Een voorbeeld van een voortreffelijk on-line bedrijf!

Lang gezocht naar een dunne staalkabel met goede bevestigingsmateriaal en zie daar....deze stunter. Perfecte uitleg op de website, heel snel geleverd en perfect verpakt. En ook nog een goede prijs, bedankt stuntteam.๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Netjes en zeer snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd Zeer mooie en goede verpakking Het was net een cadeautje ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘Œ๐Ÿป Een aanrader๐Ÿ‘๐Ÿป

Super en Snel gelverd

Besteld en volgende dag in huis. Goed verpakt en erg tevreden met de kwaliteit van het product. Zeker voor herhaling vatbaar.

TOP!

Accurate en snelle levering, aantrekkelijke prijzen, heel tevreden

Snelle levering, goed product

Ik heb een staalkabel met slot besteld. Een goed product tegen een scherpe prijs en snelle levering.

goede en vlotte levering

Prettige ervaring met de website

Gewoon zoals het hoord, geen poespas en doen wat je zegt. Ik kom zeker bij jullie terug voor de volgende bestelling. Bedankt voor de snelle levering.

Goede en snelle service

goede ervaring

Snel en makkelijk

Prima zaak. Alles verliep vlot, van uitzoeken, bestellen, betalen tot bezorgen. Keurig verpakt in een zeer stevige envelop (6 ringmoeren) en nog een balpen als bonus ook. Super service zo!

Kwaliteit voor een zacht prijsje !

Ik heb hier 2 decoratieve katrollen besteld, mooie kwaliteit van staal en gietijzer !

Uitstekend geholpen en zeer snel geleverd

Aanrader!

Perfecte oplossing en vlotte levering.

Ik zocht naar dunne staaldraad, persbusjes en een perstang. Moeilijk of niet te vinden in reguliere winkels. Ben blij dat ik dit via Staalkabelstunter kon vinden tegen gunstige voorwaarden en met een vlotte levering.

Correcte levering

Snel, correct, en prima levering

Ik had een vraag en hiervoor gebeld, keurig te woord gestaan, en naar het juiste artikel geleid. 16:00 uur besteld, track en trace code per mail ontvangen en volgende ochtend in huis. Prima prijs prima product

Gewoonweg top๐Ÿ‘

Keurig op tijd naar gemaakte afspraak...super ๐Ÿ‘

Perfecte levering ๐Ÿ‘

Keurig gekregen wat ik besteld had ๐Ÿ‘Œ

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling

Bij vragen duidelijke antwoorden gekregen via mail en snelle bevestiging en afhandeling van de bestelling

Snelle levering, product omschrijving kan beter

Bestellen en leveren gaat super, helaas was de staalkabel veel dunner dan verwacht. 10mm dik incl plastificering, dus staalkabel is dan ongeveer 4mm dik terwijl verwacht dat de staalkabel 10mm dik zou zijn en dan geplastificeerd..

Geachte, De Terraskabel is niet geschikt voor het zware werk wat u ermee heeft gedaan. Een terraskabel moet flexibel zijn, zodat het makkelijk hanteerbaar is, voor gebruik op het terras. We hebben het ook een terraskabel genoemd en geen hijskabel. In dit geval, kunt u beter advies vragen of het geschikt is voor hetgeen u hem wilde gebruiken. Vriendelijke groet, Annelies.

Gewoon correct en snelle levering

Besteld betaald geleverd in een woord goed.

Snel en probleemloos.

Mijn spullen waren snel binnen en ging probleemloos

Mooi product, snelle levering...

Voor een project had ik dun ijzerdraad nodig. Dun, flexibel en toch sterk, een heel mooi product!

Prima kwaliteit, zeer snelle levering

Prima kwaliteit, zeer snelle levering

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling/bezorging.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling/bezorging.

Prima geregeld, snelle levering.

Super geregeld allemaal hier! Goede service, prima website, volgens afspraak geleverd: Aanrader!

Uitstekend. Mooie spullen, sneel keurige levering. Flexibel

Een on-line bestelling gedaan. Even later ontdekt iets vergeten te hebben. EEN telefoontje en we konden de nabestelling doen, die nog meeliep met de originele bestelling zonder extra transportkosten. TOP service.

Over Staalkabelstunter.com