Prima Webshop

Na wat zoeken op internet naar een CO2 systeem kwam ik hier terecht en heb dan ook hier mijn CO2 systeem aangeschaft. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Goed assortiment, prima service en levering

Een webshop met een goed assortiment. Vlotte levering van de niet plant producten. Ik had zelf een verkeerde maat Lily buis set besteld. Retourneren en afhandeling ging netjes en correct. Communicatie is uitstekend.

Leuke overzichtelijke site die waarmaken wat ze beloven.

Scherp in prijs en een zeer nette levertijd. Top

Goed advies en goede producten

Zeer vriendelijk persoon die veel verstand heeft van het vak. Geeft goed advies en verkoopt goede producten. Mooie winkel met allemaal producten die lastig te verkrijgen zijn. Zal azaqua aan iedereen aanraden!

Geweldige service

Ik heb laatst een ADA 60p Aquarium besteld met planten. Over de planten was ik niet zo heel erg over te spreken, maar het koste mij een emailtje en het werd geregeld. Zo hoort het.Ook telefonisch makkelijk bereikbaar en staan je vriendelijk te woord. De keuze is enorm. Regelmatig wat besteld en ik krijg het altijd binnen 2 dagen. Wat wil je nog meer. Ga zo door.

Perfecte service

Ik was al tijden opzoek naar een ADA kaku short, en heb er hier een kunnen bemachtigen. De "long" versie ook overigens. Verpakking was goed, alles is heel aangekomen, verzending was er na 1 dag. Steenwijk -> Rotterdam Snel en net email en telefoon contact gehad. Kom hier zeker terug!

Altijd goede service en snel bezorgd top ­čĹŹ­čśë

Fijnevwebshop

Fijne webshop. Levering zoals afgesproken en producten goed verpakt. Wel is er een hoog bestelbedrag nodig voor gratis levering; en dan wordt er gratis geleverd met dpd en niet post nl (hier moest ik dan als nog 6,95 voor betalen bij een bestelling van 170 euro...). Dpd heeft zeer weinig afhaalpunten waardoor je mogelijk lang moet rijden naar een afhaalpunt. Verder bezorgd dpd eigenlijk altijd te laat. Dat was ook bij deze bestelling weer zo.

#Premium

Onlangs een bezoek gebracht op een doordeweekse dag aan Azaqua. In een paar woorden samengevat, klant en servicegericht, denkt mee aan een totaaloplossing en geeft waar nodig tips en trucs. Zeer nette winkel met een kundige eigenaar die verstand van zaken heeft en jou het gevoel geeft oprecht geïnteresseerd te zijn in zijn klant. Ondanks het feit dat ik alleen een ADA 60F tank heb gehaald ben ik uiteindelijk tevreden naar huis gegaan met veel meer, driftwood, ADA gravel, deco sand en nog veel meer, niet geforceerd maar puur uit zijn enthousiasme! Op naar de volgende aankoop eerdaags (planten en voeding).

uitstekend

eerste maal dat ik iets bestel . perfect toegekomen en netjes verpakt .

Topproducten rechtstreeks van de expert

Ik heb de afgelopen jaren meerdere malen producten afgenomen en of het nu techniek of planten betrof, altijd heb ik de spullen in perfecte staat en perfect verpakt binnen een mum van tijd mogen ontvangen. Vragen voorafgaand aan een eventuele bestelling of na ontvangst van een product worden altijd uiterlijk binnen enkele uren zeer professioneel en vriendelijk beantwoord. Dat is ook niet heel erg vreemd wanneer je je realiseert dat er zeer gepassioneerde aquaristen achter deze (web)winkel schuilen.

Mijn aquarium gekocht zeer goed ingepakt, maakte me toch zorgen of hij heel aan zou komen. Maar daar was niks op aan te merken geen krasje te zien. Al met al een goede winkel, en een goede service. Top!!!

ruim aanbod, snelle levering, goede verpakking

Veel en kwalitatief goede producten voor een aquarium, extra pagina's met informatie voor beginners en gevorderden, wat wil je als aquariumhouder nog meer? Bestellingen worden snel geleverd en planten worden zo goed verpakt dat ze echt heelhuids aankomen. Ik ben niet in staat om naar de winkel te gaan en daarom ben ik extra blij met een goede webshop.

Uitstekende producten en goede service

De producten worden keurig ingepakt en bezorgd. Site is overzichtelijk en netjes vormgegeven. Wilco is iemand die verstand van zaken heeft en geeft advies per mail. Ik blijf graag klant bij Azaqua

Goede, snelle service, prettige communicatie.

Snelle levering, goede prijzen

Uitgebreid assortiment van hoge kwaliteit, scherpe prijzen en snelle levering! Erg aan te raden!

Perfect geleverd, goed verpakt, voldoende informatie ivm de levering zeer vriendelijk en beantwoord altijd snel uw vragen!

Goede levering, uitgebreid assortiment

Mooie site, groot assortiment. Op mobiele apparaten kan productpresentatie nog iets beter. Levertijden voor planten zijn wel aan de lange kant, maar producten zelf zijn goed.

Perfect geleverd!

Dennerle scapers tank besteld en deze is heel aangekomen! Ben erg tevreden over de producten die ze leveren..

Prettig zaken doen.

Goede website, duidelijke product omschrijving en foto's. Bestellen en betalen gaat makkelijk. Netjes bevesting per mail. Track&trace zodat je je levering kan volgen. Mijn bestelling was niet compleet maar binnen 3 dagen had ik de aanvullende spullen alsnog binnen.

Prima advies en hoge kwaliteit

Prima advies en hulp ook na de aankoop goed

Snelle reactie op vragen via mail, en de bestelde goederen zijn van uitstekende kwaliteit.

Snelle service, snelle bezorging, ruim assortiment

Alleen maar lof!

erg goede service

de service is erg goed en duidelijk antwoord bij vragen. bestellen gaat erg makelijk en snel!

Perfect in orde

Duurde een dag langer dan gehoopt, maar alsnog waren de plantjes nog zeer fris, fout lag bij DPD en niet bij Azaqua.