voor je aquarium aquascape

  • Aanbevelen? Ja
10

Top online winkel

Levering was zeer goed ingepakt en een duidelijke overzicht wat je besteld hebt top

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring

Mijn bestelling afwerken met een apart leveringsadres was niet eenvoudig voor mij, bij de vermelding in een mail, heeft men direct een volledige uitleg gegeven met een voorbeeld, dan is het gelukt, de misvatting lag natuurlijk bij mij, ik zeg altijd "lees wat er staat" maar mijn ervaring op andere webshops is niet zo professioneel als bij Azaqua, voor de toekomst weet ik waar op te letten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurige bezorging

Netjes na 2 dgn ontvangen, keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste aquascape shop van NL

Azaqua heeft een groot en goed assortiment aan (aquascape) producten. Snelle levering en goede service/aftersales!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering

De bestelling de volgende dag al binnen. Het betrof hier 2 items van glas. De items waren goed ingepakt. Al met al zeer tevreden en zal hier zeker nogmaals bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed Preis verhouding

Bestellung super schnell geliefert

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige webshop . Duidelijk en overzichtelijk bestellen

duidelijke webwinkel . Alles staat goed aangegeven , je krijgt duidelijke mails met bestel en verzendinfo . Verzenden ging vlot . Aanrader !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top materiaal!

Al een aantal keer een bestelling geplaatst en altijd al zeer tevreden geweest. Ik had deze keer toch redelijk wat plantjes besteld. Allemaal stuk voor stuk topkwaliteit! Een echte aanrader. Ook had ik beschermhoesjes voor over de filterinlaat te doen, besteld. Deze zijn ook van degelijke kwaliteit. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, verzorgd en bovenal kwaliteit!

Ik bestelde zowel wat soil als Hardscape-materiaal. Alles was aanwezig zoals besteld en keurig ingepakt. Samen geleden binnen de opgegeven deadline van 3 werkdagen. Mooi verpakt en mooie, kwalitatieve producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Very good contact, take care of customer and fast delivery. Thanks

Well done and convenient Web site. Clear catalog and easy shopping with clear description of products, stock, delivery time and delivery conditions. When needed, efficient contact with the team helps in the selection of the products. Fast shipping and good tracking.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Ondanks dat het goed ging kan het beter......

4 bestellingen gedaan waarvan ik er bij 2 gelijktijdig om informatie heb gevraagd. Helaas in beide gevallen geen antwoord gekregen. Waarom is er dan een mogelijkheid om opmerkingen of vragen te stellen als het toch niet wordt gelezen of antwoorden worden gegeven? Jammer, jammer..... verder een prima en goede site met veel info, nette prijzen en vlotte afhandeling. Een 10 beoordeling had het kunnen zijn maar ja......

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoonweg top

stuurde me snel en correct het gewenste materiaal. beter kan niet.top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede after service

Had schade aan een product dat geleverd was. Was goed verpakt maar was kwetsbaar. Goed opgelost en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke klanten service, en eerlijk antwoord

In eerste instantie dacht ik wat een ellendige bedoeling, zat zaterdag de hele dag te wachten, niets. Maandag zitten wachten weer niets terwijl ik neerzet toestemming had gegeven. Kort samen gevat dacht ik wat een zooitje omdat ik geen enkele indicatie kreeg. En van zondag tot aan maandag nacht kon ik nergens meer bij, alle links werkte niet en dacht dus dat er iets fout was gegaan. Na contact met dpd kreeg ik een b.s. verhaal te horen over een foutieve postcode, daarna aan het einde van de middag keek ik in mijn brievenbus en daar zat een briefje in met een heel duidelijke instructie omtrent neerzet toestemming. Weer gebeld en kreeg weer een vaag verhaal van dpd dat het niet duidelijk zou zijn voor de bezorger, weer een leugen. Lang verhaal kort webshop heeft weinig/niets fout gedaan maar omdat ze bij dpd aardig zaten te liegen dacht ik in eerste instantie dat het de fout was van de webshop maar niets bleek minder waar. Gewoon liegen liegen liegen door dpd. 5 sterren voor de webshop -5 voor dpd omdat ze de schuld gewoon aan een ander gaven.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend om zo'n negatieve beoordeling te ontvangen. Wij doen erg ons best om alle e-mails zo snel mogelijk te beantwoorden. Helaas is het niet gelukt om uw email binnen 4 uur te beantwoorden, sorry hiervoor. De reden waarom DPD uw bestelling niet de volgende dag heeft bezorgd, is onbekend. Wel is het erg druk bij de pakketdiensten en wordt er geen garantie gegeven dat het pakket ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd wordt. Normaal gezien ontvangt u een bericht van DPD als het pakket onderweg is, zodat u weet op welk tijdstip u het beste thuis kunt zijn. In de tracking informatie die u van ons via email heeft ontvangen, is op te merken dat het pakket op zaterdag helemaal niet in uitlevering is geweest. Om zonder meldingsbericht te wachten in de veronderstelling dat het geleverd wordt, is dan helaas toch iets te hoopvol. Wel is het erg vervelend dat deze verwachting is gewekt. Het pakket is maandag in uitlevering gegaan, maar helaas heeft de bezorger het niet kunnen bezorgen of neer kunnen zetten, waarop het pakket naar een Parcelshop is gegaan. Mijn excuses voor het ongemak. Hopelijk wekt bovenstaande uitleg enig begrip voor de situatie en mogen we het in de toekomst nog eens proberen.

10

Prima

Mijn bestelling gedaan een co2 fles. Kreeg al de volgende dag een bevestiging dat het opgestuurd was. De dag erna was het binnen. Prima verpakt Snel geleverd Geen min punten. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Zoals altijd de snelste in verzenden met track en trace nummer

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Alles wordt goed en snel geleverd en prachtig assortiment

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd