Gewoon top

Goede kwaliteit en leveren op tijd wat je besteld

Goed materiaal, snel geleverd

Erg vriendelijk en goed geholpen

TOP !

TOP !

Zeer tevreden over bestelling

Op zoek geweest naar specifieke karabijnhaak met ribbelschroef. De juiste nergens gevonden want die waren te groot of te zwaar. Staalkabelstunter had hem wel en voor € 0.75. Snel keuze gemaakt en bestelling was snel in huis. Het enige wat ik persoonlijk ietsjes minder vond was dat minimale bestelling € 9.90 was. Maar dan had ik wel een paar reserve.☺

Snel en gemakkelijk

Snel

Snelle levering,goeie kwaliteit voor een mooie prijs

sterk staal

goed verpakt en geleverd

alles in orde

snelle services

snelle levering prima kwaliteit

snel op tijd geleverd

Top product snel gelevers

Snelle levering!

Snelle levering van mijn bestelling in België, met een fijne attentie erbij! Ik bestel hier zeker opnieuw!

Prachtige kwaliteit

Snelle levering, geen wachtrij bij de service telefoon. Super snelle terugbetaling een prachtige kwaliteit rvs.

Goeie zaak.

Goede overzichtelijke website. Snelle levering en netjes verpakt. Zelfs nog een kleine attentie in de doos, super.

Prima service, eerlijk advies

Telefonisch overleg gehad over een levering. Verschillende opties doorgenomen. Prima tevreden

Degelijk materiaal voor een schappelijke prijs.

Na veel zoeken toch een goede waslijn gevonden.

Material für Lager und Produktion

Sehr gute Auswahl, vor allem für eher ausgefallene Materialien aus Draht, z.b. Schlüsselringe in höheren Stückzahlen. Top Preise und schneller Service. Jederzeit gern wieder.

Prima eerste ervaring

Snel geleverd en duidelijke info op site. In één keer gevonden wat ik nodig had.

Vlotte afhandeling en levering.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Dik tevreden.

Snel en correct

Snelle levering en ook soepele regeling voor retourneren als het onverhoopt niet is wat je had verwacht.

Mooi assortiment en eerlijke prijzen.

Mooi assortiment en eerlijke prijzen.

Kwaliteit

Product geleverd zoals besteld en prijstechnisch goede kwaliteit en nette orijs

Supersterke en mooie soepele waslijn.

Mooie stevige waslijn besteld, niet te duur en bij hun verkrijgbaar. Hangt perfect en zal naar mijn mening nooit meer stuk gaan. heel snelle levering en keurig verpakt met een leuk kadootje in de verpakking.

Snel, degelijk en naar verwachting

Alles super snel ontvangen en voldoet precies aan de omschrijving, dus top.

Snel netjes cadeautje

Snelle levering netjes en goed verpakt met een leuke attentie en je kunt nog meedoen om een accuboormachine te winnen dus als ik weer wat nodig ben weet ik jullie te vinden.

Top.

Zeer snelle levering. Produkt zoals omschreven. Nu nog enkel iemand zoeken die het wil ophangen :-)

Over Staalkabelstunter.com

Staalkabelstunter.com is dé website voor alles op het gebied van kabels en toebehoren. Hier vindt u alles wat wij in ons brede assortiment aan staalkabels hebben, alle soorten en maten die verkrijgbaar zijn en alles is uit voorraad leverbaar. Wij leveren aan zowel aan bedrijven als aan particulieren.