Laden reviews...
Laden reviews...
486 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten geven aan snelle levering en betrouwbare service. Het assortiment en de kwaliteit worden benadrukt. De algehele tevredenheid blijft hoog.
Enorm assortement, alle spullen die je nodig hebt om een fantastisch aquarium in te richten. Wellicht het overwegen waard om voor levende goederen zoals planten, garnalen en zo, een iets snellere vervoerder gebruiken als de standaard vervoerder. Verder alleen maar lof.
Beveelt aan
4 May 2026
Bart
Grubbenvorst
Heb een aantal jaren geleden een CO2 systeem, een Twinstar Nano reactor, vissenvoer en slakken gekocht in de winkel in Steenwijk. Fijne sfeer en zeer klantvriendelijk. Daarna online geshopt omdat Steenwijk best ver weg is voor mij. Later nog een aantal slakken en garnalen gekocht. Ook een aantal keer een lege CO2 cilinder omgeruild voor een volle. Ben super tevreden over de service en de producten van Azaqua. De garnalen en slakken zijn gezond en doen het heel erg goed.
Beveelt aan
3 May 2026
Elly
Twisk
Als vaste klant, mag ik wel zeggen, was alles weer top geregeld en weer vlot geleverd. Alles geregeld en de stroming in mijn vak us weer oké.
Beveelt aan
1 May 2026
Nico
Zoetermeer
Voldoende geïnformeerd van leveringstijd. Prijs is correct. Levende have is altijd beetje riskant: voldoende ingepakt, goed geïsoleerd, allemaal levend aangekomen.
Beveelt aan
30 April 2026
Dominique
INGELMUNSTER
De bestelling werd snel, netjes en helemaal in orde geleverd, net als altijd tot nu toe! Ik kan hier eigenlijk altijd alles vinden wat ik nodig heb; het grote assortiment is heel fijn.
Beveelt aan
28 April 2026
Charlotte
Naarden
Na het uitzoeken van mijn planten paar dagen voor mijn Dark Start van mijn nieuwe aquarium klaar was. Dan zit je te wachten op de afgesproken dag en tijd voor je planten te plaatsen alles voorbereid. Dan is het zo fijn dat alles op de afgesproken dag en tijd geleverd word. Dan aan de slag, planten zagen er allemaal zeer verzorgd uit en goed verpakt. Geen piep kleine plantjes maar dat je zegt dat zijn flinke mooie planten. Blij met mijn bestelling mijn aquarium staat er nu vol bij met mooie planten.
Beveelt aan
28 April 2026
Adri
Roosendaal
Bezorging vind ik slecht ik betaal ervoor en moet het dan ook nog zelf ophalen in een pakket kluis. En binnen 5 dagen ik was met vakantie en moest een buur vragen het pakketje op te halen. Onhandig niet klantvriendelijk en zeer onwenselijk
Beveelt niet aan
27 April 2026
Rob
Amsterdam
Reeds vaker besteld. Altijd duidelijke communicatie en snelle levering
Beveelt aan
27 April 2026
John
Swalmen
Bestelde pakket was -volgens tracking- nog dezelfde dag bij het verzendbedrijf DPD. Dat leek goed te gaan ... Daar heeft het zich 3 dagen in het 'sorteerproces' bevonden vooraleer het werd afgeleverd bij het afhaalpunt. Toen ik het daar kon afhalen bleek de kartonnen doos -ondanks de stickering met 'fragile' erop- helemaal gekneusd aan een hoek waardoor de vrees ontstond dat de lamp die erin zat ook stuk zou zijn. Thuisgekomen bleek bij het uitpakken dat de doos waarin de lamp zat een heel stuk kleiner was dan de buitendoos en omringd was met uitvulpapier. Alles in orde dus op het einde, maar (weeral) een slechte behandeling- en afleverervaring met DPD !
Beveelt aan
26 April 2026
Daniel
Ranst
Dank je wel, producten heel snel geleverd. Mooie planten en een mooi nieuw boek.
Beveelt aan
25 April 2026
Ralf
Scheveningen
Goede en snelle service. Heb tot nu toe alleen aquasoil besteld.
Beveelt aan
25 April 2026
Diana
Klazienaveen
Second time ordered, but afraid the last one. Plants came in a very poor shape, dried out with many yellow-brown leafs. Snail is alive, but is not moving for 2 days straight in the tank, never seen them so stressed. DPD, as in the first delivery, delivered too late. Not keeping their promise on the originally planned date. But i am blaming the shop, as they have not fixed with DPD a guaranteed next working day delivery, while i am, as a customer, paying for it regardless. Even for non living goods in NL it is custom to get the order next day, but for live stuff it has to be mandatory.
Beveelt niet aan
23 April 2026
Sergei
Dordrecht
J'aime beaucoup Azaqua, un large choix de produits pour l'aquascaping, très réactif et à l'écoute des clients, livraison super rapide, je recommande les yeux fermés!
Beveelt aan
23 April 2026
Jérôme
France
Echt een top winkel vol met alles wat je nodig hebt voor aquascaping! Service is ook goed, reageren snel op vragen en denken ook graag met je mee!
Beveelt aan
22 April 2026
Leon
Eindhoven
Ik heb een uns 90b besteld, deze is bij elke andere website veel duurder. Je betaald extra omdat het een breekbaar product is maar deze bezorger dacht daar anders over. Gelukkig was het aquarium erg goed verpakt en hij is in goede staat aangekomen. Ik ga hier zeker meer bestellen
Beveelt aan
20 April 2026
Bradley
Leeuwarden
De bestellingen worden goed verpakt en vlot geleverd.
Beveelt aan
20 April 2026
Dave
Oud-Turnhout
Super goede service! Ik had een lamp en CO₂-apparaten besteld. Helaas bleek achteraf dat niet alles op voorraad was, wat niet helemaal duidelijk stond aangegeven op de website. Pas na mijn bestelling kreeg ik hierover een melding. Na telefonisch contact werd alles echter snel en vriendelijk opgelost. Dat maakte de ervaring uiteindelijk weer helemaal top!
Beveelt aan
19 April 2026
R
Groningen
Je wordt hier goed geholpen. Zelf wel even overleggen wanneer je langskomt, dan weet je zeker dat er iemand is. Fijne mensen.
Beveelt aan
17 April 2026
J.
Hoogeveen
I have ordered several times and have had great experiences
Beveelt aan
16 April 2026
Patrick
Groningen
Prima bedrijf, die gewoon te benaderen zijn. (ook als ze dingen niet goed doen ;) ) Ook uniek qua bepaalde merken. Prijs is sowieso laag, of gelijkwaardig
Beveelt aan
13 April 2026
marcel
huis
Goed ontvangen mooie planten
Beveelt aan
13 April 2026
w
Terneuzen
Dit is mijn tweede bestelling bij Azaqua, gisteren om 16:00 besteld de volgende ochtend had ik de materialen al binnen. Alles goed verpakt! Ik zou iedereen aanraden om hier te bestellen.
Beveelt aan
13 April 2026
Stefan+
aalsmeer
Combineer een glazen diffuser van 50mm met een 6kg CO2 tank. Verzend dit vervolgens in 1 doos. Dat is vragen om moeilijkheden. Maar niet bij Azaqua. Alles goed en robuust verpakt, en mijn glazen diffuser heeft de reis overleefd. Complimenten voor Azaqua
Beveelt aan
13 April 2026
Rob
Broek
Goed verpakt, mooie gezonde garnaaltjes en slakken. Heel blij mee
Beveelt aan
12 April 2026
Jessica
Almere
Bestelling gedaan alles keurig op tijd afgeleverd, en goed geïnformeerd wanneer alles afgeleverd zou worden.
Beveelt aan
11 April 2026
Kobus
Jubbega
-
Lange Baan 8 c
8331 LW Steenwijk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops