geweldig

Mooi op tijd geleverd volgens afspraak

Prima producten en snel geleverd

Heldere website, goede producten en snel geleverd. Ik hoef niet verder te zoeken…

Ijzersterk

Ideale site erg overzichtelijk. Bestelling snel geleverd.

Snel en keurig

Helaas was er een fout bij de levering. Verkeerde diameter. Volgende dag de juiste in huis. Retour direct geregeld

Gevonden wat ik zocht, voor een geweldig goeie prijs en bezorgt binnen een dag. GEWELDIG

Super snel

Kabelschijf gietijzer 7,5 cm met gelagerde as gekocht en snel geleverd. In beschrijving van het artikel zou ik nog graag belastbaarheid vermeld zien.

Schnell zuverlässig gut

Die Lieferung erfolgte schnell, der Bestellprozess war komfortabel und wir sind rundherum zufrieden.

Levering op tijd, product goede kwaliteit

Levering op tijd, product goede kwaliteit. Bestelling plaatsen was ook makkelijk, en ruim aanbod.

Snel en helemaal top

Helemaal top en netjes en goed verpakt.

snelle levering, keurig verpakt en goed geprijsd

snelle levering, keurig verpakt en goed geprijsd

Groot aanbod aan zeer interessante prijzen en goed advies

Groot aanbod van producten, zeer interessante prijzen met een snelle levering en heel wat tips.

Supersnelle service

Makkelijk bestellen en supersnel bezorgd. Met DPD, de enige die momenteel überhaupt nog pakketjes lijkt te bezorgen.

Prijs kwaliteit

Product o tijd in goede verpakking ontvangen Een werkt perfect

Excellent service

Nice product on fair price. Really fast shipping to Germany. Would buy again. Thank you

Supergoed

Zeer snelle levering, goed verpakt enbtegen redelijke prijzen.

Goede kwaliteit, ook perfect verpakt en redelijk snelle levering

heel goed

Dit bedrijf heeft een uitstekende website waarop je hun producten kunt bekijken. Sympathieke benadering. Verzending gaat gewoon snel.

SNEL EN CORRECT

PRIMA LEVERING EN SNEL

Goed product

Hele mooie was al lijn en snelle verzending erg blij mee dank u wel gr jan

Snelle levering, goede produkten

Heb hier de 7,5m rioolontstopveer van caBere besteld. De volgende dag in huis. Eenvoudig in gebruik en goed op te bergen.

Perfekte Lösung zu fairem Preis

Einfache Bestellung, schnelle Lieferung. Produkt überzeugt komplett für unser Projekt. Und das zu einem echt fairem Preis.

snelle levering, goede communicatie

Goede website met alle artikelen die we zochten met de adequate beschrijving van de artikelen. Vragen werden snel beantwoord. Niet alles was in voorraad , maar dat werd snel gecommuniceerd en de nabestelling volgt snel. Tevreden.

Kwaliteit is prima.

Über Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van kabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren.

Kiyoh Bewertungen