gelieve mijn bestelling alsnog te complimenteren

mijn fietstassen zijn niet volledig monteerbaar aangekomen. wat nu alles reeds betaald!

Het bestellen en leveren gaat prima, maar daarna is het kut

Het geleverde product kwam niet volledig overeen met de afbeelding, dus ik wil retourneren, maar dan begint het gekloot, Whatsapp kan niet, bellen kan ook niet en op e-mail krijg je geen reactie, dus ik 1x en nooit meer.

Jeder Zeit wieder.

Sehr schneller Versand. Ware wie beschrieben....also ich kann ihn nur weiter empfehlen.

Snel en betaalbaar!

Ik had snel gevonden wat ik zocht. Afrekenen ging goed Ik kreeg op tijd bezorgd

De bestelling was niet juist.

Geachte Ik heb de bestelling terug gestuurd, omdat het niet juist was. De Bagagedragertas past niet op mijn Veloci mini fiets. Het pakket is terug naar de firma gestuurd. Ik hoop dat dit snel wordt afgehandeld. Van de dienst heb ik geen klachten, en hoop in de toekomst nog samen te kunnen werken . Hoogachtend Willy Diliën

Snel

Snelle reactie op mail en volgende dag in huis!!

Besteld en volgende dag binnen is top alleen de verzendkosten 6,95 waren duurder als het kussentje

Eerlijke en betrouwbare shop

Het product was naar wens

ok

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Topservice

Door een fout in het systeem kreeg ik de verkeerde bestelling. Het bedoelde artikel was helaas niet meer leverbaar. Sportshoppro reageerde zeer snel op elk mailtje, maakte excuses, besloot direct het geld terug te storten en liet me het verkeerde item houden. Dat noem ik een perfecte klantenservice, petje af.

Goedkoop en snel geleverd

Ik zocht naar een zo klein mogelijk opblaasbaar zwembadje en vond deze aanbieder via Google shopping. Zij waren een van de weinigen die zo'n klein badje aanbieden en in de lijst ook de goedkoopste. Ik kreeg na het bestellen diezelfde middag nog een verzendbevestiging met track&trace en de volgende dag was het pakket al binnen. Het enige minpunt was, dat vanaf Google, tot en met het invullen van mijn gegevens tijdens het bestelproces, er geen verzendkosten in rekening zouden worden gebracht. Echter werd dit veranderd toen ik wilde betalen en er toch ineens verzendkosten bij de te betalen factuur op kwamen. Al met al kwam de totale prijs van mijn bestelling ongeveer gelijk uit met andere aanbieders.

Snelle levering en goed product

Ik had een Koelbox besteld en binnen 1 dag was deze geleverd. Koelbox was precies zoals vermeld op een site.

Perfect alleen jammer van de verkeerde niet werkende track en tracé codes, anders 5 sterren.

Mooie slaapzakken

2 slaapzakken besteld. Snel geleverd. Goeie kwaliteit

Goede site en scherpe prijzen

Ik had gekeken voor een opblaasbare kano en deze was bij hun goed geprijsd. 19 dec besteld en nog ruim voor de kerst binnen. Top!

Prima ervaring

Overzichtelijke webshop met veel keuze. Prijzen zijn ook aangenaam tov anderen. Snelle verzending en goede communicatie.

Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen!

Kon het artikel waar ik naar op zoek was makkelijk vinden, goede prijs en had het eerder dan verwacht in huis! Als ik volgende keer iets nodig heb en ze verkopen het zoek ik niet eens verder maar koop het meteen. Goed verpakt ook trouwens.

Artikel als omschreven en snelle levering

Het is een heel mooi pak en van een super kwaliteit

beetje vaag

De bevestiging van de bestelling per mail was minder gedetailleerd: het product was niet vermeld, wel een bestelnummer. Er werd enkel aangegeven dat mijn bestelling binnenkort verzonden zou worden. Tevergeefs verzocht per mail en whatsapp om contact te krijgen. Daags erna pakketje in goede orde ontvangen. Niet ingepakt, echter gewoon in de kartonnen doos van het product zelf, waarop de adressticker was geplakt.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review en wat jammer dat het niet helemaal naar wens is verlopen. We begrijpen dat de informatievoorziening niet gegaan is, zoals u had gehoopt. Excuses hiervoor. We zullen er op letten. Wel fijn om te weten dat het pakket in goede orde is ontvangen. Wij proberen steeds meer rekening te houden met het verpakken van pakketten. In veel gevallen wordt er onnodig een plastic of papieren doos om een bestelling geplaatst, terwijl het product ook zonder aanvullende verpakking verstuurd had kunnen worden. Op deze manier proberen wij een bijdrage te leveren aan de verduurzaming van de vele pakketten die worden verstuurd. Mvg, Sportshoppro

Review?!

Na ruim n week nog niks ontvangen, wel verzoek voor n review.......bijzonder dit!

Beste Peter, Wat jammer van je review. Des te meer, omdat we vlak voor je review nog contact hebben gehad om je bestelling. We gaan er alles aan doen om je weer tevreden te krijgen!

Bestelling geplaatst. Super snel geleverd. Goed Produkt.

Kapot geleverd

Mooi ding maar in de onderkant zat een scheur in bleek bij het oppompen.. het valt nog te zien of we een andere krijgen of geld terug..

Over Sportshoppro

Sportshoppro.com is uw aanbieder van sport- en recreatieartikelen. Of u nou op zoek bent naar artikelen voor uw favoriete sport of zomerartikelen zoekt....ons assortiment is breed en ruim gevuld, waardoor de kans groot is dat u slaagt. Uiteraard zorgen wij voor zeer scherpe prijzen en een snelle levering! Kijk gerust eens rond op www.sportshoppro.com!