Zeer goed advies weten goed waar ze mee bezig zijn

Fast delivery

Quality products

Invitro planten besteld

De invitro planten zijn netjes verpakt aangekomen. Rolletje snoep was ook lekker :)

Goede service en prachtige planten

Bij een grote bestelling zat er 1 plantje tussen die er helaas niet goed uitzag. Na 1 mailtje is alles opgelost: Azaqua heeft dit pla ntje nageleverd en wij zijn hartstikke tevreden. Een super goede service!

Word meegedacht

Er word meegedacht en redelijk vlot gereageerd op mails. Planten en producten van goede kwaliteit.

planten waren netjes verpakt

Kwaliteit van de planten was top en mooie verpakt en desondanks de verplaatsing en levertermijn nog in topconditie

Webshop is duidelijk en overzichtelijk met ruime keuze. Had een flinke aantal stenen gekocht voor een aquarium samen met een filter, binnen een paar dagen had ik het al in huis!

De beste winkel

De goederen zijn van eerste kwaliteit, de snelheid van reactie op vragen of problemen, de prijzen worden bestudeerd en zijn gretigheid om het verzoek met alle zorg te verzenden Ik denk dat als ik in de buurt van de winkel zou wonen, ik er elke dag heen zou gaan Je hebt mijn grootste respect en waardering

Ervaren en behulpzaam

Het Azaqua team staat altijd klaar om je helpen en denken actief mee wanneer nodig. De bestelde producten worden snel en keurig verzorgd. Ookal gaat het bijvoorbeeld niet door hun toe doen een keer verkeerd, dan lossen ze het netjes op. Niets anders dan lof!

Gewoon goed!

Ondanks dat de fysieke winkel in de kerstvakantie gesloten was, zijn de webshopbestellingen wel gewoon door gegaan. 1 item was niet op voorraad en had een levertijd van 1-2 weken. Desondanks had ik alles binnen 5 dagen in huis. Dus toppie Azaqua!

Super snelle en goeie nette levering. Helemaal top

Duidelijk en volledig.

Nieuwe CO2 systeem besteld bij Azaqua. Prijs was goed en is snel geleverd. Zeker een aanrader.

Gewoon goed

Een prima winkel, ruime keuze. Word snel geleverd. Kortom prima zaak.

Alles op de bezorging na, was perfect.

Gewoon goed, levert zoals beloofd, reageert snel en dat voor hele schappelijke prijzen.

Gewoon goed

Aquarium plantje besteld...netjes geleverd

All good

Fast delivery to Germany, good product, thank you

Alles is netjes verpakt en binnen gekomen

Snele en goede levering ondanks kerst en oud jaar

Net met kerst m'n fles leeg, Ingelogt bij Azuqua en werd nog voor oud jaar geleverd. Prima service

Gewoon goed en vriendelijk Oplossing gericht en snel handelen.

Bedrijf met veel verstand van zaken.

Bestelde producten snel geleverd, met een goede feedback over de producten.

Great choice, fast delivery

Great choice (great brands and also own brand very qualitative products), fast delivery, and always helping with special requests.

Mooie webshop met snelle en correcte levering.

Al verschillende bestellingen gedaan en altijd snel en correct geleverd. Alles wat je nodig hebt voor een mooi aquarium.

Perfect verpakt en snel geleverd

Netjes verstuurd

2 x wat besteld. Keurig verpakt en op de hoogte gehouden van de verzending. Ook qua communicatie netjes. Binnenkort “even” langs rijden voor een ADA aquarium.