Goede kwaliteit

Altijd tevreden is een aan rader voor al jou aquarium spullen snel verzending en goede service

Snelle levering, goed verpakt.

De achterwandfolie heeft mij goed bereikt, alhoewel ik hem nog niet heb gebruikt. Bij een volgende scape gaat ie er zeker op :)

Perfect geregeld.

M’n co2 fles opgestuurd en per omgaande netjes terug ontvangen! Andere bestellingen over afgelopen jaar altijd perfect ontvangen. Verkeerd item besteld van mijn kant, geen probleem bij omruilen voor het goede item, top!

Gezellig, goed advies

goed.

goede en vlote levering

levering na bestelling snel ontvangen

zoals afgesproken. mooi spul!

Uitstekend!

Stipte levering. Goed verpakt! Product zoals beschreven.

Geweldige producten en super service

Goede informatie over producten en snelle levering

Top en goede merken!

Webshop is prima, producten zijn prima, maar…. Een andere optie zoals DHL ipv DpD zou gewenst zijn. Pakket zijn altijd zoek, worden in de regen gedumpt en zijn nooit te berijken.

Goed bedrijf

Goede bedrijf

Prima, betrouwbare webshop.

Koop hier al járen. Prima plek voor diverse aquaria en benodigdheden. Mooi assortiment aquaria waarvan o.a. Uns, & Dennerle voor een zeer scherpe prijs worden aangeboden. Service is uitstekend; evt. problemen worden altijd netjes opgelost en Wilco is altijd bereid mee te denken, of iets uit te leggen (ik had aanvankelijk nogal een lange 'aanlooptijd' om met CO2 te beginnen, haha! ;) Dankzij goed advies begin ik nu daar ook leuke resultaten mee te boeken. Kortom: zéér aan te bevelen 'onderwatercadeauwinkel'... in één woord: top!

Aangenaam en vlot.

Al een paar keer bij Azaqua besteld prima geleverd.

Snelle levering goed en schadevrij ontvangen.

Levering heel snel binnen en was erg goed verpakt. Hierdoor is alles heel aangekomen. Ik zou zeker aanraden om hier je aquarium spullen te kopen

Zoals het hoort

Prima bestelling, levering wat snel en goed verpakt. Tevreden

Zeer tevreden van azaqua! Prijs is goed tegenover andere webwinkels Verzending gaat ook snel! En bij vragen worden de antwoorden goed beantwoord! Ik kijk altijd eerst bij azaqua als ik iets nodig heb voor ik ergens anders ga kijken (omdat ze het niet hebben of niet in voorraad hebben)

Goede producten en customerservice

Alle producten waren hoge kwaliteit incl de planten en mijn aquarium straalt weer. Er miste alleen 1 product aan mijn bestelling; de roottabs. Mail eruit gegooid en netjes opgelost.

Alles snel geleverd en top producten!

Alles snel geleverd en top producten!

Parfait

Envoi Rapide Produits conformes Rien à dire Merci

Beste winkel !

Voor t eerst bij Azaqua besteld, ik ga zeker vaker bij hun bestellen! Snelle levering wat de meeste winkels/websites niet hebben. Dus zeker hier je spullen bestellen, niet twijfelen maar gewoon doen!

Altijd goed

Mijn ervaringen zijn altijd prima ik koop bijna alles in deze webwinkel

Alles zoals ik wilde en snel geleverd.

Precies zoals de beschrijving zei is er binnen gekomen. Erg tevreden.

Zeer snelle levering en topkwaliteit

Zeer snelle levering en topkwaliteit zoals gewoonlijk. Zeer tevreden

Goede service en advies

Aquarium besteld en in de winkel opgehaald, goede service en advies. Ondanks dat ze midden in de verhuizing zaten.

vlotte verzending

Ik heb een artikel besteld zonder een account aan te maken en dat werd heel vlotjes afgehandeld.