Zeer goed en aangeraden!

Eerste keer. Zeer tevreden. Voor de deur allemaal geregeld wat banden betreft. Zal dit zeker nog een keer doen.

Kwaiteit.

Had voor het eerst all season banden onder mijn laten zetten. Had deze banden online uitgezocht op zijn eigenschappen. Kreeg deze ook netjes er op gezet binnen no time. Heel blij mee.

Goed en deskundig vervangen van een band.

De monteur heeft goed en deskundig mijn autoband vervangen. Het ging om maar 1 band, en er werd ook netjes gevraagd waarom ik maar 1 band had besteld, en niet 2 banden. Hij was ook netjes op tijd, en heeft zijn werk zorgvuldig en snel gedaan. Hartelijk bedankt!

Geweldig top service

De levering en plaatsing zou geschieden tussen 10 en 12 uur. Om half tien stond de monteur voor de deur. Eerst uitleg en toen aan de slag. De gezellige monteur heeft goed en snel gewerkt en na 20 minuten zaten de banden kant en klaar weer op de auto. Top service en tot de volgende keer

Topservice tegen een eerlijke prijs

Gevraagd om een half uur van tevoren te bellen en dat werd netjes gedaan. Eerste indruk al super dus. De man die mijn banden verving wist goed wat hij deed en was super vriendelijk. Binnen een half uurtje was alles geregeld en tegen een behoorlijk lagere prijs dan een kwikfit. Top service en professioneel, vriendelijk personeel

1 keer dat ik op deze manier nieuwe banden laat monteren. Keurig op de afgesproken tijd , keurige montage bus. Dit gaf al een goed gevoel. Rustige monteur die zijn ding heeft gedaan. .Super...

Helemaal top! Aardige monteur en super netjes gewerkt. En alles volgens afspraak.

Helemaal Top!

super makkelijk

Op mijn werk nieuwe banden eronder gelegd, super tevreden en vooral makkelijk

waardeloos als je ze belt

Ik belde om er achter te komen wanneer ze de banden komen monteren en tot 2x toe kreeg ik als antwoord na enige tijd wachten: Goodbay en werd de verbinding verbroken. Klantvriendelijkheid dus een 0

Beste Peter, de meeste kantoor collega's werken door Covid-19 vanuit huis en de telefoon is doorgeschakeld naar de gsm's van deze medewerkers. Daardoor kan het soms zo zijn dat als een gsm in gesprek is de verbinding wordt verbroken voor een nieuwe inkomende lijn. Per email zijn we altijd bereikbaar en hebben je ook netjes gemaild, tevens met een mobiel nummer die je dan rechtstreeks mag contacteren om te bellen of een sms kan sturen bij meer vragen of info. Daar heb je inmiddels ook veelvuldig gebruik van gemaakt en is de afspraak ingepland. Met vriendelijke groet, Team Bandenoplocatie

Super makkelijk en snel verzorgd

Overzichtelijk site en snelle levering. Vriendelijke en vakbekwame monteur was conform opgave op tijd en snel en keurig de banden verwisselt. Goed uitgeruste servicewagen en gereedschap.

Banden zijn goed en netjes afgeleverd, echter wieldoppen terug plaatsen is moeilijk

Monteur was netjes op tijd. Apparatuur zag er allemaal professioneel uit. Banden zijn goed. Echter zijn mijn wieldoppen niet goed terug geplaatst. Gevolg ik ben er 1 kwijt. Dit gemeld bij banden op locatie, echter krijg ik geen antwoord. Dat is heel jammer. De wieldoppen heb ik al vanaf het begin en vind het gewoon zonde.

Superhandig en snellle montage thuis.

Mijn bestelde banden konden niet op tijd worden geleverd en werd gebeld. Andere banden uitgezocht en geregeld! Vriendelijke monteur was keurig pp tijd en heeft alles netjes gemonteerd en mijn oude banden meegenomen.. Aanrader dus en ook nog veeel goedkoper dan een bekende grote bandenboer..

Vakkundig en de goedkoopste

Wat is er nu makkelijker dan voor je deur de banden laten vervangen op een tijdstip die je het beste uitkomt? En dan ook eens de goedkoopste! Nu waren het de winterbanden, komend voorjaar volgen de zomerbanden

Gat in de markt

Banden waren goed geprijsd en ben positief verbaast over de mobiele service. Wat handig en een vriendelijke monteur, gewoon voor de deur. Echt een aanrader!

Aneta

Prima ales

Goede monteur

Vandaag Vredestein Quadtrac banden laten monteren. Monteur snel, kundig en vriendelijk. Uit zichzelf advies voor de toekomst wat banden betreft, en wat advies over de andere auto waar hij niet voor kwam maar ook naar de banden keek! Heeft verder ook vragen beantwoord wat betreft remmerij van de auto! Super tevreden!

Helemaal top! Gewoon thuis in de straat en met circa 25 minuten geregeld

Nette monteur, heeft keurig en snel gewerkt. Helemaal tevreden!

Grote klasse

erg plezierig. Goede prijs en service. Monteur klasse.

Telefoontje met mijn bandenwens werd direct geregeld en correct uitgevoerd. Vlot, goed en vriendelijk.

Fijn geholpen, problemen met site

Het lukte mij niet online een afspraak te maken. Ik kwam tot het kiezen van de banden en de goede maat en als ik dan op 'volgende' klikte liep de boel vast. Eerst op mijn tablet en later ook op mijn computer. Aan de telefoon werd ik echter prima geholpen en ook de montage zelf verliep prettig en vlekkeloos.

Goede snelle vervanging. Aardige en kundige monteur.

montage en afwerking is prima gegaan. Op de afgesproken tijd en snelle afwerking. Ik had graag een hoger cijfer gegeven, maar toen ik weer ging rijden gaf de boordcomputer een melding betr, de bandenspanning, Deze moest gecontroleerd worden en dan moest de bandspanningscontrole weer ingesteld worden. Dit per mail doorgegeven maar tot op heden geen reactie. Jammer.

Zeer goede correcte service

Zeer goed en netjes geholpen door een vriendelijke monteur.Ik ben netjes al vroeg op de dag gebeld door de monteur dat hij niet op tijd kon zijn door uitloop.Met de monteur een nieuwe afspraak gemaakt later op de dag. Verder een nette correcte afhandeling.

Snel professioneel en klantvriendelijk

Bandenoplocatie heeft mijn autobanden vervangen op mijn thuislocatie. Online geregeld en in twee dagen zaten ze eronder. De kwaliteit is geweldig en ze zijn perfect uitgebalanceerd. Prima service.

Super tevreden

Ze zijn op tijd zoals vooraf aangegeven. Altijd het juiste materiaal en de monteurs leveren goed werk.

Goede service! Banden voor een zeer goede prijs, bij mij thuis gemonteerd. Volgens mij kan dit niet beter.