Geweldig personeel en zeer professioneel

Geweldig personeel en zeer kundig voor al je vragen .Verkopen diverse professionele producten. Bestellen en ophalen een dikke+10

Goede kwaliteit planten en hele fijne service!

Diverse planten voor mijn rio 180 besteld. De bezorging even op pauze laten zetten omdat mijn hardscape wat langer in het water moest liggen, dat was geen enkel probleem. De planten kwamen goed verpakt en in perfecte staat binnen. Tevens op verzoek nog wat extra advies over extra planten gekregen. Aanrader!

Super snelle levering

Zoals altijd heel snelle levering.bij azaqua heb je altijd kwaliteit.een kleine minpuntje is geen grote voorraad.ik zie wel eens regelmatig producten die niet op voorraad zijn en dat is soms wel lastig.maar al bij al blijf ik toch bestellen bij azaqua wegens snelle levering en goede producten.

Goed bedrijf!

Goede service.

Top. Altijd weer.

Goede communicatie. Snelle levering.

Product verlaagd nitraat

Een aanrader om te shoppen bij Azaqua

Wilco Pies van Azaqua is een vriendelijke man en legt alles tot in puntjes uit en neemt ook de tijd voor je. Ik heb er al veel producten gekocht via hun webshop en altijd op tijd en correct geleverd.

Ongelofelijke slechte communicatie

2de keer dat ik flessen laat vullen bij azaqua, aangetekend post verstuurd, duurt vervolgens 2 dagen om de bestelling op te halen bij post nl- punt wat ik kan begrijpen, alleen dan hoor ik wel dat 10 juni mijn bestelling gereed is voor verzending, en dat de gestuurde flessen zijn opgehaald op 11-juni maar mijn nieuwe flessen waarvoor ik heb betaald, worden al 3 dagen niet opgestuurd. Daarnaast is het bedrijf niet bereikbaar met de telefoon tussen 9.30 en 10 en niet tussen 16.30 en 17.00. Vind het jammer om dit aan te geven maar de communicatie is zeer slecht ervaren

Snel en goede levering

Ik bestel al weer wat jaartjes bij Azaqua. En altijd zeer tevreden over de producten maar ook over de snelle levering. Het assortiment is groot om uit te kiezen.

Gewoon top!

Alles zoals het moet! Top materiaal. Top verpakt. Snelle levering naar België. Vriendelijk. Ik bestel hier meermaals en ondertussen al een paar jaar.

Alles is vlot verlopen .

Prima , alles is goed gegaan zonder enige problemen.

Alles zoals beschreven en op tijd

Quality and delivery were excellent!!

I had ordered aquarium plants for my 30 liter aquarium and the quality of the plants received were excellent and also the customer service is very responsive and quick in providing support.

Prma

Afspraak gemaakt en ondanks de verhuizing stond alles netjes klaar!

2 bestellingen gedaan, 1 bestelling ontvangen waarin alles zat was super verrast. Wel jammer dat dit per mail of iets niet was mede gedeeld maar doordat alles is ontvangen maakt dat het goed.

Ik heb lang gewacht

Ik heb twee flessen gestuurd om te vullen met co2 en heb 2 weken gewacht, lang, dat is alles, dank je

Uitstekend zoals gewend

Wederom uitstekende service en levering.

Zeer tevrede

Ik ben zeer tevreden smelle levering en staan je vis telefoon ook goed te woord .

Zoals het moet zijn!

Zeker 1 van de beste aquarium shops die er zijn! Zowel planten ,co2 aparaat,verlichting,filters enzovoort... Al men materiaal komt van azaqua. Online bestelling altijd dik in orde,plus de info op de site vind ik echt super! Dus bij deze...AZAQUA the way to go!!

toppie

Alle spullen die ik besteld heb zijn van uitstekende kwaliteit. Alles netjes en op tijd geleverd. Spullen goed verpakt zodat er geen schade ontstaat. Tijdstip is ook belangrijk en wordt zonder vertraging geleverd.

Excellente Service!!!

Azaqua heeft alles wat ik nodig heb en bij eventuele vragen altijd goed advies. Denken oplossingsgericht!!!

Een misverstand tijdens hun drukke verhuizing ben geweldig geholpen Top zaak

Snel en goed geholpen

Snelle en keurige afhandeling van mijn bestelling!!!

perfect

super snel geleverd

Voldoende keuze , snel verzonden.

Bedrijfsgegevens

Kornputsingel 7

8331 JS Steenwijk

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.