Snelle levering van de bestelde producten.

Chapeau

Voor het eerst bestelling gedaan bij Azaqua. Prima verpakt en de plant ziet er fantastisch uit.

Top producten, uitstekende service!

Alles wat je nodig hebt als beginnende, of gevorderde aquascaper op één website. Bijna alle producten worden duidelijk omschreven, maar mocht je ergens aan twijfelen, of heb je behoefte aan advies, dan wordt je door de klantenservice zeer goed geholpen (en nog snel ook!). Bestelling, verpakking en levering waren in mijn geval ook helemaal in orde. Niets op aan te merken; ik zie uit naar mijn volgende bestelling bij Azaqua!

Tot hiertoe altijd positief

Goed verpakt en snel geleverd. Steeds correct.

Betrouwbaar

Wat er ook gebeurt bij Azaqua komt het altijd goed. Dus Topservice, topcommunicatie eb geen gezeur, Azaqua maakt het in orde. Score 10+.

Alles top

Staan altijd voor je klaar. En top producten

Perfecte levering

Blij met de bestelling, ziet er goed uit. Alle zaken strak en goed ingepakt!

5 liter Tropica specialiseren nutrition

Vele merken gehad de afgelopen 2,5 jaar. Ik hou het nu Tropica specialiseren nutrition had deze ook op vivarium gekocht en planten doen het geweldig voor mij geen ander merk meer.

goed en snel

Co2 fles besteld 10 kg. Netjes op de hoogte gehouden van de status en verzending. Precies geleverd zoals verwacht dat ze zeiden, dus perfect en netjes en goed verpakt,

Keurig verzorgde zending, niets op aan te merken

Vervolgbestelling op basis van eerdere ervaringen met Azaqua. Goed verpakt, netjes geregeld en snel afgeleverd, wat wil je als klant nog meer.

Hét adres voor kwaliteitsspullen en veel vakkennis.

Heldere webshop, alles van hoge kwaliteit, de eigenaar heeft veel vakkennis en is zeer behulpzaam!

Very Good quality / fast delivery

The aquarium I ordered was delivered super fast (2 days) and it's of superior quality. true to size , clean and well packed for safety. Very happy with the purchase!

Snelle levering, gezonde slakjes

Blij met de bestelde slakken. Ze zijn levendig en gezond. Levering was mooi snel.

Top winkel

Nu een paar keer wat besteld. Alles wordt netjes en snel geleverd. Perfect ingepakt zodat onderweg niks kapot gaat. Altijd een kaartje erbij als dank voor uw bestelling. Ik ben één keer gebeld dat iets wél op voorraad is maar nergens te vinden is toen heel netjes opgelost. Top winkel en ga zo door

Alles tip top !

Alles perfect verlopen zoals het moet! Dinsdagavond besteld ,donderdag middag geleverd in België :-) Ik zou zeggen doe zo verder perfecter kan het niet.

Goede spullen

Mooie plantjes prima andere spulletjes voer filter spullen enz

Prima producten

Alles is kwalitatief prima. Eenvoudig te bestellen en goed geleverd

Pas een keer een bestelling gedaan

Ik heb pas een keer een bestelling gedaan en alles was na behoren geleverd en ingepakt. Enkel vindt ik dat de levering wat lang duurden. Zal er zeker weer bestellen.

uitstekende ervaring

Goede service, snelle levering.

Duidelijke site, goede prijs en snelle levering

Van alle bestellingen deze week het snelste geleverd.

Prima levering zoals beloofd...

Al vaker wat besteld, altijd prima levering zoals beloofd...

Wat top

Paar producten besteld, moest wel even navragen wanneer de producten geleverd zouden worden maar rap en vriendelijk antwoord en levering volgens belofte. Ik ga hier vaker bestellen.

Goeie prijs kwaliteit snelle afhandeling snelle bezorging. Groet tevreden klant