Bandenwissel zonder fratsen

Keurig op tijd, snel en simpel. Deskundige nette monteur, in een uurtje 4 banden vervangen, alles zoals beloofd. Een aanrader.

Goede prijs/kwaliteit en maximaal ontzorgt

Alles goed volgens afspraak, scherpe prijs voor de banden. Eigenlijk kan ik niets bedenken dat beter kan.

Het maken van de afspraak ging moeizaam, maar de montage was prima

Bij het online maken van de afspraak waren de Algemene Voorwaarden niet te openen. Bij de opmerkingen heb ik daarom ingevuld dat ik daarvoor een voorbehoud maakte. Dan verwacht ik dat ik daarover word benaderd, maar er kwam zelfs geen email om de afspraak te bevestigen. De dag ervoor (een week na het maken van de niet-bevestigde afspraak) kreeg ik toch nog een mail dat ze de volgende dag zouden komen. Afzender: Info | Autobanden 365 <info@autobanden-365.nl>, hoezo 'Banden op locatie' vroeg ik mij dus af. Ik had dus gemengde gevoelens over dit bedrijf, maar de monteur heeft zijn werk uitstekend gedaan. Die mag van mij zo terug komen over een paar jaar. Voor aanvang meldde hij dat de het pinnen niet ging lukken vanwege een storing, dat is opgelost met een betaalverzoek naar de monteur zelf. De winterbanden zaten er nog onder, het was geen probleem om deze te demonteren en de zomerbanden zowel te vernieuwen als te monteren. Kortom het 'bedrijf' heeft onder de maat gescoord wat communicatie en dienstverlening (de pinautomaat) betreft, maar de monteur was uitstekend.

uitstekend

aardige man, goede uitleg, controle productiedatum nieuwe banden in 30 minuten klaar

Geweldige service!

Ervaring was top en super geholpen en geregeld!

Na 160km achter de rug was de monteur exact optijd en heeft keurig werk geleverd. Hij attendeerde mij nog op een kromme velg, maar heeft 'm zo uitgeballenseert dat ik met mijn rijstijl er zo goed als niks van merk. Top service, en B.T.W. een vriendelijke man.

op beloofde tijd aanwezig. snel werk binnen half uur. vriendelijke monteur.

op beloofde tijd aanwezig. snel en correct werk binnen half uur. vriendelijke monteur. digitale communicatie en afrekening okee. kosten balanceren zijn thuislevering waard.

Uitstekende service. Helemaal top!!

Geweldig !!!! Vaste klant erbij...

Vriendelijke monteur. Half uur eerder dan de planning aangaf. Snel en vakkundig 4 nieuwe banden gemonteerd. Goede prijs. Zeker een aanrader !!! Ik weet waar ik mijn banden ga bestellen de volgende keer !!!

Keurige snelle service

Zaterdag op zoek naar banden, woensdag ochtend gemonteerd. Zeer vriendelijke monteur. Keurig op tijd en snel klaar. Goede prijs. Echt een aanrader..

Perfect geregeld

Niets op aan te merken en prijs was goed.

Goede service, flexibel, goede prijs!

Alles perfect, super service

Medewerker was super behulpzaam en heeft alles perfect geregeld

zelfs tussentijd de montage locatie aangepast. Was geen probleem. vriendelijke monteur en mooi op tijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

prima service voor een nette prijs.

zeer vriendelijke monteur.kundig werk en goede banden voor een nette prijs.

Erg tevreden en spotgoedkoop!

Wat een fijne ervaring! Hele fijne allseason banden gevonden wat nergens anders goedkoper te verkrijgen was. Afspraak liep erg vlot en meneer was zelfs 30 min eerder voor de afspraak om de montage uit te voeren. Dit vind ik persoonlijk erg fijn en een perfecte voorbeeld van punctualiteit en ook de monteur was erg vriendelijk en liet me fijntjes zien hoe hij te werk ging. Jullie hebben een vaste klant erbij en zal zeer zeker jullie aanraden binnen mijn netwerk welke erg groot is. Dank en keep up te good work!

Geweldige service

Na bestelling binnen paar dagen aan de deur banden vervangen. Goed op de hoogte gehouden ivm aankomst. Goede prijs,toppie Prijs het bij iedereen aan

Helemaal top

Keurig volgens afspraak, op tijd, snelle service en een goede vriendelijke monteur.

PERFECT!

Leuke gozer, goeie service, top prijzen voor de banden, op tijd voor afspraak, en was nog snel klaar ook ... helemaal niets te klagen!

Geweldig handig, op de zaak

Binnen 3 kwartier alle banden keurig vervangen. De monteur had alleen de wielbouten die bij de nieuwe velgen hoorden niet zien liggen. Hij heeft ze er toch, zonder morren alsnog opgezet. Prima service. Hij was keurig op de afgesproken tijd op de zaak.

Keurig gegaan

Voor de derde keer gebruik van gemaakt, tweemaal heel goed gedaan, alleen tijdens de eerste lock down midden 2020, was er een probleem met een levering

S U P E R HANDIG!!

Afspraak zelf maken. Bevestiging per email Tijdvak vastgesteld (hetgeen perfect uitgevoerd werd, dus geen tijdrovend gedoe om bandjes te kopen/wisselen Banden goedkoper dan bij de grote bandenboeren “op de hoek” (in mijn geval 45€ per band!) Montage zeggen en schrijven 27,50 duurder dan die grote bandenboer, dus uiteindelijk de minst mogelijke tijd kwijt, een enorme keuze, snelle en correcte montage en een stuk goedkoper. ANY TIME AGAIN!

Snelle service En de enige die mijn banden alle 4 kon leveren. Top geregeld

Perfect en goedkoper dan andere bedrijven

- Gewoon tijdens mijn werk de banden laten vervangen, op mijn werk - Netjes en toch vrij snel geinstalleerd - Ze doen wat ze beschrijven - Vriendelijk personeel - Scherp in prijs - Goed op veiligheid gelet - Oude banden netjes gelabeld - Banden zijn kwa prijs stukken goedkoper dan andere bedrijven

Scherp geprijsde service

Ik koop altijd mijn banden online en laat ze dan voor 15 euro extra eronder zetten bij de grootste bandenzaak van Nederland. Toen vond ik banden op locatie. Dit bedrijf komt langs op kantoor waardoor je geen uur kwijt bent in de wachtruimte van een saai bedrijf EN banden op lactie rekent geen toeslag op zelf gekochte banden. Daar kwam in mijn geval nog bovenop dat ze mijn banden goedkoper konden aanbieden dan ik kon vinden! Totale (tijds)besparing was aanzienlijk. De banden die ik kreeg hadden een verse dot code en waren er snel onder gelegd. De bus kwam op tijd. (2 uur time slot)

Over Bandenoplocatie.com

Bandenoplocatie.com levert uw nieuwe banden bij u thuis of op uw werk. Tegelijkertijd worden de banden vakkundig gemonteerd en gebalanceerd. De goed uitgeruste montagebussen van Bandenoplocatie.com rijden zonder voorrijkosten en de monteurs plaatsen gratis nieuwe ventielen en nemen uw oude banden indien gewenst gewoon mee retour. U ontvangt altijd 12 maanden montagegarantie en betaald bij de monteur kosteloos en veilig het gehele bedrag achteraf. Dat kan per pin of contant. Hoe werkt dat dan? 1. Kies nieuwe banden + montage op locatie en vul uw gewenste montagelocatie in. 2. Zoek uw band, kies de gewenste montagedatum en vul uw verdere (montage)gegevens in. 3. Eén dag voor de montagedatum wordt de aankomsttijd bevestigd. U krijgt een aankomsttijdblok van twee uur door. Zo hoeft u nooit de hele dag op een monteur te wachten. 4. Onze gekwalificeerde monteur arriveert in een goed uitgeruste montagebus, levert uw nieuwe banden op locatie, en monteert én balanceert deze vervolgens. 5. U betaalt uw banden en de montageservice pas achteraf op de montagedag. Dit is mogelijk met mobiele pin bij de monteur. De voordelen van montage op locatie U bespaart tijd en geld omdat u niet meer naar de garage hoeft. Er worden gratis nieuwe ventielen geplaatst, u betaald kosteloos achteraf bij de monteur en uw oude banden worden indien gewenst mee retour genomen. U geniet ook nog eens van 12 maanden montagegarantie. Onze montagebussen en monteurs rijden ook op zaterdag