Super kwaliteit en makkelijk te monteren

Fijne duurzame waslijnen kunnen plaatsen op de zolder

Snel geleverd en goed verpakt

geweldige service!

snel geholpen

Goede spullen

Alles naar wens en snel geleverd

snel geleverd

snel geleverd, ook na een foutje van mij en telefonische correctie van adresgegevens

Goede kwaliteit, snel geleverd

Alles naar wens en de volgende dag in huis.

prima service en prijskwaliteit

Fijne service, zij dachten mee in onze productie van nylon spandraden.

Snelle service en contact!

Vanaf het moment van bestelling tot leverantie wordt je via mail prima op de hoogte gehouden.

Product niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nooit mogen ontvangen. Kan dit terug opgestuurd worden naar het ophaalpunt aub. En op de dag dag ik dit moet ophalen gelieve me te contacteren. 0495414542

Precies wat ik nodig had.

Grote keuze en snelle levering

Mooi sterk RVS product

Geleverd zoals beloofd en een mooi sterk RVS product, een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed en snel geholpen

Kwaliteit ruim voldoende , ziet er goed uit

Alles weer prima

Alles weer prima

Snel en betrouwbaar

Prima service en snelle levering

Goed service

Stalen koord

product van hoge kwaliteit, onmiddellijke verzending, product zoals beschreven, 100% aanbevolen

***** PERFECT *****

Alles SUPER gelaufen!!! Dankeschön

prima product, levering op tijd.

prima product, levering op tijd.

snelle en goede service

snelle en goede service. Een tevreden klant

Toppers met verstand van staalkabels

Goed, snel geleverd.

Krek wak woi!

Krek wak woi; precies wat ik wilde (Brabant’s dialect). En dat beschrijft het precies. De website is helder en overzichtelijk. Het aanbod is ruim en de prijzen zijn zeer concurrerend. De service is geweldig. Na een mailtje over ontbrekende maten bij een artikel, werd dit meteen aangepast. En bij een technische vraag werd meteen telefonisch contact met mij opgenomen om een en ander uit te leggen. Super toch? Ook was dit de enige shop waar ik een staalkabel ophangsysteem kon vinden voor schuine plafonds. Oh, ja. Alles de volgende dag geleverd. Inclusief een alleraardigst boekje over het bedrijf en haar medewerkers. TOP!

Goede kwaliteit, extra lengte en materiaal om aan te spannen. Ik ben zeer tevreden. Kreeg bevestigingen van bestelling en verzenden netjes door.

Top !

Op aanraden van een vriendin bestelde ik hersluitbare ringen om gepersonaliseerde boekjes voor mensen met dementie te maken. Steeds bekommert om de ecologische afdruk ben ik toch gevallen voor het sympathieke familiebedrijf dat snel, efficient en betaalbaar werkt.

Ruime keuze en supersnelle levering.. Erg tevreden!

geweldig

precies wat ik besteld en nodig had