Filters

8

Snel geleverd en goede kwaliteit

N telefonisch wat uitleg gekregen te hebben de spullen besteld. Deze kwamen snel. Het plakken van de wandtegels was neit te moeilijk en resultaat is mooi.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot verzonden en eerlijke prijs

Wij bestelden onderhoudsproduct voor onze kurkvloer. De prijs is correct en het artikel werd snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima levering

Netjes ingepakt en alles compleet. De volgende dag hing ons kurkwandje al.

  • Aanbevelen? Ja
9

vlotte bediening

heb gekregen wat ik had verwacht prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Top , snel en juist geleverd in België

Top , snel en juist geleverd in België

  • Aanbevelen? Ja
10

super !

snelle en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten en snelle levering.

Ik heb een mooie kurken pet voor mijn man gekocht, aangezien zijn oude uit Portugal kapot was. Mooie keus en snelle levering voor een prettige prijs.

  • Aanbevelen? Ja
7

product goed,service moet beter

goedemorgen, het product is goed en mooi!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vlotte klantenservice

De levering van onze 2 prikborden verliep niet zoals verwacht. Doordat 1 bord niet volledig ingepakt was, was dit nat geworden. Bovendien was de kader rond dit zelfde bord niet stevig genoeg aangebracht. Als je het prikbord bovenaan bij de lijst vastnam, voelde je het prikbord loskomen uit de houten lijst. De klantendienst heeft echter zeer snel contact met ons opgenomen en er werd ons een nieuw prikbord bezorgd. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel mooi kurk

Supertevreden met de kurk mat! Snel geleverd, en goede kwaliteit Achterbord voor het darten is zo perfect!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima wel wat kapot

Prima de bezorging. Er waren wel al 3 https://www.kurk24.nl/pushpin-clips-matzwart-20-stuks-voordeelpak.html Kapot, dat vind niet netjes. Hopelijk krijg ik 3 nieuwe opgestuurd, ze waren best duur. Groetjes Annemieke

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Materiaal is perfect wat ik ervan verwachte

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en professionele levering

Niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed produkt, snelle levering, prima klantcontact

Goed produkt, snelle levering, prima klantcontact

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd, gemakkelijk geplaatst

Zonder enige kennis van zaken heb ik kurk besteld om een prikbord aan onze muur te maken. Ik ben geen handige Harry. Onze bestelling werd snel geleverd met alle bestelde materialen. De plaatsing van de kurk was zeer eenvoudig en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Hier bestelling geplaatst, ik zelf bleek echter een fout gemaakt te hebben waardoor deze nog niet verzonden was, even met helpdesk gebeld en dit werd zonder problemen rechtgezet, geen lang verhaal nodig medewerkster wist direct wat ze moest doen om dit door mijzelf veroorzaakte probleem op te lossen. Gezien de goede referenties die worden achtergelaten ga ik ervan uit dat de rest probleemloos zal verlopen, er zou er zelfs een probleem ontstaan, als dit adequaat wordt opgelost verdiend het bedrijf een goede tot zeer goede beoordeling in mijn ogen Ik beveel dit bedrijf aan

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtig prikbord

Heel mooi prikbord, plus prikkers, voor heel veel foto’s

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Nette snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling en diti levering.

Snelle afhandeling en diti levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en perfect geleverd

U deed dat zeer professioneel. Nederland doet dat goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles zoals beloofd

Goed ingepakt en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
5

Klimaatbewust?

Ik heb helaas een onduidelijk antwoord gekregen op mijn vraag die ik eerder per email heb verzonden. Hiermee was ik niet geholpen. Uiteindelijk een bestelling geplaatste wat volledig en snel werd bezorgd. Bij het uitpakken viel mij de sticker op van Kurk24 en daarbij stond - Klimaatbewust met kurk. Ondanks dat waren de twee bijgeleverde producten (lijm en pushpins) in plastic dozen verpakt en daarom heen heel veel plastic vershoudfolie gewikkeld. Hierin kunnen ook andere keuzes worden gemaakt toch?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marieke, Dank u voor uw bericht en uw feedback. Het spijt ons te horen dat ons eerdere antwoord niet duidelijk was. We zijn blij dat uw bestelling volledig en snel is bezorgd. Uw zorgen over de plastic verpakking begrijpen wij. Wij streven naar meer duurzame verpakkingsopties en waarderen uw input. Wij hebben u zojuist u een inhoudelijke e-mail om uw vraag verder te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Darik Smit

10

Top!

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Keurig verpakt, snel verzonden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Noesten 40 A

9431 TC Westerbork

0593-565228

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.