Bestelling snel geleverd

Altijd zeer vlugge levering en goede service

Een betrouwbare en eerlijke webshop

Snelle afhandeling en zorgvuldig verzorgen van bestelling. Meegedacht bij een vergissing. Dit maakt dat er in goed vertrouwen besteld kan worden. Bovendien is de website bijzonder goed en informatief opgezet.

Uitstekend service.

Zoals altijd, snel antwoord op vragen en snelle bestelling binnen met een goede verpakking.

perfecte levering

niks op aan te merken alles ging zoals altijd goed met mn bestelling van Azaqua en als je hulp nodig hebt kan je ze gewoon mailen.

Artikels zoals aangegeven op webshop, top!

De artikelen werden de volgende werkdag door dpd geleverd en waren van zeer goede kwaliteit.

Snelle levering!

Snel verstuurd en een goede track and trace! In de toekomst ga ik zeker weer bij jullie bestellen.

Oplossing gericht, snelle service.

Na ontvangen beschadigt product werd snel een nieuw exemplaar toegestuurd.

Mooie prijs goede kwaliteit

Een mooi assortiment Kundig en snel verstuurd Helpdesk is ook top

Super mooie producten goede service en snelle leveri g

Aquarium winkel met een goed assortiment en goede service

Alle bestelde producten voldoen ruimschoots aan mijn verwachtingen en het assortiment bestaat uit kwalitatief goede producten voor een redelijke prijs.

Picobello

Zeer snel geholpen

Ik had mijn ADA aquarium met wat toebehoren vrijdagochtend geplaatst en zaterdagmiddag was die al binnen. Best snel bezorgd! Verder was hij heel goed ingepakt zonder enige beschadiging. Al en al, een top service!

Daar wordt je blij van

Het duurde een paar dagen voordat ik het ontvangen had na verzending. (Dpd) Het werd goedgemaakt doordat het keurig en goed verpakt was. De planten zagen er goed uit.! Hier is zeker aandacht aan besteed. Daar wordt je gewoon blij van. ! Tot de volgende keer weer!.

Waar voor je geld

10kg stenen voor hardscape besteld. Snel geleverd, heel goed verpakt en er werd rekening gehouden met wat ik gevraagd heb

Goede overzichtelijke site, eenvoudige bestelprocedure en prima communicatie over de status van de bestelling. Ook op het belangrijkste onderdeel in het traject scoort Azaqua uitstekend: binnen 24 uur had ik mijn bestelling in huis!!! Kortom: Azaqua doet wat het belooft!!

Co2 fles retour duurt veels te lang

S, maandags lege co2 fles bezorgd om terug op te vullen. Deze pas de volgende week donderdag ontvangen. Dit duurt veel te lang daardoor in aquarium 11 dagen geen co2 kunnen toe voegen wat veel te lang is. Ze hadden de fles maandag of dinsdag kunnen vullen en woensdag had ik hem retour kunnen hebben. Dit duurde helaas 8 dagen langer. Hier was ik dan ook zeer zeker niet blij mee.

Mooie producten, snelle levering en correspondentie is helder!

Bestelling was zeer snel geregeld ondanks het feit dat er een grote verhuizing plaatsvindt

Even snel contact met Wilco. Bestelling geplaatst en direct betaald. Volgende dag stond alles klaar en kon ik het ophalen. Top geregeld ondanks het drukke schema ivm verhuizing!

uitstekend

de bestelling wordt altijd uitstekend en op tijd bezorgd, er zijn tegenwoordig maar weinig zaken die dit zo goed voor elkaar hebben en daar mag azaqua trots op zijn. ga zo door

Ruime voorraad en snel geleverd

Fijne website Ruime voorraad Snelle leveringen

snel en ook snel antwoord op vragen

Kwaliteit producten altijd top en snel geleverd.

Al vaker iets besteld en altijd tevreden. De producten zijn van hoge kwaliteit. Als er iets niet voorradig is kun je kiezen om een berichtje te krijgen wanneer het weer binnen is (werkt prima). De levering is altijd vrij snel, meestal binnen 1 of 2 werkdagen. Ik ben zeer tevreden. Dennis

Snelle en goede service!

Gemakkelijk site om uw materiaal terug te vinden , en snelle service en materiaal goed ingepakt

Gewoon goed

Spijtig dat er weinig stok is zodat het een tijdje duurt voor ze verzenden. Eenmaal verzonden gaat alles vlot. Mooie kwaliteit van planten.

Kornputsingel 7

8331 JS Steenwijk