Tot nu toe n 10

Ik ben telefonisch goed geholpen. Het pakket is vl9t Verzonden. De staalkabel gaat over het terras en de roos wordt er aan vast gemaakt. Alleen die klus moet ik nog doen.

Super mooie ringen

Ik gebruik ze om te knutselen. Ik werd netjes gebeld dat ze 2 dagen later werden bezorgd. Service erg goed van het bedrijf. Nou had ik er 20 besteld voor 0,91 en een week later 1,35 per stuk. Beetje jammer.

Prima service , snelle levering.

Prima service, snelle levering

Super geholpen

Super geholpen zowel via de mail als het filmpje op YouTube. En nog mooier het materiaal werkt ook top!

Prijskwaliteit

Zeer goed snelle levering

snel geleverd

vlotte levering , prima materiaal

De levering was snel, er miste alleen 1 onderdeel. 1 mailtje en het onderdeel werd direct verstuurt. goede service!

super apparaat

Ontstopt de afvoer prima en ook snel en netjes geleverd

1 van de drie M10 spanners zijn van zeer slechte kwaliteit

Bij het aandraaien schieten ze gewoon door

Snel en goed ontvangen

Als boven

Goede prijs, goede producten en snel

Voor een feest-zijl wat kabels nodig. Prima geleverd. Goed assortiment. De puntkousen voor 5mm RVS staaldraad (advies is om 5mm typen te gebruiken) zijn wat aan de kleine kant. De kabel maakt zo'n kleine buig radius dat de kabelstrengen van elkaar af bewegen.

Levering op tijd en volgens verwachting van kabelklemmen. Gebruikt om waslijnen te maken onder mijn afdak.

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Defect part. But got refund immediately, perfect

Ordered 3 identical parts, called "Handspanner Drahtmodell", one of it did not work from the start. As it costs 3,35 it made no sense sending it back as delivery costs are higher. Update: money for part was refunded promptly; great service, appreciated!

Levering geheel volgens afspraak (prijs, levertijd, kwaliteit)

Bestelling was eenvoudig te plaatsen, prijs/ prestatie is prima, snelle levering

Mijn bestelling is zoals op de website aangegeven snel en tijdig geleverd. Ook zien de kabels er goed uit.

Levering top

Website overzichtelijk, levering top :)

Zeer goede ervaring

Mijn eerste bestelling en vlotte en correcte afhandeling.. aanrader

Rectificatie van een onjuiste review

Door een verwisseling van bedrijfsnamen en activiteiten, heb ik een onjuiste review op site over Staalkabelstunter vermeld.. Vervelend voor het bedrijf, temeer omdat de door mij bestelde producten snel en netjes geleverd zijn.

Prima levering

De bestelling is netjes op tijd en goed geleverd

Goed en snel met goed assortiment

Goed en snel

Snel geleverd en goede prijs

De bestelling werd geleverd volgens belofte en ik kon snel verder met mijn project. Alles in orde.

Profecioneel

Vlugge en verzorgd

Ik heb eerst de klantenservice gemaild voor informatie. Dat was Na sluitingstijd. En de volgende dag in de ochtend had ik al een antwoord. .Daarna mijn bestelling gedaan, en die had ik de volgende dag in huis. En de bestelde artikelen waren geheel naar wens, en goed verpakt. Kortom een dikke prima!