Goed geholpen

Naar tevredenheid geholpen

een prachtig prikbord van 60x120 cm.

maar....hoe bevestig ik dit op een zo mooi mogelijk manier???

Snelle levering ❗️

Het bestellen ging makkelijk, ik heb nog telefonisch contact gehad met een medewerker voor wat meer informatie. De bestelling was snel binnen was netjes ingepakt. De kwaliteit is goed. Bedankt ❗️

Prima produkt, snel geleverd.

Let op, ik ging er vanuit dat de platen kurk ( twee platen van 50x100 ) loodrecht afgesneden waren, maar dat bleek bij bevestiging tegen elkaar aan niet zo te zijn. Niet heel erg, maar het had ietsje netter gekund.

Super geholpen en geadviseerd!

Advies gevraagd en werd snel geholpen en meegedacht met wat ik dan kon bestellen. Heel fijn!

Prachtig prikbord

Ik heb het prikbord met in het midden een krijtbord gekocht. Ik dacht dat het krijtbord ander materiaal zou zijn maar het is 1 plak kurk met daar krijtverf. Het werkt erg goed! Prikkertjes met houten bolletjes zijn prachtig.

snelle reactie en bezorging

Goed product

Zeer goede informatie op de sute

Redelijk snelle levering ondanks dat de t&t info van de DPD sterk te wensen overliet

Ik heb lang gezocht naar Kurk voor onder de treinbaan. Deze kurk is makkelijk te snijden en plakt ook nog eens goed onder de baan, In een woord top kwaliteit

Snelle levering volgens afspraak

Besteld en 2 dagen later in huis. Dit werd ook aangegeven bij de bestelling. Het product (memo/kurk bord) zelf is wat minder stevig dan ik dacht maar het functioneert en ziet er verder goed uit.

Flexibel met specifieke wensen en snelle levering!

Onze zoon had een mooie wereldkaart die aan de muur op zijn kamer hing. Hij wou dit graag als prikbord hebben zodat hij met spelden kan aangeven in welke landen hij is geweest. Hoewel ze bij Kurk 24 een vergelijkbare kaart hadden (Engels) maar niet in het Nederlands zoals die van onze zoon, hebben we gevraagd of die kaart tot prikbord gemaakt kon worden en van een houten lijst kon worden voorzien. Dat was geen probleem, werd snel geleverd en het staat prachtig!

Ik kreeg de informatie waar ik naar op zoek was.

Snel geleverd en precies

Goed gecommuniceerd, goede prijs, goede levering. top!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Geweldige zaak mooie showroom je wordt goed geholpen. Via internet bestellen gaat super en heel snelle levering. De tegels laten voorlijmen dit is super en heel gemakkelijk en zit goed vast

Snelle levering en mooi product

Snelle levering, mooi product!

Prima service en fijn in hun contact.

Ik was in eerste instantie niet helemaal tevreden met het geleverde product maat dit hebben ze op een fijne manier opgelost.

Snelle bezorging top service.

Voor het eerst besteld,en vlugge bezorging.

Perfect!

Goeie, duidelijke, nette webshop. Vlotte en nette levering. Product geheel volgens omschrijving met duidelijke manier montage handleiding. Kortom zeer tevreden.

Goede ervaring, kom zeker terug

Goed verpakt en snel verzonden, product zoals verwacht

Snelle en juiste levering

Gewoon top

prima in orde

Prima in orde, goed verpakt en mooi voor de verzameling pins

Correct en snel

Website is duidelijk. Werd goed op de hoogte gehouden hoe het traject van het bestelde artikel verliep. Ik vond het prima gaan en ook betrouwbaar overkomen. Met dank.

Transparant bestelproces en snelle levering van de producten!

Keurige dienstverlening.