Very good experience

Good packaging, fast shipping

Ruim assortiment, goede informatie, goede prijs, snelle levering en klantvriendelijk

Voor de eerste bestelling ben ik heel content van azaqua

Alles is goed verlopen met mails die ik kreeg met verloop van de zending en ik zal zekerlijk nog bestellen bij azaqua. Dank u wel

Goed geholpen.

Goede en deskundige hulp.

Fijne winkel, goede service

Fijne winkel met goede service. Ruim aanbot aan aquascape artikelen.

Verkoper nam de tijd om mij te helpen voor de uitbreiding van mijn daytime set.en welke kleur er beter bij zou zijn mijn dank hier voor. Cor

Keurige levering en site.

Eenvoudig bestelling doen. Keurige levertijd. Azaqua komt afspraak na.

Snel geleverd!!

Snel geleverd!! Top bedrijf!!

Top service, netjes op tijd geleverd, artikelen goed verpakt. Ik ga hier zeker nog bij bestellen .

Matig

De omzwerving die het pakket neem ik u niet kwalijk. Uiteindelijk het pakket ontvangen. I.t.t. de verwachting bevatte de zending een disc i.p.v. een usb stick. Ik moest de software maar downloaden. Dan unzippen. Aangezien ik een halve digibeet ben, is me dat nog steeds niet gelukt ondanks de unzip programma's die ik heb binnengehaald. Het product is dus nog steeds niet in gebruik. Bij leveren van een usb stick was me dat ( waarschijnlijk) wel gelukt. Kortom, zwaar balen.

One of the Best Aquarium Shops in Europe

I purchased many stuff from them and they are gonest and fast delivered my items.

Altijd goede service en snelle levering

Prima zo als altijd

geen bij u wel dpd

ik moest hele week wachten dat bezorgd was. ik, heeft email gestuurd na azaqua waar het blijft en azaqua heeft gelijk in orde gemaakt bij dpd. en volgende dag kam die. product en ik erg blij mee.

Fijne ervaring!

Snelle en duidelijke communicatie over wanneer iets verzonden zou worden. Alles ook netjes verzonden een aangekomen.

bestelling niet gekregen

mail gestuurd krijg geen antwoord

Altijd goed geholpen.

Zaterdag weer prima geholpen door Wilco. In deze winkel wordt nog de tijd voor je genomen! (sorry voor je verlate lunch)

Goede producten, snel geleverd!

Top ervaring, snel, goed en goede prijzen!

Snelle levering van weer een topproduct.

Denken mee.

De webshop is duidelijk. Eigelijk altijd een goed advies als nodig. En de spullen snel in huis.

Snelle en correcte regeling

Ik heb nog nooit bij Azaqua eerder besteld. De lavastenen(2 stuks) hebben de door mij gevraagde vorm en afmetingen. Ik hoop dat de zwarte lavasteen zijn werk zal doen nl de plant moet zijn wortels in de steen laten groeien.

Prima winkel met veel keuze en goed advies.

Ik wist niet welke spullen ik noest hebben voor mijn aquarium en heb ze telefonisch om advies gevraagd. Heel goed advies gekregen, de spullen waren prima op tijd binnen en ik ben heel vriendelijk te woord gestaan, net als alle vorige keren dat ik heb gebeld. Azaqua is echt een aanrader.

top zaak

gewoon top advies denken met je mee en alles netjes op voorraad

Hele mooie boom binnengekregen Had hem aangezien de aangegeven afmetingen wel breder verwacht

Aankoop ging goed en voorspoedig

Aankoop ging goed en voorspoedig. Jammer alleen van de bezorgservice dpg. Misschien toch voor een andere pakket dienst kiezen.