Hele fijne winkel

Ik koop de meeste aquariumspullen (hardscape, planten en tech) hier. Goed advies en snelle levering!

Prima webshop.

Eerste ervaring maar zeker aanleiding om terug te komen.

Alles volgens verwachting-snel- goede tracebility- tien punten!

Zeer correcte manier van zaken doen!

Verrast door de snelle levering!

Keurig verpakt en geleverd als afgesproken.

goede levering

Het was allemaal mooi verpakt, maar er stond sua verzending 1-2 dagen met DPD, en dit was 4-5 dagen uiteindelijk geworden dus liever dat erop te vermelden, want ik het het anders ingecalculeerd met opstart aquarium. Ik had ook 6 plantjes monte carlo besteld, maar 1tje hiervan zag er donkergroen uit tegenover de andere waren mooi groen, dus daar misschien iets beter opletten. Voor de rest was alles dik dik in orde!

Heel simpel gewoon top

Ik heb voer besteld en het was de volgende dag al bij mij thuis heel netjes voor de volgende x echt de webshop waar ik heen ga.

Duidelijke site, snelle levering

Bartłomiej jachurski

Professional shop with professional service. Honest. Very helpful. I highly recommend shopping with them. BARTEK z Polski!!!

Echt aan te bevelen

Echt top, hoe goed en vriendelijk ik geholpen ben. Er is hier nog tijd voor een klant en zijn/haar vragen. Alles word goed uitgelegd en begeleid. Service lijkt vaak iets van vroeger maar dat is hier zeker niet. Ik ben heel blij met mn aankoop en zeker ook voor de schappelijke prijzen. Bij een bestelling was er iets niet op voorraad en dan word je goed op de hoogte gebracht van het verdere verloop. Dus ja als je iets voor je aquarium nodig hebt ben je hier helemaal goed!

Bestelling was keurig verpakt en is snel geleverd. Dikke pluim!! Groetjes Tom.

Erg behulpzaam en kundig

Hebben ons zeer kundig geholpen met het inrichten van een aquarium.

Correcte service

Bonzaiboom is een kunstwerk

Mooie actieve slakken

Zeer goede ervaring, zorgvuldig verzonden en zeer mooie slakken! Ben ontzettend blij met mijn aankoop! Deze winkel is een aanrader!

Prima gebruiksvriendelijke webshop

Snelle verzending, makkelijk / snel afekenen, goede service kortom prima webshop

Snelle levering. Mooi product

Kleur van de achtergrond is erg mooi. Makkelijk aan te brengen.

Fast

Fast delivery good quality

Zeer goed.

Je krijgt waar voor je geld, alles netjes en op tijd geleverd. Planten zeer goed verpakt.

Mooie webshop, mooie spullen, uitstekende service.

Als ik het niet kan halen bij mijn lokale specialist, dan is azaqua mijn go-to webshop. Uitstekend ingedeelde webshop waar alles makkelijk vindbaar is.

Prima spullen, snelle levering

Zeer netjes verpakt en erg mooie plant...

Top verkoper

Altijd zijn de planten correct geleverd en goed verpakt tegen beschadiging….

Zeer goed geholpen al voordat ik ook maar iets besteld had.

Zeer professioneel materiaal, mooie planten goed verpakt en een goede service.

Top webshop!

Overzichtelijke website, en snelle levering.

Snelle verzending en goede prijs!

Mijn bestelling was snel verzonden. Goede artikelen en goede prijs!