zorg en aandacht

Je merkt aan hoe de manier waarop de gekochte objecten verpakt zijn dat er nagedacht is met zorg en aandacht over hoe dat het beste te doen. De objecten zelf zijn zorgvuldig gemaakt en ik vermoed met dezelfde zorg uitgekozen. DPD als vervoerder gekozen duid daar ook op.

netjes

netjes en erg snel geleverd

Snelle aflevering volgens afspraak!

Overzichtelijke site!

Snel en goed.

Duidelijke communicatie, vlotte levering, producten voldeden aan mijn verwachting.

Geen gedoe, snelle levering.

Geen gedoe, snelle levering.

Blij dat ik jullie ontdekt hebt

Ik was al een hele tijd op zoek naar een kabeltje van 1 mm dik met de juiste klemmetjes, en bij de staalkabelstunter gevonden, heel blij mee.

ophangsysteem

op tijd geleverd, goed product

geweldig

Mooi op tijd geleverd volgens afspraak

Prima producten en snel geleverd

Heldere website, goede producten en snel geleverd. Ik hoef niet verder te zoeken…

Ijzersterk

Ideale site erg overzichtelijk. Bestelling snel geleverd.

Snel en keurig

Helaas was er een fout bij de levering. Verkeerde diameter. Volgende dag de juiste in huis. Retour direct geregeld

Gevonden wat ik zocht, voor een geweldig goeie prijs en bezorgt binnen een dag. GEWELDIG

Super snel

Kabelschijf gietijzer 7,5 cm met gelagerde as gekocht en snel geleverd. In beschrijving van het artikel zou ik nog graag belastbaarheid vermeld zien.

Schnell zuverlässig gut

Die Lieferung erfolgte schnell, der Bestellprozess war komfortabel und wir sind rundherum zufrieden.

Levering op tijd, product goede kwaliteit

Levering op tijd, product goede kwaliteit. Bestelling plaatsen was ook makkelijk, en ruim aanbod.

Snel en helemaal top

Helemaal top en netjes en goed verpakt.

snelle levering, keurig verpakt en goed geprijsd

snelle levering, keurig verpakt en goed geprijsd

Groot aanbod aan zeer interessante prijzen en goed advies

Groot aanbod van producten, zeer interessante prijzen met een snelle levering en heel wat tips.

Supersnelle service

Makkelijk bestellen en supersnel bezorgd. Met DPD, de enige die momenteel überhaupt nog pakketjes lijkt te bezorgen.

Prijs kwaliteit

Product o tijd in goede verpakking ontvangen Een werkt perfect

Excellent service

Nice product on fair price. Really fast shipping to Germany. Would buy again. Thank you

Supergoed

Zeer snelle levering, goed verpakt enbtegen redelijke prijzen.

Goede kwaliteit, ook perfect verpakt en redelijk snelle levering

Over Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van kabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.