Heel erg tevreden

Zoo snel, en prachtige kwaliteit !!

Hier ga ik vaker bestellen

Mooie kleren, netjes verpakt en supersnel binnen! Blij verrast!

Ik heb het als positief ervaren

Goede en snelle omruiling van verkeerd artikel

Verkeerde maat geleverd. Nieuw artikel werd meteen verstuurd. Een antwoordnummer gekregen voor de verkeerde maat. Dus in goed vertrouwen. Uiteraard sturen we de verkeerde meteen netjes terug.

Snelle service duidelijke omschrijving

Had een leuke jumpsuit besteld maar helaas was hij net te klein. Onze dochter draagt 128/134. Retour is ook duidelijk omschreven hoe dit moet. Super handig dat QR code op pakbon staat om te zien hoe je moet retourneren.

Super leuke meisjeskleding

Super leuke meisjeskleding. Ik vind het wel erg duur en koop t daarom alleen in de sale. Het valt ook vrij smal.

Hele mooie kwaliteit kleding, mooi afgewerkt en hele mooie details.

Leuk concept en goede service

Bestelproces was prima. Contact met de klantenservice was ook snel en erg fijn, ik kreeg een goede oplossing aangeboden. Verzending was ook zoals beloofd. Heel leuk concept, anders moet je zelf in verschillende webshops gaan zoeken. Ik shop er vast nog een keer!

Mooie kwalitatief goede kleding

Super leuk de mini en me lijn!

Top kwaliteit, mooie design!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Geweldig.

Snelle levering, mooie kleding, goede kwaliteit.

Snelle levering, mooie artikelen

Blij met het artikel, snelle levering en duidelijke site

Mooie kwaliteit en hele draagbare kleding

Pakket werd snel bezorgd en alles zag er super uit

Superleuke kleding, goeie kwaliteit. Snelheid verzenden helemaal perfect. Ik heb mijn merk gevonden, voor zowel de kinderen als mijzelf!

Uitstekende kwaliteit

De stof zit heerlijk, kwalitatief goed!

Sale-gelukjes om spontaan zin in het najaar van te krijgen!

Voor mijn dochter 3 hele leuke items besteld, alvast voor na de zomervakantie. Maar wauw wat stond het leuk & voelt het fijn aan! Het veel te dikke vest voor nu mocht niet eens meer uit, zo lekker zacht zat die! Heel benieuwd naar de nieuwe najaarscollectie, kom maar door!

Mooie jurk snel bezorgd

Snelle levering en top kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit van de kleding

Vriendelijk. Werd snel opgelost!

Snelle levering, prachtige jurk ontvangen m. Helder en diepe kleuren. Precies zoals in de omschrijving. Niet te lang dus perfect voor een klein iemand van 165 cm.

Kleding is super leuk, goede korting. Snel verzonden

Super snelle levering, leuke kleding!

Super snelle levering, leuke kleding! en niet duur.

Snel en duidelijk geholpen

Duidelijk

aangename verkoop

vlotte service mooie kwaliteit kledij vlot contact voor terugbetaling

Über LOOXS Revolution

Wij geloven dat ''van jezelf houden'' de grootste revolutie is. Dus hou van jezelf, wees lief voor anderen en wij zorgen voor je L O O X S. Een modieuze collectie met onverwachte details, fantastische artworks, een beetje glitter, maar altijd met een grappige en sportieve draai. Je kunt je L O O X S kiezen en veranderen wanneer je maar wilt, mix het zoals jij het wilt en creëer je eigen stijl. A brand for the Girl, who owns her L O O X S! LOOXS LITTLE - LOOXS 10SIXTEEN - LXS the female LOOXS Revolution brengt 7 gecoördineerde maandleveringen per jaar uitsluitend voor meisjes, onderverdeeld in 3 collecties (PRE SPRING-SPRING-FALL) LOOXS 10SIXTEEN De LOOXS revolutie begon in 2017. Na een aantal jaren als LOOXS Girls door het leven te zijn gegaan is het nu hoog tijd voor een nieuwe naam. Een naam die past bij de transformatie en groei, die je ook in de collecties terug ziet. Iets ouder en iets meer stylish, maar nog altijd fun met een sporty twist: LOOXS 10sixteen. De designs worden altijd gemaakt met oog voor detail, kwaliteit en comfort. Het is belangrijk om lekker vrij te kunnen dansen, gek te kunnen doen met vriendinnen en je tegelijkertijd mooi te voelen. Ons motto is; Loving yourself is the biggest revolution! De LOOXS 10sixteen collectie is verkrijgbaar in de maten: 128 t/m 176. LOOXS LITTLE LOOXS Little is aandoenlijk en schattig, maar ook stoutmoedig en gedurfd. Als het op de kwaliteit van de designs komt, gebruiken we uitsluitend zachte en comfortabele stoffen. COMFORT is het sleutelwoord voor elk item in de collectie We houden er van om verschillende stylen te 'mix en matchen' en zijn dol op subtiele details. Stippen, strepen, strikken en ruches, het draait om de kleine speelse details in de LOOXS Little collecties Deze meisjes zijn onze muzen, hun speelse gedachtes inspireert ons iedere dag opnieuw. Onze designers hebben een 'groep 1-3' meisje in het oog als ze deze collecties ontwikkelen. De collectie is verkrijgbaar van maat 92 t/m 134

Kiyoh Bewertungen