Mooie prijs en super snel geleverd

Bestelling komt niet aan

Verkeerde partner om bestelling televeren op de site staan goede vervoerders maar er word gebruik van totaal andere. Gls , en die is waardeloos . Als die op de site erbij had gestaan had ik niet besteld

Goedemiddag, Wij versturen onze pakketten inderdaad met meerdere leveranciers, waar GLS ook onderdeel vanuit maakt. Helaas zijn wij niet bekend met de uw persoonlijke ervaringen met GLS. We zien echter dat ze het pakket bij een afhaalpunt bij u in de buurt is afgeleverd. Hopelijk bent u in de mogelijkheid om het pakket af te halen. Mvg, Sportshoppro.com

Juiste product snel geleverd en keurig verpakt.

snelle en correcte afhandeling

een zeer correcte prijs voor een toestel

Gewoon prima!

Sceptisch vanwege de reviews. Echter snap ik het concept van dropshipping en zijn de aanbieders afhankelijk van hun leveranciers en de pakketdiensten voor een snelle levertijd. Helaas niet de beloofde voor "16:00 besteld de volgende dag in huis". Dit werd een dagje later. Al met al wel zeer tevreden. Want vergeleken met andere aanbieders waren of de solarbollen uitverkocht, lange levertijd of duurder.

Waardeloos

Week moeten wachten op mijn bestelling. Terwijl er op de site staat voor 16:00 besteld volgende dag in huis.

Hoi Mandy, Helaas heeft je bestelling erg lang in het sorteercentrum van PostNL gelegen. We weten hier de reden niet van, maar dat het ontzettend vervelend is geweest voor jou, kunnen we ons heel goed voorstellen. Gelukkig is alles alsnog goed gekomen! Mvg, Sportshoppro.com

Top aankoop

Zeer blij met mijn luchtbedden voor zwembad

Snelle levering prima product

Prima, geen gedoe

Bestelling kwam op tijd, had nog een vraag en deze is goed en snel beantwoord.

Product ok levering laat te wensen over

Van jullie product valt niks te zeggen maar jullie leverancier heeft gewoon weg niet geweest .Zeiden doodleuk niet kunnen leveren terwijl er gans de dag iemand thuis was

Onbereikbare klantenservice!

Bestelling kwam in 2 delen geleverd zonder hierover geinformeerd te zijn. Toen pakket 1 binnen kwam dacht ik dat ik maar de helft van mijn bestelling had ontvangen. Klantenservice is echter NIET te bereiken. Het telefoonnummer op de site bestaat niet/gaat niet over en ook via whatsapp geen reactie. Een dag later werd opeens pakket 2 geleverd... Voor mij nooit meer Sportshoppro

Hoi Tim, Wat vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Door een enorme drukte hebben we niet alle klanten tijdig van een reactie kunnen voorzien. Uiteraard zorgen we er wel voor dat een klant zijn bestelling krijgt. Gelukkig is dat bij jou ook goed gekomen. Fijne dag. Mvg, Sportshoppro.com

Super Firma alles perfect zoals beloofd

Voor herhaling vatbaar , alles zoals beloofd

Besteld, snelle levering, goed product.

Nog geen

Kan nog geen beoordeling geven want ik heb het pakket nog niet altijd ontvangen.

Hoi Erik, Helaas zijn er enorme vertragingen bij onze pakketleverancier, waardoor er niet tijdig wordt geleverd. Dit is vervelend voor jou als klant en balen wij ook enorm van! Desondanks verwachten we alsnog een spoedige levering. Mvg, Sportshoppro.com

Snelle levering, en product doet meer als verwacht

Snelle en goede service

Had nog geen ervaring, was mijn eerste bestelling

waardeloos

verkeerde product geleverd

Hoi Ruud, We hebben dit inmiddels met elkaar besproken en we hebben direct het juiste artikel alsnog opgestuurd. Foutje van ons, waarvoor excuses! Mvg, Sportshoppro.com

Snel en netjes verpakt Ga er zeker vaker bestellen

Goed product

De solar-bol werkt erg goed, aansluitslangen mogen wel wat langer.

Nog niets ontvangen

Vorige week een bestelling geplaatst. Nog steeds niets ontvangen. Ook op mail, telefoon en WhatsApp wordt niet gereageerd. Hopelijk volgen onze bestelde goederen snel.

Prima service!!!

Prima service.

Snelle correcte verzending en veilige verpakking.

S'avonds voor 16 uur een zwembad besteld,en zaterdagochtend werd dit reeds geleverd.Ik was niet thuis,maar het pakketje werd toch op een veilige plaats geleverd.Het was zeer goed verpakt.

Prachrig en prettig product

Communicatie kan iets beter Iedereen heeft het druk, maar dan juist communiceren Dat vermijd frustraties bij de beloofde leveringstijd die niet haalbaar zijn

Gewoon goed

Prima, Afterpay zeer prettig

Bestelling nog niet ontvangen

Mijn eerste ervaring is nog niet heel goed Ik heb een bestelling gedaan en betaald, maar de goederen heb ik nog niet en ik mis vervolgens ook een update

Hoi Stephan, Volgens de track and trace is je bestelling reeds geleverd op 5 juni. Is er wellicht iets mis gegaan? Groet, Sportshoppro.com

Oosterstraat 43696

9711NN Groningen

Over Sportshoppro

Sportshoppro.com is uw aanbieder van sport- en recreatieartikelen. Of u nou op zoek bent naar artikelen voor uw favoriete sport of zomerartikelen zoekt....ons assortiment is breed en ruim gevuld, waardoor de kans groot is dat u slaagt. Uiteraard zorgen wij voor zeer scherpe prijzen en een snelle levering! Kijk gerust eens rond op www.sportshoppro.com!