Keurig met zorg ingepakt en snelle bezorging.

perfecte levering

Goed product, voor een goede prijs, en snel geleverd. 100% content.

Kan niet beter

Ik heb bestelling geplaatst . Alles op tijd aangekomen en het was netjes verpakt. Tiptop in orde . Wat wil je nog meer .

Prachtig park prachtige dieren

Mooi aangelegd park, ruime verblijven en goed verzorgde dieren. En vriendelijk personeel. Die graag over de dieren vertellen.

Het product is makkelijk te bestellen. Het werd op tijd bezorgd en het was goed verpakt.

Uitstekende service en heel veel kennis van zaken!

Goed advies nav mijn vragen en er wordt ruim de tijd genomen om dingen uit te leggen en producten te laten zien. Heel oprecht. Top winkel. Ook is Azaqua dealer van de verlichting van Daytime, een geweldig product. Heb gekozen voor de Onex, voor een bakje van 60x30x30, klein dus, maar zo blij met dit systeem. Met mooie perspex standaardjes kun je het goed positioneren op het aquarium en kun je de bak heel goed verlichten, de Onex plant is een hele sterke verlichting, het werkt geweldig. Blij dat Azaqua dealer is van Daytime.

Xxxxxxxx

Xxxxxxx

Goed product, snel geleverd, goede prijs.

Goed en betrouwbaar

Ik bestel al jaren bij Azaqua, een goede shop waar ze vooral A-merken verkopen. Je krijgt dan ook de service die hier bij past.

Super leverancier

Communiceert en levert snel van een goede kwaliteit.

Op het foute punt afgeleverd

Bij de bestelling werd kluspunt ingegeven als afhaalpunt. Het pakket werd echter afgelverd in een boekhandel in Neerpelt.

Geweldige communicatie

Super verse planten mogen ontvangen

zeer goed. de bestelling was goed verpakt en geen beschadigingen. zelfs de planten waren goed verpakt waardoor ze goed vochtig bleven

Toujours au top

Les commandes sont toujours traitées rapidement. De surcroît un soin est apporté au colis ce qui ne laisse aucune surprise. Un grand merci pour les produits et services.

Top Produkt und Qualität

Der neue Oase Skimmer ist einfach nur Top. Bin sehr zufrieden. Top Qualität und Super schneller Versand. Alles bestens. Gerne wieder. Vielen Dank.

Netjes op tijd geleverd

prachtige Prachtige planten: vers, mooi groen, geen dode bladeren.

Prachtige planten: vers, mooi groen, geen dode bladeren. *****. Zou de volgende keer zo weer planten bij Azaqua kopen !

Afgelopen week heb ik een bestelling van “Glimmer wood rock” geplaatst, je wordt perfect op de hoogte gehouden van de status van de levering. Bij aankomst kreeg ik perfecte exemplaren van de gekochte stenen, precies wat ik in gedachte had. Ik had 5 stuks besteld, en er werd op “reserve” nog een 6e meegeleverd. Ik ben een zeer tevreden klant.

moet het nog beoordelen!

krijg weinig bericht omtrent hetgene wat ik besteld heb .

Acht jaar klant, nooit een teleurstelling

Je krijgt altijd goede raad en in de acht jaar klant bij Azaqua was ik nooit teleurgesteld.

Goede aquariumwinkel

Altijd zeer tevreden over azaqua Ruim compleet assortiment, veel keuze Items meestal op voorraad Regelmatig nieuwe producten Gebruiksvriendelijke webshop Prima communicatie Snelle en gedegen verzending Word altijd goed en vriendelijk geholpen bij vragen

Alles was perfect

Heb geen ervaring maar alles goed en snel verlopen

Prachtige stenen

De uitgekozen stenen waren uitstekend en volledig naar de verwachtingen. Men heeft zeker rekening gehouden met mijn wensen die ik had aangegeven!

Topwinkel! Alles netjes verpakt, op tijd geleverd en steeds een kleine attentie bij...

Topwinkel !