Geweldige aquascapespeciaalzaak

zeer groot assortiment Veel voorraad Snelle verzending Prettig contact en service

Zeer duidelijke en correcte communicatie en levering!!! Top!!!!

Vlotte en duidelijke communicatie. Leveringen zoals aangegeven. Top!!!!

Heb goede ervaring met deze firma. Echt aan te bevelen.

leveren kapotte meuk

leveren kapotte meuk, weigeren te vervangen.

Bedankt voor de review. Compleet onterecht, dus bij deze een toelichting van onze kant. Je besteld 2 zakjes Purigen. Wij ontvangen een onduidelijke foto met losse korrels rond de zakjes en toelichting "een zakje kapot, de andere is wel goed". Hierop hebben we direct een nieuw zakje toegestuurd. Uitstekende service zou je zeggen... Later blijkt het andere zakje toch ook ineens stuk. Wanneer we dan vragen waar het zakje stuk is en om extra foto's van de schade aan de zakjes is dat niet mogelijk. Zonder foto's van schade kunnen we verder niets vergoeden en begint het schijn te krijgen van oplichting en misbruik van onze goede service. Erg vervelend, want we zouden dit prima kunnen oplossen als we duidelijke foto's van de schade zouden ontvangen.

website

Mijn ervaring is dat de website niet altijd goed werkt. Dan bestel Je voor een paar honderd euro aan spullen. Krijg je opeens een lege e-mail Waarin staat dat iets niet geleverd wordt maar het is niet duidelijk wat. Vervolgens komt je pakket aan minus het product en als je dan belt kan niemand zien dat je nog iets besteld had. Producten zijn verder prima

Beste Sabina, bedankt voor je review. Je bestelling is compleet geleverd, zoals je besteld hebt en waarvoor betaald is. Zelfs binnen de verwachte levertijd ivm niet voldoende op voorraad zijn van een product. Bij deze bestelling is geen La Plata Sand besteld, vandaar dat het ook niet bij je levering in zat. Als je deze wel besteld hebt en betaald, mail ons dan even de gegevens van de betreffende bestelling, dan lossen we het voor je op.

Mijn nummer 1 voor Aquascape materiaal

Al jaren mijn nummer één voor Aquascape spullen. Levering is altijd snel. Bovendien is de eigenaar altijd bereid te helpen als je met vragen zit.

Goede levering nadat product niet op voorraad was

Het product dat ik bestelde was op het moment niet op voorraad. Hierover ben ik goed ingelicht en mijn verwachtingen werden goed geregeld. Nadat het product op voorraad was werd deze snel afgeleverd op het pakket punt. De lamp die ik besteld heb is een zeer goede en mooie aanwinst voor mijn Nano scape.

Super service, snel bezorgd, goedkope producten

De meeste producten in de webshop zijn verkrijgbaar voor een lage prijs. Met name het huismerk. Zeer uitgebreid assortiment wat lokale dierenwinkels niet bieden. Super goede service. Mijn vragen waren snel beantwoord. Snel bezorgd. Ondanks dat sommige producten niet op voorraad waren had ik toch alles binnen 3 werkdagen in huis.

Goede service duidelijke communicatie

Zeer duidelijk gecommuniceerd over de bestelling. Bestelling volgens afspraak geleverd en super netjes verpakt. Alles naar wens en eerlijke prijzen.

Bestelling ging probleemloos

Cortesia e velocità

Buona assistenza pre-vendita.

• Ci consiglieresti? Si

Erg tevreden

Oase filter gekocht . Duidelijke site met voldoende nuttige info om te vergelijken en nette prijzen . Duidelijke communicatie omtrend levering en paket goed verzorgd en stevig verpakt.

Klantvriendelijk, snel, goed advies.

Vriendelijke mensen die je van goed en meest voordelige (niet naar zichzelf toe) advies voorzien.

Zeer slecht

In November 2023 bestel ik een aquarium van 1.20 m. Het wordt geleverd door DHL. Wanneer het aquarium verstuurd wordt heb ik geen mogelijkheid om een bezorgdatum te kiezen. Wanner het bij DHL is heb in geen mogelijkheid om de bezorgdatum te wijzigen. Nu ligt de bestelling klaar op een afhaalpunt ver van mijn woning vandaan. Ik heb geen auto om een aquarium van 1.20 m in te vervoeren.

Netjes, klant vriendelijk en goed product

Een

Mooie planten

De planten zijn erg mooi alleen de wacht tijd was lang.

Uitmuntend zoals gewoonlijk!

Ook al kom ik uit België en zijn de meeste spullen hier ook verkrijgbaar, ik bestel liever bij Azaqua door hun geweldige service, ervaring, topkwaliteit en de snelle en correcte leveringen. Hun klantendienst is ook steeds bereid om je te helpen wanneer nodig. Kortom, het is steeds een plezier om bij hun te bestellen.

De beste van Nederland

Het beste assortiment! De Beste Kwaliteit! De Beste Service! Goede prijs kwaliteit verhouding. De beste voor Aqua Scaping.

Service op maat!

Voor het weekend had ik een bestelling geplaatst. Door mijn eigen fout had ik ophalen in de winkel gekozen echter woon ik 2 uur van de winkel. Maandag had ik gebeld en kreeg fantastisch uitleg en kon het alsnog laten verzenden met een 0,00 product. Met andere woorden een zeer kundige verkoper in: Producten Advies Klantvriendelijkheid Plus de eigenaar is ook erg beleefd en meelevend. Voor mij geen andere verkoper meer!

Wederom snelle en goede service

Ook deze keer weer een snelle en juiste afhandeling van mijn bestelling.

Goede winkel met altijd groot vooorraad

De winkel levert altijd op tijd, grote voorraad en elke jaar grotere aanbieding

Leuke webshop

Leuke overzichtelijke webshop en snel verstuurd erg blij met snelle levering van visvoer

Fast shipping and Item in good shape

Fijn geholpen mooie producten service top!

Ik kocht al online spullen gier maar besloot eens een kijkje te gaan nemen omdat ik toe was aan een nieuw aquarium. Ik was verrast hoe netjes de winkel er uit zag. Niet heel groot maar alles pas erin en is overzichtelijk. Ook werd ik fijn geholpen en kreeg goed advies.