Degelijke sterke draad om was op te hangen.

Sterke draad en spoedig geleverd!

goede informatie over alle producten

correcte levering

Zeer snelle verzending en goed materiaal

Op tijd en met zorg

Snelle en corecte levering

Er kan altijd beter, maar voor jullie gaat dat toch moeilijk worden.

Produkt so wie beschrieben, schnelle Lieferung

Top Service

Prijs Kwaliteit prima voorelkaar.

X

Topbedrijf

Aluminium draadklem

Snelle levering van alluminium draadklemmen die we nodig hadden voor de stuurkabel van een roeiboot.

Snelle levering.

Eén onderdeeltje niet in de juiste maatvoering maar volgende dag snel en goed opgelost! Prima service.

Correcte levering en degelijk materiaal

Correcte levering en degelijk materiaal, volledig tevreden!

Goede materialen en snel geleverd

Diederik materialen en snel geleverd

Alles klappte superschnell und reibungslos

sehr schnelle Lieferung Ware aus sehr guter Qualität

Gewoon goed

Duidelijke website en snelle levering van een goed product welke aan de verwachtingen voldoet.

Prima product en prima service!

De eerste zending was verloren gegaan en na contact opgenomen te hebben heeft men onmiddellijk het product opnieuw verzonden. Proficiat, mooie service!

Goed materiaal en correcte levering

Gewoon goed

Snelle levering. Perfect apparaat.

Goed verpakt ook. Een aanrader.

vlot !

vlot !

Een goed bedrijf.

Een overzichtelijke website, veel verschillende producten voor ieder die wat zoekt. Betalen en Afhalen van de bestelling ging makkelijk, vriendelijk personeel. Als ik vaker wat nodig heb ga ik hier bestellen.

Alles volgens wens, en snel

Positieve ervaring met het.vragen van product advies. Dan besteld, levering naar België binnen een dag. Alles goed.

fijne klantenservice

snel antwoord, persoonlijk en correct!

Goed en snel

Gied en snel

Heel fijn geholpen met het compleet maken van mijn bestelling! Top service! Snel ontvangen!

Zeer snel en goed verpakt geleverd

Product was goed verpakt, maar doordat vervoerder de (zware) rol in de bus liet vallen was er een klein stukje van het plastic afgebroken.

Over Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van kabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren.