Super goede service!

Voor het eerst een aquarium gekocht. Hele goede tips en adviezen gekregen. Top adres voor alles voor het aquarium met kundig personeel!

Erg prettige ervaring

Was voor de 1e keer in de winkel. Wat ik begreep de laatste dag op die locatie. Moest iets wachten op mijn beurt, omdat de mensen voor mij goed geholpen werden. Er stond een rij,maar er werd niks afgeraffeld. Ik ben super vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je. En heb nog een paar gratis plantjes gekregen ook. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe locatie

Azaqua is oké, alleen hun vervoerder DPD faalt

Bestelling vlot afgehandeld en verzonden. Pakketje kon niet opgehaald worden bij de pakketautomaat omdat deze het pakketnummer niet accepteerde. Hopelijk krijg ik het alsnog nadat DPD het geretourneerd heeft (als ze dat al doen ....).

Prima geholpen

Servizio eccellente !

Sono molto soddisfatto del servizio ricevuto, penso che al bisogno , comprerò ancora presso questo negozio!

Uitstekend!

Elke keer weer opnieuw een uitstekende ervaring.

Tevreden.

Eerst gebeld om advies te vragen. Werd te woord gestaan door een vriendelijke medewerker, die fijn mee dacht. Helaas kon ik niet meteen de spullen bestellen, omdat de site eruit lag. De dag erna kon ik het wel bestellen en werd het snel geleverd.

Gewoon altijd goed zoals het hoort.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze zaak. Alles altijd op tijd en in perfecte staat ontvangen.

duidelijke antwoorden

wilde wat bestellen maar was niet op voorraad. Gebeld en werd keurig geholpen.

Geweldige service

Een eerdere bestelling zoekgeraakt tijdens transport werd prima sevice verleend. helaas bij de laatste levering van 10 japonica garnalen was er 1 overleden tijdens transport.

Beste webshop voor de aquascape liefhebber

Ruim aanbod van spullen om een mooi aquarium in elkaar te zetten. Prima website (soms wat traag) met alle relevante informatie om zelf de juiste componenten bij elkaar te zoeken voor een mooie aquascape opstelling. Van aquaria en de techniek tot de inrichting. Als ik een upgrade wil of iets anders dan start ik bij Azaqua, en kan dan eigenlijk alles al krijgen wat ik zoek.

Top levering

Goed verpakt

uitstekende service

kwaliteits producten en een uitstekende persoonlijke service.

Planten en driftwood

Prachtige planten gen het driftwood prachtig en topkwaliteit. Heel netjes ingepakt

Altijd super goed

Heb geen negatieve beoordelingen over jullie . Ga zo door super gr jo

Helemaal goed

Snelle levering, goed verpakt en niets op aan te merken.

snelle levering en goede retour service

Meerdere producten gekocht. Producten voldoen aan de verwachting.

Fijne zaak, prima service

Duidelijke website en eerlijke voorraadstatus. Je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling. Vragen via mail worden vlot beantwoord.

Gewoon goed zoals altijd.

Gewoon goed zoals altijd.

Top producten en top geregeld.

Ik heb WIO biotope Mere zand gekocht. Het is voor aquascapers een absoluut topproduct. Was in eerste instantie niet voorradig maar ik kreeg keurig een mailtje toen het weer leverbaar was en had het binnen twee dagen rhuis. De service was gewoon weer top. Voor mij is Azaqua een helle fijne winkel.

Compleet assortiment

Alles wat je voor je aquarium nodig hebt snel en netjes thuis afgeleverd

Top..

Hallo!the first time I order from you. brilliant I received the order in max 5 days .. super quality..Thank you and I appreciate it.

Azaqua is voor de nummer 1 op gebied van de levering voor aquarium planten.

De producten en de service staat hier op een hoog niveau. Ben benieuwd naar het nieuwe onderkomen van jullie, vooral deze lijn doorzetten.

Verschillende bestellingen, steeds goede ervaring.

Verschillende bestellingen, steeds goede ervaring.

Snel en correct!

Was opzoek naar ADA AMAZONIA VER2, Was op de meeste plaatsen uitverkocht of niet in stock, behalve hier! Direct 2 grote zakken gekocht voor een nieuwe inrichting van mijn 100l bak. Zeer snelle levering en bij elke grote zak zit er een pakje roottabs bij die goed gevuld zijn! Top service!