Mooie producten, snelle levering en goede klantenservice.

Zeker een aanrader!

Fast delivery

I received what i urgently needed really fast.

Mijn favoriete website!

Heeft alles, levert snel en staat altijd klaar om vragen te beantwoorden. Zeker een aanrader!

Plantjes goede kwaliteit toesturen zonder probleem Een tevreden klant. Bedankt azaqua.

Duidelijk en goed

Ik ben zeer tevreden met de leverancier. ze hebben veel te bieden en zorgen voor een uitermate goede afhandeling van mijn order.

Snelle bestelling wordt goed en zorgvuldig ingepakt

Goede service.

zeer bevredigend

snelle levering ruime keuze zeker voor herhaling vatbaar.

Goede shop, kwaliteits artikelen, snelle verzending

Heb al meerdere keren wat besteld, altijd goed. Erg mooie planten ook. Top shop.

Levert wat er gevraagd wordt

Ik had lavasplit nodig om mijn aquarium van hoogte te voorzien. Besteld en dag erna thuis afgeleverd. Ook via Instagram chat goed geholpen met vragen over mijn inrichting van mijn aquarium.

perfecto.

snelle levering turbo....... top top.

Co2 systeem goed en snel samen kunnen stellen

Bij Azaqua een wegwerp CO2 systeem samengesteld. Alles werkt naar behoren en heb er nog wat leuke accessoires bijbesteld zoals een Co2 checker van glas. Het leuke vind ik dat ik eigenlijk voor een prikkie een systeem heb samengesteld dat volledig naar mijn wens is, in tegenstelling van bestaande systemen; daar zit altijd wel iets in wat je niet gebruikt maar wel voor betaald. Absolute aanrader dus! Mijn volgende bestelling bij Azaqua zal er daarom zeker komen.

Super snelle levering, mooi verpakt en geen mega grote doos met een hoop papier in. Mooie plantjes en goed verpakt .

Koop hier al een lange tijd mn aquascape materialen naar alle tevredenheid, goede service en snelle levering

Goede afhandeling

Nette en vlotte afhandeling

Fijne webwinkel met mooi assortiment

Voor aquascape spullen moet je bij Azaqua zijn. Mooi assortiment, schappelijke prijzen en goede service!

Snelle levering met goede producten

Hele snelle levering, stenen en hout die ik heb gekregen zijn perfect!

Grote keuze, goede prijzen, in geval van vragen snel antwoord, uitstekend verpakt en snelle levering!

goed behandeld en alles netjes vezorgt

Prima product

De bestelling ging simpel. De bevestiging ging snel, helaas door post NL heb ik het pakket 4 dagen later ontvangen dan PostNL zelf aangaf. De bestelde drukregelaar doet wat hij moet doen. Het was goed verpakt.

Good stuf for resonable price

OK

• Poleciłbyś nas? Yes

Uitstekende ervaring.

Correcte weergave van de voorraad van de items op de site. Op tijd geleverd. Top!

Snel en goed ingepakt.

Ondanks de koude week, was mijn pakketje op een goede tijd gezonde en goed ingepakt.

Top winkel

Ben er nu 2x geweest,er wordt tijd voor je genomen,en geluisterd,dan vindt ik heel belangrijk.

Deskundig, snel en netjes

Wilco en het team helpen zeer goed en alles is netjes verpakt en wordt snel geleverd. Top