Zoals het hoort

Prima bestelling, levering wat snel en goed verpakt. Tevreden

Zeer tevreden van azaqua! Prijs is goed tegenover andere webwinkels Verzending gaat ook snel! En bij vragen worden de antwoorden goed beantwoord! Ik kijk altijd eerst bij azaqua als ik iets nodig heb voor ik ergens anders ga kijken (omdat ze het niet hebben of niet in voorraad hebben)

Goede producten en customerservice

Alle producten waren hoge kwaliteit incl de planten en mijn aquarium straalt weer. Er miste alleen 1 product aan mijn bestelling; de roottabs. Mail eruit gegooid en netjes opgelost.

Alles snel geleverd en top producten!

Alles snel geleverd en top producten!

Parfait

Envoi Rapide Produits conformes Rien à dire Merci

Beste winkel !

Voor t eerst bij Azaqua besteld, ik ga zeker vaker bij hun bestellen! Snelle levering wat de meeste winkels/websites niet hebben. Dus zeker hier je spullen bestellen, niet twijfelen maar gewoon doen!

Altijd goed

Mijn ervaringen zijn altijd prima ik koop bijna alles in deze webwinkel

Alles zoals ik wilde en snel geleverd.

Precies zoals de beschrijving zei is er binnen gekomen. Erg tevreden.

Zeer snelle levering en topkwaliteit

Zeer snelle levering en topkwaliteit zoals gewoonlijk. Zeer tevreden

Goede service en advies

Aquarium besteld en in de winkel opgehaald, goede service en advies. Ondanks dat ze midden in de verhuizing zaten.

vlotte verzending

Ik heb een artikel besteld zonder een account aan te maken en dat werd heel vlotjes afgehandeld.

Product prima, levering minder praktisch.

Zeer tevreden over de verpakking, de snelheid van leveren én de bestelde waren, maar het adres waar we ons pakje konden afhalen was niet in overeenstemming met wat aangegeven was. Bovendien konden we evengoed het pakje in Waasland Shoppingcenter gaan halen waar ook een afhaalpunt is en zich vlak voor onze deur bevind, nu moesten we de halve stad doorkruisen om het op te halen. Maar goed, hopelijk volgende keer beter ;)

Prima geleverd

Prima geleverd, en degelijk verpakt, en snel.

Maybe an exception due to moving but my whole experience was not great

Despite moving I would expect to get replies to email or answer the phone.

Goed geleverd en goeie kwaliteit.

Ondanks de verhuizing netjes en goed geleverd, contact was ook positief.

Niks mis mee

Moet het nog gaan gebruiken

Goeie koop goed verpakt reageert snel op de email. Gewoon een top bedrijf heeft goei curves en heeft een mooi en overzichtelijke site.

Kapot bestelde. Plant

Heb twee plantjes gekocht. Een van de plantjes heb ik moeten weggooien omdat het kapot was. Heb een mail met foto daarover gestuurd en nu vier dagen later nog altijd geen antwoord

Compleet verzorgd

Ik was het een beetje beu om telkens onder in de keukenkaste de CO2 Cylinder van mijn Quooker te vervangen en zag een mooi optie bij Azaqua. Deze eenvoudig geinstalleerd. Even alles goed afstellen en het werkt weer prima. Bovendien kan je nu ook de hoeveelheid nog aan je wensen en smaak aanpassen. Ook het pakket was stevig ingepakt dus daar kon tijdens transport niets mis mee gaan. Top voor Azaqua doe ook een kopie van de instellingen in de doos dan hoef je tijdens het plaatsen niet telkens op de website te kijken welke wel duidelijk is.

geleverd als beloofd

een mooie en uitgebreide website en makkelijk in gebruik. Toppie houden zo.

Heel blij mee

Heel blij mee snel geleverd en het product doet wat het zou moeten doen !

Kwaliteitsvolle producten, Top service -> Wat heeft een mens meer nodig?

Mijn laatste bestelling had ik geplaatst tijdens de verhuis van Azaqua naar de nieuwe locatie. Pas nadat ik de bestelling afgerond had zag ik dat bestellingen pas opgepikt werden na de verhuis. Volgende week vertrek ik echter naar Polen voor een tijd waardoor ik wat angst had dat mijn bestelling niet op tijd zou toekomen. Snel even de contactsheet gebruikt om mijn bezorgdheid te laten weten en diezelfde dag nog had kreeg ik bericht dat mijn bestelling aangemeld was bij DPD. Dat is voor mij een topservice! Net hetzelfde als het aanbod aan producten, de Tropica planten zijn toch van een andere kwaliteit dan andere plantenkwekers en hier kan ik ze allemaal vinden wat bij een nieuwe opstart of extra aanvulling aan het aquarium toch steeds dat streepje voor geeft op succes!

Fast delivery to Germany

It was a fast delivery to Germany without any problems. Very nice

Simpele winkel voor al je aquascaping benodigdheden

Paar producten hier gekocht, heel degelijk verpakt en netjes verzonden. Product was ook netjes op tijd. En als je geluk hebt krijg je er ook een presentje bij.