Voor het eerst een bestelling gedaan en direct tevreden. In vitro planten stuk voor stuk helemaal super. Steen zoals gevraagd ook gekregen, top!

Goed en snel!

Ruime keus. Bestelling snel geleverd.

Gewoon goed

Niets op aantemerken ,alles volgens afspraak, goed verpakt en op de afgesproken tijd verzonden. Ook leuke winkel met bizonder veel planten.

Naar wens

Mooi stuk spiderwood

Alles was keurig geleverd met duidelijke beschrijvingen en het ziet er goed uit.

Goede producten

Levering was snel, tegen een mooie prijs!

Goede producten, netjes verpakt, snel binnen.

Goede producten, netjes verpakt, snel binnen.

Goed spul

Goed spul en snelle levering.

Erg blij mee

Ik zocht al een tijdje een shizuku pot, deze vind ik bij azaqua evenals andere Dooa artikelen. Ze hebben snelle verzending, bovenal zeer tevreden.

Prima service geleverd volgens opdracht

Levering vond plaats overeenkomstig afspraak

Contact

Helaas is de bestelling niet compleet ontvangen. Kan gebeuren maar na 2 mailtjes te hebben gestuurd hierover nog geen reactie gehad. Dat vind ik wel jammer. Had nog een andere mail open staan waar ik ook nog geen reactie over heb ontvangen. Mijn eerste indruk is dan matig

Drukregelaar was defect Melding van gedaan wordt direct op gereageerd En opgelost

Zeer tevreden en snelle levering

Snel en duidelijk

Snelle levering, duidelijke communicatie en goede ondersteuning bij vragen. Alle, tot nu toe, bestelde producten zijn goed verpakt en zonder problemen binnen enkele dagen geleverd.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Alles wat ik gekocht hebt is gewoon van goede kwaliteit en hebben ook spullen die ze niet in alle aquaria winkels verkopen.

Makkelijk de spullen besteld. Snel en goed verpakt werd alles geleverd. Alles is van goede kwaliteit behalve de co2 slangen.

Hele vlotte service!

Vlot...

Gedreven profecioneel en kundig is dit bedrijf

Ik ben zeer goed geholpen en er werd alle tijd voor mij gemaakt. Hierdoor kon ik tot de juiste beslissingen komen pver de producten die ik nodig had. Ga met dezelde passie door als die ik merkte toen jullie mij aan het helpen waren.

Mooi zwarte ADA screenfolie in een groot formaat besteld - 150 x 60 cm. Levering in 1 dag, ben zeer tevreden.

Super service!

Ik wordt altijd goed geholpen en vragen worden altijd beantwoord. Spullen keurig verpakt en snel geleverd.

Alles is snel en goed geleverd. Netjes verpakt zodat de stenen en andere producten niet beschadigd zijn.

Erg goed!

Goede producten voor een goede prijs. Producten snel in huis.

Goede planten en perfect verpakt

Mooie planten die er fris uitzien en uitstekend verpakt. Goede snelle antwoorden wanneer via email daarna gevraagd wordt.

Planten besteld. Maar ze zijn echt perfect. A al

Alles netjes geleverd

Goede kwaliteit en op tijd geleverd