vlot !

vlot !

Een goed bedrijf.

Een overzichtelijke website, veel verschillende producten voor ieder die wat zoekt. Betalen en Afhalen van de bestelling ging makkelijk, vriendelijk personeel. Als ik vaker wat nodig heb ga ik hier bestellen.

Alles volgens wens, en snel

Positieve ervaring met het.vragen van product advies. Dan besteld, levering naar België binnen een dag. Alles goed.

fijne klantenservice

snel antwoord, persoonlijk en correct!

Goed en snel

Gied en snel

Heel fijn geholpen met het compleet maken van mijn bestelling! Top service! Snel ontvangen!

Zeer snel en goed verpakt geleverd

Product was goed verpakt, maar doordat vervoerder de (zware) rol in de bus liet vallen was er een klein stukje van het plastic afgebroken.

Goedkoop Heel erg snel geleverd In een woord : AANRADER

Ze houden woord om je te helpen!

Na een verkeerde levering hebben ze het bedrag gecrediteerd.

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en snelle levering van mijn bestelling!

Goed product, vlotte verwerking, trage vervoerder

Mijn lamp hangt mooi aan de staalkabel welke dmv een ‘conische plug met gripper’ aan het plafond is bevestigd. Duidelijke site. Product werd snel verpakt en verstuurd, maar kies aub een andere vervoerder! Pakketje heeft dágen bij DPD gelegen voordat er iets mee gebeurde waardoor ik een week moet wachten voordat het geleverd werd.

Snel en professioneel

Snelle levering en goed verpakt

Drahtseil 0,5mm

Einwandfreie Lieferung

Recht toe recht aan prima muuranker

Hoe eenvoudig kan het zijn. Toch zou een handleiding leuk zijn.

goede prijs kwaliteit verhouding

en meestal ook snelle levering

De artikelen zijn mooi en doelmatig, fraai verpakt, snel geleverd. Echt cadeautjes om uit te pakken. De staalkabel-grippers van Technx zijn prachtige instrumentjes, ze zien er chique uit en ze doen het fantastisch. Ik kreeg er ook nog een mooie kleine schroevendraaier bij cadeau. Niets dan lof!

Goed spul,snel geleverd

Goed spul voor nette prijs

Keurig netjes verpakt,voorzien van een mooie catalogus en een handig en leuk cadeautje.

Prima, keurig op tijd

Helemaal top, kreeg alleen niet direkt een bevestiging dat ik wat besteld had Mvg jan

Gewoon top

Goede kwaliteit en leveren op tijd wat je besteld

Goed materiaal, snel geleverd

Erg vriendelijk en goed geholpen

TOP !

TOP !

Zeer tevreden over bestelling

Op zoek geweest naar specifieke karabijnhaak met ribbelschroef. De juiste nergens gevonden want die waren te groot of te zwaar. Staalkabelstunter had hem wel en voor € 0.75. Snel keuze gemaakt en bestelling was snel in huis. Het enige wat ik persoonlijk ietsjes minder vond was dat minimale bestelling € 9.90 was. Maar dan had ik wel een paar reserve.☺

Snel en gemakkelijk

About Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van kabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren.