Goede en vriendelijke medewerkers!

Ik had een foutief product en heb dan maar de klantenservice gebeld, ik werd super goed geholpen met hoe ik het product retour moest sturen en wat goede alternatieven zijn van het desbetreffend product.

Gewoon goed

Bestellen zonder poespas en lekker vlot

Satisfaction des produits commandés chez Azaqua

Je suis très satisfait de la qualité des produits et du matériels que j'ai commandé jusqu'à présent. Envoi rapide et très bien protégé. Je recommande sans hésiter le professionnalisme. Frédéric Loreto

Gekregen waar ik om vroeg

Je moet geen haast hebben. Lijkt me ook lastig om als tussenleverancier alles op tijd klaar te hebben. Verpakking prima. Goede ervaring

goed verpakt, netjes geleverd en ook alles voor een hele nette prijs.

gewoon goed .

Meedenken en behulpzaam, top

Bij azaua staat service voorop. Het team denkt en helpt mee, zodat je het gene krijgt wat je nodig hebt. De bestelling wordt altijd snel en netjes verzonden. Tot de volgende!

De bestelde spullen waren binnen 2 dagen binnen, netjes verpakt dus prima..

Kan over de bestelde spullen nog geen oordeel geven, maar zal zeker nog meer spullen bestellen.

ok

ok

Near Perfect

i have buy 10 plant on this shop PRO : - i like de degressif price by quantity - quick delivery - well packaging - good choice - good communication CONS : - low stock - some plant are a bit to yyoung ans small

Snelle levering, goed verzorgd/verpakt

Ik heb al een paar keer wat besteld bij ze. En kan alleen maar postitief over hun zijn.

Top service goede info mooie website

Alles is snel verzonden en retouren worden ook snel afgehandeld. En voor vragen werd ik zeer netjes geholpen ! Ik ga hier zeker meer bestellen!!

Ik ervaar Azaqua als een betrouwbare, vlotte en goed geïnformeerde speciaalzaak

Simpelweg de winkel waar u naartoe moet gaan voor aquariumproducten!

Goede producten

Snelle levering van goede producten voor uw aquaruim!

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke webshop met ruim assortiment!

Ik zou hier zeker weer kopen en raadt deze shop ook bij anderen aan.

Geen problemen gehad met levering.

Snelle levering en ik kreeg goede voorlichting bij de zebrarenslakken.

Uitstekende service en producten

Prima producten van goede kwaliteit. Snelle levering

Een 6-tal slakjes + wat mosballen besteld. In het weekend besteld en op dinsdag geleverd. Eén van de slakjes was helaas een leeg huisje (dus niet tijdens transport overleden) zonder probleem geld terug gekregen voor dat slakje. De rest kruipt (of ligt) vrolijk in het aquarium.

Azaqua betekent een mooi aquarium

Enorme keuze in alles wat je nodig hebt voor je aquarium. Niet alleen in de webshop kun je leuk winkelen maar ook in de fysieke winkel. Je krijgt deskundig advies en alle tijd van de wereld om de juiste keuzes te maken. Azaqua staat voor blije aquariaan

Voor het eerst een bestelling gedaan en direct tevreden. In vitro planten stuk voor stuk helemaal super. Steen zoals gevraagd ook gekregen, top!

Goed en snel!

Ruime keus. Bestelling snel geleverd.

Gewoon goed

Niets op aantemerken ,alles volgens afspraak, goed verpakt en op de afgesproken tijd verzonden. Ook leuke winkel met bizonder veel planten.

Naar wens

Mooi stuk spiderwood

Alles was keurig geleverd met duidelijke beschrijvingen en het ziet er goed uit.