Snel en accuraat

Super snelle levering. Goede kwaliteit draad

Zeiklemmetjes

Artikel was niet volledig op voorraad maar is toch snel nageleverd.

Vlotte levering

Vlotte levering en kon direct ermee aan het werk.

Zeer mooi product voor een nette prijs

Geplacifiseerde slotkabel besteld, Mooi afgewerkt, nette prijs en snel geleverd

Goede producten en snelle levering!!

Sehr gutes Produkt

Leider werden die Paketdienste immer langsamer

Snelle levering. Goede kwaliteit. Zorgvuldig verpakt.

Bestelde artikelen steeds op voorrraad. Snelle levering en kwaliteitsproducten. Zeer goede prijzen.

Fijne service en supersnelle levering.

Supersnelle levering, perfecte producten.

Ga zo door . Goede prijzen

Top! Wahnsinns Versand!

Top! Wahnsinns Versand!

Een geplastificeerde staalkabel met eindlussen besteld. Een heel mooi afgewerkt produkt. We zijn er blij mee.

Top Qualität, schnelle Lieferung

Schnelle Abwicklung

Gute Qualität zum fairen Preis

Maueranker zum sichern von Fahrrädern. Hohe Stabilität und einfache Montage die in wenigen Minuten erledigt ist. Die Qualität ist sehr gut, der Preis fair. Die Lieferung erfolgte trotz eines Feiertages innerhalb von 2 Tagen.

Vlotte levering maar nylon of plastic coating komt veel te gemakkelijk los van staalkabel.

Vlotte administratie en levering maar plastic coating komt veel te vlug los van staalkabel.

Slecht

Bezorging niet geleverd, mail hierover wordt niet beantwoord

Snel geleverd en de kniptang werkt perfect !

snel en goed!

elke bestelling snel en goed afgeleverd

snel en hebben alles

Meer dan ik verwachte

Topproduct, gebruik ik als afstand houder. Voor lowriders van mijn fiets en deze draadogen houden deze lowriders perfect stabiel en parallel aan de fiets!

Precies wat ik wilde hebben

Topwinkel!

Snel en netjes geleverd.

Snel binnen, goede site en overzichtelijk

Alles Super…Danke !

Die Stahlseile sehen gut aus und sind wie gewünscht geliefert.

Erfahrung gut

Ich habe spezielles Zubehör bei Ihnen gefunden, welches ich im Internet sonst bzw. im Baumarkt nicht gefunden habe. Die Verbinder waren qualitätsmäßig gut, vom Preis o. k. und die Lieferung schnell.

Company details

91 Dalwagenseweg

Opheusden 4043MV

0488-410119

[email protected]

About Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van staalkabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren. Naast de standaard staalkabels vind u er een breed scala aan: Terraskabels - Voor het vastzetten van horeaca meubilair Waslijnen - Wie wil er nou geen frisse was? Katrollen - Voor het geleiden van staalkabel Draadklemmen - Het breedste assortiment draadklemmen van NL