Uitmuntend zoals gewoonlijk!

Ook al kom ik uit België en zijn de meeste spullen hier ook verkrijgbaar, ik bestel liever bij Azaqua door hun geweldige service, ervaring, topkwaliteit en de snelle en correcte leveringen. Hun klantendienst is ook steeds bereid om je te helpen wanneer nodig. Kortom, het is steeds een plezier om bij hun te bestellen.

De beste van Nederland

Het beste assortiment! De Beste Kwaliteit! De Beste Service! Goede prijs kwaliteit verhouding. De beste voor Aqua Scaping.

Service op maat!

Voor het weekend had ik een bestelling geplaatst. Door mijn eigen fout had ik ophalen in de winkel gekozen echter woon ik 2 uur van de winkel. Maandag had ik gebeld en kreeg fantastisch uitleg en kon het alsnog laten verzenden met een 0,00 product. Met andere woorden een zeer kundige verkoper in: Producten Advies Klantvriendelijkheid Plus de eigenaar is ook erg beleefd en meelevend. Voor mij geen andere verkoper meer!

Wederom snelle en goede service

Ook deze keer weer een snelle en juiste afhandeling van mijn bestelling.

Goede winkel met altijd groot vooorraad

De winkel levert altijd op tijd, grote voorraad en elke jaar grotere aanbieding

Leuke webshop

Leuke overzichtelijke webshop en snel verstuurd erg blij met snelle levering van visvoer

Fast shipping and Item in good shape

Fijn geholpen mooie producten service top!

Ik kocht al online spullen gier maar besloot eens een kijkje te gaan nemen omdat ik toe was aan een nieuw aquarium. Ik was verrast hoe netjes de winkel er uit zag. Niet heel groot maar alles pas erin en is overzichtelijk. Ook werd ik fijn geholpen en kreeg goed advies.

Alles is perfect aangekomen.

Ik maakte me een beetje zorgen, omdat er geen leveringsdatum vermeld werd. Gelukkig was mijn bestelling na enkele dagen al aangekomen.

Zeer betrouwbaar

Mijn bestellingen zijn zeer correct en geheel volgens afspraak geleverd.

geen ander woord dan tevreden.

Uit gebreide website met zeer veel aanbod van aquarium benodigdheden, hardscape en aquariumplanten. Duidelijke informatie over producten en ism tropica, (boeken als kado bij bestelling en app) alles wat je wil weten over aquascapen.

Prima producten

Mijn 3de bestelling Azaqua Totop heden alles prima verzorgd

Eheim Classic 1500 XL (2260), buitenfilter

Snel Geleverd en Een Goede Communicatie van de zender.

Slechte service en niet behulpzaam!

Naar aanleiding van de goeie review's een glazen visvoer dispenser besteld. Deze is netjes binnengekomen maar brak na 2 maanden spontaan af . Heel mijn aquarium vol met visvoer! Dat zou niet moeten kunnen! Direct contact opgenomen met de winkel. Gevraagd of dit binnen de garantie valt of dat hij met een oplossing kan komen. Krijg ik als reactie terug dat glas kan breken. Voor service en garantie zijn ze letterlijk met vakantie. Erg jammer .

Zeer klant vriendelijk

Zeer klant vriendelijk te woord gestaan goede informatie ook de bestel procedure ging super snel

Ik ben uitermate tevreden.

Snelle , goede levering, met prachtige aquariumplanten Top.

Goeie zaak, fijne comunicatie en ben zeer tevreden over de producten.

Planten zagen er zeer goed uit. voedingsbodem doet goed zijn werk. chihiros lampen laten echt alle kleuren eruit springen en de planten doen het er echt goed op.

Super, goed verpakt

Zoals altijd super verpakt en mooi verse planten. Niks om op aan te merken

Perfect geregeld

Heb een ruil fles van 2 kg opgestuurd voor co2. Keurig snel gevuld weer gekregen. Top geregeld heren bedankt.

Voor de serieuze hobbyisten.

Geeft bruikbare adviezen op de webshop. Top zaak.

Bij mijn bestelling die de dag nadat ik de bestelling had geplaatst werd geleverd was 1 onderdeel beschadigd. Na een telefoontje werd onmiddellijk gereageerd en werd een nieuw onderdeel opgestuurd.zonder . Topservice

Snelle levering mooie volle planten

De geleverde planten zijn netjes ingepakt aangekomen mooie volle planten

Fijne webshop met snelle levering

je wordt op de hoogte gehouden van de levering

Producten op tijd geleverd

Producten snel en op tijd geleverd

Snelle levering, alles dik in orde.

Niks op aan te merken. Duidelijke website.