Snel, goed, vriendelijk

Het product was snel afgeleverd, stevig verpakt en communicatie verliep soepel en vriendelijk.

Ok

Prima levering

Het pak is snel toegekomen

De verpakking is licht beschadigd. De inhoud wil ik niet openen omdat het een kerstboom pakje is.

Mooi materiaal, snel geleverd.

En bovendien een fijne, snelle klantenservice bij vragen. Top.

Reageert snel op berichten, levering mag wat sneller.

Het komt gewoon niet!

Ik heb op 16 november een bestelling geplaatst met de veronderstelling dat het er binnen 2/3 werkdagen er zou moeten zijn. Na 4 dagen dacht ik toch maar eens om te bellen om te kijken waar mijn pakketje is. Blijkt dat het direct verzonden werd en maandag of dinsdag aanwezig zou zijn. Het is nu bijna 23:00 op dinsdag en nog geen pakketje! Dit kan gewoon niet!

Beste Aidan, Dit pakket is vorige week reeds bij u geleverd. Onze excuses dat er vertraging was ontstaan bij de transporteur. Wij hopen dat u wel tevreden bent met het product! Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Doe ik nog

Geen ervaring

Geen beoordeling daar de kurk nog niet is aangekomen na een week.Hij is al wel betaald.

Beste mevrouw van Opstal, Deze panelen zouden al een week bij u moeten zijn... Wanneer dit niet zo is horen we dit graag van u.. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Goed telefonisch geholpen met wat vragen. Na bestellung snelle levering

Erg handig en snel geleverd.

Leuk en handig bord zo 2 in 1..

Mooi product, echter;

Aan het uiteinde van de zelfklevende rol Grijs kurk is de lijmlaag verdroogd. Dit betekend dat het kurk niet goed hecht aan de ondergrond en los komt. Misschien is een potje of tube lijm bij te leveren een oplossing. oid

Snelle levering en perfect product. Lijmen ging super makkelijk en de plaat van twee meter is prima bevestigd aan de muur. Wij zijn er blij mee

Netjes bezorgd . Tevreden Nu nog op de muur ?

Snel en accuraat geleverd

Keurig alle afspraken nagekomen

Snelle levering, maar slechte afwerking van het product

De zijkanten van het kurkboard zijn slordig afgewerkt. De klantenservice stelt voor dat ik zelf muurverf koop om dit zelf op te lossen. Dit vind ik niet erg klantgericht. Na contact via email is goed met mij meegedacht over een oplossing. De gulden middenweg was om mij muurverf toe te sturen zodat ik zelf de zijkanten kon verven. Zo hoefde het bord ook niet teruggestuurd te worden. Ik heb de zijkanten nu geverfd en het bord hangt op zijn plaats.

Beste A. Rijswijk, Wij hopen dit inmiddels correct met u te hebben opgelost. Graag horen we of alles naar wens is. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

snelle en goede levering!

snelle en goede levering! Mooi product!

POSITIEF

POSITIEF

Meer dan uitstekende service

Per abuis de verkeerde maat kurken besteld, had de toelichting verkeerd geïnterpreteerd. Na contact hierover Kurk24 B.V. Mijn fout op eigen initiatief hersteld. Complimenten,

Prima kwaliteit! Onduidelijke uitleg.

Ik kon op de uitleg op de lijmpot niet goed opmaken hoe ik de kurk moest bevestigen. Ik heb op youtube een instructiefilmpje opgezocht om er achter te komen dat er zowel op de kurk als op de muur lijm geplaatst moest worden. Dat kon wat mij betreft wat duidelijker. Op de website kon ik het ook niet zo snel vinden. Misschien een instructiefilmpje plaatsen? En/of een link naar zo een filmpje het mailtje die je krijgt als je een bestelling geplaatst hebt? Ik ben een groentje dus had echt totaal geen idee hoe het moest. De kwaliteit van de kurk is SUPER! Erg tevreden met de service over het algemeen.

Goede service, degelijk advies, snelle reactie op vragen.

Aantal vragen per email gesteld. Ik had snel reactie en duidelijke uitleg. Bestelde producten snel en in goede orde ontvangen.

goede service en snelle bezorging

kan dit bedrijf zeker aanbevelen

Snelle verzending! Top!

Snel verzonden, ik had de producten snel nodig. Duidelijke communicatie, houdt zich aan de afspraken.

Goede service!

Half jaar geleden kurk platen aangeschaft en geplakt. Bleek na ruime tijd toch los te laten en daardoor kurk platen kapot. Alles is netjes nieuw geleverd met de juiste lijm. Wel zelf moeten aanbrengen.

gemakkelijker is onbestaand

vlotte bestelling, opvolging en levering beetje chaotisch omdat ket koeriersbedrijf er langer over deed dan Kurk24 meegedeeld had, maar na levering was de montage snel een feit: simpel en snel ;)

Heel duidelijk voor een DIY-amateur

Ik moet bekennen dat ik toch wat schrik had dat mijn prikbord op rol moeilijk op te hangen zou zijn. Maar als je de voorgelijmde versie koopt, krijg je alles wat je nodig hebt erbij (behalve misschien een smal verfrolhoudertje) en als je de simpele instructies volgt gaat het VANZELF. Het ziet er geweldig uit en blijft probleemloos hangen.