Uitstekende service tegen scherp tarief

Eerste keer gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf. Erg goed bevallen. De website is duidelijk met een zeer uitgebreid assortiment. De banden die ik zocht waren erg scherp geprijsd. Dus besteld en afspraak gemaakt voor montage een paar weken later. De monteur was mooi op tijd en vriendelijk. Hij was zeer ervaren en werkte snel. Banden netjes gemonteerd, inclusief nieuwe ventielen en balanceren. Zeer tevreden. Voordeel is dat je de deur niet uit hoeft, dus scheelt ook nog eens tijd. Aanrader!

goede service, op tijd, vriendelijk, scherpe banden prijs

Dit is de 2de keer dat ik gebruik maak van dit bedrijf. Bevalt goed, klantvriendelijk. Scherpe prijs wat de banden betreft. Snel zijn de banden gewisseld.

Perfecte service

Makkelijker dan dit kan niet, online bestellen en de afspraak maken, goedkoper dan de bandenhandel(s) hier in de buurt. Ik had m'n wielen al los van de auto, binnen 1 uur nieuwe banden (+ ventielen en gebalanceerd) en de oude banden worden meegenomen. Helemaal prima deze service, een aanrader.

Uitstekend service waar je niet de deur voor uit hoeft

Net personeel en goede en snelle service. Banden zaten er in no time onder. De auto werd op 4 punten tegelijk omhoog gekrikt met luchtdruk.

Gemak dient de mens

Op locatie zijn de banden vervangen voor een scherpe prijs. Er was een afspraak ingepland op een zaterdag, maar die kon niet doorgaan in verband met de vakanties. Daar werd ik tijdig over geïnformeerd en hebben wij via de mail een nieuwe afspraak ingepland. Een volgende keer, als mijn banden weer aan vervanging toe zijn, zal ik ze zo weer inschakelen. Tot de volgende keer!

aanrader!

Afspraak gemaakt voor vandaag, 's ochtends. Net voor negen uur was de monteur bij mij. Vier nieuwe banden (MICHELIN CR.CLIMATE 215/50/17 95W) in 35 minuten gemonteerd. Vanmiddag een kleine 100 km mee gereden. Prima gebalanceerd en stiller dan de vorige Michelin zomer banden. Zeer tevreden.

Perfect!

Alles keurig volgens afspraak. Prima werk. Op tijd en snel. Erg aardige en nette monteur. En je hoeft zelf de deur niet uit. Geen minpunt te bedenken. 100% dik tevreden!

Super netjes en vriendelijk geholpen

Voor ons al bij de derde auto banden vervangen ,je krijgt altijd recente banden van ongeveer een half jaar oud dus geen oude banden . Zeer snelle en nette monteurs met verstand van zaken gewoonweg weer een geweldige ervaring zeker tot de volgende keer..bedankt

Tijdsframe van 2 uur gekregen. Ruim binnen tijdsbestek aangekomen. Snel en netjes 4 banden vervangen. Prima vriendelijke monteur. Voor herhaling vatbaar.

Geen gehoor na annulering bestelling bij zusterbedrijf

Na annulering bestelling bij autobanden-365.nl heb ik geen contact meer kunnen krijgen met dit bedrijf. Het 'service' telefoonnummer van dat bedrijf is gelijk aan het nummer van bandenoplocatie.com. RODE VLAG.

Snel, vriendelijk en betaalbaar!

Duidelijke website, snelle en vriendelijke service. Minpunt is ondanks verschillende tijden en dagen niet telefonisch bereikbaar.

Totaal onbereikbaar. Alsof je tegen een muur aan praat. Heb je niks aan.

Recentelijk een bestelling geplaatst, helemaal prima. Netjes een mailtje ontvangen dat er een probleem was met de IT en de levering vertraagd zou kunnen worden. Ook tot zover prima. Helaas nu al dagen aan het proberen om aan informatie te komen hoe veel de vertraging dan is. Totaal onbereikbaar op het telefoonnummer, totaal onbereikbaar via de mail. Oftewel je mag het zelf uitzoeken. Kan je dus niks mee

Prima service, vriendelijk personeel maar ventielen niet vervangen.

Zeer vriendelijke monteur die door omstandigheden ongeveer twee uur later dan het afgesproken tijdstip langskwam. De banden zijn zorgvuldig gemonteerd op de kwetsbare lichtmetalen velgen. Prima! Minpuntje: de ventielen zijn niet vervangen bij de montage. Vandaar de wat lagere beoordeling. Voor de rest niets dan lof!

Goedkoop goede service en zeer vriendelijk personeel en natuurlijk het gemak van thuis voor de deur

Super service super prijs

Nergens goedkoper en thuis voor de deur alles in één keer. Top

Snelle en correcte service

Snelle service voor de deur

Duidelijke website om te kunnen bestellen en ze dan voor de deur laten monteren

Weer goed geholpen

Ideaal, banden uitzoeken geen geneuzel met betalen en ben ik dan mijn geld kwijt. Je betaald gewoon netjes na de montage, die goed en vakkundig aan huis gedaan worden.

Iedere keer weer top!

Afspraak gemaakt en keurig op tijd verschenen. In no time de banden verwisseld. Ik ben wel bereid om velgen voor de winterbanden te kopen, dan kan het nog sneller. De monteur had het erover, dat dat misschien eraan zat te komen. Dat ook velgen bij jullie kunnen worden aangeschaft. Ik ben benieuwd!

Monteur was mooi op tijd en in 45 minuten zaten mijn nieuwe banden er netjes onder.

Zorgloos service

Simpel gezegd, ik kon in mijn eigen kantoor blijven werken terwijl mijn auto van nieuwe banden werd voorzien. Bespaart een fortuin aan verloren factureerbare uren.

Snel en eenvoudig, bijzonder goed geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen. Wissel was supersnel en goed uitgevoerd.

geheel volgens afspraak banden gemonteerd op locatie. Top service tegen een top prijs.

Top!!

Monteur was keurig op tijd, zelfs aan de vroege kant, beleefd, netjes, snel, kundig, vriendelijk........gewoon top!!

Helemaal goed

Ik geef eigenlijk nooit tienen, er moet nog iets overblijven, maar 'bandenoplocatie' is een uitkomst.. Goede service, goed betaalbaar (!) en ze leveren goed werk. De wielen zijn heel goed uitgebalanceerd, iets wat bij andere zaken vaak niet goed gaat. Leuke monteur ook. Een pluim en fooi is dik verdiend..

Over Bandenoplocatie.com

Bandenoplocatie.com levert uw nieuwe banden bij u thuis of op uw werk. Tegelijkertijd worden de banden vakkundig gemonteerd en gebalanceerd. De goed uitgeruste montagebussen van Bandenoplocatie.com rijden zonder voorrijkosten en de monteurs plaatsen gratis nieuwe ventielen en nemen uw oude banden indien gewenst gewoon mee retour. U ontvangt altijd 12 maanden montagegarantie en betaald bij de monteur kosteloos en veilig het gehele bedrag achteraf. Dat kan per pin of contant. Hoe werkt dat dan? 1. Kies nieuwe banden + montage op locatie en vul uw gewenste montagelocatie in. 2. Zoek uw band, kies de gewenste montagedatum en vul uw verdere (montage)gegevens in. 3. Eén dag voor de montagedatum wordt de aankomsttijd bevestigd. U krijgt een aankomsttijdblok van twee uur door. Zo hoeft u nooit de hele dag op een monteur te wachten. 4. Onze gekwalificeerde monteur arriveert in een goed uitgeruste montagebus, levert uw nieuwe banden op locatie, en monteert én balanceert deze vervolgens. 5. U betaalt uw banden en de montageservice pas achteraf op de montagedag. Dit is mogelijk met mobiele pin bij de monteur. De voordelen van montage op locatie U bespaart tijd en geld omdat u niet meer naar de garage hoeft. Er worden gratis nieuwe ventielen geplaatst, u betaald kosteloos achteraf bij de monteur en uw oude banden worden indien gewenst mee retour genomen. U geniet ook nog eens van 12 maanden montagegarantie. Onze montagebussen en monteurs rijden ook op zaterdag