Super snelle levering, leuke kleding!

Super snelle levering, leuke kleding! en niet duur.

Snel en duidelijk geholpen

Duidelijk

aangename verkoop

vlotte service mooie kwaliteit kledij vlot contact voor terugbetaling

Heerlijk!

Het is altijd weer heerlijk.

Goede kwaliteit kleding

Leuke hippe kleding van een ontzettende fijne kwaliteit. Helemaal blij met deze leuke items voor mijn dochter.

Leuke kleding te bestellen via een overzichtelijke site!

Kleding houdt zich mooi.

Prachtige items en snelle levering

Hele mooie items gekocht van goede kwaliteit. De volgende dag al in huis. Heel blij mee (en de kleine meid ook).

Pasvorm heel goed een mooie kwaliteit

Mooie kleding even wat anders dan de grote modeketens! Pasvorm voor mijn smalle dochter is perfect

Super snelle verzending

Top product en supersnelle verzending.

Perfect!

Wat je op het plaatje ziet, dat krijg je ook! En ook nog super snel!

Super goed

Altijd goede kwaliteit kleertjes. De kleding wordt met plezier gedragen!

Snelle en zorgvuldige service

Mooie kwaliteit kleding

mooie kleding, snelle levering

Kleding goed op maat, leuke merken en snelle levering, TOP!

top service met top product

perfect

Snelle levering, mooi assortiment

Het assortiment van LOOXS is zeer aantrekkelijk voor tieners. Het is vrolijk, maar zeker niet kinderachtig. De levering is goed en snel verlopen. Dat er verzend- en retourkosten in rekening worden gebracht, vind ik een nadeel.

WAUW

Het staat mij dochter super mooi. Kwaliteit is ook goed. Dank jullie wel voor de mooie spullen

De ervaring is prima

Erg snel en duidelijk

Goede kwaliteit en site overzichtelijk

Mijn dochter is erg slank. Looxs zit geweldig bij haar! Goede kwaliteit, site is toegankelijk en kleding is snel geleverd.

Mooie kleding, goede service

Heel blij met de nieuw kleding, allemaal apart in zakjes keurig in een doos, snel geleverd. Bestelling was lastig te plaatsen op website. Miste een filter waarop ik op maat kon selecteren.

Zalige jurk in een fijne zware stof. Valt mooi en was heel snel geleverd! De jurk valt op maaT. Het bijpassende Tshirt voor mijn dochter valt wel wat klein. Ze is 113 cm en ik had beter een 128 genomen Ipv maat 116.

Snelle service. Mooie kleding

Mooie kleding. Snelle service. Leuke outlet prijsjes

Snelle levering mooie site.

Wat ik zocht heb ik gevonden.

Mooie kleding

De bestelling is snel opgestuurd.

Alles duidelijk en goed geregeld!

Overzichtelijk website en alles was snel geregeld!

Zeer tevreden met de leuke kleertjes

Hele leuke kleertjes voor jongens en meisjes.

7487 Minervum

Breda 4817 ZP

+31(0)767370366

Über LOOXS Revolution

Wij geloven dat ''van jezelf houden'' de grootste revolutie is. Dus hou van jezelf, wees lief voor anderen en wij zorgen voor je L O O X S. Een modieuze collectie met onverwachte details, fantastische artworks, een beetje glitter, maar altijd met een grappige en sportieve draai. Je kunt je L O O X S kiezen en veranderen wanneer je maar wilt, mix het zoals jij het wilt en creëer je eigen stijl. A brand for the Girl, who owns her L O O X S! LOOXS LITTLE - LOOXS 10SIXTEEN - LXS the female LOOXS Revolution brengt 7 gecoördineerde maandleveringen per jaar uitsluitend voor meisjes, onderverdeeld in 3 collecties (PRE SPRING-SPRING-FALL) LOOXS 10SIXTEEN De LOOXS revolutie begon in 2017. Na een aantal jaren als LOOXS Girls door het leven te zijn gegaan is het nu hoog tijd voor een nieuwe naam. Een naam die past bij de transformatie en groei, die je ook in de collecties terug ziet. Iets ouder en iets meer stylish, maar nog altijd fun met een sporty twist: LOOXS 10sixteen. De designs worden altijd gemaakt met oog voor detail, kwaliteit en comfort. Het is belangrijk om lekker vrij te kunnen dansen, gek te kunnen doen met vriendinnen en je tegelijkertijd mooi te voelen. Ons motto is; Loving yourself is the biggest revolution! De LOOXS 10sixteen collectie is verkrijgbaar in de maten: 128 t/m 176. LOOXS LITTLE LOOXS Little is aandoenlijk en schattig, maar ook stoutmoedig en gedurfd. Als het op de kwaliteit van de designs komt, gebruiken we uitsluitend zachte en comfortabele stoffen. COMFORT is het sleutelwoord voor elk item in de collectie We houden er van om verschillende stylen te 'mix en matchen' en zijn dol op subtiele details. Stippen, strepen, strikken en ruches, het draait om de kleine speelse details in de LOOXS Little collecties Deze meisjes zijn onze muzen, hun speelse gedachtes inspireert ons iedere dag opnieuw. Onze designers hebben een 'groep 1-3' meisje in het oog als ze deze collecties ontwikkelen. De collectie is verkrijgbaar van maat 92 t/m 134

Kiyoh Bewertungen