top bedrijf

Netjes volgens afspraak

Deskundig en vriendelijke medewerker

Banden prijs concurrent. Aanrader!

Gemakkelijk en kwalitatief

Na enige aarzeling toch besloten om banden aan te schaffen. Concurrerende prijzen.

Netjes, snel en volgens afspraak

Banden werden netjes en snel omgewisseld. Vooraf uitleg en demo gekregen over lichte onbalans in 1 van de velgen, was verder geen probleem m.b.t. de bandenwissel, maar fijn om te weten. Ook werd er enige uren voor de afspraak melding van gemaakt dat het pinautomaat defect was en of het een probleem was om later die dag contant te betalen. Wel jammer dat er alleen een financiële uitwerking/overzicht via de mail kwam en er geen duidelijke factuur gestuurd werd of te downloaden was van de site.

Fantastische bandenservice op locatie

Concurrerende prijzen, veel keus en de service aan huis is echt fantastisch. Monteur kwam op tijd en was ook nog een vriendelijke vakman met nette ingerichte bus

Netjes en supersnel

Op de site op basis van mijn wensen een selectie gemaakt. Na de keuze van de band een afspraak gemaakt. De monteur arriveerde keurig op tijd en binnen een uurtje was het klusje geklaard. Professionele apparatuur. Banden netjes gebalanceerd. Zeer tevreden en een aanrader. Martijn

Makkelijk en niet duur.

Alles was perfect, jammer dat het vastzetten van het wiel niet helemaal perfect ging.

Alles gewoon dik in orde. Netjes op tijd op de locatie en vriendelijke service van 2 jonge jongens die hun vak goed verstaan! In 1 woord: TOP.

deskundige en snelle installatie

Volgens afgesproken tijd op locatie om de wissel uit te voeren. Deskundige mensen, die met een keurig ingerichte bus op locatie komen.

Snel, flexibel, goede service, goede prijs kwaliteit verhouding

Zie boven

Super service!

Monteur keurig op tijd, snel, vriendelijk, prima service! Uiterst tevreden

Geweldige Service en zeer vriendelijk

Zojuist 4 nieuwe banden laten monteren . Ik raad aan kijk en vergelijk zeker qua prijs.

Keurig en klantvriendelijk bedrijf

Na het lezen van de beoordeling over "Banden Op Locatie" heb ik besloten de banden van mijn auto door dit bedrijf te laten vervangen. De monteur was keurig op tijd, klantvriendelijk en hield zich aan de geldende corona-maatregelen. Bij demontage van een van de banden bleek schade te zijn ontstaan aan één velg. Dit werd echter na het vertrek van de monteur door mij geconstateerd. Ik heb de schade gemeld en er werd gelijk excuus gemaakt voor de ontstane schade. Er zou contact met de betreffende monteur worden opgenomen. Kort daarna kreeg ik bericht waarin een vergoeding voor het herstellen van de schade werd aangeboden. Door de communicatie en de wijze van afhandelen van dit voorval door "Banden Op Locatie", is deze kwestie naar mijn volle tevredenheid opgelost.

snel en goed

Alles volgens afspraak. Zeer aardige en nette monteur.

Wederom prima geregeld

Op tijd, mooie prijs, snel, vriendelijk

Goede banden voor goede prijs

Uitermate correcte service aan huis

Gemakkelijk en goede service!

Ideaal dat je voor de deur je banden kunt laten wisselen! Het balanceren was niet goed gebeurd maar het belangrijkste is dat het daarna keurig opgelost is! Prima communicatie en komt de afspraken netjes na.

perfect

perfeckt lekker snel prima service

Snelle en fantastische service

Snel en goed verlopen, was met 40 minuten al klaar waardoor ik weer naar werk kon. Top service!

Perfecte service

Conform de titel: alles perfect

Perfect geregeld.

Monteur keurig op tijd, vriendelijk" doet zijn werk uitstekend.

Ik had een wat afwijkende opdracht, namelijk 4 banden op een boottrailer vervangen, achterin een schuur terwijl de boot er nog op stond. De monteur belde op mijn verzoek netjes van te voren en heeft het perfect uitgevoerd.

Wederom een zeer goede ervaring met bandenoplactie

Dit keer de bandenwissel thuis laten doen. Netjes conform de afspraak. Keurige medewerker. Verrichte werkzaamheden zijn top!

Snel en vakkundig geholpen

Na een klapband (gelukkig vlak bij huis) eenvoudig een afspraak gemaakt. Monteur verscheen stipt op de afgesproken datum en tijd. Banden in een mum van tijd vervangen. Vriendelijk en deskundig geholpen. Aanrader!

gemak dient de mens

Thuis werken met Corona virus, thuis opruimen en als ik weer vele km mag rijden zorgen voor nieuwe zomerbanden. Wist eerst niet van deze mobiele service, maar zag het via google. Dat ik gewoon thuis kan blijven en mijn banden voor de deur gewisseld kunnen worden. Bestelling geplaatst, vriendelijke monteur op tijd en was snel klaar en hoefde toen ook pas te betalen. Fantastische gewoon! Een aanrader dus, ook in deze bizarre tijden.