Netjes en snel geleverd

Een vlotte & correcte verzending tegen een eerlijke prijs

Azaqua, is een mijn favorieten.

One of the best aquarium websites

Great site, very responsive, attentive to customers, the prices are very correct, large choice of products, very fast delivery. Thanks AZAQUA!

Good store to order for aquarium needs

The Azaqua online store is good and easy to order things from. Only thing I would like to see is that they add PostNL as an option for shipping my order.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Naaldventielen zijn goed af te regelen en van goede kwaliteit.

Je bn een hele toffe man en altijd korekt

Altijd goede service top !!!

Snelle levering goede service

Alles goed geregeld Op tijd in huis

Snelle levering en duidelijk advies en omschrijving

Klantvriendelijk en snelle levering

Bestelling vlug verkregen en was allemaal in orde

Goed en snel geregeld.

Ik had in 2019 bij Azaqua 2 daytime matrix modules gekocht. Echter een week of drie geleden bleken deze niet meer naar behoren te werken omdat er blijkbaar vocht in getrokken was. Ik heb toen een mail met foto naar Azaqua gestuurd met de vraag hoe het met de eventuele garantie zat. De dag er na al antwoord met de vermelding dat ze 2 nieuwe op zouden sturen. Verder werd er aangegeven dat er covers te koop zijn voor het daytime matrix systeem. Deze heb ik meteen besteld echter deze covers hebben niet de lengte om het hele profiel af te dekken en er zitten gaatjes in die precies onder de geplaatste modules komen. Nadat ik gezien heb wat vocht kan aanrichten met het daytime matrix systeem heb ik voor een andere oplossing gekozen. Ik heb nu de profielen op een glasplaat gelegd waardoor er geen vocht meer bij deze verlichting kan komen. Al met al goede service en snel afgehandeld door het personeel van Azaqua. U ziet zo kan het dus ook. Groetjes Geert.

Goed aanbod, snelle levering

Mooi uitgebreid aanbod en een snelle levering. Alles wat je nodig hebt voor een mooi aquarium!

Altijd correct geleverd Altijd proper verpakt Ik heb al verschillende dingen besteld van planten tot materialen en nog nooit geen klachten gehad Gewoon top

Goede snelle service

Goede spullen mooie overzichtelijke site en goede prijs voor alles

Producten voldoen aan de beschrijving

hele goede spullen

ik heb plantjes besteld en stenen in de stenen zat genoeg keus verschillende grotes en vormen plantjes kwamen goed aan alles is goed verpakt waren veel stekjes

zeer goed !

Goed verpakt zodat het veilig is aangekomen. had een duidelijk track & trace code gekregen. ook zeer snelle verzending. en helemaal niet duur !! top service !!!

Zeer goede service. Top team daar in Holland.

Als ik 1 probleem heb met bestelling...effe mailtje sturen krijg zeer snel antwoord. En ze hebben alle topproducten wat een aquariaan nodig heeft.

Top service en kwaliteit super.

Makkelijk bestellen, goed assortiment, nette website. Houden je netjes op de hoogte betreffende voortgang levering. Netjes geleverd. Niet de goedkoopste maar zeker wel super kwaliteit.

Snelle levering en zeer goede service

Bijna twee weken geleden plantjes besteld. Vlot en netjes verpakt geleverd. Chinese klimop voldeed niet aan de gewenste kwaliteit. Mailtje gestuurd, na een dag antwoord: excuus, dat had niet gemogen. Sturen een nieuw exemplaar op. Kijk dat is nu klantgericht en optimale service. Wilco nogmaals bedankt.

Super materiaal

Alles correct verlopen

Top aquascape speciaalzaak!

Al lange tijd ben ik frequent klant bij Azaqua. Ik vind het een hele fijne winkel. Uitgebreid assortiment. Met aandacht en passie voor de hobby. Azaqua levert kwaliteit en goede service. Azaqua denkt graag met je mee. Ben je onverhoopt een keer minder tevreden, dan zoekt Azaqua een oplossing. Een fijne website ook. Makkelijk bestellen, goede informatievoorziening en goede afbeeldingen. Ook altijd vlot antwoord op vragen/ e-mails. Heel blij met deze winkel!

Vlotte verzending, vragen werden op zeer korte termijn beantwoord. Zeer goede kwaliteit van de planten bij aankomst

Planten van goede kwaliteit!

Voor een rescape van onze Rio 450 planten besteld. Goede kwaliteit en erg goed verpakt.tevens een Co2 cilinder mee besteld helemaal tevreden.

Uitgebreid sortiment + concurrende prijzen + kwaliteit = topshop

Gewoon de beste aquascape winkel van de Benelux.