prima,snelle levering

Prima, snelle levering

Welbedacht en snel

Mijn bestelling komt super snel in een heel netjes doosje met een klein schroevendraaier als cadautje.

In een keer goed.

Bestelling snel en correct uitgevoerd. Ook heel attent dat er een kleine brochure meegestuurd was.

Alles so wie es sein sollte

Super snel goed

Goede snelle service met goede matrialen tegen concurrerende prijs

Snelle levering!

Besteld en snel geleverd! Geweldig!!

Terras kabels besteld, erg snel geleverd en zeer tevreden met kwaliteit. Geen poespas maar gewoon zoals het hoort. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen! Ga zo door !!

Vlotte verzending

Geen antwoord gekregen op mijn gestelde vraag via e-mail?

Heb nog niets ontvangen

Snel en goede prijs

Snel geleverd. Duidelijke omschrijving van de rioolveer. Doet precies wat het moet doen: ontstopping verholpen waar een gewone veer dat niet deed.

Snel en betaalbaar

Snelle levering en betaalbaar

Makkelijke webwinkel en een perfecte levering

Hetgeen je zoekt wordt duidelijk omschreven en eens besteld krijg je info over het verloop. De bezorging was snel en compleet.

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Snel

Prima waslijn, blij mee

Keurig

Besteld en keurig netjes verzonden!

Prima,Snel en goede producten!

Echt wel top ervaring, prima producten & op 1 dag thuis geleverd ✔️

Goed geregeld

Snel geregeld en bezorgd.

Product besteld en werd keurig afgeleverd. Het werkt zoals geadverteerd. Prima.

Netjes en snel geleverd

Gut zu bedienen, schnelle Lieferung

Trotz Osterfeiertagen kam die Lieferung pünktlich - nur die Sendungsverfolgung funktionierte nicht, lag wahrscheinlich sn DapD

Snel goed

Snel geleverd goed product

Snel, duidelijk en verrassend.

Snelle service met de levering van een goed verpakt product zoals besteld. Daarbij een leuke winactie, waar ij spontaan aan mee heb gedaan. Ook daarop snelle reactie, nog geen uitslag. Zal firma zeker aanraden.

alles okay

schnelle Lieferung, alles okay, jederzeit wieder

Uitstekend materiaal en keurig verpakt en bezorgd.

Over Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van kabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.