Supervlotte eerst aankoop.

Na het stellen van enkele vragen kreeg ik zéér snel en duidelijk antwoord. Een vlotte eerste aankoop, ik kom zeker nog terug!

Zeker een plek om aan te raden

Ik had een flinke bestelling gedaan ivm de opstarten van mn scaping bak waaronder de co2 art pro reduceer ventiel aquarium Soil de scaping tool set van azaqua je hebt wel een idee alles perfect thuis gekregen ik was bang voor mijn reduceer ventiel ivm de verpakking samen met mijn aquarium Soil maar ze hadden het zeer netjes in 2 verzendingen gedaan zodat de andere spullen niet hoeven te leiden Kortom een top winkel dat zeer aan te raden is

Toujours été satisfait des achats

J'ai toujours été satisfait des achats et même quand il y a une erreur dans l'envoi cela est réglé immédiatement par le patron.

Kwaliteitsproducten die goed verpakt zijn en snel geleverd. Kan niet beter.

Great

The website is clear and easy to use, the purchase was smooth and delivery very fast. The customer service was also excellent, very responsive and helpful.

Snele levering, goed product

Laatst een CO2 ventiel gekocht ter vervanging van een kapotte. Prima ding en mooi op tijd.

Alles liep uitstekend

Uitstekend, alles van aankoop tot bezorging ging soepel.

Goede prijs, snel bezorgd!

Beste prijs voor een koop 2L Co2 fles die ik kon vinden en snel bezorgd!

Top producten

Zoals te verwachten, top producten en service

Levering en vragen over Co2 atomizer super opgelost

Om mijn Co2 uit het aquarium te halen heb ik een Co2 atomizer besteld. Doordat mijn druk wat hoog lag kreeg ik het apparaat niet direct goed aan de praat. Na een telefoontje werd ik zeer goed geholpen om de apparatuur juist in te stellen. Gewoon top!

Gewoon zoals het hoort.

Snelle complete levering, goede communicatie. Wat wil je meer?

bestelling correct afgeleverd

Bij het bestellen is de verzendkosten onduidelijk. De geleverde kneedbare lijm is een flop. ondanks een aantal pogingen werkt dit materiaal niet.

Prima producten

Mooie site, eenvoudig bestellen en snel geleverd

Heel goede communicatie, prachtige planten en sublieme services

Ik ben al enkele jaren trouwe klant en raad iedere aquarium liefhebbers aan om je aankopen te doen bij azalqua top producten, grtjs jean.

Alweer topkwaliteit!

Verse plantjes ontvangen.

Prachtige planten zeer goed verpakt

Super en over alles nagedacht

Onlangs voor het eerst besteld bij deze winkel, het was prettig dat ik een bericht kon sturen dat ik mijn bestelling later bezorgd wilde hebben. Ik vreesde eerst voor de inhoud toen de pakket bezorger het pakket in de hal gooide (ondanks het breekbaar label) maar vanwege de goede verpakking in de doos is alles heel gebleven. Ik had onder andere zes slakjes besteld en deze doen het allemaal goed in mijn tank. Dus super!

Mijn ervaringen zijn positief

IK kan helaas geen 10 geven omdat Azaqua gebruik maakt van DPD als pakket dienst. Ik heb hele slechte ervaringen met deze pakket dienst.

Zeer goed drijfhout

Het drijfhout was goed verpakt en zeer goed aangekomen . Mooie stukken drijfhout. Zeer goede kwaliteit en kwantiteit.

TOP

alles tijdig geleverd en goed verpakt

Top goed product zeer snelle levering!

Ik beveel jullie zeker aan! Snelle levering en goede lamp!

Super winkel!

Service staat hier hoog aangeschreven!

goeie service

goeie service

Excellent

Bestelling geplaatst wat heel gemakkelijk ging. Direct netjes een bevestiging en volgende dag in huis. Gewoon top!!

Prima plantjes, wel slecht bereikbaar

Via mail en telefoon was het moeilijk contact te krijgen over de status van mijn bestelling, daar ging wel een paar dagen overheen. Was op dat moment niet fijn maar kwam door vakantie en onderbezetting dus begrijpelijk. Plantjes zijn helemaal prima en komen netjes binnen. Niet alles heeft het overleefd in het aquarium, met name de epifyten hebben het moeilijk maar kan ook aan de waarden liggen hoewel ik CO2 gebruik. Soms zitten er aan de in vitro plantjes erg korte worteltjes waar je nauwelijks mee uit de voeten kan om ze te planten.