Keurig en klantvriendelijk bedrijf

Na het lezen van de beoordeling over "Banden Op Locatie" heb ik besloten de banden van mijn auto door dit bedrijf te laten vervangen. De monteur was keurig op tijd, klantvriendelijk en hield zich aan de geldende corona-maatregelen. Bij demontage van een van de banden bleek schade te zijn ontstaan aan één velg. Dit werd echter na het vertrek van de monteur door mij geconstateerd. Ik heb de schade gemeld en er werd gelijk excuus gemaakt voor de ontstane schade. Er zou contact met de betreffende monteur worden opgenomen. Kort daarna kreeg ik bericht waarin een vergoeding voor het herstellen van de schade werd aangeboden. Door de communicatie en de wijze van afhandelen van dit voorval door "Banden Op Locatie", is deze kwestie naar mijn volle tevredenheid opgelost.

snel en goed

Alles volgens afspraak. Zeer aardige en nette monteur.

Wederom prima geregeld

Op tijd, mooie prijs, snel, vriendelijk

Goede banden voor goede prijs

Uitermate correcte service aan huis

Gemakkelijk en goede service!

Ideaal dat je voor de deur je banden kunt laten wisselen! Het balanceren was niet goed gebeurd maar het belangrijkste is dat het daarna keurig opgelost is! Prima communicatie en komt de afspraken netjes na.

perfect

perfeckt lekker snel prima service

Snelle en fantastische service

Snel en goed verlopen, was met 40 minuten al klaar waardoor ik weer naar werk kon. Top service!

Perfecte service

Conform de titel: alles perfect

Perfect geregeld.

Monteur keurig op tijd, vriendelijk" doet zijn werk uitstekend.

Ik had een wat afwijkende opdracht, namelijk 4 banden op een boottrailer vervangen, achterin een schuur terwijl de boot er nog op stond. De monteur belde op mijn verzoek netjes van te voren en heeft het perfect uitgevoerd.

Wederom een zeer goede ervaring met bandenoplactie

Dit keer de bandenwissel thuis laten doen. Netjes conform de afspraak. Keurige medewerker. Verrichte werkzaamheden zijn top!

Snel en vakkundig geholpen

Na een klapband (gelukkig vlak bij huis) eenvoudig een afspraak gemaakt. Monteur verscheen stipt op de afgesproken datum en tijd. Banden in een mum van tijd vervangen. Vriendelijk en deskundig geholpen. Aanrader!

gemak dient de mens

Thuis werken met Corona virus, thuis opruimen en als ik weer vele km mag rijden zorgen voor nieuwe zomerbanden. Wist eerst niet van deze mobiele service, maar zag het via google. Dat ik gewoon thuis kan blijven en mijn banden voor de deur gewisseld kunnen worden. Bestelling geplaatst, vriendelijke monteur op tijd en was snel klaar en hoefde toen ook pas te betalen. Fantastische gewoon! Een aanrader dus, ook in deze bizarre tijden.

Goede en snelle service, vriendelijk personeel

Ondanks de negatieve reviews toch voor het eerst banden besteld en laten monteren. İk raad het zeker aan.

Keurig verzorgd

Je wordt ruim van te voren op de hoogte gebracht van het tijdstip van montage. Monteur is er keurig op afgesproken tijd. Montage verloopt keurig netjes. Afspraken (ook in verband met corona crisis) worden netjes nagekomen. Kortom uiterst tevreden.

Precies wat je ervan verwacht

Het proces is duidelijk, de prijzen zijn goed en de service is perfect. Doe dit al voor de derde keer en kan het echt aanbevelen. Niet wachten in smoezelig wachtkamertje van de garage, snel gefixt en vriendelijk personeel.

monteur was op tijd, vriendelijk en in no time alle banden gewisseld. Helemaal niets op aan te merken.

geweldige ervaring

Goed service en duidelijke afspraken

Perfecte service!!!

Uitstekende service, aardige monteur ter plaatsen en goed banden prijs!!

Wat een service TOP

Ook als het wat moeilijk is wordt het probleem opgelost, echt alles wordt uit de kast gehaald om het op te lossen. Ik kan niet anders zeggen dan TOP . Ik wil ze ook echt bedanken voor de service. Volgende banden weer van jullie..

Snel en goed !!

Bestellen ging prima, kon zelf de dag uitkiezen, fijn dat het ook s'zaterdags kon, snel en vriendelijke monteur. Heel blij mee !

Perfect op tijd in het aangegeven tijd vlak. Vriendelijke monteur die snel en netjes werkte. Echt top!

Snel, goed uitgevoerd tegen een goede prijs.

Probleem gehad met online bestellen super en snel door service afdeling opgelost. Een vriendelijke en goede monteur. Voor alle volgende bandenwissels maak gebruik van BandenOpLocatie en zal jullie bij iedereen aanbevelen.

Super en snelle service!

Voor de 2e keer banden besteld, en thuis laten monteren. Op tijd volgens afspraak. Vriendelijke monteur.

Zeer tevreden klant

Monteur was op afgesproken tijdstip aanwezig. Hij werkte snel en vakkundig. Bovendien dacht hij ook mee met kleur plaklood. Over de prijs ben ik ook zeer tevreden. Al met al zou ik Banden op Locatie aanbevelen.