Goede kleding en snelle levering

Goede ervaring en de kwaliteit van de kleding is super

Erg leuke kleding, goede service

Heel leuk rokje gekocht, goede service, goede prijs. Snelle levering!

Leuke kleding, goede service!

Kleding was snel binnen en past mooi!

Positieve ervaring

Trendy kleding, goede kwaliteit, prettig contact en een snelle levering!

Mooie site, snelle levering

Het is een overzichtelijke site, mooie kleding en snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ben erg tevreden. Jammer dat een bepaald item er alleen in kleine maatjes zijn!

Snel

Snelle bezorging van mijn bestelling.

Mooie kleding voor m’n dochter

Mooie kleding voor m’n dochter met mooie pasvorm. (Meestal voor m’n smalle dochtertje). Helaas niet zo als omschreven op de site voor 21:00 uur besteld volgende dag in huis. Maar had er geen haast bij. Had smiddags besteld en kreeg het niet de volgende dag, maar die dag erna. Geeft niets alleen een mailtje is dan wel zo netjes. Maar verder top!

Goede kwaliteit kleding

Mooi en goede kwaliteit kleding Zou alleen fijner zijn als er aangegeven wordt of iets normaal, klein of groot valt.. sommige shirtjes verschillen nogal (tussen 2 maten)

Snelle levering, goede kwaliteit

Inheb twee smalle dochters maar dan nog valt de kleding klein. Ik zou volgende keer 2 maten groter pakken.

mooie kleding, goede prijs en snelle levering

Looxs is het favoriete merk van onze dochter. Fijne materialen, hip, trendy, jurkjes/ rokjes/ shirts/ broeken; voor ieder wat wils! De prijs vindt mama leuk. De kleren blijven mooi, ook na wassen. Kortom top merk!

Super collectie!

Geweldige collectie en een hele snelle levering. Mijn meiden en ik zijn fan. Kleding van mooie kwaliteit die ook mooi blijft na het wassen.

Geweldig! ❤️

Looxs heeft continue een geweldige en vernieuwende collectie. Wij zijn sinds dit jaar helemaal fan van dit merk. De kwaliteit is super en de kleertjes zijn geweldig. Ook de levering is super snel waardoor de kleintjes heel snel kunnen shinen in hun nieuwe kleertjes.

Super snelle levering

Snelle levering en leuke collectie!

Prima afhandeling bestelling

Hele mooie jas via de mailings gezien. Omdat de maat van mijn dochter bekend is deze online via de webshop besteld. Makkelijke betaling en probleemloze afhandeling/bezorging.

Prachtige collectie, duidelijke website en super snelle verzending!

hippe kinderkleding

prima kwaliteit van hippe kinderkleding voor mijn achtjarige dochter

Fantastische kleding, fantastische service

Ik heb in korte tijd nu 3x een bestelling gedaan bij Looxs en elke keer is het een feestje als het pakketje geleverd wordt. Het wordt snel geleverd, zit leuk ingepakt (alsof het een kadootje is) en er zat iedere keer iets leuks bij voor de kinderen. De kleding is prachtig en blijft ook mooi na het wassen. Met Looxs heeft mijn dochter echt de juiste looks!

Geweldige kinderkleding!!

Super leuke kinderkleren voor zowel kleine als grote meisjes. Mijn 2 dochters zijn grote fan van Looxs! Ga zo door.

Leuk betaalbaar merk!

Super leuk merk, mijn dochter van 12 is er helemaal dol op! Kwalitatief ook erg goed.

Superleuk merk van perfecte kwaliteit.

Wat een mooie kleding voor mijn 10 jarige! Stoer en hip, want ja...schattige kleren wil je op die leeftijd niet meer he. Helemaal in de trendy kleuren van nu! Wij zijn om!!

Schitterend!

Snelle levering, goede pasvorm en een super kwaliteit! Een heel blij meisje hier! :)

Super leuke kleding

Snelle levering, en de kwaliteit is ook prima. mijn dochter heeft er weer een leuk setje bij 😀

Prachtig Nederlands merk

Mooie kleding uit eigen land met daarbij een goede snelle service

Mooie kleding, goede service. Valt wel wat klein.

Ik vind het een leuk merk voor mijn meiden. Net dat tikkeltje extra. Service van de webshop is ook prima. Omdat het wat kleiner valt, zou ik bij twijfel een maatje groter bestellen. Als tip zou ik erbij schrijven dat het wat kleiner valt.