Qualität Preis , Leistung und schnelle Lieferung.

Habe auf der Website das gefunden was ich brauchte ....Entscheidet waren die Daten und der Preis.

Prima service en snelle levering plus meedenken bij vragen

Deze mensen zijn snel met een reactie per mail en wanneer het via de email lastig uitleggen wordt komen ze telefonisch in de lucht met een passend antwoord en oplossing. Perfect bedrijf

Goed en snelle levering.

Positiv

Gute Ware Lieferung schnell

Snel geleverd!

Gewenste product is naar verwachting

Niet best

Ik bestelde een staalkabel 20 m 6 mm voor 105 euro. Ik kreeg in de loop van de dag een email dat het pakket ingepakt was, ik kreeg een T en T code. De andere dag bleek dat het product ineens niet voorradig was, het zou minimaal een week duren dat het wel beschikbaar was. Ik moest zelf contact opnemen om hier achter te komen. Het verhaal was vooral heel warrig. Een oplossing werd niet geboden. Annuleren van de bestelling werd vooral genoemd. Het woord voorradig bleef op de site staan, sterker nog enkele dagen later was het product geen 105 euro maar 149 euro. Pluspunt de terugbetaling was zeer snel.

prima,snelle levering

Prima, snelle levering

Welbedacht en snel

Mijn bestelling komt super snel in een heel netjes doosje met een klein schroevendraaier als cadautje.

In een keer goed.

Bestelling snel en correct uitgevoerd. Ook heel attent dat er een kleine brochure meegestuurd was.

Alles so wie es sein sollte

Super snel goed

Goede snelle service met goede matrialen tegen concurrerende prijs

Snelle levering!

Besteld en snel geleverd! Geweldig!!

Terras kabels besteld, erg snel geleverd en zeer tevreden met kwaliteit. Geen poespas maar gewoon zoals het hoort. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen! Ga zo door !!

Vlotte verzending

Geen antwoord gekregen op mijn gestelde vraag via e-mail?

Geen

Heb nog niets ontvangen

Snel en goede prijs

Snel geleverd. Duidelijke omschrijving van de rioolveer. Doet precies wat het moet doen: ontstopping verholpen waar een gewone veer dat niet deed.

Snel en betaalbaar

Snelle levering en betaalbaar

Makkelijke webwinkel en een perfecte levering

Hetgeen je zoekt wordt duidelijk omschreven en eens besteld krijg je info over het verloop. De bezorging was snel en compleet.

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Snel

Prima waslijn, blij mee

Keurig

Besteld en keurig netjes verzonden!

Prima,Snel en goede producten!

Echt wel top ervaring, prima producten & op 1 dag thuis geleverd ✔️

Goed geregeld

Snel geregeld en bezorgd.

Product besteld en werd keurig afgeleverd. Het werkt zoals geadverteerd. Prima.

Over Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van kabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren.