Dank u voor de snelle levering

Dank u voor de snelle levering

Bestelling was een trekveer voor ontstopping gootsteen. De winkels zijn dicht dus online aanschaf. Helaas niet de volgende werkdag bezorgd. De 4e werkdag binnen. Niet zo handig. Wel qua prijs/ kwaliteit een prima aanschaf.

Duidelijke site

Duidelijke site makkelijk bestellen en snel geleverd. De koerier Is ook goed te bereiken en op de dag zelf kan je verandering aan brengen in de aflevering. Top

Snel geleverd scherpe prijzen

prijs kwalitijd verhouding goed

Bij mij lange levertijd

Snelle en correcte leverinng. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Vriendelijke medewerk(st)ers.

Snelle en goede levering

De bestelde artikelen zijn snel geleverd

Heel goed geholpen

Ik heb een aantal keren contact opgenomen in verband met de problemen met de bevestiging van een plank en ben uiteindelijk prima geholpen ( en ook teruggebeld) ! De plank hangt er prachtig bij !

Goeie levering

Wat ik besteld had was binnen de afgesproken tijd keurig geleverd

Super soepel shoppen

De website is super chill, lekker eenvoudig maar goed geconstrueerd. De juiste informatie aan de zijkant helpt heel erg om te definieren wat je zoekt. Ik was binnen een half uurtje klaar met een redelijke order.

gewoon geen gedoe!!

duidelijke website, snelle levering, goede communicatie Zo hoort online shopping te zijn!!

Je krijgt wat je besteld en snel geleverd.

kunststof katrollen besteld. Precies als om schreven op de website en volgende dag in huis.

Snelle levering, prima produkten

Snelle levering, prima produkten

prima product gekocht tegen een hele goede prijs.

Zoals aangegeven een prima product gekocht tegen een goede prijs. Nadat de betaling ontvangen was, is de levering zeer snel geregeld.

Iedereen die mij spam blíjft sturen krijgt 1 ster

Lekker blijven zeuren om een recentie

uitgebreid assortiment, moeilijk kiezen! Uiteindelijk twee producten gekozen die goed voldoen in mijn situatie. Blij mee, was heel snel geleverd.

Met een woord, super!!

Geweldig goede service en zeer snelle levering!! Met een woord super!!!!

Alles correct geleverd

Alles correct en snel geleverd.

Precies volgens mij verwachting

Goed product optijd geleverd

Ik wist niet hoe mooi de producten zijn

Ik was zeer verrast door de producten die ik binnen kreeg. De producten waren allereerst esthetisch mooi maar ook gaf het mij verschillende mogelijkheden om de juiste ophanging te doen. Hierdoor heeft de lamp voor mij een meerwaarde gekregen. Juist de verschillende mogelijkheden vind de toepassing heeft mij verrast. Het zorgen dat je als leverancier meedenkt met de klant dat is voor mij 5 sterren oftewel een uitstekende score waard. Dank tevens voor de folder waarin ik prachtig op ideeën ben gebracht is top. Kortom het meest waarschijnlijk is dat ik in de tijd nog graag van deze mogelijkheden gebruik ga maken. Vriendelijke groet

Fijne ervaring.

Goede snelle levering.

Zeer goed te spreken

Zeer goed contact via email. Mijn vraag was hierbij opgelost, ze hebben mij een goed advies gegeven wat ik kon gebruiken.

tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima kwaliteit, exacte lengte, snelle levering

Prima kwaliteit, exacte lengte, snelle levering