Goed!

Snelle levering en mooi product

Artikel is weer beschadigd aangekomen door beschadiging van de verpakking door ruw vervoer

Hoe moeilijk is het om mij een pakket onbeschadigd te bezorgen?! Ook de inhoud is kapot. Alweer de 3e keer!

Erg vervelend, onze excuses!! Kunnen we u een compensatie aanbieden? André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Levering duurt vrij lang

De levering was vertraagd doordat het pakket schijnbaar beschadigd zou zijn.

Mooie kurkvloer!

Nadat we een vloer hadden besteld die bij verzending toch niet meer op voorraad bleek na wat heen en weer mailen een andere uitgekozen. Goede service!

Snel en volgens afspraak!

Snel en volgens afspraak!

goed advies, vriendelijk geholpen, flexibel in levertijd

goed advies, vriendelijk geholpen, flexibel in levertijd

Uitstekende service, pech gehad met materiaal

We hebben op onze basisschool muren behangen met kurk, zodat kinderen groot kunnen presenteren en onderzoeksresultaten kunnen organiseren. Prachtig resultaat! Er waren enkele rollen beschadigd door vervoer, maar Kurk24 heeft die netjes vervangen. Levering was snel, contact en service prima!

mooi product

mooi product, precies zoals bescheven en snelle verzending. Hangt mooi in de speelkamer met alle kunstwerkjes van de kids

Alles is goed verlopen ,site -bestellen-leveren

Gewoon alles goed geregeld

Mooi product!!

Aanrader, prachtige vloer.

vlot bestellen met prima nazorg

prima service. zeer tevreden

Snelle levering, keurig product!

Via de website snel mijn keuze kunnen maken en na snelle levering direct kunnen plaatsen. Product: zelfklevend kurkpaneel 60x90.

Prima, van eerste moment

Positief, vakbekwaamheid, vriendelijkheid

bestelling ging vlot

de bestelling werd snel geleverd. de pot met lijm was losgekomen waardoor een deel gelekt.

We zijn blij met kurk 24. We bestelden een prikbord, maar deze bleek bij aankomst beschadigd. We schreven een recensie hierover. De eigenaar van kurk 24 nam direct contact met ons op en stond erop ons tegemoet te komen voor de beschadiging, zonder dat wij hierom vroegen. Wij waren eigenlijk van plan het bord zo op te hangen dat ze beschadiging niet goed zichtbaar zou zijn, en waren aangenaam verrast door de goede service.

Beste mevrouw Anouk, Uiteraard zullen wij niet met opzet beschadigde producten verzenden, wellicht heeft deze ergens klem gezeten. Wat zou passend voor u zijn als oplossing? We lossen het graag netjes met u op. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Prachtige kurken plaat, heel mooie structuur

Er was bij aankomst een hoekje af, maar dit is netjes en zeer pro actief rechtgezet door Kurk24. Klantenservice zoals het ooit bedoeld is. Wij zijn super blij met het product en het is een echte eyecatcher. Bedankt!

Beste mevrouw Karen, Uiteraard zullen wij niet met opzet beschadigde producten verzenden, wellicht heeft deze ergens klem gezeten. We hebben u een tegemoetkoming gedaan en hopen het zo netjes af te handelen! Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Ik heb mijn product nog niet ontvangen.

De reactie op mijn vraag, was snel en correct. Alleen het product blijft "lang" onderweg.

Beste heer Erik, Het pakket is op het juiste depot en wordt naar verwachting maandag a.s. bij u geleverd.

Goede prijs en snel geleverd!

Prima kwaliteit, net wat ik zocht!

snelle levering, goed verpakt, net zoals besteld. Makkelijk te verwerken

Goede kwaliteit, verzending wat slecht

Producten die ik heb besteld waren erg goed/mooi en snel geleverd. Alles was helaas wel bij elkaar ingedrukt met verzenden en hierdoor de doos van de p punaises wel kapot. Producten zelf waren erg goed.

Niets dan lof !

Eerste bestelling en onmiddellijk een correcte afhandeling: overzichtelijke website, goede prijzen, vlugge levering.

Zeer snelle en correcte levering!

Super snel aan huis geleverd. Top!

Levering was perfect volledig!!

...

Beste heer Stein, Klopt het dat het dit pakket inmiddels is geleverd?

Mooi product

Heel mooie landkaart op kurkZ Enige puntje: ik miste een ophanghaakje oid. Maar zeer tevreden.

Mooi!

Mooi dit. Kunnen 150x150 grote platen leveren op mdf ipv gedoe met rollen en tegels. Tot nu toe prima service.