Filters

10

Perfect!!

Super tevreden met jullie service, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

onberispelijk

geleverd zoals beloofd, dikte en afmetingen correct, niks aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
9

tevreden

Snelle levering en het product is van wat ik ervan verwachtte.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en een goed product

Snel en een goed product

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering en goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd, netjes verpakt Mooie kwaliteit Makkelijk op te hangen

  • Aanbevelen? Ja
9

Aankoop nieuwe vloer, zeer geslaagd

Nieuwe vloer samen met (heel handige timmerman)zoon gelegd. Eerste paar rijen was wel een ding. Daarna ging het heel gemakkelijk. Ziet er echt mooi uit! Wij zijn dus heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima webshop

Prima webshop Duidelijk wanneer product wordt bezorgd Product was duur, valt klein beetje tegen

  • Aanbevelen? Ja
2

niets

heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, dus kan al zeker geen oordeel vellen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Coolsaet, Fijn dat het pakket alsnog op dezelfde dag is aangekomen. We hopen dat u de review zou willen herzien. Nogmaals onze excuses. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Jacquelien Klaassen Kurk24

10

Snelle service en mooi product

Mooie plaat van kurk. Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

Prima geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Heel vlotte service en bestelde prikborden zijn super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super, snelle levering.

Makkelijke site en overzichtelijk. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
1

Levertijd niet 1 dag maar 10 dagen. Geen communictatie omtrent vertraging.

Zeer lange levertijd. Geen communicatie omtrent vertraging. Moest er zelf 2 maal achteraan bellen. Hele track&trace was waardeloos, klopte niks van. Uiteindelijk wel alles zoals besteld ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste familie Booijwijn, Fijn dat we het alsnog passend met u op hebben kunnen lossen. We hopen dat u de review zou willen herzien... Nogmaals onze excuses. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

10

Mooi materiaal,

Snijdt en plakt lekker

  • Aanbevelen? Ja
6

Zelfklevend

De folie die er op zit om de plaklaag te beschermen krijg je er heel moeilijk af. Het scheurde steeds waardoor we stukje voor stukje er af moesten pulken. Dat duurde best lang voor zo een groot stuk. Nu hij er op zit plakt hij erg goed en ziet er strak uit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima±!

Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima product

En snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Gewoon prima

  • Aanbevelen? Ja
10

heel tevreden

Alles naar wens. Ik kreeg iets meer geleverd dan de hoeveelheid kurk die ik besteld had. Dat had ik al ruim bemeten, dus had voldoende kurk voor mijn vloer. Wel fijn dat je precies (of eigenlijk ruim) de hoeveelheid lak en kurk bijgeleverd krijgt die je nodig hebt. Dan blijf je niet met grote restanten zitten. Het leggen was een fluitje van een cent. Wel is het verstandig om een aantal tegels vooraf (zonder lijm) in de breedte en de lengte te leggen, zodat je weet hoe je uitkomt en niet voor verrassingen komt te staan, want ja, geplakt is geplakt. En stevig zit het.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Uitgebreide site met veel keuze en zo vonden we wat we zochten. Snelle levering en mijn nieuwe kurk prikbord hangt al mbv de lijm. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

De levering was snel en correct. Reeds diverse malen bij deze firma besteld. Is altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
7

correcte service, na levering fout materiaal werd dit meteen in orde gebracht met juiste zending

In eerste instantie werd er een foute afmeting aangeboden, deze met DPD terug meegegeven en contact opgenomen met Kurk24. Dit werd meteen rechtgezet en ik ontving al meteen de volgende dag de juiste afmeting. Dus erg tevreden over jullie service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en verzorgd geleverd

Mijn bestelling was 1,2 meter op 1 meter. Was heel verzorgd en stevig ingepakt. Mijn product overtrof mijn verwachtingen. Echte kwaliteit. Bedankt Team kurk 24

  • Aanbevelen? Ja
6

Nvt

Niet gebruikt, toch een ander materiaal genomen. Vond het een beetje ‘dun’ en het materiaal buigt snel.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht product, slechte zaak!

Nog nooit meegemaakt, en we bottelen onze wijn al jaren zelf! 60 liter wijn konden we weggooien door hele slechte kurken! En Kurk24 reageert niet op onze klacht.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lida, Hartelijk dank voor de beoordeling, we hebben wel degelijk contact met u gezocht over deze klacht, wij hebben verschillende types kurken en u heeft op eigen initiatief een type besteld welke niet geschikt is voor het bottelen.. Wanneer u ons om advies had gevraagd hadden wij u de juiste kurken kunnen aanbevelen. Wel hebben we u inmiddels aangeboden uit coulance het bedrag voor de kurken te crediteren maar hier gaat u helaas niet op in. Jammer dat wij hier zo'n recensie aan overhouden, terwijl het product zonder advies en op eigen initiatief is toegepast. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd