Perfectie snelle levering, heldere telefonische informatie

Het is de meest bijzondere website die ik ben tegengekomen. Na mijn bestelling en betaling, kreeg ik meteen een medewerker in beeld (filmpje), die liet zien dat ze mijn order en betaling had ontvangen en zag meteen dat ze mijn order doorgaf aan een andere medewerker, die mijn bestelling inpakte en meegaf voor verzending. Grandioos gedaan !!

Goed verzorgd en vlot geleverd.

De zending was goed verzorgd, in een mooie verpakking en inclusief een folder over het bedrijf en de producten. De bestelde producten waren van prima kwaliteit, en de bestelling was supersnel geleverd. Niet wat je zou verwachten van een bedrijf dat zich "stunter" noemt, maar in dit geval was ik blij verrast. Een aanrader!

wat moet er nog gezegd worden als ik zeer tevreden ben!!!!!!!!

ik ben zeer tevreden , de bestelling was zeer snel geleverd , toppie

fantastische service

Hele snelle en fijne service !

Site is overzichtelijk en snel bezorgd perfect

Goed. duidelijk aanbod en prijsstructuus. Snelle levering.

Ook handig dat de juiste tang bij de gekozen draaddikte wordt aangeboden. Nuttige instructie video's en een leuk persoonlijk tintje. Krijg je toch nog het gevoel dat je het bij iemand koopt. Ga zo door!

Super schnelle Lieferung, gerne wieder

Die Bestellung und die Bezahlung sind einfach zu machen, und die Mitteilung über Lieferzeit erhalte ich sofort. Sehr übersichtlich dargestellt, alles perfekt!

Goed product, snelle levering.

Top bedrijf. Spijtig dat jullie werken met DPD.

Perfecte goederen. Netjes verpakt. Alleen spijtig dat DPD het afleverde op een ander adres.

Not too bad

Why I can´t be refunded for the paid VAT when I give you an export document ?????? Everybody does.

Snel en goed!

Snelle levering en goede kwaliteit! Zal hier zeker weer kopen.

Goed geleverd en snel

Goed en snel.geleverd

goed product ,snelle levering

ga daar nog bestellen

Prima ervaring

Het bestelde artikel was op voorraad en werd zeer snel geleverd. Dus doen wat wordt beloofd.

Snelle levering en scherpe prijzen

Dik in orde , dank u

Bestelling goed aangekregen.

op tijd geleverd volgens afspraak ook kwaliteit was prima

sehr gut und schnelle geliefert

Ware wie beschrieben und schnell geliefert. werde weitere Artikel bei diesem Hersteller/Händler bestellen

Snelle levering en goed spul voor nette prijs

Zie titel.

Correct geleverd

Keurig en snel geleverd

uitstekende service

zeer snelle levering van de materialen

Professioneel klantgericht bedrijf

Niets dan lof over alle aspecten waaraan een online bedrijf moet voldoen. Hulde!

Groot assortiment, prima service en perfecte levering.