Prima geregeld

Alles snel geregeld.

Keurig ingepakt

Mijn bestelling van de stenen was prima ingepakt.. Heel mooie stenen, had gehoopt dat er ook wat kleine bij gehad maar dit niet speciaal gevraagd... Al met al prima geregeld en prachtige stenen

Zoals beloofd, groot assortiment

Ze hebben voor elk wat, groot assortiment en keuze mogelijkheden zat, met name voor producten tbv Aquascaping zoals Tropica en ADA waar elders moeilijk of niet verkrijgbaar is, snel en goede levering en fijne website ook

Het is echt een top bedrijf

Altijd goeie hulp! Altijd vriendelijk en leuk om te komen!

10/10

Heb 15 kg dragon stones besteld, héél snelle levering, mooie combinatie van kleine, middel en grote stenen. Kortom 10/10. Hier ga ik nog bestellen!

Veel kennis en goed advies

Prima uitgeruste winkel , vriendelijk en deskundig geholpen

Azaqua goed voor vis en goed voor mij, 2 vissen in 1 klap!

Advies van Azaqua: Doe een waterverversing, doseer groeipower en voeg CO2 toe en het resultaat zal goed zijn met geen alg aangroei. Ja ja, dat moet ik nog maar eens zien! Ze hebben geen bij Azaqua geen woord gelogen en mede dank zij hun advies staat mijn aquarium er nu top bij. Zo goed zelfs, dat ik regelmatig moet snoeien om de weelderige plantengroei een beetje in toom te houden. Ik beveel iedereen CO2 te gebruiken of gaan gebruiken! U zult er geen spijt van krijgen!

Alles in orde bij Azaqua

Ik bestel regelmatig spullen bij Azaqua, het assortiment is uitgebreid en up-to-date De levering snel en de service is prima.

ZEER GOEDE PLANNING VAN LEVERINGEN.

GELEVERD OP DE DAG EN BINNEN HET UUR DAT WAS MEEGEDEELD. EERSTE KEER DAT DE LEVERING, VAN WELKE DAN OOK LEVERINGSGROEP, EEN ZO NAUWKEURIGE( BINNEN EEN UUR) PLANNING GEEFT EN ZE DAN OOK NOG NALEEFD. PROFISIAT !!!!

Zeer snelle levering, top bedrijf

Een aantal keer besteld bij Azaqua, altijd zeer snelle en complete levering. Een artikel had de verkeerde afmeting, na dit gemeld te hebben de volgende dag de juiste op de mat.

Goed bedrijf met zeer veel keuze

Ik kreeg mijn bestelling snel en goed verpakt geleverd. De kwaliteit van het bestelde product is prima en ik zal in de toekomst zeker nog een keer de winkel bezoeken cq online bestellen.

Goede service, advies en bestelgemak

Aantal dingen bestelt en keurig geleverd, hele bak aangeplant met nieuwe planten en erg goed advies, heb op laatst nog wat verandert en dat werd keurig aangepast. Planten kwamen perfect aan en erg goede kwaliteit.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, snelle leveringen gewoon nr1 als gaat om aquariumbenodigheden, inrichten

Makkelijke site en snel + goed geleverd

meer dan tevreden

meer dan tevreden over de service en uitleg als je vragen hebt.

Levering perfect gegaan!

Geweldige service

Snelle service, moest er iets ontbreken of nakomen doen ze hun best om het zo snel mogelijk in orde te brengen.

Snel en goede service

de bestelling is snel aangekomen, een defect item werd heel snel vervangen.

Snelle en goede levering

Zeer prettig telefonisch contact en overzichtelijke complete website!

Azaqua heeft alles netjes op orde, ga zo door.

Top en Snel

Netjes verpakt snel bezorgt goed product

Zie titel

Uitstekend geholpen en goed geadviseerd.

Al langere tijd op zoek naar een geschikt aquarium voor aquascaping. Uitstekend geholpen en goed geadviseerd hoe en met welke materialen de inrichting te verzorgen.

Uitstekend!

Bestellingen worden altijd vlot geleverd en goed verpakt. Ook kwetsbare producten als glaswerk en levende planten zijn goed beschermd. Uitstekend aanbod voor de aquascaper en bijna altijd de goedkoopste!

Goed productSeachem stability

Net verzorgd en redelijk op tijd geleverd Seachem Stability ,doet waar het voor gekocht is