Profecioneel

Vlugge en verzorgd

Ik heb eerst de klantenservice gemaild voor informatie. Dat was Na sluitingstijd. En de volgende dag in de ochtend had ik al een antwoord. .Daarna mijn bestelling gedaan, en die had ik de volgende dag in huis. En de bestelde artikelen waren geheel naar wens, en goed verpakt. Kortom een dikke prima!

Geweldig.

Snel en eenvoudig besteld, snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Super tevreden over de producten! .. het is alleen jammer dat je van de bezorgdienst DPD bijna nooit een melding krijgt dat het pakket bezorgd is terwijl ze in een eerdere mail wel zeggen dat je daar eigenlijk op moet wachten. Hier kunnen jullie niets aan doen maar andere bezorgdiensten vind ik persoonlijk wel beter!

Goede kwaliteit staalkabel

Stevige staalkabel voor onze tuinmeubels. Een aanrader om diefstal te voorkomen. Snel geleverd. Zijn er blij mee.

Snelle service van een goed product

prima sevice

artikel was niet voorradig en kreeg een bericht zodra dat wel het geval was en het werd ook snel geleverd

lekker snel verzonden

Heel tevreden

Ja top. Producten goed geprijsd en snel binnen. Producten die ik besteld heb zijn niet de "high end" producten maar daar was ook zeker de prijs niet naar. Gewoon degelijk spul voor thuis, hobby en licht professioneel gebruik. Enige twee minpuntjes waren dat de doos waar alles in zat aan de bovenkant wel was gevuld met opvulmateriaal maar aan de onderkant niet. Tijdens het vervoeren is daarom een stukje van de plastic spoel waar 100 meter staalkabel op zat afgebroken. Voor mij niet heel erg, maar dat is wel iets waar men eventueel rekening mee zou kunnen houden. Daarnaast werkte bij mijn hydraulische krimptang een kleiner bekje dan geadviseerd werd beter. Het geadviseerde bekje krimpte net niet goed genoeg waardoor mijn lus uit elkaar viel. Eén maatje kleiner werkte beter. Maar over het algemeen dik tevreden!

Snelle reactie

Het artikel was niet meer voorradig. Ze hebben direct een mail gestuurd dat het later werd. Het artikel later gekregen, en was goed verpakt. Top bedrijf

Prima, snelle service, goede kwaliteit

Prima, snelle service, goede kwaliteit

Goede materialen

Pakketlabel voor pakketpunt was met het allerkleinste lettertype. Mijn naam was nauwelijks leesbaar. Kreeg pakket bijna niet mee. Terugkoppeling via DPD werkte niet. Aflevering via DPD werd niet gemeld.

Gereedschappen en materialen zijn van uitstekende kwaliteit

Materialen en gereedschappen zijn van uitstekende kwaliteit. Het enige minpuntje was de levering door het postbedrijf. Dat was niet helemaal naar wens. De levering duurde langer i.v.m. te kort aan personeel ( dat kan). Echter het bericht dat het pakket geleverd zou zijn bij het postpakket punt, heb ik nooit ontvangen. Wel een bericht dat het onderweg was. Ik ben zelf maar gaan polsen en was net op tijd anders was het pakketje weer terug gestuurd. Dit doet echter niets af aan de kwaliteit van de zending

Staalkabel Specialist past beter dan Stunter

Van een stunter verwacht ik persoonlijk lage prijzen en weinig tot geen service. En twijfelachtige producten. Wat een verrassing dus toen we meteen in contact waren met de mensen van de Staalkabel Stunter en dat de producten mooi en goed en waarde voor je geld zijn - in meerdere opzichten.

Super, snel geleverd!

Bij de levering was een manco die is de volgende dag gelijk verzonden. Helemaal top. Aanrader Materiaal is ook goed.

prima en correct

bestelling snel en correct geleverd

super

foto's van mijn project volgen

Goede service alles netjes verpakt

Precies zoal het moet.

Correct en snel geleverd. Prima kwaliteit.

Snel en accuraat

Bovenstaande zegt genoeg.

Alles is prima verlopen en ik heb gekregen wat ik besteld heb.

Alles is prima verlopen en ik heb gekregen wat ik besteld heb.

Goede qualiteit

Producten zijn stevig en van goede qualiteit. Sommige sleutelhangers waren beschadigd en konden helaas niet gebruikt worden.

Netjes, vlot en correct

Correcte, vlotte afhandeling van bestelling.

De kabels zijn op tijd en in goede orde ontvangen. Het bedrijf straalt een vriendelijke enthousiaste familie sfeer uit.

precies wat ik zocht

Ik had een terrasoverkapping gekocht in een betere doe-het-zelf, maar het systeem om de doek te openen en te sluiten werkte heel stroef. Het katrolsysteem van staalkabelstunter was de oplossing. Het loopt op wieltjes nu.