Goed assortiment, snel en goed geprijsd

Prima kabels voor een nette prijs. Snel geleverd

Alles super

Alles super problemlos abgelaufen - auch telefonische erreichbar (keine Computerstimme und Abfrage!) und freundlich - immer wieder

100% goed

Perfect en snel

prima materiaal voor het ophangen van vele verschillende objecten.

nvt

In 1 woord TOP!

Ik had zelf een fout gemaakt met bestellen op de site omtrent het afleveradres. Helemaal top opgelost. Goede service en vriendelijke mensen.

Correcte en snelle levering

Prima assortiment

Vriendelijke bediening bij afhalen

Vlot en behulpzaam

Bij de levering zat een spanner met manco. Na telefoontje werd dat direct uitgewisseld voor een goeie. De volgende dag werd die al geleverd. Complimenten aan Nils!

Snel en topproduct

Vlug leveren met perfect ophangsysteem voor een plank

Goed product snelverzendklaar

Verzending duurt erg lang dpd 4 dagen

Easy ordering and fast delivery

Ordering fron the web store was easy and delicery was fast. Items were as described. Delivery company DPD webpage had sone issues with trackibg but annoucement of package went well and pick-up was easy.

Super snel opvolging

Kan geen 5 sterren geven omdat er één item in de verpakking ontbrak. Maar het werd meteen verzonden nadat ik het had gemeld en dat ook zonder extra administratie. Super CX.

Doen wat ze beloven

Snelle service geleverd product is goed en doet wat hij doen moet zeer tevreden !!!

Super snel

Voor een snelle kwaliteit bestellen bij staal

Freundlich, unkompliziert, schnell

Freundlich, unkompliziert, schnell

Niet geschikt voor mijn situatie.

Dag. De wasdraad is gespannen tussen 2 muren. De kabbel is te dun om 9 meter te overspannen. Ik heb de kabel al 3 keer moeten aanspannen. Had ik dit geweten had ik een dikkere kakel aangekocht. Spijtig, maar zal later iets anders moeten zoeken. Raf.

Alles bestens, jederzeit gerne wieder

Hat hervorragend geklappt

alles is goed

x

Correcte service, ook bij problemen

Bij een vorige bestelling en zending, een probleempje met de kwaliteit ondervonden. Werd echter asap correct opgelost. Vandaar zeker verder vertrouwen in deze firma en nieuwe bestelling geplaatst.

Super snelle levering

Topproducten!! Vlotte en snelle levering.

Gewoon uitstekend!

Snel, correct, goed verpakt èn aantrekkelijke prijzen. Goedkoopst is niet alles!

Snelle en goede levering voor weinig geld

Zie vorige zin!

Kwaliteit in levertijd en materiaal

Dit is de zoveelste levering aan mij, die bijzonder bevalt.

91 Dalwagenseweg

Opheusden 4043MV

About Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van staalkabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren. Naast de standaard staalkabels vind u er een breed scala aan: Terraskabels - Voor het vastzetten van horeaca meubilair Waslijnen - Wie wil er nou geen frisse was? Katrollen - Voor het geleiden van staalkabel Draadklemmen - Het breedste assortiment draadklemmen van NL