Mooie kwaliteit!

Mooie kwaliteit kleding! Snel verzonden. Hier gaan we veel plezier van hebben. Dochter wil vaak dingen niet aan wegens naadjes of geen fijne stof. Maar nu totaal geen last!

Prachtige kleding

Kwalitatief hele mooie kleding. Snel verzonden. Helemaal top dus!

Het is wat het leek!! En voelt heerlijk aan.

Ik zie en hoor alles van dichtbij. Wilde ook dit traject ervaren. Bij openen van doosje, zeer verzorgd. Snelle bezorging. Lieve groet aan allen. Oma Riekje. Dit bericht is alleen voor jullie bestemd!!

Wat ik besteld heb, is mooi en service wasook goed

Zeer snelle levering

Binnen 1 dag heb ik de levering binnen. De foto's op de site komen goed overeen met de kleding die ik thuis heb gekregen. En de maten ook.

Mooie producten en snelle levering

Ik koop hier de wide leg broeken voor mijn dochter. Deze zitten haar perfect. Ze zijn er in verschillende prints en materialen. Snelle levering en duidelijk bestelproces incl. tracken van mijn pakketje.

Super!!

Besteld via de site, super makkelijke afhandeling en de dag erna al thuis bezorgd.. wat wil je nog meer.. Super kleding, betaalbare prijs, goede kwaliteit en topservice!! Aanrader!

Prima kwaliteit kleding

Netjes

Snel, netjes en duidelijk.

Snelle levering, nette verpakking, duidelijk qua retourneren. Mis alleen bij de beschrijving hoe het artikel valt.

Heel leuk jurkje

Een heel leuk jurkje voor mijn dochter besteld. Mooie kwaliteit. Snelle levering.

Uitstekende service bij Looxs, dank je wel!

Top ervaring. Dank je wel!

Zeer tevreden van kledij en service!

Zeer snel geleverd. Netjes pakket. Betrouwbaar op vlak van maatconsistentie!

Leuke eigentijdse kleding!

Goede pasvorm en goede service. Maten vallen over het algemeen goed, soms iets smaller. Broeken vaak iets langer. Voor mijn lange dochter juist perfect!

Super snel en goed

Helemaal niks op aan te merken.

Zeer goede service en wat een leuke kleren!

Voor mijn super tengere 11 jarige dochter is het soms lastig leuke kleren te kopen die ook nog eens heel comfortabel zijn. Looxs is dan perfect! Wat een leuke stijl, en wat een fijne pasvorm! De kleren heb ik ‘s avonds besteld en de volgende ochtend al in huis. Top service en heel fijne kwaliteit. Wij zijn fan!

Gave kleding en snel bezorgd!

Ik ben weg van de kleding van Looxs. En het was ook nog eens snel bezorgd, dus helemaal top!

Mooie kwaliteit kleding, helemaal hip

De jas valt wel heel groot

Mooie weergave van producten, mooie pasvorm en snelle ontvangst.

Snel en mooie spullen

Goeie ervaring

Snelle verzending

Artikel is snel verzonden, volgende dag al in huis.

Erg mooie kleding en van goede kwaliteit. Levering was ook eg snel, sneller dan verwacht. De volgende dag al in huis!

Mooie kleding en snel geleverd!

De kleding valt helaas wat klein, daarom retour gedaan. Maar wil graag alles een maat groter bestellen. Super snelle levering!!!

Leuke kleding en snel geleverd

Leuke kleding en snel geleverd

Duidelijke webshop

Snelle verwerking en verzending van je bestelling. Duidelijke foto’s op website zodat hetgeen ook voldoet aan de verwachtingen.

Kleding ziet er prima uit en we hadden het snel binnen! Mega fijn, Bedankt

Über LOOXS Revolution

Wij geloven dat ''van jezelf houden'' de grootste revolutie is. Dus hou van jezelf, wees lief voor anderen en wij zorgen voor je L O O X S. Een modieuze collectie met onverwachte details, fantastische artworks, een beetje glitter, maar altijd met een grappige en sportieve draai. Je kunt je L O O X S kiezen en veranderen wanneer je maar wilt, mix het zoals jij het wilt en creëer je eigen stijl. A brand for the Girl, who owns her L O O X S! LOOXS LITTLE - LOOXS 10SIXTEEN - LXS the female LOOXS Revolution brengt 7 gecoördineerde maandleveringen per jaar uitsluitend voor meisjes, onderverdeeld in 3 collecties (PRE SPRING-SPRING-FALL) LOOXS 10SIXTEEN De LOOXS revolutie begon in 2017. Na een aantal jaren als LOOXS Girls door het leven te zijn gegaan is het nu hoog tijd voor een nieuwe naam. Een naam die past bij de transformatie en groei, die je ook in de collecties terug ziet. Iets ouder en iets meer stylish, maar nog altijd fun met een sporty twist: LOOXS 10sixteen. De designs worden altijd gemaakt met oog voor detail, kwaliteit en comfort. Het is belangrijk om lekker vrij te kunnen dansen, gek te kunnen doen met vriendinnen en je tegelijkertijd mooi te voelen. Ons motto is; Loving yourself is the biggest revolution! De LOOXS 10sixteen collectie is verkrijgbaar in de maten: 128 t/m 176. LOOXS LITTLE LOOXS Little is aandoenlijk en schattig, maar ook stoutmoedig en gedurfd. Als het op de kwaliteit van de designs komt, gebruiken we uitsluitend zachte en comfortabele stoffen. COMFORT is het sleutelwoord voor elk item in de collectie We houden er van om verschillende stylen te 'mix en matchen' en zijn dol op subtiele details. Stippen, strepen, strikken en ruches, het draait om de kleine speelse details in de LOOXS Little collecties Deze meisjes zijn onze muzen, hun speelse gedachtes inspireert ons iedere dag opnieuw. Onze designers hebben een 'groep 1-3' meisje in het oog als ze deze collecties ontwikkelen. De collectie is verkrijgbaar van maat 92 t/m 134

Kiyoh Bewertungen