Snelle levering en makkelijk aan te brengen

Heb de voorgelijmde variant besteld. Hierdoor is het aanbrengen van de kurk op de ondergrond door 2 personen makkelijk. Er wordt ook voldoende lijm en een roller meegeleverd om de lijm aan te kunnen brengen op het oppervlak naar keuze. Omdat het als rol geleverd wordt is het handig om het plakken met zijn 2en te doen. Ik heb er een groot prikbord van gemaakt. Ziet er geweldig uit.

Top gegaan

Niet enorm duur en zeer snel geleverd. Goede kwaliteit

Uitstekende service, perfect vakmanschap

Uitstekend! Prachtige vloer.

Z.goed

Zijn correct in iedere zin!

Snelle verzending, en heel snel antwoord op een vraag die ik had. Tevreden

Snelle levering en mooie kwaliteit.

Alles top. Ik had alleen graag een uitleg over de lijmlaag erbij gehad.

Alles volgens afspraak geleverd.

Duidelijke site, levering compleet en op tijd.

Mooie kwaliteit snel geleverd

Staat prachtig. Goed verpakt geleverd.

Prima product

De verpakking van de rol rubberkurk kan beter. Was gedeeltelijk gescheurd door het gewicht.

Mooi product, netjes verpakt en volgens afspraak bezorgd.

Ik zocht naar een afwijkende maar prikbord. Dat was voor Kurk24 geen probleem. Ik heb nu een mooi prikbord aan de muur hangen.

Mooi product en makkelijk te bewerken op de wand.

Prima product, snel geleverd

Op de website stond 5-7 werkdagen maar het was na 3 dagen al in huis. Zeer stevig verpakt. Prijs wel redelijk hoog maar ben tevreden met onze dartbord achterwand.

Goede service, snelle levering

Ik was vergeten lijm te bestellen. Direct daarna gebeld of de lijm er ook nog bij kon vanwege extra verzendkosten. Dit was geen probleem. Ik kreeg een betaallink in de mail en het kurk en de lijm kwam gezamenlijk binnen. Top geregeld!

Geen kwaliteit

Het bord hangt op in het bureau en is helemaal scheef getrokken

Prima kopen hier!

Vanaf de bestelling tot de levering verliep alles prima. Zeer tevreden. De kurk die ik nodig had is van goede kwaliteit.

Mooi kurk product. En super snel geleverd.

Snelle levering en de bestelde boomschors is perfect en boven alle verwachting.

Kartonnen buis met papieren landkaart niet afgesloten aan voor/achterkant

Kleine beschadiging aan buis en dus ook landkaart omwille van ontbreken afdekdeksels buis (voor/achterkant buis)

Kwaliteit van de kurkschors was uitstekend. Grote en kleine stukken. Zwaar verweerd en minder verweerd. Ideaal om te kiezen voor ons klusproject. Service na verkoop was echt super. De bezorger ging helemaal de mist in. Kurk24 echter niet en dankzij de open en vlotte communicatie mijn bestelling snel terecht.

De levering was niet helemaal juist qua inhoud. Maar gelukkig een snelle nalevering gekregen, zonder extra kosten!

Goed werk geleverd. Duidelijke communicatie.

Prima legwerk en mooie plintafwerking.

Goeie producten en prettige communicatie, de bezorger TransMission is alleen niet van deze tijd.

We kochten de 'Kirsche Klassik' vloer en enorm blij mee. Ziet er strak uit en voelt stevig aan. Zeker voor de prijs. Die levering ging op opvallend soepel en snel. We bestelden er later een paar plakplintjes bij. De bezorgfirma TransMission had met deze kleine bestelling blijkbaar veel meer moeite dan de grote bestelling van de vloer. Bijna twee weken later hebben we deze tweede bestelling nog niet binnen en daarvoor moesten we ondertussen wel thuis zijn: "de vrachtwagen kon niet over de brug" was de reden. Voor de context: we wonen in Utrecht, niet op een eiland dus. Na dit met Kurk24 te delen hebben zij ons wel fijn geholpen door contact met TransMission op te pakken. Persoonlijk zou ik een andere bezorgdienst kiezen. In ieder geval voor de kleinere bestellingen, want dit leidt af van de goede producten.

Geweldig snel geleverd.

Communicatie is snel en het verzenden ook! Heel vriendelijk en volgende dag al in huis.

Prima product + evering

OK!

Supersnelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

40 De Noesten A

Westerbork 9431 TC