5 sterren.

Product goed, en lekker snel top!

Zeer snelle levering en goede producten

Ik heb voor azaqua gekozen omdat zij een ruim assortiment hebben om mijn boodschappenlijstje die ik heb voor mijn geplande aquascape in 1 keer te kunnen bestellen, ik ben ook zeer tevreden over het zwarte plak folie voor de achterwand van eigen merk.

Een van de beste op de markt

Zeer snelle levering van goederen. De beschrijving en illustratie van het product op de site is goed gedaan. Onder de tekortkomingen kan ik de ongemakkelijke zoekmachine op de site opmerken. Om de een of andere reden is het op veel sites veranderd en ik vind het niet leuk. Bovendien kwam een ​​van de door mij gekochte artikelen niet overeen met de bestelling. Maar over het algemeen is alles goed!

top

top

excellent

excellent service

Netjes geleverd

Netjes geleverd

Smooth and fast as always

I have ordered almost everything for my new aquarium from Azaqua and it has always been a smooth experience. This time I even ordered some plants which I have been apprehensive about in the past as I usually prefer to see them in person but they arrived the next day and the quality was top tier. Whenever I call they pick up the phone immediately and always take the time to help. Originally found this store through an AquaScape YouTuber and I’m very glad I did.

Goede kwaliteit producten, netjes geleverd.

Een bestelling van een aquarium, filter waar, aquasoil, lijm en 3 mooie stukken hout. Bij het grootste stuk hout aangegeven wat ik ongeveer wou, en het was precies wat ik wilde. Top levering, geen schade, onwijs goed verpakt.

Altijd perfect

Zoals altijd kreeg ik de juiste spullen, keurig verpakt en optijd geleverd. Zelfs tijdens de drukke verhuizing van Azaqua, met het kleine team waar ze alles mee moesten doen, was het perfect voor elkaar. Een fijne aan te bevelen zaak.

Zeer goede levering

Heel vriendelijk zeer goede uitleg en advies aanrader

Goede kwaliteit

Altijd tevreden is een aan rader voor al jou aquarium spullen snel verzending en goede service

Snelle levering, goed verpakt.

De achterwandfolie heeft mij goed bereikt, alhoewel ik hem nog niet heb gebruikt. Bij een volgende scape gaat ie er zeker op :)

Perfect geregeld.

M’n co2 fles opgestuurd en per omgaande netjes terug ontvangen! Andere bestellingen over afgelopen jaar altijd perfect ontvangen. Verkeerd item besteld van mijn kant, geen probleem bij omruilen voor het goede item, top!

Gezellig, goed advies

goed.

goede en vlote levering

levering na bestelling snel ontvangen

zoals afgesproken. mooi spul!

Uitstekend!

Stipte levering. Goed verpakt! Product zoals beschreven.

Geweldige producten en super service

Goede informatie over producten en snelle levering

Top en goede merken!

Webshop is prima, producten zijn prima, maar…. Een andere optie zoals DHL ipv DpD zou gewenst zijn. Pakket zijn altijd zoek, worden in de regen gedumpt en zijn nooit te berijken.

Goed bedrijf

Goede bedrijf

Prima, betrouwbare webshop.

Koop hier al járen. Prima plek voor diverse aquaria en benodigdheden. Mooi assortiment aquaria waarvan o.a. Uns, & Dennerle voor een zeer scherpe prijs worden aangeboden. Service is uitstekend; evt. problemen worden altijd netjes opgelost en Wilco is altijd bereid mee te denken, of iets uit te leggen (ik had aanvankelijk nogal een lange 'aanlooptijd' om met CO2 te beginnen, haha! ;) Dankzij goed advies begin ik nu daar ook leuke resultaten mee te boeken. Kortom: zéér aan te bevelen 'onderwatercadeauwinkel'... in één woord: top!

Aangenaam en vlot.

Al een paar keer bij Azaqua besteld prima geleverd.

Snelle levering goed en schadevrij ontvangen.

Levering heel snel binnen en was erg goed verpakt. Hierdoor is alles heel aangekomen. Ik zou zeker aanraden om hier je aquarium spullen te kopen