Netjes snel geleverd

Netjes geleverd

Snelle levering, goed product

Na een gebroken waslijn was ik op zoek naar een beter product, en wat heeft staalkabelstunter een goede waslijn oplossing. Ik kon de lijn zelfs zo strak zetten dat ik de plug uit de muur trok. Na het vervangen van de plug hangt de waslijn nu super en gaan we er vast nog jaren plezier van hebben

Lekker compleet setje

Mooie boekenkast gebouwd

Snelle en correcte levering

Hier ga ik vast nog eens bestellen

Fijn aanbod

Zeer snelle en correcte levering. De extra's (balpen, sokken) worden geapprecieerd. Veel tijd nodig gehad om alles uit te zoeken op de site voor ik de bestelling kon doen.

Snel geleverd ondanks dat het product niet onmiddellijk leverbaar was. Correct geïnformeerd hierover.

slechte DPD

Over Staalkabelstunter ben ik tevreden en heb geen klachten. Maar, de verzending via DPD is geen succes. Vorige week kreeg ik van ze een bericht dat er niemand thuis was en ik het pakje (met bij jullie bestelde artikelen) ergens op moest gaan halen. Dat was onzin. We waren gewoon thuis. Gister kreeg ik een bericht van ze dat mijn nieuwe bestelling van jullie was afgeleverd. Ik heb echter NIETS ontvangen. Nu moet ik weer contact met DPD opnemen en achterhalen wat er aan de hand is. Allemaal onnodig gedoe. Ik zou een andere bezorgdienst aanraden.

Kort contact gehad. Probleem besproken en een goed advies gekregen. .uw medewerker

Zie bovenstaand

Aangename koopervaring

Snelle levering zoals beloofd, netjes verpakt en meer dan volledig. Top!!!

Mooi aanbod en goede service

Ik twijfelde over welke klemmen en perstang ik nodig had, en werd aan de telefoon razendsnel geholpen. Alles werd supersnel geleverd en de prijs is ook mooi. Hier kom ik zeker terug voor staalkabel en klemmen.

Schnelle Bearbeitung. Nur gut

keine Probleme

Goede producten Goede prijs/kwaliteit verhouding Snelle levering Netjes verpakt Goede communicatie

Goed advies en snelle levering

Goed advies ruim assortiment en de bestelling wordt snel geleverd maar ook goed verpakt. Een echte aanrader

Zeer prettig aan de telefoon en snelle afhandeling en bezorging.

Zeer prettig aan de telefoon en snelle afhandeling en bezorging. Goede website, mooi aanbod van goede kwaliteit producten.

snelle levering en prijzen lager dan bij de concurrenten

Door de gunstige prijzen, vreesde ik voor een bestelling bij Staalkabelstuntel. Maar buiten verwachting is het een succes geworden over de ganse lijn: prijs, snelheid en kwaliteit !

Zeer snel geleverd

Besteld en volgende dag al geleverd, echt super! De website is duidelijk, veel informatie over de producten en toepassing. Video's met uitleg zijn ook behulpzaam. Alles top!

Duidelijke website, vlotte afhandeling

Duidelijke website, vlotte afhandeling

Duidelijke heldere informatie

Ik heb telefonisch advies gevraagd, daar kreeg ik duidelijke en heldere informatie. De producten werden netjes geleverd. Enige wat jammer is dat je maar tot 15 uur kunt bestellen om het de volgende dag geleverd te krijgen.

mooi materiaal en snelle levering

laatste bestelling waren 10 stuks kabelstopjes, helaas ontbrak er 1 inbusschroefje, niet echt een ramp want er gaan er 2 in, echter ze zijn zooo klein dat je eerder een reserve zou verwachten! Ook de toevoeging dat je wel een zeer klein inbussleuteltje in huis moet hebben voor montage zou handig zijn!

Goede produiten en snelle levering Makkelijk te bestellen

Goederen zijn van top nivea

Besteling en levering waren top!

De website mag iets beter. Elke keer terug naar het hoofdmenu gaan om het volgende onderdeel te zoeken is lastig. De bestelling afronden en levering verliepen perfect. Nu alles nog installeren.

Correcte en snelle service

Onderdelen werden snel en correct geleverd

Prima gekregen wat ik nodig had

Goed al doorgegeven aan andere Wie weet wat er uitkomt