geweldige ervaring

Goed service en duidelijke afspraken

Perfecte service!!!

Uitstekende service, aardige monteur ter plaatsen en goed banden prijs!!

Wat een service TOP

Ook als het wat moeilijk is wordt het probleem opgelost, echt alles wordt uit de kast gehaald om het op te lossen. Ik kan niet anders zeggen dan TOP . Ik wil ze ook echt bedanken voor de service. Volgende banden weer van jullie..

Snel en goed !!

Bestellen ging prima, kon zelf de dag uitkiezen, fijn dat het ook s'zaterdags kon, snel en vriendelijke monteur. Heel blij mee !

Perfect op tijd in het aangegeven tijd vlak. Vriendelijke monteur die snel en netjes werkte. Echt top!

Snel, goed uitgevoerd tegen een goede prijs.

Probleem gehad met online bestellen super en snel door service afdeling opgelost. Een vriendelijke en goede monteur. Voor alle volgende bandenwissels maak gebruik van BandenOpLocatie en zal jullie bij iedereen aanbevelen.

Super en snelle service!

Voor de 2e keer banden besteld, en thuis laten monteren. Op tijd volgens afspraak. Vriendelijke monteur.

Zeer tevreden klant

Monteur was op afgesproken tijdstip aanwezig. Hij werkte snel en vakkundig. Bovendien dacht hij ook mee met kleur plaklood. Over de prijs ben ik ook zeer tevreden. Al met al zou ik Banden op Locatie aanbevelen.

op tijd, nauwkeurig met respect voor mens en materiaal

Handige om dit thuis aan huis te hebben. Jullie komen keurig op tijd, er wordt effectief en nauwkeurig gewerkt tegen een concurrerende prijs.

Aardig personeel en werkt netjes.

Simpel, snel, voordelig en goed.

Snel en soepel een afspraak thuis voor een nieuwe band. Prima ervaring. Volgende keer weer.

goede banden en super service

Eerste keer banden besteld met montage aan huis via bandenoplocatie. Wel even gebeld en goed te woord gestaan met vriendelijk en specialistisch advies. Later online besteld en ging makkelijk. Vriendelijke monteur op afgesproken tijd de banden geleverd en snel en vakkundig voor mijn deur gemonteerd. Klasse en raad het iedereen aan

geweldig, op tijd, mooie prijs, snel en vakkundig geholpen

eerste ervaring met bandenoplocatie.com. perfecte service, goeie prijs, vakkundige medewerkers en snel geholpen. heerlijk comfortabel voor de deur.. absoluut een aanrader...

Goed van begin tot eind

Makkelijke site , goede bevestigingen , op tijd en betaalbaar

Probleemloos en stipt

Netjes op tijd, netjes gewerkt, geen gedoe en super snel

Top service en snel

Deskundig persoon die de montage regelt, vriendelijk en correct. Ondanks een misverstand prima opgelost en super service. Snelheid waarmee banden gewisseld worden is super, je ziet dat ze verstand van zaken hebben. Voor de prijs hoef je het niet te laten, er is nauwelijks verschil tussen het bij de lokale bandenboer te laten uitvoeren.

Super makkelijk en snel

Super fijn

-keurig op tijd, binnen afgesproken tijdvak. -vakkundige montage en advies. -voordelig t.o.v. identieke banden bij garage.

Prima banden, goede prijs

Makkelijke site, afspraak snel geregeld, monteur banden vakkundig gemonteerd

Hele goede service

Afspraak goed nagekomen, monteur was op tijd, vriendelijk en informatief. Montage banden prima uitgevoerd en gebalanceerd (getest met een ritje). Zeker een aanrader!

Keurige service

Vooraf al prima ervaring met telefonische vraag en later keurig op de hoogte gehouden over tijdstip per e-mail. Vriendelijke vlotte monteur. Goede prijs banden!

Top geregeld!

Ideaal, gewoon voor de deur geregeld en een goeie prijs. Zeker een aanrader.

Super vriendelijke service

Vooraf: vriendelijke duidelijke info. Tijdens: behulpzame geduldige uitleg over levering. Achteraf: Alsnog vriendelijk en behulpzaam. Tegenwoordig nog maar zeldzaam. Overigens DIK tevreden met mijn nieuwe banden: Tristar all season 155-65-14 spotprijs.

Hele goede producten maar ook een geweldig service.

Top producten maar wat een geweldig op locatie service. Op tijd, snel en perfect afgeleverd.

Ik had 1 lekke band voor. Besloten om gelijk alles maar te doen. De monteur was op de aangegeven tijd aanwezig en was zeer kundig waardoor hij ook zo weer door ging naar zn volgende klant.