geen ander woord dan tevreden.

Uit gebreide website met zeer veel aanbod van aquarium benodigdheden, hardscape en aquariumplanten. Duidelijke informatie over producten en ism tropica, (boeken als kado bij bestelling en app) alles wat je wil weten over aquascapen.

Prima producten

Mijn 3de bestelling Azaqua Totop heden alles prima verzorgd

Eheim Classic 1500 XL (2260), buitenfilter

Snel Geleverd en Een Goede Communicatie van de zender.

Slechte service en niet behulpzaam!

Naar aanleiding van de goeie review's een glazen visvoer dispenser besteld. Deze is netjes binnengekomen maar brak na 2 maanden spontaan af . Heel mijn aquarium vol met visvoer! Dat zou niet moeten kunnen! Direct contact opgenomen met de winkel. Gevraagd of dit binnen de garantie valt of dat hij met een oplossing kan komen. Krijg ik als reactie terug dat glas kan breken. Voor service en garantie zijn ze letterlijk met vakantie. Erg jammer .

Zeer klant vriendelijk

Zeer klant vriendelijk te woord gestaan goede informatie ook de bestel procedure ging super snel

Ik ben uitermate tevreden.

Snelle , goede levering, met prachtige aquariumplanten Top.

Goeie zaak, fijne comunicatie en ben zeer tevreden over de producten.

Planten zagen er zeer goed uit. voedingsbodem doet goed zijn werk. chihiros lampen laten echt alle kleuren eruit springen en de planten doen het er echt goed op.

Super, goed verpakt

Zoals altijd super verpakt en mooi verse planten. Niks om op aan te merken

Perfect geregeld

Heb een ruil fles van 2 kg opgestuurd voor co2. Keurig snel gevuld weer gekregen. Top geregeld heren bedankt.

Voor de serieuze hobbyisten.

Geeft bruikbare adviezen op de webshop. Top zaak.

Bij mijn bestelling die de dag nadat ik de bestelling had geplaatst werd geleverd was 1 onderdeel beschadigd. Na een telefoontje werd onmiddellijk gereageerd en werd een nieuw onderdeel opgestuurd.zonder . Topservice

Snelle levering mooie volle planten

De geleverde planten zijn netjes ingepakt aangekomen mooie volle planten

Fijne webshop met snelle levering

je wordt op de hoogte gehouden van de levering

Producten op tijd geleverd

Producten snel en op tijd geleverd

Snelle levering, alles dik in orde.

Niks op aan te merken. Duidelijke website.

Goed kwaliteit, snel

Leveren goeie kwaliteit en snel geleverd. Zeer tevreden !!

Goed verpakt

Ik heb reserve onderdelen besteld , snel geleverd ook naar België.

Plantjes slaan goed aan!

Ik word ook heel blij van jullie site, heerlijk overzichtelijk met veel info!

vlotte levering

vlotte levering zoals de webwinkel beloofd

Goede er varing

Goed product

Dit is de tweede keer dat ik iets bij Azaqua bestel en ik kan met zekerheid zeggen dat de service die ze bieden en het verloop van het proces goed bevielen, echt een aanrader. Ook de kwaliteit van de producten zijn top, ik heb hier wat aquarium plantjes besteld en die zagen er bij aankomst nog altijd prachtig uit.

Zeer goede ervaring

Zeer goede kwaliteit en service gisteren besteld van daag al in huis

Netjes verpakt en redelijk snel geleverd gezien dat het december was

Snelle levering en prima kwaliteit van artikelen

Fijne speciaalzaak voor garnalenhouders en aquarium liefhebbers

Superrr

Snelle levering goede hulp eerlijke prijzen