Product is goed, raad ik aan

De verzending kan sneller Product is goed, alleen heb ik alle verbindingen getaped met ducttape, laten makkelijk los, ervaring met het opzetten. Mooie tent/huis, mijn kleindochter van 4 was in haar nopjes!

Perfect goede

Snel op de tijd

Keurig op tijd en product in goede staat.

Product zag er keurig uit. Prima kwaliteit en netjes optijd geleverd.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Super snelle service

Topservice

Spullen netjes geleverd

Goede prijs/kwaliteit, snel geleverd!

We hebben een beschermhoes voor onze BBQ besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd. Van harte aanbevolen!

Goed product en nog eens een snelle levering ook! Aanrader!

Snelle verzending duidelijke product placing.

Producten die ik zocht waren duidelijk omschreven op de website. En de verzending verliep zeer vlot.

Materiaal zeer slechte kwaliteit, en defect Geen response klantenservice

na dat ik mij product (solar heater voor zwembad) had ontvangen alles direct aangesloten volgens bijgevoegde handleiding. Op het moment van het starten van de de pomp bleken er een hoop lekkages te zijn (gietfouten/slechte afdichtingen) het kruisstuk had 2 pinholes en waar de pomp geinstalleerd zit spoot het er ook uit. M.a.w. waardeloos product en slechte klanten service (misschien hadden ze beter eerst mijn mail moeten lezen voordat ze naar mijn mening vragen.

Goede kwaliteit en lekker warm

Mijn dochter heeft deze slaapzak mee gehad op werkweek en ze heeft heerlijk geslapen. De slaapzak was ook goed warm.

gelieve mijn bestelling alsnog te complimenteren

mijn fietstassen zijn niet volledig monteerbaar aangekomen. wat nu alles reeds betaald!

Het bestellen en leveren gaat prima, maar daarna is het kut

Het geleverde product kwam niet volledig overeen met de afbeelding, dus ik wil retourneren, maar dan begint het gekloot, Whatsapp kan niet, bellen kan ook niet en op e-mail krijg je geen reactie, dus ik 1x en nooit meer.

Jeder Zeit wieder.

Sehr schneller Versand. Ware wie beschrieben....also ich kann ihn nur weiter empfehlen.

Snel en betaalbaar!

Ik had snel gevonden wat ik zocht. Afrekenen ging goed Ik kreeg op tijd bezorgd

De bestelling was niet juist.

Geachte Ik heb de bestelling terug gestuurd, omdat het niet juist was. De Bagagedragertas past niet op mijn Veloci mini fiets. Het pakket is terug naar de firma gestuurd. Ik hoop dat dit snel wordt afgehandeld. Van de dienst heb ik geen klachten, en hoop in de toekomst nog samen te kunnen werken . Hoogachtend Willy Diliën

Snel

Snelle reactie op mail en volgende dag in huis!!

Besteld en volgende dag binnen is top alleen de verzendkosten 6,95 waren duurder als het kussentje

Eerlijke en betrouwbare shop

Het product was naar wens

ok

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Topservice

Door een fout in het systeem kreeg ik de verkeerde bestelling. Het bedoelde artikel was helaas niet meer leverbaar. Sportshoppro reageerde zeer snel op elk mailtje, maakte excuses, besloot direct het geld terug te storten en liet me het verkeerde item houden. Dat noem ik een perfecte klantenservice, petje af.

Goedkoop en snel geleverd

Ik zocht naar een zo klein mogelijk opblaasbaar zwembadje en vond deze aanbieder via Google shopping. Zij waren een van de weinigen die zo'n klein badje aanbieden en in de lijst ook de goedkoopste. Ik kreeg na het bestellen diezelfde middag nog een verzendbevestiging met track&trace en de volgende dag was het pakket al binnen. Het enige minpunt was, dat vanaf Google, tot en met het invullen van mijn gegevens tijdens het bestelproces, er geen verzendkosten in rekening zouden worden gebracht. Echter werd dit veranderd toen ik wilde betalen en er toch ineens verzendkosten bij de te betalen factuur op kwamen. Al met al kwam de totale prijs van mijn bestelling ongeveer gelijk uit met andere aanbieders.

Snelle levering en goed product

Ik had een Koelbox besteld en binnen 1 dag was deze geleverd. Koelbox was precies zoals vermeld op een site.

Perfect alleen jammer van de verkeerde niet werkende track en tracé codes, anders 5 sterren.

Over Sportshoppro

Sportshoppro.com is uw aanbieder van sport- en recreatieartikelen. Of u nou op zoek bent naar artikelen voor uw favoriete sport of zomerartikelen zoekt....ons assortiment is breed en ruim gevuld, waardoor de kans groot is dat u slaagt. Uiteraard zorgen wij voor zeer scherpe prijzen en een snelle levering! Kijk gerust eens rond op www.sportshoppro.com!