Iedere keer weer top!

Afspraak gemaakt en keurig op tijd verschenen. In no time de banden verwisseld. Ik ben wel bereid om velgen voor de winterbanden te kopen, dan kan het nog sneller. De monteur had het erover, dat dat misschien eraan zat te komen. Dat ook velgen bij jullie kunnen worden aangeschaft. Ik ben benieuwd!

Monteur was mooi op tijd en in 45 minuten zaten mijn nieuwe banden er netjes onder.

Zorgloos service

Simpel gezegd, ik kon in mijn eigen kantoor blijven werken terwijl mijn auto van nieuwe banden werd voorzien. Bespaart een fortuin aan verloren factureerbare uren.

Snel en eenvoudig, bijzonder goed geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen. Wissel was supersnel en goed uitgevoerd.

geheel volgens afspraak banden gemonteerd op locatie. Top service tegen een top prijs.

Top!!

Monteur was keurig op tijd, zelfs aan de vroege kant, beleefd, netjes, snel, kundig, vriendelijk........gewoon top!!

Helemaal goed

Ik geef eigenlijk nooit tienen, er moet nog iets overblijven, maar 'bandenoplocatie' is een uitkomst.. Goede service, goed betaalbaar (!) en ze leveren goed werk. De wielen zijn heel goed uitgebalanceerd, iets wat bij andere zaken vaak niet goed gaat. Leuke monteur ook. Een pluim en fooi is dik verdiend..

Top, snel en duidelijk

De monteur kwam binnen het afgesproken tijdsbestek, de auto's werden opgekrikt met een soort van airbag, 30 minuten later waren 4 setjes banden uitgelijnd en gemonteerd en een half uur later nog een setje. Geweldig dat ze langs komen, vriendelijk en duidelijk zijn en doen wat ze zeggen, zeker een aanrader.

Gewoon goed en goedkoop

Prima ervaring: kon snel een afspraak inplannen, dag te voren tijdslot doorgekregen van 2 uur. Monteur verscheen op tijd, bekeefd en netjes, deed zijn werk snel en kundig en het afrekenen was geen financiële aderlating.

Snel en vakkundig gemonteerd door de monteur!!

perfect

Makkelijk bestellen, afspraak binnen een paar dagen en professionele monteur

Alles super goed geregeld.

Super goed geregeld voor een concurrerende prijs.

Perfecte service en prima oplossing om thuis de banden te monteren

De montage van banden bij personen thuis is super. De monteur was keurig op tijd. Gaf goede uitleg. En de montage was prima volgens verwachting.

Goed geholpen vriendelijk. Hebben gedaan wat er besteld is.

Ik kan werkelijk niets opnoemen dat niet 100% goed was!

Op tijd, super vriendelijk en duidelijk. Snel. Goed werk geleverd. Voorkomend.

Precies wat ik verwachtte

Snel en eenvoudig

Zeer goede ervaring, kwam mooi op afgesproken tijd en was zelfs sneller klaar als dat ik ergens anders staat te wachten( duurde totaal 40 minuten van aankomst tot weggaan) Proficiat.

Snelle en goede service

Snellle en goede service. Het daadwerkelijk tijdstip viel ruim binnen het tijdframe dat van te voren werd aangegeven. Aardige en professionele monteur en heeft goed materiaal om de banden mee te verwisselen.

Heel goed.

De site werkt goed. De afspraak is snel geregeld. De banden zijn helaas niet exact wat ik wilde. Mijn keuze was michelin cross climate plus. En ik kreeg geleverd de michelin cross climate. Dit is een ander type band. Hij is iets stugger en dat voel je wel. Ook zit er een kleine trilling in het stuur (voor banden). Maar verder nets dan lof.

Super tevreden

Komen volgens afspraak, uitgebreide bandenkeuze, beleefd personeel, vakkundig, en niet duur, pin betaling zonder problemen, super tevreden en zeer zeker een aanrader, volgende keer bestel ik hier weer.

geweldig, klantvriendelijk en kundig

keuze is erg uitgebreid, het boeken van de afspraak makkelijk. enig probleem met de pin betaling, werd aan gewerkt en uiteindelijk wel via via goed gekomen...anders volledige 5 sterren gekregen.

Professionele gezellige service aan huis

Ik heb super tevreden met banden op locatie. Ze zijn professioneel, gastvrij en op tijd. Daarbij zijn ze niet duur en merken ze netjes. Echt een aanrader

Bandenwissel zonder fratsen

Keurig op tijd, snel en simpel. Deskundige nette monteur, in een uurtje 4 banden vervangen, alles zoals beloofd. Een aanrader.

Goede prijs/kwaliteit en maximaal ontzorgt

Alles goed volgens afspraak, scherpe prijs voor de banden. Eigenlijk kan ik niets bedenken dat beter kan.

Het maken van de afspraak ging moeizaam, maar de montage was prima

Bij het online maken van de afspraak waren de Algemene Voorwaarden niet te openen. Bij de opmerkingen heb ik daarom ingevuld dat ik daarvoor een voorbehoud maakte. Dan verwacht ik dat ik daarover word benaderd, maar er kwam zelfs geen email om de afspraak te bevestigen. De dag ervoor (een week na het maken van de niet-bevestigde afspraak) kreeg ik toch nog een mail dat ze de volgende dag zouden komen. Afzender: Info | Autobanden 365 <info@autobanden-365.nl>, hoezo 'Banden op locatie' vroeg ik mij dus af. Ik had dus gemengde gevoelens over dit bedrijf, maar de monteur heeft zijn werk uitstekend gedaan. Die mag van mij zo terug komen over een paar jaar. Voor aanvang meldde hij dat de het pinnen niet ging lukken vanwege een storing, dat is opgelost met een betaalverzoek naar de monteur zelf. De winterbanden zaten er nog onder, het was geen probleem om deze te demonteren en de zomerbanden zowel te vernieuwen als te monteren. Kortom het 'bedrijf' heeft onder de maat gescoord wat communicatie en dienstverlening (de pinautomaat) betreft, maar de monteur was uitstekend.

Over Bandenoplocatie.com

Bandenoplocatie.com levert uw nieuwe banden bij u thuis of op uw werk. Tegelijkertijd worden de banden vakkundig gemonteerd en gebalanceerd. De goed uitgeruste montagebussen van Bandenoplocatie.com rijden zonder voorrijkosten en de monteurs plaatsen gratis nieuwe ventielen en nemen uw oude banden indien gewenst gewoon mee retour. U ontvangt altijd 12 maanden montagegarantie en betaald bij de monteur kosteloos en veilig het gehele bedrag achteraf. Dat kan per pin of contant. Hoe werkt dat dan? 1. Kies nieuwe banden + montage op locatie en vul uw gewenste montagelocatie in. 2. Zoek uw band, kies de gewenste montagedatum en vul uw verdere (montage)gegevens in. 3. Eén dag voor de montagedatum wordt de aankomsttijd bevestigd. U krijgt een aankomsttijdblok van twee uur door. Zo hoeft u nooit de hele dag op een monteur te wachten. 4. Onze gekwalificeerde monteur arriveert in een goed uitgeruste montagebus, levert uw nieuwe banden op locatie, en monteert én balanceert deze vervolgens. 5. U betaalt uw banden en de montageservice pas achteraf op de montagedag. Dit is mogelijk met mobiele pin bij de monteur. De voordelen van montage op locatie U bespaart tijd en geld omdat u niet meer naar de garage hoeft. Er worden gratis nieuwe ventielen geplaatst, u betaald kosteloos achteraf bij de monteur en uw oude banden worden indien gewenst mee retour genomen. U geniet ook nog eens van 12 maanden montagegarantie. Onze montagebussen en monteurs rijden ook op zaterdag