topservice, meedenken en op tijd

dit was mn 1e keer en zal er zeker vaker kopen

Doen wat ze zeggen

Conform de afspreken netjes nagekomen en zeer vriendelijke monteur die ook nog eens flink doorwerkte

Geweldig goed

Geweldig goed bedrijf komt afspraken goed na, en een hele behulpzame en vriendelijke monteur

Heerlijk gemakkelijk

In de afspraak ging mede dankzij het plotselinge winterweer niet goed. Jammer omdat die afspraak juist daarmee verband had. Overmacht dus. De nieuwe afspraak ging perfect en alles ging snel en de monteur was zeer vriendelijk en servicegericht. Natuurlijk kan er ook iets beter. Voor de elektriciteit productie gebruikt men nog een vrij grote luidruchtige generator. Misschien bij vervanging gebruik maken van accu's geladen met groene stroom. Maar tov garages waar je naar toe moet, moet wachten en dus zo minstens 2 uur kwijt bent is banden op locatie gewoon een no-brainer.

Super service!

Heel erg goed. Had er over gelezen maar twijfelde wel of alles dan wel goed zou gaan. In de bus wordt gebruik gemaakt van professionele spullen en de medewerker wist precies wat hij deed.

Keurig op de afgesproken tijd En binnen een uur 4 banden vervangen en gebalanceerd. Aardige man Ben er erg blij mee

Prijzen banden en montage zijn goed, Afspraak maken is eenvoudig, informatievoorziening is prima geregeld.

Snel en goed werk geleverd

Ik kon snel een afspraak inplannen. Kreeg netjes dag van te voren tijdsindicatie. Alleen kon niet via Firefox afspraak inplannen, liep vast. Moest via Chrome. Klein minpuntje dus.

Goede service.

Dit is mijn eerste keer met banden op locatie, en zeker nietde laatste keer. Een vriendelijke monteur en weet waar hij mee bezig is.

Bijzonder efficiënt, vriendelijke monteur. Concurrerend prijsniveau

Netjes, vriendelijk en goede banden. Alleen de wieldoppen zaten niet goed vast, een verloren

TOP !!

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van deze dienstverlening en 4 banden gekocht. Zeer nette medewerker heeft dit zeer netjes geregeld, ondanks de bevroren en besneeuwde ondergrond. Zeker een aanrader en ga hier zeker volgende keer weer gebruik van maken.

Uitstekend.

Een zeer bekwamen monteur.Vriendelijk en netjes.

Nieuwe banden

Netjes volgens afspraak, betaling na montage. Nette monteur. Precies zoals de vorige keer perfect geregeld.

Geweldig, monteur kwam iets te vroeg en heeft mij gebeld. Ben naar huis gegaan. Monteur stond te wachten. Mijn velgen met oude banden lagen in de hal, monteur heeft ze meegenomen naar de bus en de nieuwe banden gemonteerd. In goed 30 minuten alles klaar en alles terug inde hal. Geweldige service, prijs kwaliteit is 200% Ook mijn volgende banden bestel ik bij banden op locatie.

super netjes en correct

Gewoon goed en netjes gemonteerd en communicatie was ook prima met de monteur belde netjes dat hij een uurtje later was dat was voor mijn geen probleem.

Perfect!

Keurig afspraak gemaakt online en keurig op tijd voor de deur. Zonder problemen en netjes de banden gewisseld.

Snel, kundig en vriendelijk

Monteur was ruim binnen het aangeven tijdsvak aanwezig en ging snel en secuur te werk. Hij was erg vriendelijk en vond het geen probleem zo af en toe een vraag te beantwoorden. Nieuwe banden zaten er binnen het uur onder. Goede en snelle service. En dat tegen een prijs waar een ander de banden alleen maar voor levert. Volgende keer weer!

Super ervaring!

Komen afspraak na, werken netjes, prijs is prima, vriendelijke monteur Eindelijk niks op aan te merken! Ga het de volgende keer weer zo doen.

Keurig netjes op tijd en volgens afspraak gemonteerd!

Banden bestellen via de website ging eenvoudig, snel en transparant. Banden zijn netjes, snel en vakkundig volgens afspraak gemonteerd.

Goed geregeld en prima service!

De prijs, de website, de afspraak digitaal maken, de communicatie en bovendien - misschien wel het allerbelangrijkste - een puike, vriendelijke en adequate montage voor mijn eigen deur! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Snel, op tijd, goede prijs, goede montage

BandenOpLocatie kwam precies op de afgesproken tijd. Het gaat zo snel dat je er gewoon verbaasd over bent. Ik was nog niet bij de voordeur of mij auto stond al op 4 heffers (ik weet niet hoe je die dingen noemt) en nog een paar tellen later waren de wielen er al af. Al met al was de klus heel snel klaar. Ik heb nu een set mooie Cooper banden tegen een goede prijs laten monteren. Ik ben ook erg tevreden over het uitbalanceren. Ik merk gewoon voelbaar verschil in hoe mijn auto reageert op het wegdek. De monteur was vriendelijk en snel, hij gaf ook nog aan dat ik misschien een achterband als reserve kon houden, het geheel komt als eerlijk en vakkundig op mij over.

15min na het tijdvak van 2 uur en 40 min later kon de klant weer weg

Mooi op tijd , en een goede en vriendelijke monteur , binnen 3 kwartier nieuwe banden erop, en de andere (winterbanden)netjes weg gelegd.

Accuraat

Prijs gunstig, op het afgesproken tijdstip, deskundig, vriendelijk.

Over Bandenoplocatie.com

Bandenoplocatie.com levert uw nieuwe banden bij u thuis of op uw werk. Tegelijkertijd worden de banden vakkundig gemonteerd en gebalanceerd. De goed uitgeruste montagebussen van Bandenoplocatie.com rijden zonder voorrijkosten en de monteurs plaatsen gratis nieuwe ventielen en nemen uw oude banden indien gewenst gewoon mee retour. U ontvangt altijd 12 maanden montagegarantie en betaald bij de monteur kosteloos en veilig het gehele bedrag achteraf. Dat kan per pin of contant. Hoe werkt dat dan? 1. Kies nieuwe banden + montage op locatie en vul uw gewenste montagelocatie in. 2. Zoek uw band, kies de gewenste montagedatum en vul uw verdere (montage)gegevens in. 3. Eén dag voor de montagedatum wordt de aankomsttijd bevestigd. U krijgt een aankomsttijdblok van twee uur door. Zo hoeft u nooit de hele dag op een monteur te wachten. 4. Onze gekwalificeerde monteur arriveert in een goed uitgeruste montagebus, levert uw nieuwe banden op locatie, en monteert én balanceert deze vervolgens. 5. U betaalt uw banden en de montageservice pas achteraf op de montagedag. Dit is mogelijk met mobiele pin bij de monteur. De voordelen van montage op locatie U bespaart tijd en geld omdat u niet meer naar de garage hoeft. Er worden gratis nieuwe ventielen geplaatst, u betaald kosteloos achteraf bij de monteur en uw oude banden worden indien gewenst mee retour genomen. U geniet ook nog eens van 12 maanden montagegarantie. Onze montagebussen en monteurs rijden ook op zaterdag