Alles was goed verpakt en optijd geleverd

Snel en service gericht

Goed geholpen, vriendelijk personeel.

Waardeloos, 2 maanden moeten wachten!

Na 2 weken te wachten na mijn bestelling en betaling en nog steeds geen ontvangsbevestiging te hebben ontvangen, heb ik maar eens gemaild waar mijn bestelling bleef. Hierop kreeg ik na enkele dagen een reactie dat deze wijn niet meer leverbaar was met dit jaartal (terwijl ik alles al betaald had?!). Als ik zelf geen contact had opgenomen ik vraag mij af of ze me uberhaupt gecontacteerd zouden hebben hierover of gewoon het geld zouden hebben geïncasseerd Niet eens excuses mogen ontvangen dat ik al 2 weken aan het wachten was op mijn bestelling; pas na aandringen over de onbeschofte reactie die ik kreeg kwam er een sorry vanaf. In deze e-mail werd enkel aangegeven dat ik nog twee weken zou moeten wachten voordat deze weer leverbaar zou zijn met een ander jaartal. Na twee weken (dus inmiddels al een maand aan het wachten) had ik nog steeds niks gehoord, na 6 weken nog steeds niet... niemand reageerde meer op mijn herhaaldelijke e-mails en de telefoon werd niet opgenomen. Ik kreeg het idee dat ik was opgelicht of het bedrijf failliet was. Ineens kreeg ik na twee maanden (!!!) uit het niks een automatische e-mail dat mijn pakket verzonden was. Ik heb hierna geen reactie of excuses meer mogen ontvangen voor dit lange wachten. Een zware afrader, loze beloften van 5 tot 7 dagen levertijd en een waardeloze klantenservice.

2 maanden wachten, waardeloos!

Twee weken na bestellen (en betalen), nog niks binnen en niks gehoord. Na een bericht te sturen waar mijn bestelling blijft, krijg ik een bericht dat de bestelde wijn niet meer leverbaar is (terwijl deze al betaald is..?!). Waarom laten jullie dit zelf niet even weten? Het bericht luidde: Ik moest twee weken wachten en dan zou ik de wijn met een ander jaartal geleverd krijgen. Zonder excuses of iets dat daar op lijkt. Helaas na een maand nog steeds niks ontvangen, ook geen bericht dat er weer vertraging is. Na meerdere keren mailen zonder antwoord, en bellen zonder gehoor was ik inmiddels woest en in de veronderstelling dat ik opgelicht was gezien ik al betaald had. Uiteindelijk krijg ik mijn wijn geleverd 2 maanden na bestelling, zonder excuus of uberhaupt een reactie op mijn e-mails. Waardeloze service en levering, een enorme afrader!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer tevreden. Persoonlijke benadering en behandeling!

Niet

• Betrouwbaarheid

Hi Stephan, Wat vervelend dat je voor de tweede keer langer op je bestelling hebt moeten wachten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Helaas ligt de vertraging bij zowel ons als bij PostNL. Doordat een wijn niet op voorraad was, hebben we de bestelling pas op vrijdag kunnen versturen. Jammer genoeg is het pakket toen ook nog een aantal dagen blijven steken in het sorteerproces bij PostNL. We doen onze uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen en om je volgende bestelling de volgende dag al te leveren. Houd je ook even je mail in de gaten? We sturen je voor de volgende bestelling nog een kortingscode toe ter compensatie.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Chantal is een topper! Denkt mee en komt met alternatief indien dat nodig is! Leuke kaart en attentie erbij, super!

Vooral zo doorgaan!