Bestellen en ontvangen!

Goede en snelle afwikkeling van de bestelling.

Snelle levering en goed produkt.

Ondanks het " vergeten van een bevestigings mail " toch alles netjes zoals beloofd snel geleverd .

Prima kwaliteit materialen top!

Prima kwaliteit materialen top! En goede service.

Goede kwaliteit snelle levering

Solardoek besteld voor ons zwembad levering ging vrij snel en het doek werd netjes in een draag tas geleverd we zijn er blij mee

Prima waterstofzuiger

Waterstofzuiger doet wat hij moet doen. Is gemakkelijk in gebruik je kan hem gemakkelijk uit elkaar halen om het vuil uit de filter te halen.

fantastisch product, mooie prijs en snel geleverd

heb accessoires besteld voor mijn Intex spa super snel geleverd en dus snel plezier van

Snel levering

Top gewoon

100% tevreden

Prima, snelle levering, dik tevreden

heerlijke service

prima producten, goede prijs, en nog persoonlijke aandacht bij vragen ook! dank

Prima en snel

Prima en snel

Goed!

vlot en snel geleverd, een echte aanrader

Beste prijs die ik vinden kon, scheelde zowat 50 euro met andere verkoopsites, en goedkope verzending! Top!

top bedrijf

top bedrijf

Zwembad stofzuiger werkt naar gehoren.

Zwembad stofzuiger werkt naar gehoren en doet waarvoor ik hem heb gekocht.

Super snel geleverd!

Top! Vrijdags besteld en zaterdag in huis, zelfs in deze drukke tijden. Heel blij mee!

Prima service !!

Snel en prima solarbol

Solarbol was snel in huis. Prima product voor goede prijs

Uiterst snel, en degelijke bestelling

Zeer snel verzonden, super verpakt top service!

Super!!

We hadden jammer genoeg een defect product ontvangen, dit meteen gemeld, het was totaal geen probleem we kregen meteen een nieuwe. Superservice dus ! Echt een aanrader.

De levertijd was iets langer maar na een mailtje kreeg ik direct een reactie over status bestelling

Erg lang over gedaan

9 dagen voordat ik m nodig had de bestelling gedaan.. ik dacht op tijd. 8 dagen later kreeg ik pas de bevestiging dat t verstuurd was door een fout van hun. Ik baal omdat ik hem nu niet op tijd heb waarschijnlijk.. wel nette mail gekregen en foutje kan gebeuren, maar kwam nu even niet goed uit.. en ja.. misschien had ik eerder moeten bestellen...

Snelle levering, maar geen nieuwe producten

De volgende werkdag na bestellen is het pakket geleverd, maar beide artikelen zagen er niet nieuw uit. Ook de dozen van de artikelen waren op opnieuw dichtgeplakt met standaard plakband. De artikelen wel gehouden en voldoen aan de verwachting. Omdat twee verschillende artikelen niet als nieuw zijn geleverd kan ik helaas geen ja bij aanbevelen neerzetten.

Ik heb nog niets uitgepakt, tja het weer hé. Vraag het mij gerust na een paar mooie (liefst hete) d

dagen.

Prima prijs, vriendelijke klantenservice, snelle levering

Iets besteld, en voordat ik het T&T nummer had, had ik het in huis. Aangezien er op dit moment altijd iemand thuis is kwam dat bijzonder goed uit!

Over Sportshoppro

Sportshoppro.com is uw aanbieder van sport- en recreatieartikelen. Of u nou op zoek bent naar artikelen voor uw favoriete sport of zomerartikelen zoekt....ons assortiment is breed en ruim gevuld, waardoor de kans groot is dat u slaagt. Uiteraard zorgen wij voor zeer scherpe prijzen en een snelle levering! Kijk gerust eens rond op www.sportshoppro.com!