Alles was netjes verpakt en goed aangekomen. Jammer dat er niet dagelijks geleverd wordt en dat je dan iets langer moet wachten, maar begrijp het wel.

Netjes verpakt, top kwaliteit, snel verzonden.

Snelle service, alles wat je voor aquascaping nodig heeft, het assortiment is groot, vele merken tekoop, en snel service.

Kan beter

Co2 pakket aangeschaft, hier zat geen instructies bij. Dit lijkt mij een kleine moeite bij een product van 200 euro. Ook blijven de co2slangen losschieten van de defusor en de checkvalve.

rap geleverd

goed informeerd

Vlot en zonder gedoe geleverd

Spullen voor mijn aquarium zijn vlot geleverd en zonder gedoe. Wanneer ik weer iets nodig heb zal ik zeker even op de website van Azaqua kijken

Al velen producten besteld . Snelle levering. Zeer degelijk verpakt. En prima assortiment

Perfecte kwaliteit en op tijd geleverd

Co2 set besteld, alles snel binnen gekregen en met een paar minuten stond de set al te draaien in mijn aquarium.

Very quick delivery

Great

Hebben een leuk assortiment

Hebben een leuk assortiment met artikelen die je bij andere niet kunt krijgen. Meerdere keren besteld en binnen gekregen wat ik verwachtte. Ook bij de water planten.

Vlotte levering

Twinstar 30B voldoet aan alle verwachtingen

Producten snel geleverd

Duidelijke website. Producten geleverd conform belofte.

Prachtige plantjes

Ik moet eerlijk toegeven dat deze de gezondste planten waren die ik ooit heb gekregen. Zal zeker hier bestellen in de toekomst voor meer!

Snel, vriendelijk, behulpzaam en betaalbaar!

Fijn bedrijf van en met gedreven en behulpzame mensen. Aanrader!

Goede service!

Alles netjes verpakt en op orde

Altijd goed.

echte top shop!

ik ben al geruime tijd klant bij AZaqua, en ben heel tevreden met hun aanbod, expertise en ervaringen..hebben de beste aquascape assortiment met goede kwaliteit en prijs verhouding..zeer tevreden met al mijn bestellingen.

Goede en snelle service

2 artikelen besteld waarvan 1 niet voorradig maar alles in 1 keer ontvangen

Je wordt hier zo goed geholpen met alles wat met aquaria en scaping te maken heeft.Goede producten met een goede prijskwaliteit verhouding.In een woord TOP.

Alles is netjes afgeleverd in een zeer goede staat en enorm fijne en duidelijke verpakking van de plantjes. De plantjes zijn allemaal binnen een week al flink gegroeid. Mede door de proma voedingsbodem van ADA Aquasol Amazonia V2 Mooiw donkere kleur waardoor de planten en verlichting veel beter uitkomen. Dus hier spreekt een tevreden klant.

Snel goed en perfect verstuurd.

Prima winkel met één groot nadeel

De website / winkel zelf is uitstekend. Uitgebreid assortiment, overzichtelijke site en prima communicatie (voor die ene keer dat ik het nodig had). Er is echter een groot nadeel: DPD! Wat een baggerbezorging is dat. Een uur na sluiting van het afhaalpunt is mijn pakket blijkbaar "bezorgd". Niet dus. Op maandag besteld en op donderdag heb ik nog steeds niks. Bestel dus ruim op tijd.

Uitgebreid productaanbod waardoor je niet op verschillende plaatsen moet shoppen. Zeer vlotte en goede levering. Alles goed verpakt, ook de kwetsbare plantjes.

Top! Netjes verpakt en goede spullen.

Snel geleverd en duidelijk contact.

Meerdere keren hier iets besteld altijd snel en niet duur

Snelle levering scherpe prijzen

Kan niet beter zoals bestelling en levering is gebeurd.

Kornputsingel 7

8331 JS Steenwijk