Mooie kleding, goede kwaliteit!

Heerlijke stofjes en mooie printjes de kledingstukken van Looxs.. echt voor herhaling vatbaar! Mijn dochter (en ik dan ook) is helemaal blij!

Site werkt makkelijk en product wordt snel verzonden. Heb een zomerjas besteld, product ziet er erg mooi uit. Blij mee!

Prachtige kleding, super snel in huis!

Looxs is hier in huis met 2 dochters echt hét favoriete merk. De bestelling de volgende dag al in huis. Kwaliteit en pasvorm zijn altijd goed!

Snelle levering en mooie kwaliteit kleding

Snelle levering en mooie kwaliteit kleding

Snelle levering, mooie producten

Kleding is van goede kwaliteit en heeft een mooie pasvorm en leuke items.

Leuke kleding, goede kwaliteit

Looxs heeft leuke kleding, met een zeer goede kwaliteit. Leuke printjes en net wat andere modelletjes dan overal. Hierdoor is looxs een uniek merk met unieke kleding

Leuke collectie!

Leuke collectie, makkelijk te bestellen met goed maat-advies. Snelle levering.

Fijne webshop met goede kwaliteit en leuke outfits voor zowel mama als kind!

Ik vind de webshop zeer toegankelijk. Je shopt er makkelijk kleding en met de foto's met modellen kun je goed zien hoe de kleding valt. De collectie is steeds vernieuwend en heerlijk qua kleuren. Echt een aanrader om te shoppen voor jezelf en je kind.

Vrolijke en leuke kleding die met plezier gedragen wordt!

Kwaliteit is prima

Heel leuk pakje, valt alleen klein en al niet meer groter verkrijgbaar.

Hele leuke set alleen jammer dat ‘t rokje klein valt en grotere maten al niet meer voorradig zijn waardoor ik geen compleet setje kan creëren. Hopelijk worden deze maten nog aangevuld.

Mooie kleding!

Een van onze favoriete kinderkledingmerken

Wij kopen al een paar jaar geregeld kleding van Looxs. Ik kijk altijd uit naar een nieuw seizoen met de nieuwe collectie. Onze dochter draagt de kleding met plezier en de kleding is van goede kwaliteit, dus gaat lang mee. Ook als onze dochter er is uitgegroeid, gaat de kleding vaak nog een tweede leven mee bij ons nichtje. We hebben wel eens meegemaakt dat de opdruk van een shirtje snel vervaagde; toen was de service ook heel fijn en hebben wij een nieuwe toegestuurd gekregen.

Mooie kleding, blije dochter!

Snelle en goede service

Leuke kleding, goede kwaliteit. Bestelling wordt netjes verpakt en snel verzonden

Prachtige eigentijdse kleding

Kwaliteit is heel erg mooi. Kleding die net iets anders en heel eigen is voor mijn meiden!

Alles top

Snel aflevering. Top qualiteit.

Slecht

Bestel hier niet… je ontvangt bestelde items niet. Looxs weigert het op te lossen.

Hi Linda, Zoals we je al eerder hebben bericht wijst alles erop dat je je volledige bestelling hebt ontvangen. Het gewicht van je pakket volgens de T&T code is 1,2kg wat overeenkomt met je 6 bestelde artikelen. Er zijn geen voorraad correcties geweest nadat je de artikelen hebt besteld en je hebt naar eigen zeggen wel een doos ontvangen, wat de T&T code ook aangeeft, maar daarin zaten maar 2 van de 6 artikelen. Ons geautomatiseerde magazijn werkt met scanners en er kunnen geen artikelen on gescand in een doos komen. De artikelen zijn alle 6 gescand op jouw order en in 1 doos verzonden. Wat kunnen we verder nog voor je betekenen als de artikelen volgens ons magazijn en de T&T gegevens zijn bezorgd?

Fijne kleding en webshop

Leuke kleding en van fijne (wasbare) kwaliteit. Snelle verzending en ook goede afhandeling van retourzendingen.

Goede kleren webwinkel voorraadbeheer slecht

De kleren zelf zijn van mooie kwaliteit. Verbetering is mogelijk op - maatvoering (2 flared broeken beiden 110 zit 4! Cm lengte verschil in) - webwinkel voorraad tot 3x een bestelling geplaatst waarvan 2x een item niet geleverd kon worden omdat de voorraad niet klopte.

Fantastisch!

Super snelle levering en de kleding ziet er prachtig uit! Mooie kleuren en materiaal.

Tevreden maar toch wat kleine aandachtspunten

Gewoon tevreden, maar als ik echt kritisch bent kloppen er dingen niet: Op de website staat voor 21.30 besteld volgende dag in huis, ik kreeg het pakket de dag daarop, en het lag niet aan PostNL. Dus mocht je het echt de volgende dag willen kom je wel in de knoop, voor mij was het echter geen probleem dat het wat later kwam. Ook is er wel korting op de kleding van common heroes op de website van looxs revolution maar niet op de website van common heros zelf. En naar mijn idee is het 1 merk met een jongens (common heroes) en een meiden (looxs) lijn. Beetje gek toch. Gelukkig kijk ik iets verder voor de beste prijs.

Super snelle levering!!

Heel tevreden over de vlotheid en het op de hoogte houden van de bestelling!!!

Mooie materialen en tijdige levering

Het merk bestaat uit een schakering van mooie materialen en een goede kwaliteit. De bestelling was een werkdag later geleverd.

Mooie kwaliteit kleding

Super kwaliteit en snel bezorgd. Ik mis alleen informatie over hoe de kleding valt, klein of groot. Verder niets op aan te merken

Fijne webshop

Fijne webshop met goede prijzen.

Over LOOXS Revolution

Wij geloven dat ''van jezelf houden'' de grootste revolutie is. Dus hou van jezelf, wees lief voor anderen en wij zorgen voor je L O O X S. Een modieuze collectie met onverwachte details, fantastische artworks, een beetje glitter, maar altijd met een grappige en sportieve draai. Je kunt je L O O X S kiezen en veranderen wanneer je maar wilt, mix het zoals jij het wilt en creëer je eigen stijl. A brand for the Girl, who owns her L O O X S! LOOXS LITTLE - LOOXS 10SIXTEEN - LXS the female LOOXS Revolution brengt 7 gecoördineerde maandleveringen per jaar uitsluitend voor meisjes, onderverdeeld in 3 collecties (PRE SPRING-SPRING-FALL) LOOXS 10SIXTEEN De LOOXS revolutie begon in 2017. Na een aantal jaren als LOOXS Girls door het leven te zijn gegaan is het nu hoog tijd voor een nieuwe naam. Een naam die past bij de transformatie en groei, die je ook in de collecties terug ziet. Iets ouder en iets meer stylish, maar nog altijd fun met een sporty twist: LOOXS 10sixteen. De designs worden altijd gemaakt met oog voor detail, kwaliteit en comfort. Het is belangrijk om lekker vrij te kunnen dansen, gek te kunnen doen met vriendinnen en je tegelijkertijd mooi te voelen. Ons motto is; Loving yourself is the biggest revolution! De LOOXS 10sixteen collectie is verkrijgbaar in de maten: 128 t/m 176. LOOXS LITTLE LOOXS Little is aandoenlijk en schattig, maar ook stoutmoedig en gedurfd. Als het op de kwaliteit van de designs komt, gebruiken we uitsluitend zachte en comfortabele stoffen. COMFORT is het sleutelwoord voor elk item in de collectie We houden er van om verschillende stylen te 'mix en matchen' en zijn dol op subtiele details. Stippen, strepen, strikken en ruches, het draait om de kleine speelse details in de LOOXS Little collecties Deze meisjes zijn onze muzen, hun speelse gedachtes inspireert ons iedere dag opnieuw. Onze designers hebben een 'groep 1-3' meisje in het oog als ze deze collecties ontwikkelen. De collectie is verkrijgbaar van maat 92 t/m 134