Mooie slaapzakken

2 slaapzakken besteld. Snel geleverd. Goeie kwaliteit

Goede site en scherpe prijzen

Ik had gekeken voor een opblaasbare kano en deze was bij hun goed geprijsd. 19 dec besteld en nog ruim voor de kerst binnen. Top!

Prima ervaring

Overzichtelijke webshop met veel keuze. Prijzen zijn ook aangenaam tov anderen. Snelle verzending en goede communicatie.

Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen!

Kon het artikel waar ik naar op zoek was makkelijk vinden, goede prijs en had het eerder dan verwacht in huis! Als ik volgende keer iets nodig heb en ze verkopen het zoek ik niet eens verder maar koop het meteen. Goed verpakt ook trouwens.

Artikel als omschreven en snelle levering

Het is een heel mooi pak en van een super kwaliteit

beetje vaag

De bevestiging van de bestelling per mail was minder gedetailleerd: het product was niet vermeld, wel een bestelnummer. Er werd enkel aangegeven dat mijn bestelling binnenkort verzonden zou worden. Tevergeefs verzocht per mail en whatsapp om contact te krijgen. Daags erna pakketje in goede orde ontvangen. Niet ingepakt, echter gewoon in de kartonnen doos van het product zelf, waarop de adressticker was geplakt.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review en wat jammer dat het niet helemaal naar wens is verlopen. We begrijpen dat de informatievoorziening niet gegaan is, zoals u had gehoopt. Excuses hiervoor. We zullen er op letten. Wel fijn om te weten dat het pakket in goede orde is ontvangen. Wij proberen steeds meer rekening te houden met het verpakken van pakketten. In veel gevallen wordt er onnodig een plastic of papieren doos om een bestelling geplaatst, terwijl het product ook zonder aanvullende verpakking verstuurd had kunnen worden. Op deze manier proberen wij een bijdrage te leveren aan de verduurzaming van de vele pakketten die worden verstuurd. Mvg, Sportshoppro

Review?!

Na ruim n week nog niks ontvangen, wel verzoek voor n review.......bijzonder dit!

Beste Peter, Wat jammer van je review. Des te meer, omdat we vlak voor je review nog contact hebben gehad om je bestelling. We gaan er alles aan doen om je weer tevreden te krijgen!

Bestelling geplaatst. Super snel geleverd. Goed Produkt.

Kapot geleverd

Mooi ding maar in de onderkant zat een scheur in bleek bij het oppompen.. het valt nog te zien of we een andere krijgen of geld terug..

Service is uitstekend!

Snelle levering van het product.

Nog steeds niet binnen

Nog steeds niet binnen. Begin augustus besteld

Prima shop, niks mis mee

Bestelling verliep eenvoudig en levering volgens afspraak.

mijn ervaring was heel goed

heb de eerste dag met mijn subboard erg genoten op het water met mijn neefje

Super snelle levering

Snelle service en Zeer klein handig Pompje Die Perfect Werkt En Hahaha een Niet te geloven Prijsje Bijna Gratis

Matig tevreden

Bezorging snel, helaas voor ruiling niemand te bereiken en geen antwoord op de mail

Erg goed

Snelle levering en topproduct

Overzichtelijke site en snel geleverd

Snelle goede levering!

Snel, goede communicatie, prima product.

Voldoet aan verwachting

Doen wat er beloofd wordt. Product voldeed aan verwachting en binnen 2 werkdagen ontvangen.

Snelle levering en een keurige afhandeling

Het was een hele vlotte levering, en mooi op tijd keurig.

Over Sportshoppro

Sportshoppro.com is uw aanbieder van sport- en recreatieartikelen. Of u nou op zoek bent naar artikelen voor uw favoriete sport of zomerartikelen zoekt....ons assortiment is breed en ruim gevuld, waardoor de kans groot is dat u slaagt. Uiteraard zorgen wij voor zeer scherpe prijzen en een snelle levering! Kijk gerust eens rond op www.sportshoppro.com!