Prima!!

Nette snelle verzending

Super snelle service

Ik had van deze te gekke collectie 3 dingen besteld en ze waren super snel i huis. Netjes en goed verpakt!

Snelle levering Kids zijn gek op het merkje looxs

Snelle levering,duidelijke site, mooi merk

De kleding is zo ie zo super leuk. Alles netjes verpakt en volgende dag geleverd. Topservice

Savond's een leuk setje besteld voor onze dochter! En de volgende dag werd het netjes verpakt geleverd! En het staat haar hartstikke goed👌 Super toch!!! Zeer tevreden!!

Perfect!!!

De bestelling wordt netjes verpakt en is altijd nog de volgende dag bij ons geleverd. Kleding valt goed op maat. Perfect!!!

Klantenservice niet zo servicegericht

Online bestelling gedaan. Echter nog 1 maillot vergeten bij de bestelling te doen. Direct gebeld of ze toch nog de maillot in dezelfde doos wilde doen. Ik vind het namelijk onzin om 2x een bestelling te plaatsen met als reden de extra verzendkosten, maar ook milieutechnisch. Als de Postnl 2x moet rijden voor 1 maillot vind ik dat niet nodig. Maar de telefoniste reageerde niet service- of klantgericht. Het pakketje was nog niet verzonden maar toch kon de maillot er niet bij geleverd worden. Dan moest ik hem maar weer apart bestellen, en als ik voor 75 eur bestelde had ik ook geen last van extra verzendkosten. Maar beste Looxs, ik vond dat mijn order qua bedrag al groot genoeg was. Dus ik heb de maillot maar laten zitten. De kleding is overigens wel heel mooi en hip. Dus voor nu zal ik aanbevelen op "ja" zetten. Maar zo'n telefoniste vertegenwoordigt wel het bedrijf. En ik vond dit alles niet klantgericht klinken, zeker niet als je een grote order plaatst.

Ik had sAvonds een jas besteld voor mijn dochter en s morgens werd hij al bezorgd . De jas is mooi op maat en ziet er goed uit . Ik hoop alleen dat het nog even duurt voor ze haar winterjas aan hoeft ;) Ik zou zo weer hier bestellen !!!

Snelle levering en goed verpakt

Een erg leuk merk, kleding blijft mooi in de waar Het valt wel wat kleiner uit. Ik mis een goed werkende filter functie op de site vandaar de 8 en geen 9 of 10

What you see is what you get!

Mooie meisjes winterjas besteld. Precies zoals op de foto. Snelle bezorging, goede kwaliteit, mooi merk, juiste maat. Onze meid LOOXS great in haar nieuwe winterjas!

Levering niet volledig aangekomen

Leuke jurkjes snel binnen. Alleen mist strik op jurk

Duidelijke site en snelle levering

Ik ben zeer tevreden! Snelle levering en duidelijke site. Hier ga ik vast vaker bestellen!

Unieke stuks in een goede kwaliteit.

Supersnelle levering (ook in België), vlotte communicatie indien je een vraag hebt en toffe kleding die zowel dochter als mama leuk vinden.

Fijne site, goede service en snelle levering!

Site is overzichtelijk. Makkelijk te bestellen. Afterpay mogelijk en volgende dag al in huis! Top! Daarnaast is de kleding mooi, net iets anders en van hele goede kwaliteit!

Snelle levering,mooie kleding van goede kwaliteit!

Artikel snel geleverd en goed verpakt

Prachtige kwaliteit. Heel blij mee

Hele fijne, snelle service en wat is de nieuwe collectie toch prachtig! Je voelt de kwaliteit, echt top!

Aftersales is ook supergoed

Snelle bezorging. Helaas ontbrak bij ons het strikje van het jurkje. Mail gestuurd en kregen vrijwel direct een vriendelijke reactie dat het strikje nagestuurd zou worden. Heel fijn! Kwaliteit van de kleding is ook erg goed.

Super snelle levering

Echt een mooie collectie, supersnel geleverd. De avond ervoor om kwart voor 10 besteld, het was de volgende dag al binnen.

Blij met Looxs!

Looxs is bij ons het merkje in de kledingkast. Kopen het geregeld en ook nu in de sale hebben we super leuke kleding besteld. Kwaliteit is geweldig. Enige minpuntje is dat sale-artikelen niet gratis retour mogen ookal heb je voor een groot bedrag aan kleding gehouden. Maar al met al zijn mijn dochters en ik grote fan! Bestellen is heel eenvoudig en de volgende dag in huis.

Top bedrijf! Snelle levering en super gave collectie

Nog snel wat dingen gescoord in de sale, volgende dag in huis! 3 blije dames en mama ook!

Een jas voor aankomend winter gekocht. Goede pasvorm en lekker warm. Dochter helemaal blij

Prachtige kleding

Prachtige kleding , blijft ook mooi na veel wassen. Mooie pasvormen en originele collecties. Wij zijn fan!

Prachtige kleding

Zulke mooie kleding en snelle levering. Ook voor alleenstaande mama's is t met zulke mooie aanbiedingen te betalen en loopt mn meisje er super mooi gekleed bij.

Over LOOXS Revolution