Levering en vragen over Co2 atomizer super opgelost

Om mijn Co2 uit het aquarium te halen heb ik een Co2 atomizer besteld. Doordat mijn druk wat hoog lag kreeg ik het apparaat niet direct goed aan de praat. Na een telefoontje werd ik zeer goed geholpen om de apparatuur juist in te stellen. Gewoon top!

Gewoon zoals het hoort.

Snelle complete levering, goede communicatie. Wat wil je meer?

bestelling correct afgeleverd

Bij het bestellen is de verzendkosten onduidelijk. De geleverde kneedbare lijm is een flop. ondanks een aantal pogingen werkt dit materiaal niet.

Prima producten

Mooie site, eenvoudig bestellen en snel geleverd

Heel goede communicatie, prachtige planten en sublieme services

Ik ben al enkele jaren trouwe klant en raad iedere aquarium liefhebbers aan om je aankopen te doen bij azalqua top producten, grtjs jean.

Alweer topkwaliteit!

Verse plantjes ontvangen.

Prachtige planten zeer goed verpakt

Super en over alles nagedacht

Onlangs voor het eerst besteld bij deze winkel, het was prettig dat ik een bericht kon sturen dat ik mijn bestelling later bezorgd wilde hebben. Ik vreesde eerst voor de inhoud toen de pakket bezorger het pakket in de hal gooide (ondanks het breekbaar label) maar vanwege de goede verpakking in de doos is alles heel gebleven. Ik had onder andere zes slakjes besteld en deze doen het allemaal goed in mijn tank. Dus super!

Mijn ervaringen zijn positief

IK kan helaas geen 10 geven omdat Azaqua gebruik maakt van DPD als pakket dienst. Ik heb hele slechte ervaringen met deze pakket dienst.

Zeer goed drijfhout

Het drijfhout was goed verpakt en zeer goed aangekomen . Mooie stukken drijfhout. Zeer goede kwaliteit en kwantiteit.

TOP

alles tijdig geleverd en goed verpakt

Top goed product zeer snelle levering!

Ik beveel jullie zeker aan! Snelle levering en goede lamp!

Super winkel!

Service staat hier hoog aangeschreven!

goeie service

goeie service

Excellent

Bestelling geplaatst wat heel gemakkelijk ging. Direct netjes een bevestiging en volgende dag in huis. Gewoon top!!

Prima plantjes, wel slecht bereikbaar

Via mail en telefoon was het moeilijk contact te krijgen over de status van mijn bestelling, daar ging wel een paar dagen overheen. Was op dat moment niet fijn maar kwam door vakantie en onderbezetting dus begrijpelijk. Plantjes zijn helemaal prima en komen netjes binnen. Niet alles heeft het overleefd in het aquarium, met name de epifyten hebben het moeilijk maar kan ook aan de waarden liggen hoewel ik CO2 gebruik. Soms zitten er aan de in vitro plantjes erg korte worteltjes waar je nauwelijks mee uit de voeten kan om ze te planten.

Super fijne service en snel geleverd.

Makkelijk bestel proces. Fijn dat we ook berichten kunnen toevoegen om onze wensen aan te geven, wat super gewerkt heeft en ik een hele mooie selectie heb mogen ontvangen. Dankjewel!

Al jaren een tevreden klant van Azaqua!

Ik bestel al een aantal jaren mijn spullen en tot op de dag van vandaag nog steeds dik tevreden over de mooie producten die ze aanbieden, altijd keurig nette leveringen en een mooie service als je er zelf niet helemaal uitkomt. Laatst 3 stukken Manzanita hout besteld. Nie goed koop.. maar heb er wel 1 mooi stuk van kunnen maken voor mijn nieuwe scape. Ik blijf nog wel even klant :) Groet Manfred

Aankoop was snel bezorgd

Planten en Seachen Phosbond besteld. De order werd snel en aquraat verwerkt. Vervolgens was de zending door gestuurde links goed te volgen. Eigenlijk was de service, zoals ik van dit bedrijf gewend ben. Goed - en deskundig advies over iedere vraag op aquarium gebied. Ben uiterst tevreden, en voor mij is dit mijn aquariumwinkel.

Snel en prima !

Snel en netjes bezorgd , prima service !

Goede service!

Het reageren op mail kan beter maar uiteindelijk zeer vriendelijk te woord gestaan bi de telefoon en de verzending was prima in orde.

Helemaal geweldig

Planten mooi en goed verpakt Snelle levering zoals beloofd

uitstekende service

Azaqua biedt een overzichtelijke en ruim aanbod aan producten.

Snel, eerlijk, betrouwbaar voor een goede prijs

Snel, eerlijk, betrouwbaar voor een goede prijs. Ruim assortiment

Groeit vanzelf

Groen en weinig algengroei