Gewoon en goede prijs kwaliteit verhouding. Soms mag wel iets duidelijker de maat en kwaliteit omschreven worden.
Snelle levering en het product ziet er goed uit.
Ik had 12 katrollen van de zelfde soort besteld. Twee waren los bijgeleverd (de andere zaten in één zakje in de doos). De twee los geleverde weken af: Ze hadden geen moeren op de draadeinde zitten zoals de andere 10 en hadden ook niet de zelfde lengte aan draadeind. Ik krijg nu twee katrollen na gestuurd: hopelijk gaat het nu goed (helaas, dat was niet het geval, 2 moeren missen). Het had fijn geweest als ik in een keer de correcte bestelling had ontvangen, dan had ik de klus onafgebroken af kunnen maken. This wel fijn dat staalkabelstunter gemakkelijk via whatsapp bereikbaar zijn maar ze lazen over mijn berichten heen en uit hun reacties had ik ook niet echt de indruk dat ze met de juist hoeveelheid aandacht het probleem aan het afhandelen waren. ------ Nadat voorgaande heeft plaatsgevonden, m.u.v. de nazending, werd ik benaderd door klantenservice met in mijn ogen een smeking om de review aan te passen (voelde echt een beetje genant). Ik ben echter een tijd afwezig geweest en was daardoor niet in staat om dit te doen. Ik wilde dit wel doen maar een reactie van de webshop was mij voor. Het enige wat ik wilde en waar ik volgens mij gewoon recht op heb: ontvangen wat ik bestel. Niet meer, niet minder. Doordat ik zo benadert werd door de klantenservice, wens ik niet meer benadert te worden door dit bedrijf. Accepteer een keer een slechtere recensie i.p.v. klanten te benaderen met de vraag je beoordeling aan te passen.
Beste Frank, Via Whatsapp had u aangeven dat iets niet goed geleverd was. Mijn man had het bericht even over het hoofd gezien en u daar zijn excuus voor aangeboden. Toen kwam hij met een oplossing. We hebben u de juiste gestuurd en de andere mocht u houden. Een foutje kan gemaakt worden in ieder bedrijf, maar hoe het word opgelost laat het hart zien. Het had voorkomen kunnen worden zei u als het koppie erbij was gehouden. Daar heeft u gelijk in. Dan zou alles volmaakt en perfect zijn. Absoluut. Op mijn vraag of u de review zou willen herzien schreef u dat het een 6je mocht worden, want u vond het nog niet echt goed, want het had naar u zeggen voorkomen kunnen worden. Prima. Een man een man een woord een woord dan zou je zeggen. U vraagt perfectie van een ander, dus waarschijnlijk ook van u zelf. Nadat ik het verzoek had gedaan om aan te passen, gebeurde er niets. Jammer. Na een mail van mij om u nogmaals te vragen, te doen wat u zelf zei, kreeg ik geen reactie. Nu wil ik dan ook hier vertellen wat het hele verhaal is. Zodat klanten ook uw 4 begrijpen. Ik wens u alle goeds toe. Liefde en geduld in alles. Vriendelijke groet, Annelies van Staalkabelstunter.
Original review
Ik had 12 katrollen van het zelfde soort besteld. Twee waren los bijgeleverd (de andere zaten in één zakje in de doos). De twee losse geleverde weken af: Ze hadden geen moeren op de draadeinde zitten zoals de andere 10 en hadden ook niet de zelfde lengte aan draadeind. Ik krijg nu twee katrollen na gestuurd: hopelijk gaat het nu goed. Het had fijn geweest als ik in een keer de correcte bestelling had ontvangen dan had ik de klus onafgebroken af kunnen maken. This wel fijn dat staalkabelstunter gemakkelijk via whatsapp bereikbaar zijn maar ze lazen over mijn berichten heen en uit hun reacties had ik ook niet echt de indruk dat ze met de juist hoeveelheid aandacht het probleem aan het afhandelen waren.
Beste Frank, Via Whatsapp had u aangeven dat iets niet goed geleverd was. Mijn man had het bericht even over het hoofd gezien en u daar zijn excuus voor aangeboden. Toen kwam hij met een oplossing. We hebben u de juiste gestuurd en de andere mocht u houden. Een foutje kan gemaakt worden in ieder bedrijf, maar hoe het word opgelost laat het hart zien. Het had voorkomen kunnen worden zei u als het koppie erbij was gehouden. Daar heeft u gelijk in. Dan zou alles volmaakt en perfect zijn. Absoluut. Op mijn vraag of u de review zou willen herzien schreef u dat het een 6je mocht worden, want u vond het nog niet echt goed, want het had naar u zeggen voorkomen kunnen worden. Prima. Een man een man een woord een woord dan zou je zeggen. U vraagt perfectie van een ander, dus waarschijnlijk ook van u zelf. Nadat ik het verzoek had gedaan om aan te passen, gebeurde er niets. Jammer. Na een mail van mij om u nogmaals te vragen, te doen wat u zelf zei, kreeg ik geen reactie. Nu wil ik dan ook hier vertellen wat het hele verhaal is. Zodat klanten ook uw 4 begrijpen. Ik wens u alle goeds toe. Liefde en geduld in alles. Vriendelijke groet, Annelies van Staalkabelstunter.
Snel en correct geleverd
Gute telefonische Beratung, schneller Versand, top Ware!
Meerdere keren een bestelling geplaatst en alles wordt snel netjes verpakt geleverd. Een aanrader!
Bestelling en levering zijn vlekkeloos verlopen
Correcte afhandeling en snelle levering
Zeer snelle levering
Goede keus in de webshop. Goed materiaal en snel verstuurd . Goede prijs
Alles zoals het moet...
Mijn bestelling was zeer snel geleverd en van zeer goede kwaliteit. Deze waslijn raad ik iedereen aan.
Mijn bestelling kwam de tweede werkdagbinnen, zoals beloofd. De artikelen waren netjes verpakt en zijn heel stevig.
Ik was opzoek naar een aantal specifieke RVS A4 artikelen, staalkabelcstunter had deze op voorraad en snel geleverd. Prima service.
Schnelle Lieferung! Leider zur Befestigung der Tennisplanen nur nach Umarbeiten geeignet, da Simplex-Karabiner nicht in die Ösen passt. Zu eng und sehr hart. Gutes Preis/ Keistungsverhältnis
Prima.snel in huis.en de kwaliteit is prima
Perfect !
Zeer tevreden!
Helaas hadden we maar de helft van de bestelling ontvangen. Kan gebeuren! Een mailtje en de ontbrekende producten werden alsnog toegezonden. Geen gezeur, snel thuisbezorgd, gewoon top!!!!
Snelle levering en keurig op tijd geleverd
Goed verpakt en snel geleverd.
Artikel: Kabelschloss 2 meter Sicherheitsschloss XL Artikelnummer: 77XL2 Der Versand war sehr schnell, das Produkt hat alle Erwartungen übertroffen, es ist sehr massiv und stabil. Es hat dasselbe Schloss/Schlüssel wie mein Das AXA Linq Kettenschloss. Ich verwende das Kabelschloss zur Sicherung von Fahrrädern im Keller im stationären Gebrauch. Zum mobilen Gebrauch auf Tour ist es jedoch nicht zu empfehlen weil zu schwer und zu groß. Um wertvolle Bikes jedoch zuhause zu sichern, ist es bestens geeignet. Bin mir sicher, dass Diebe allein schon beim Anblick des massiven Kabelschlosses es erst gar nicht versuchen. Bin sehr zufrieden!
Top
alles was zoals besteld en of afgesproken U ziet me zeker terug..
Snelle levering voor een nette prijs.
91 Dalwagenseweg
Opheusden 4043MV
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours