Wie kent roadrunner nog? Miepmiepfjuuh

Gewoon snel bezorgd, goed verpakt! En degelijk spul! Wordt hiervoor niet betaald, werkt geen familie! Maar als het slecht is hoor je me, maar als het goed is ook! Veel internetwinkels kunnen iets leren van Sportshoppro! Heb het vaak met andere winkels anders meegemaakt! Beschadigd of niet geleverd!

zeer tevreden

zeer snel geleverd, zelfs de track en tracé gaf aan dat hij dinsdags geleverd zo worden, terwijl ik hem op maandag al in ontvangst had genomen, product zelf ook naar verwachting, goede meetresultaten, enige minpuntje van product was dat er in vele talen een gebruiksaanwijzing zat, maar niet in het Nederlands.

Perfecte service

Opblaasboot werd binnen 24 uur geleverd. Duidelijke site. Groot assortiment en hele scherpe prijzen. Mooiere combinatie niet mogelijk.

Heel snel thuis. Product oke

Heb een opblaas lounge stoel besteld. Ziet er mooi uit en ook goed. Nadeel is dat ik er niet goed uit kan komen met m'n 62 jaar. Had van mij wat hoger mogen zijn

Snelle levering maar geen service

Bij Sportshoppro.nl een zwembad warmtepomp gekocht. Levering super snel, maar geen service als blijkt dat het product niet voldoet. De pomp maakt erg veel geluid.

Volgende dag in huis.

Prima prijs en snelle levering

Snelle service en beterkoop dan andere websites

‘s avonds de artikelen besteld in een makkelijk bestel proces. De volgende dag werden deze netjes geleverd en snel! Ook de prijs is zeer scherp!

De twee Outwell Conqueror kussens werden binnen één dag geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

Supersnel, goed en voordelig

Na een e-mailtje kreeg ik een eerlijk antwoord terug. dat heeft mij besloten daar een Supboard aan te schaffen. Om 15.45 besteld en de volgende dag om 16.00u in huis. Geweldig gedaan bij Sportshoppro.

Heb het product nog niet gebruikt

Snelle levering, concurrerende prijs

Elektrische 12V pomp voor mijn supboard gekocht. Concurrerende prijs en zeer snel verzonden. Blij mee.

Snel

Snelle en juiste afhandeling

Topverkoper, aanrader!

Snelle verzending, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Zeker aan te bevelen!

Heel tevreden, en snel geleverd!

Ik ga in de toekomst meer bestellen bij deze site!

Snel geleverd en goede prijs

Het zwembad was snel bezorgd en de prijs was goed

Snelle levering, product als omschreven.

Moeilijke manier van terugzenden.

Het product was er snel en bleek niet wat ik verwachtte. Dan moet je ff zoeken hoe retourneren werkt. Eerst email sturen en dan...? Geen idee

Zeer goed geholpen.

Super snel en makkelijk bestellen op jullie website. Pakket werd snel geleverd.

Zoals het aangegeven werd op de website

Goede service en snelle levering.

Slecht

Bestelling gedaan van 3 solar bollen vervolgens wordt er maar 1 geleverd. Op geen enkele manier kan ik contact met ze krijgen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en via messenger, mail en whatsapp krijg je geen terugkoppeling ben er nu al een week mee bezig om het op te lossen.

Toppie

Goed verpakt en 2 dagen eerder ontvangen,toppie

Over Sportshoppro

Sportshoppro.com is uw aanbieder van sport- en recreatieartikelen. Of u nou op zoek bent naar artikelen voor uw favoriete sport of zomerartikelen zoekt....ons assortiment is breed en ruim gevuld, waardoor de kans groot is dat u slaagt. Uiteraard zorgen wij voor zeer scherpe prijzen en een snelle levering! Kijk gerust eens rond op www.sportshoppro.com!