Zwaar tegenvallend. Katrollen verwijderd en vervangen door betere. Klacht wel netjes afgehandeld.

De katrollen bleken erg lomp te zijn. Daarbij was de passing bedroevend. De katrollen zitten zodanig ruim om de as dat ze lijken op de bellen van een tamboerijn. Dit is niet acceptabel, en zeker niet in huis waar je wilt dat ze geruisloos functioneren. Een echte miskoop. Naschrift: gehoord mijn klachten heeft Staalkabelstunter het aankoopbedrag teruggestort. Een nette oplossing. Ik heb de beoordeling daarom naar boven aangepast. Aangezien het product onvoldoende is is de herbeoordeling onvoldoende, maar door de nette afhandeling wel maximaal.

Snel geleverd en keurig verpakt

Alles werd ook netjes beschreven hoe de levering zou gaan

Mooie degelijke spullen en handig in gebruik

Waslijn gemaakt voor op de zolder perfect spul degelijk en makkelijk te monteren Ook de bestelling ging vlekkeloos. Wat ook heel erg goed is dat je constant op de hoogte wordt gehouden van je bestelling Kortom, goed bedrijf met goede spullen waar ik de volgende keer zeker weer ga bestellen. Gaston

Geen enkele negatieve opmerking te maken ,dus perfect

Geen enkele negatieve opmerking te maken, dus perfect.

Heel goed geholpen

Naar aanleiding van mijn mail kreeg ik antwoord door middel van een filmpje. Dit was zeer verhelderend.

Prima advies

Aangezien ik een bijzondere vraag had heb ik om advies gevraagd. Dat heb ik gekregen en het was DE oplossing! Erg goed meegedacht, dankjewel! Het resultaat ziet er prachtig uit, top.

staalkabel met klemmen

heel vlot besteld en afgeleverd amper u na bestelling aan huis !

Heeft mij € 240 bespaard t.o.v. Riool ontstoppingsbedrijf Zeer snel geleverd en een prima werktuig

prima werk. snel, op tijd

prima, netjes bezorgd, snel en op de juiste tijd

Prima service en vlotte afhandeling

Tevreden over het assortiment en de eenvoudige bestelfunctie van de website.

Heel erg goed!

Zeer goede kwaliteit. Ik ben 100 procent tevreden.

betrouwbaar

Netjes verpakt en snelle levering. Het is fijn ook om zo zaken te doen!

Levering zoals verwacht.

Snel en accuraat geleverd zoals verwacht van een eerdere bestelling. Leuke folder met geschiedenis van het bedrijf.

15:00 besteld, volgende dag in huis!

Mooi product en snelle service, na telefonisch goed advies te hebben ontvangen.

Ongekend goed

Dit heb ik in al die jaren nog niet eerder meegemaakt. Ik kreeg antwoord op mijn vraag middels een filmpje, de materialen die ik besteld had waren niet goed (maar door mij al wel besteld en al onderweg) maar ik kreeg een feilloos advies en de juiste spullen kwamen de volgende dag bij mij binnen. Erg fijn om op deze manier online iets te kopen en als je materialen zoekt in hun sector zou ik niet twijfelen en het hier bestellen

Alles klopte. En leuk dat er een fraaie folder en pen bij zat. Geeft net dat beetje extra.

Prima geregeld.

Goed en op tijd geleverd.

Snel en goed.. zoals je wil.

Gewoon snel verzonden en opgehaald bij dpd pakketpunt. Informatie up to dste

Bijna goed....

Bestelling kwam razendsnel binnen, mooi verpakt en louter kwalitatief hoogwaardige materialen. Echter werd mij bestelling incompleet geleverd...na telefonisch contact te hebben gehad zijn de ontbrekende spullen een dag later nageleverd. Prima opgelost!

100% tevreden

Zowel bestellen als de prijs/kwaliteit en de levering van voor tot achter in orde!

Snelle levering en een zeer goede kwaliteit, ook netjes verpakt

Hele vlotte levering.

Super geregeld en snel, das wel heel lekker als je er op zit te wachten.

SUPER.

heldere site, prima afhandeling

Dat was een prettige manier om aan mijn spulletjes te komen.

Uitgebreide keuze in staalkabel ophangen systeemen