Schnelle Bearbeitung, gute Qualität, guter Preis

Den Bestellvorgang mit einem lustigen Kurzfilm abzuschließen ist eine erfrischende Idee, die in Erinnerung bleibt. Das tatsächlich eine sofortige Bearbeitung der Bestellung erfolgte, wie im Kurzfilm versprochen und sowohl die Qualität als auch der Preis stimmen, verdient 5 Sterne.

geen problemen dus een 10

Zeer goede winkel en scherpe prijzen snelle levering.

heel goed, snelle service.

Goed bedrijf, snelle levering. prima. Afterpay mogelijkheid heb ik gemist.

Snel geholpen, al werkt de tool voor mij niet. Maar dat ligt aan mijn keuze voor gereedschap.

Degelijk , goed en verzorgd

Gisteren besteld , vandaag in huis Goede kwaliteit en goed product Zeer aan te bevelen

Snelle levering en goed materiaal

Ik had mijn gaas met een vlechttang vast geknoopt , iedere keer als ik er te kort langs liep had ik een winkelhaak in mijn blouse.. Op internet een tang gezocht om de draad vast te maken zonder scherpe punten . Ik kwam bij staalkabelstunter uit en heb meteen de tang met extra nieten besteld de prijs was heel schappelijk Ging meteen aan de gang toen ik hem thuis had. En de tang werkt perfect.. Snelle levering en goede kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit

Snel

uitstekende service

jullie verplichten mij tot niets

Klantvriendelijk en goede service

Netjes en prima is de opdracht vervuld

Had een kleine bestelling , maar keurig verzorgd tegen een super prijs. Daarbij is de kwaliteit ook hoogwaardig.

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Top bedrijf helder duidelijk en snel

Prima website makkelijk bestellen en super snel geleverd. Oja mooie instructie filmpjes op YouTube .

the best !

alles perfect verlopen , voor herhaling vatbaar !!

Zeer snel geleverd en alles klopt.

service top

oplossing na een klacht zeer snel tot 100% tevredenheid opgelost. Meteen een nieuwe extra bestelling gedaan.

snelle en correcte levering van kwaliteitsvolle producten.

Dit is een topleverancier.

Dik in orde

Correcte afhandeling en kwaliteit.

Snelle en correcte levering

Perfect, snelle en correcte bevestiging en levering

Perfect, snelle en correcte bevestiging en levering. Van eerste bestelling was de lengte van de kabel onjuist besteld. Geretourneerd en nieuwe besteld. Wederom snel geleverd en ook al snel een creditnota ontvangen voor de eerste bestelling.

Prima producten maar vooral een super klantenservice. Nemen nog ouderwets de tijd om je te adviseren

Super traceerbaar en mooi op tijd.

Correct en vlot geleverd

Snelle levering van producten voor een nette prijs

Snel geregeld

Goede kwaliteit tegen een goede prijs

Goed geregeld

Voldoet aan verwachtingen.