Snelle behandeling bij wijzigingen

Heel goed en snelle levering

Goede prijs, makkelijke website en snel geleverd. Vijf sterren!

Overzichtelijk en snel

Eerder waren we ook al tevreden dus vandaar de tweede keer ook hier besteld. Verzending is snel en product goed inclusief benodigde materialen

Te lang wachten zonder feed back

Heb mijn pakje nog niet ontvangen. Best de leveringstermijnen aanpassen als je in België wilt bestellen. Kan nog niets vertellen over mijn aankoop tot zover.

Zeer snelle goede levering !

Top !

Supersnelle levering en degelijk materiaal!

Zeer snelle levering

Top geregeld zeer snelle levering

Super!!

Super mooi product!!! Zeer blij mee

Snelle afhandeling en goede prijs

Op zoek naar een groter aantal kurkblokken voor yogales in een sportschool. Snelle levering en goede prijs. Afhandeling ging prima. Goede ervaring!

Uitstekend.

Makkelijke site en snelle levering

prima shop

Veel keuze, makkelijk te bestellen en betalen en een correcte en snelle verzending.

Prima product, snel geleverd

Prima product, snel geleverd

Alles was prima alleen werden we niet op de hoogte gehouden wanneer de levering plaatsvond.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd

Toppie

Zeer tevreden over artikel, bestelling en levering. Mag ik iedereen aanraden.

Goede, snelle service

Probleem werd direct opgelost, en erg bedankt voor de kit!

In de beschrijving stond 20cm schors stukken, leuk om te versieren. Laat ze nu 40cm zijn nog leuker om creatief te zijn.

Naar wens, in goede staat ontvangen

Geen zorgen bij de bestelling en levering

Geen zorgen bij de bestelling en levering

zeer goed!

prima service en prima product

Professioneel & keurig

Professioneel & keurig

Goede service!

Snelle levering. Helaas iets kapot gegaan maar na 1 belletje was alles opgelost, heel fijn!

Tevreden klant.

Bestellen ging soepel. Oplossing (verkeerd product) bijna nog sneller!

Langzaam, zelf achteraan zitten

Mijn bestelling duurde erg lang, toen ik belde bleek de bestelling nog niet af te zijn en ergens te liggen om gekleurd te worden, dit was nog niet gedaan wegens personeelstekort. Vervolgens moest ik wachten tot dit gebeurd was en gedroogd voordat de bestelling verzonden kon worden. De bestelling ontving ik daarna beschadigd, waarop ik de bestelling retour moest sturen waarop er weer gewacht kon worden tot de bestelling hersteld was en weer opgestuurd werd. De 24 van kurk24 staat in mijn geval voor het aantal dagen dat het duurde voordat ik de bestelling in eerste instantie ontving. Geen aanrader.

Beste Tessa, Bedankt voor uw beoordeling. Naar aanleiding van uw review heb ik telefonisch contact met u opgenomen en onze excuses aangeboden. Wij vinden het ontzettend vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en vervolgens beschadigd is geleverd. Om u achteraf toch enigszins tegemoet te komen hebben wij u een korting gegeven op het geleverde prikbord. Wij hopen dat u het prikbord uiteindelijk naar wens heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Darik Smit

Gave producten!

Wij zijn in de winkel wezen kijken nadat wij kurken wand tegels vonden op het internet. Er is erg veel keuze in wandtegels. We konden bijna niet kiezen zulke gave tegels. Uiteindelijk gekozen voor Spring Green wandtegels.