Mooie kleding en snel geleverd!

De kleding valt helaas wat klein, daarom retour gedaan. Maar wil graag alles een maat groter bestellen. Super snelle levering!!!

Leuke kleding en snel geleverd

Leuke kleding en snel geleverd

Duidelijke webshop

Snelle verwerking en verzending van je bestelling. Duidelijke foto’s op website zodat hetgeen ook voldoet aan de verwachtingen.

Kleding ziet er prima uit en we hadden het snel binnen! Mega fijn, Bedankt

Mooi

Ziet er mooi uit

Snelle levering leuke kleding!

Gefällt wahnsinnig gut.

Leider ist der Samt beim Schriftzug nicht einwandfrei.

Duidelijke website, snel verzondene gewoon hele leuke kleding!

Goede service!

Nu al meerdere keren besteld via Looxs Duidelijke website, snelle levering van de kleding en gratis verzending bij 50 euro :)

Ik ben zeer tevreden al jaren lang. Helaas hebben de twee laatste broekjes snel gebreken. Dit ook aangegeven en wordt netjes opgepakt! Fijn!

Mooi shirt en snel geleverd

Mooi shirt en snel geleverd. Wel wat aan de dure kant, maar de kleuren waren precies wat ik zocht voor mijn dochter.

Hip!

Heel leuk merk met vooral veel mooie flared broeken die mijn dochter (9) zo graag draagt. Hele leuke prints en mooie kwaliteit.

Mooie producten, snelle levering

Recent dit merk leren kennen door een kado wat we ontvingen. Vervolgens in de sale nog een aantal mooie producten gekocht. De kwaliteit en kleuren van de kleding zijn goed en de levering ging heel snel.

Geweldige kleding!

Snelle levering van de kleding met een mooie vlotte en stoere uitstraling!

De kleren zijn helemaal top ! Maat ook perfect

Mooie kleding

Blij met m’n kleding. Super snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooie kleding, snel geleverd. Maatvoering is juist

De kleding ziet er stoer uit, zit mooi en was snel binnen!

Heel tevreden

Leuke kleding en snel ontvangen.

Was makkelijk om te bestellen en de levering was erg snel! Super dus. Producten waren erg mooi, we zijn er erg blij mee.

Mooie kwaliteit

Helemaal top

Mooie kwaliteit, ziet er ook uit zoals afgebeeld. Mooie pasvorm. Snelle levering. Ik hou ervan dat alle makkelijk en comfortabel zit bij mijn kids maar moet wel van kwaliteit zijn.

Super snel geleverd!

Helemaal blij is mijn dochter met haar nieuwe kleertjes!

Leuke kleding

Leuke kleding, elke collectie ziet er weer gewelsif uit. het merk valt mooi smal voor onze dochter. Snelle verzending.

Snelle service en keurig pakketje ontvangen! De proroducten van Looxs zijn onze favoriet!

7487 Minervum

Breda 4817 ZP

+31(0)767370366

About LOOXS Revolution

Wij geloven dat ''van jezelf houden'' de grootste revolutie is. Dus hou van jezelf, wees lief voor anderen en wij zorgen voor je L O O X S. Een modieuze collectie met onverwachte details, fantastische artworks, een beetje glitter, maar altijd met een grappige en sportieve draai. Je kunt je L O O X S kiezen en veranderen wanneer je maar wilt, mix het zoals jij het wilt en creëer je eigen stijl. A brand for the Girl, who owns her L O O X S! LOOXS LITTLE - LOOXS 10SIXTEEN - LXS the female LOOXS Revolution brengt 7 gecoördineerde maandleveringen per jaar uitsluitend voor meisjes, onderverdeeld in 3 collecties (PRE SPRING-SPRING-FALL) LOOXS 10SIXTEEN De LOOXS revolutie begon in 2017. Na een aantal jaren als LOOXS Girls door het leven te zijn gegaan is het nu hoog tijd voor een nieuwe naam. Een naam die past bij de transformatie en groei, die je ook in de collecties terug ziet. Iets ouder en iets meer stylish, maar nog altijd fun met een sporty twist: LOOXS 10sixteen. De designs worden altijd gemaakt met oog voor detail, kwaliteit en comfort. Het is belangrijk om lekker vrij te kunnen dansen, gek te kunnen doen met vriendinnen en je tegelijkertijd mooi te voelen. Ons motto is; Loving yourself is the biggest revolution! De LOOXS 10sixteen collectie is verkrijgbaar in de maten: 128 t/m 176. LOOXS LITTLE LOOXS Little is aandoenlijk en schattig, maar ook stoutmoedig en gedurfd. Als het op de kwaliteit van de designs komt, gebruiken we uitsluitend zachte en comfortabele stoffen. COMFORT is het sleutelwoord voor elk item in de collectie We houden er van om verschillende stylen te 'mix en matchen' en zijn dol op subtiele details. Stippen, strepen, strikken en ruches, het draait om de kleine speelse details in de LOOXS Little collecties Deze meisjes zijn onze muzen, hun speelse gedachtes inspireert ons iedere dag opnieuw. Onze designers hebben een 'groep 1-3' meisje in het oog als ze deze collecties ontwikkelen. De collectie is verkrijgbaar van maat 92 t/m 134