Snelle verzending goed verpakt en zeer goed product

Zeer ervaren

Ik vind jullie zeer veel ervaring hebben over het product en ben ook heel fijn geholpen. Kom ook zeker terug voor de plantjes en als het kan ook de visjes.

goed verpakt , snelle levering

Ruim assortiment, nette prijzen, snelle levering. Bestelling was snel geleverd, alles netjes zoals besteld geleverd.

Gewoon geweldig goed

Na slechte bezorging pakketdienst , door Azaqua alles geweldig afgehandeld. Prima planten, grote keuze en vers van de pers

Very good experience

Good packaging, fast shipping

Ruim assortiment, goede informatie, goede prijs, snelle levering en klantvriendelijk

Voor de eerste bestelling ben ik heel content van azaqua

Alles is goed verlopen met mails die ik kreeg met verloop van de zending en ik zal zekerlijk nog bestellen bij azaqua. Dank u wel

Goed geholpen.

Goede en deskundige hulp.

Fijne winkel, goede service

Fijne winkel met goede service. Ruim aanbot aan aquascape artikelen.

Verkoper nam de tijd om mij te helpen voor de uitbreiding van mijn daytime set.en welke kleur er beter bij zou zijn mijn dank hier voor. Cor

Keurige levering en site.

Eenvoudig bestelling doen. Keurige levertijd. Azaqua komt afspraak na.

Snel geleverd!!

Snel geleverd!! Top bedrijf!!

Top service, netjes op tijd geleverd, artikelen goed verpakt. Ik ga hier zeker nog bij bestellen .

Matig

De omzwerving die het pakket neem ik u niet kwalijk. Uiteindelijk het pakket ontvangen. I.t.t. de verwachting bevatte de zending een disc i.p.v. een usb stick. Ik moest de software maar downloaden. Dan unzippen. Aangezien ik een halve digibeet ben, is me dat nog steeds niet gelukt ondanks de unzip programma's die ik heb binnengehaald. Het product is dus nog steeds niet in gebruik. Bij leveren van een usb stick was me dat ( waarschijnlijk) wel gelukt. Kortom, zwaar balen.

One of the Best Aquarium Shops in Europe

I purchased many stuff from them and they are gonest and fast delivered my items.

Altijd goede service en snelle levering

Prima zo als altijd

geen bij u wel dpd

ik moest hele week wachten dat bezorgd was. ik, heeft email gestuurd na azaqua waar het blijft en azaqua heeft gelijk in orde gemaakt bij dpd. en volgende dag kam die. product en ik erg blij mee.

Fijne ervaring!

Snelle en duidelijke communicatie over wanneer iets verzonden zou worden. Alles ook netjes verzonden een aangekomen.

bestelling niet gekregen

mail gestuurd krijg geen antwoord

Altijd goed geholpen.

Zaterdag weer prima geholpen door Wilco. In deze winkel wordt nog de tijd voor je genomen! (sorry voor je verlate lunch)

Goede producten, snel geleverd!

Top ervaring, snel, goed en goede prijzen!

Snelle levering van weer een topproduct.

Denken mee.

De webshop is duidelijk. Eigelijk altijd een goed advies als nodig. En de spullen snel in huis.