Super en voorzichtig geen enkel krasje op de velg of rond de bouten voor mij een plus punt .

Super ,voorzichtig gewerkt geen enkel krasje op de velg of rond de bouten en perfect op tijd.

geweldig

vandaag banden laten vervangen door banden op locatie monteur was op tijd , banden werden netjes verwisseld. aanrader voor als je niet de deur uit wil Goedkoper dan de kwikfit en de bekende banden verkopers

zeer positief verbaasd

Eerste keer gebruik van gemaakt. Professionele bus en vriendelijke monteur. Was snel en wist wat hij moest doen. Ik raad dit iedereen aan. Banden laat ik voortaan altijd door jullie op locatie monteren

super blij met mijn mooie nieuwe banden

Gisteren zijn de banden eronder gezet. Was zo klaar en zo te zien, wist de monteur precies wat hij moest doen, zag er netjes en professioneel uit. Ik ben in ieder geval erg blij met de banden. Super banden voor een hele nette prijs.

Vriendelijk en professioneel

Vandaag 4 terreinbanden onder mijn Jeep laten plaatsen. Deze mensen verstaan echt hun vak. Ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Mijn Jeep rijdt fantastisch met de nieuwe banden.

top service

Vandaag 4 banden laten wisselen. Tom Coronel kwam helaas zelf niet. Ik had 2 beschadigde velgen op de auto, aangegeven aan de monteur dat er in de achterbak 2 nieuwe lagen en zonder morren werden deze voorzien van de nieuwe banden en heb nu weer 4 glimmende velgjes onder de auto. Snelle service binnen een half uur en correcte afhandeling. Ideaal als je door de weeks elke dag werkt. Monteur was goed gemutst ondanks het warme weer. Zeer aan te raden.

Gemak dient de mens

Prijs en kwaliteit goed in balans met superservice op locatie door vriendelijke monteur.

Fantastisch geholpen

Concurrerende prijs en dan ook het gemak dat het gewoon bij mij thuis kon. Monteur had 20min nodig voor 2 bandjes erop te leggen. Superblij

Erg handig en professioneel

Was eerst sceptisch, toch besteld en en afspraak gemaakt. Afspraak netjes nagekomen en vriendelijke monteur heeft mijn erg bandjes snel gemonteerd. Alles perfect verkopen, complimenten en voor altijd een klant erbij

Prettig opgeloste obstructie

Ik zat met een probleem dat Banden op Locatie uiterst vriendelijk en bekwaam heeft opgelost.

Snelle Service, Duidelijke info

Gisteren voor het eerst 2 banden laten vervangen. Dit werd snel en adequaat geregeld. Misschien een klein puntje van aandacht. Mijn auto is met een TPMS uitgerust. Alleen was deze niet gereset. Heb zelf even de bandendruk gecontroleerd en deze was prima volgens de fabrieks specificaties, dus zelf even een reset uitgevoerd. Misschien dat de monteur hier een kleine check kan uitvoeren. Is dit het waard om formeel te melden als klacht, nee absoluut niet. Zie het maar als een punt van verbetering

Goede en snelle service

Vandaag banden laten monteren. Een (zeer) goede prijs-kwaliteitverhouding, en op locatie in Utrecht. Hoefde dus geen vrij te nemen om bij de garage te zitten maar hoefde alleen mijn sleutels af te geven. Nazorg geen ervaring mee omdat ze er net onder zitten, maar alle vertrouwen in!

Aardige monteur! Wederom alles goed verlopen.

Monteur nam de tijd om uitleg te geven. Bestelde banden waren ook aanzienlijk goedkoper dan bij mijn 'gebruikelijke' garage. Dit was inmiddels de 3e keer dat ik thuis de banden heb laten monteren en zal dit ook de volgende keer weer doen.

Pluspunten

Simpel & effectief. Ik zat op kantoor terwijl de banden werden vervangen. Voor zo ver ik kan oordelen is alles gewoon kundig gedaan. Service is voor mijn belangrijker dan prijs en wat dat betreft was alles prima in orde. Goede communicatie en snel geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Superservice voor een lage prijs. Ideaal dat dit ook tijdens werktijd op kantoor kan

Kunnen jullie ook velgen aanbieden ? En misschien sneeuwkettingen voor de winter.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bij vorige bandenwissel de banden ook laten opslaan. Deze zijn nu weer gemonteerd en tevens 2 nieuwe banden gemonteerd op aanraden van Bandenoplocatie. Ik wist al dat er 1 sowieso aan vervanging toe was maar had dit nog niet aan ze doorgegeven. Bandenoplocatie heeft mij hierover gebeld nadat de banden in opslag waren genomen. Top service! De winterbanden zijn ook weer netjes meegenomen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

komen afspraken na met montage maar !

Kom niet om garantie 4 nieuwe banden met ventiel laten monteren vlak voor vertrek naar Spanje één band liep steeds leeg ventiel stuk maar waren al in Spanje daar laten repareren kosten 40 euro factuur opgestuurd en eindelijk na 2 weken bericht op 6 maart gaan het vergoeden na nog eens 3 mails eindelijk bericht terug op 26 maart had allang betaald moeten zijn ga het uitzoeken nu 7 april niets meer gehoord laat staan 40 euro ontvangen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Precies op de afgesproken tijd, Karim was erg vriendelijk en kundig. Banden waren snel verwisseld en hij gaf ook nog goede adviezen mee. Erg prettig geholpen.

Meer mensen zoals Karim aannemen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goedkoop, snel en eenvoudig. Zeer aan te raden!

Het telefoonnummer werkt soms niet. Via email kreeg ik snel antwoord op mijn vraag.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service. Waren keurig op tijd aanwezig. Alles netjes achter gelaten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

No nonsens bedrijf, doet wat het zegt en nog snel ook! Banden deze week geleverd, geen nazorg of garantie nodig gehad...

Geen, vooral doorgaan!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

super handige service! Prijs van de banden ook een stuk voordeliger dan bij de dealer.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Makkelijk en voor nette prijs!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De banden waren veel goedkoper dan de banden bij mijn garage. De monteur kwam langs op mijn werk waardoor ik niet vrij hoefde te nemen of in het weekend naar de garage voor een afspraak.

Factuur per pdf. Verder schiet me niks te binnen. Tot zover verliep alles perfect!