Goede kwaliteit en top service

Heb al een aantal keer wat besteld bij Azaqua. Top merken, goede kwaliteit. Pakjes zijn netjes verzorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over de producten, klantvriendelijkheid, leveren goede kwaliteit

Prima winkel

Keurig verzonden pomp flesjes uit the Brighty serie van ADA. Werkt naar mijn ervaring fijner, en beter, dan alle andere planten voedingen.

fijne site

in vitro planten zijn fantastisch, makkelijker te verwerken dan van andere aanbieders.

Heel tevreden!

Ik had voor de 2de maal een stuk spiderwood besteld en ze hebben beide keren een heel mooi stuk uitgekozen en werd snel geleverd. Dank je wel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service, hoge kwaliteit artikelen!

Ik doe nu al bijna een jaar zaken met Wilco van Azaqua, zowel als bezoeker in zijn mooie winkel als online. Ik vind Azaqua op het gebied van aquascaping op eenzame hoogte staan in Nederland: prachtig assortiment, goede prijzen, waardevolle persoonlijke adviezen en zeer klantgericht!

Spiderwood

Ik had een stuk spiderwood besteld, ze hebben mij letterlijk een prachtig stuk uitgekozen en werd heel snel aan huis geleverd, waarvoor dank je wel!

snelle levering, goed verpakt

Op de website stond duidelijk vermeld dat deze gesloten was i.v.m. vakantie. Tijden de sluiting heb ik de bestelling gedaan. Gelijk na heropening website mijn bestelling ontvangen! Top!

Helder.

Een professionele medewerker. Als onervaren aquascaper ben ik zonder afspraak op zaterdag naar de winkel gegaan. Medewerker Wilco Piest nam alle tijd om mij van de nodige informatie te voorzien waarna ik eenvoudig kon beslissen wat ik nodig had om met aquascaping te kunnen beginnen. Kortom een goede service ervaring.

Goed, snel

Snelle levering en netjes verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een en al lof over deze winkel

Voor de tweede keer bij Wilco op bezoek geweest voor mijn aquarium benodigdheden. En ook al meerdere malen op internet het een en ander besteld. Elke keer: advies op maat en erg goed meedenkend. Je zult bij hem een eerlijk advies krijgen, denk je iets nodig te hebben maar Wilco denkt dat je dit niet nodig hebt dan zal hij dat ook eerlijk zeggen. Er wordt dus echt in het belang van de klant gedacht. Top kwaliteit spullen, ik kan een ieder dan ook aanraden hier zaken te kopen.

uitgebreid assortiment.

Prima webwinkel met een prachtig assortiment. Ophalen/verzending is ook helemaal in orde. 1 tip, ik zou de website mobiel vriendelijker maken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vriendelijk en professioneel

Donderdag ochtend 20 juni op afspraak langsgekomen bij Azaqua van Wilco. Eerste indruk was al wauw, wat een mooie winkel met veel produkten. Diverse aquaria met beplanting, techniek en vissen. Met name de hardscape gedeelte is enorm vergeleken bij andere zaken. Wilco neemt echt de tijd voor je om diverse dingen te bespreken, geef je ook adviezen. Voor een bepaald budget een partij lavastenen, Phangang rock en Yamaya Stone gekocht. Twee mooie Corbo Root erbij gehaald. Daarnaast nog wat andere spulletjes. Helaas heb ik al diverse dingen elders gekocht. Wat ik mee kon nemen, ging in mijn rugzak en grote tas. De stenen werden verstuurd, geen enkel probleem. Dit is eigenlijk de One-Stop-Shop voor een aquariaan. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen en dingen te kopen.

Snel verzonden.

2 maal Daytime Matrix module SunLike fresh gekocht. Azaqua is zo'n beetje de enige in Nederland die dit verkoopt. Daytime Matrix is bij de aanbieders in Nederland/Duitsland even duur. De Nederlandse winkel en de positieve reviews die ik over Azaqua gelezen heb hebben mij doen overtuigen om bij Azaqua te kopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering!

Prima prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering!

Een groot succes!

Anderhalf uur rijden naar Steenwijk was het 100% waard. Nergens in Nederland zulke prachtige hardscape materialen gevonden, een zeer uitgebreide “state of the art” ADA collectie en fantastische service! Ik ben echt heel tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Precies als aangeboden, snel en prima quality

Eerste bestelling, voldoet volledig aan de verwachting. Volgende bestelling is onderweg!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect! Snel en goed geleverd; topkwaliteit!

Topkwaliteit snel en goed verpakt geleverd!

zeer goed

zeer goed hele snele levering en goed contact

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vraag gesteld via de mail, ik kreeg snel een goed en duidelijk antwoord met de link erbij. Super service!

Uitstekend!

Fijne webshop en winkel.Eigenaar heeft veel kennis en neemt uitgebreid te tijd om vragen te beantwoorden.Absoluut ėėn van de betere winkels.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, assortiment, kennis en fijne site

Zie titel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

No issues with my orders so far.

Your online shop is good. I haven't had any issues with any of my orders. I do want to comment on some items that you no longer sell (unless you plan to re-stock), you should remove them from your website. Also, can you offer PostNL for delivery option? DPD is very limited and DHL is too expensive. Thanks!

Super goed

Altijd snelle levering

Goede kwaliteit producten

De producten zijn zeer goed daar valt niks op af te keuren, de prijs mag wel iets aangepast worden producten zijn vrij duur of werken met een klantenkaart, klanten korting. Zeker als men meerdere producten koopt van het zelfde product.

Over Azaqua

Filter op Taal