Snel en makkelijk

Prima zaak. Alles verliep vlot, van uitzoeken, bestellen, betalen tot bezorgen. Keurig verpakt in een zeer stevige envelop (6 ringmoeren) en nog een balpen als bonus ook. Super service zo!

Kwaliteit voor een zacht prijsje !

Ik heb hier 2 decoratieve katrollen besteld, mooie kwaliteit van staal en gietijzer !

Uitstekend geholpen en zeer snel geleverd

Aanrader!

Perfecte oplossing en vlotte levering.

Ik zocht naar dunne staaldraad, persbusjes en een perstang. Moeilijk of niet te vinden in reguliere winkels. Ben blij dat ik dit via Staalkabelstunter kon vinden tegen gunstige voorwaarden en met een vlotte levering.

Correcte levering

Snel, correct, en prima levering

Ik had een vraag en hiervoor gebeld, keurig te woord gestaan, en naar het juiste artikel geleid. 16:00 uur besteld, track en trace code per mail ontvangen en volgende ochtend in huis. Prima prijs prima product

Gewoonweg top👍

Keurig op tijd naar gemaakte afspraak...super 👍

Perfecte levering 👍

Keurig gekregen wat ik besteld had 👌

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling

Bij vragen duidelijke antwoorden gekregen via mail en snelle bevestiging en afhandeling van de bestelling

Snelle levering, product omschrijving kan beter

Bestellen en leveren gaat super, helaas was de staalkabel veel dunner dan verwacht. 10mm dik incl plastificering, dus staalkabel is dan ongeveer 4mm dik terwijl verwacht dat de staalkabel 10mm dik zou zijn en dan geplastificeerd..

Geachte, De Terraskabel is niet geschikt voor het zware werk wat u ermee heeft gedaan. Een terraskabel moet flexibel zijn, zodat het makkelijk hanteerbaar is, voor gebruik op het terras. We hebben het ook een terraskabel genoemd en geen hijskabel. In dit geval, kunt u beter advies vragen of het geschikt is voor hetgeen u hem wilde gebruiken. Vriendelijke groet, Annelies.

Gewoon correct en snelle levering

Besteld betaald geleverd in een woord goed.

Snel en probleemloos.

Mijn spullen waren snel binnen en ging probleemloos

Mooi product, snelle levering...

Voor een project had ik dun ijzerdraad nodig. Dun, flexibel en toch sterk, een heel mooi product!

Prima kwaliteit, zeer snelle levering

Prima kwaliteit, zeer snelle levering

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling/bezorging.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling/bezorging.

Prima geregeld, snelle levering.

Super geregeld allemaal hier! Goede service, prima website, volgens afspraak geleverd: Aanrader!

Uitstekend. Mooie spullen, sneel keurige levering. Flexibel

Een on-line bestelling gedaan. Even later ontdekt iets vergeten te hebben. EEN telefoontje en we konden de nabestelling doen, die nog meeliep met de originele bestelling zonder extra transportkosten. TOP service.

Ervaring is goed

Duidelijke informatie en een makkelijk bestelproces. Snelle levering, Niets op aan te merken

Goede afloop na bestelling .

Bestellingen en retours worden perfect afgewerkt en opgevolgd .

goed spul

beantwoordt perfect aan de verwachtingen + snelle levering

doet wat het beloofd+ handig

Makkelijke site en snel geleverd!

Makkelijk zoeken naar de juiste materialen.

Onderdelen goed levering later dan vermeld

Volgens de site zou het de volgende dag geleverd worden maar het duurde 3 dagen

Excuus er was een vertraging bij de vervoerder. Helaas lopen zij ook met onderbezetting door vakantie tijd.

Alles prima geregeld

Prima materiaal en snelle levering

Grote maat schroefogen besteld om draad voor de robotmaaier door te rijgen zodat die niet meer kan gaan zwemmen..... Mooi glad afgewerkte houtdraadbouten, even afwachten of ze zo blijven in de regen.

Over Staalkabelstunter.com