Snelle reactie op vragen

Klantvriendelijk

Goede kwaliteit voor een goede prijs en een snelle levering. Komplimenten.

Goede kwaliteit voor een goede prijs en een snelle levering. Komplimenten.

Keurig verpakt en snel geleverd

Van begin tot eind prima

bestelling plaatsen in het weekend en op dinsdag word het al geleverd in België

bestelling plaatsen in het weekend en op dinsdag word het al geleverd in België

Bestelling was in eerste instantie niet goed geleverd maar na één mailtje snel en keurig opgelost! Hartelijk dank daarvoor!

Snelle en goeie levering.

Top ,

Mooi product snel in orde

Correct

Gewoon helemaal correct verlopen bestelling.

Duidelijke website, vlotte levering en goede prijzen

Goede website met duidelijk advies, super snel geleverd.

Behulpzaam en prettig in contact. Blij met mijn vloer

Mooie vloer

Toegankelijke site, makkelijk te bestellen. Levering op tijd. Minpunt: de verpakking is niet stevig genoeg

snel, duidelijk, makkelijk

snel, duidelijk, makkelijk

Mijn bestelling was niet meteen leverbaar, maar voor gereduceerd bedrag een passende oplossing welke met spoed werd geleverd! Super service...

Eerst gebeld om te overleggen advies gekregen en bestelling gedaan. Levering met 3-4 dagen via DPD leek wat lang te duren naar mijn gevoel, ook de track&trace info was niet helemaal kloppend. Kreeg de melding dat ze het niet gered hebben en niet meer zouden komen maar kwamen vervolgens later maar alsnog. Wel fijn natuurlijk maar toch gek dat de info niet klopt.

Fantastisch! Fijne uitleg, mooi en perfect achter dartboard

Heel goede service. Mooi product voor achter ons dartboard!

Gekregen wat ik had besteld

Zeer snelle service en topkwaliteit

Na eindelijk een keuze te hebben gemaakt uit de vele kurkwanden, kwam de bestelling 3 dagen later binnen. Zeer snel als je weet dat de post nog steeds behoorlijk achter loopt. De keuken is echt schitterend geworden en meteen een heel stuk gezelliger!

voldoende

op zich een prima product. Handig dat het prikbord zelfklevend en gekleurd is. Wat ik een minpunt vind is dat de kopse kanten niet zijn meegekleurd. Hierdoor kijk je van de zijkant tegen een ongekleurde rand aan. Daardoor is het net niet af.

Super tof concept! En zo makkelijk om een leuke wand te maken in huis waar de kindjes hun knutsel werkjes aan kunnen bevestigen top!! Erg blij mee

Prachtig!

Heel makkelijk op te hangen, de lijm was netjes erbij geleverd samen met een klein rollertje. Het ziet er echt geweldig uit, super blij mee!

Vlotte levering

X

X

prima levering en snelheid

prima levering en snelheid

Prettige omgang en goed advies

Werd prima en vriendelijk geholpen met een goed advies en gratis snel toegestuurd proefexemplaar.