Heel goed.

Betrouwbare leverancier met prima kwaliteit producten. Betrouwbaar en vakkundig en vriendelijk aan de telefoon.

Goede ervaring. Ook telefonisch goed bereikbaar voor info

Goede ervaring. Ook telefonisch goed bereikbaar voor info

Binnen 1 dag in huis zoals afgesproken. Top

Besteld en binnen 1 dag geleverd volgens afspraak

Makkelijk besteld, snel in huis

Makkelijk besteld, snel in huis

Snelle levering en een goede ervaring.

heel goed

Kwaliteitsmateriaal

Zeer goede producten en zeer vlug geleverd.

Handige onderdelen

Veel variantie, wel beperkt in keuze wat betreft verschillende maatvoeringen van onderdelen voor de kabel. Assortiment zou ik aanvullen met onder andere bevestigingsmateriaal als schroeven, bouten etc.

Vlotte en correcte ervaring

Mijn ervaring met staalkabelstunter was vlot en correct. De staaldraad die ik besteld had kwam 2 werkdagen later in onze bus. De prijzen lijken mij ook correct.

Het aan mij geleverde voldoet prima aan het bestelde.

De levering is prima maar de vervoerder DPD is slecht. Ik woon in een uithoek van de stad Goes, als er weinig adressen zijn op een bepaalde dag komen ze een dag of eventueel 2 dagen later. Ik heb dit eens gevraagd aan een bezorger, hij zij we mogen geen extra afstanden afleggen als er niet voldoende adressen in die buurt zijn. Ik heb al een keer 4dagen gewacht op bezorging. Dit is misschien eens een aandachts punt. Verder prima tevreden, goed materiaal. Vriendelijke groet, Henk Raterink GOES

leuk bedrijf, goeie service

leuke filmpjes van het bedrijf zelf. De mensen lijken met plezier hun werk te doen wat het een fijne ervaring maakt om te bestellen. Groot aanbod en goeie service, ga zo door!

Snelle en correcte levering

gespecialiseerde zaak, fijn en prima geholpen!

gespecialiseerde zaak, fijn en prima geholpen! zending volgende dag binnen. aanrader!

Alles keurig en snel afgehandeld

Nix zu beanstanden

Artikeln wie beschrieben, Versand angemessen

Prima bedrijf

Een duidelijke website, goede producten en een snelle levering! Top!

Prima snelle levering en netjes verpakt

Prima website met zeer veel keus. Levering snel en materiaal geheel volgens verwachting.

Schnelle Lieferung-Super Qualität

Schnell geliefert, Edelstahl in super Qualität.

Snelle levering en een mooi product

Een goed en mooi product. Snel en netjes afgehandeld.

precies wat ik zocht voor ontstopping

nu is ontstoppen eenvoudiger geworden goed hulpmiddel werkt pefect

Bestelling is goed verlopen, levertijd was correct, al met al geen verbeterpunten

Aan te bevelen !!

Nette prijzen en snelle levering

Prima, snel, goede prijs en enthousiaste mensen

+++++

dikke aanrader

perfect kwaliteitsvol materiaal, goed verpakt en stipte snelle levering, waarvoor dank, Paul Janssen

Kiyoh Bewertungen