Prima product

Op de site zijn de beschrijvingen duidelijk genoeg zodat je het juiste product kunt bestellen. In mijn geval ging het om een kurken prikbord. Het product komt volledig overeen met de beschrijving op de site. Werd ook compleet geleverd, dwz met pins en ophanghaakjes.

Mooi spul

Goed product!

Enkelt dpd is drama

Snel geleverd, compleet en makkelijk te bevestigen

Zie titel

Uitstekende en correcte afhandeling!

De keuze mogelijkheden in kurk materialen waren ruim. De bestelling liep volledig naar wens . De aflevering was snel en uitstekend uitgevoerd.

Simpel bestellen, goede kwaliteit, correcte levering.

Niets toe te voegen aan bovenstaande opmerking.

perfect!

Duidelijk en strak geregeld, overzichtelijke website !

Niet tevreden over het resultaat

Wij begonnen heel enthousiast met een gave kurk wand. Maar we zijn niet enthousiast over het resultaat. Tussen alle platen zie je de lijnen en dat is het wat je op de foto op de website niet terugziet. En dan nog de verschillende afmetingen (de platen zijn niet exact 1 m bij 0,5) die ervoor zorgden dat we eerst een rij zelf moesten afsnijden omdat alle platen een andere hoogte hebben. Het is maar een paar cm, maar als die lijnen niet zichtbaar zouden zijn was dit geen probleem geweest…. Maargoed, dat moet toch op te lossen zijn dachten we? Maar ook het contact met de klantenservice hielp ons niet verder. ‘Wij vinden het er wel mooi uitzien’ was o.a. de reactie. En vervolgens krijgen we te horen dat de platen eerst moeten acclimatiseren. De platen die minsten 24 uur hier thuis lagen, voordat we ze gingen bevestigen, hebben de grootste kieren en zitten er het minst mooi op. Bedankt voor de tip We moeten nog maar even goed nadenken of we het wel laten zitten.

Mooi product, snelle levering!

Grootste afmeting besteld. Ziet er super uit en werd snel geleverd!

effecient

makkelijk bevestigd

Prachtige vloer, voelt vriendelijk .

Perfect gelegd, ook die plinten, vakwerk! Zijn heel tevreden. Jullie zouden nog komen voor de overgang vloer- badkamer.

Snel geleverd, product als omschreven

Zondag besteld, dinsdag bezorgd. Dus prima. Stevig verpakt en product voldoet aan beschrijving dus ook goed.

Zeer tevreden met Kurk24

Online 3D kurkschors besteld, zeer snelle levering en duidelijke communicatie. Boven verwachting mooie kurk in het echt! Ik had de kit besteld maar kreeg de contactlijm en roller geleverd omdat dit beter geschikt was voor deze platen. De platen zijn goed te bewerken met behulp van een multitool en zaagtafel. Muur en platen inlijmen, paar uur laten drogen, aantikken met een rubberen hamer (met plakband). Hechting is uitstekend!

Snel en onbeschadigd geleverd. Mooi materiaal.

Zeer leuke mensen en mooie producten

Leuke mooie winkel, en fijn personeel.

Netjes op tijd en keurig verpakt afgeleverd. Prima uitleg meegeleverd hoe je de kurk moet bevestigen en dit is ook goed te doen! Het resultaat op de muur is top. Erg blij mee!

Zeer behulpzaam

Ik ben zeer tevreden. Jullie medewerkers reageren onmiddellijk op vragen. De uitleg is heel duidelijk. Vlotte levering.

perfecte service en product

perfecte service en product

Prima vloerenwinkel

Mooie vloeren. Kwaliteit De vloer ligt er uitstekend in door een vakman. Perfect!!

Beste heer Kusters, Nogmaals excuses dat de afwikkeling van deze order niet geheel goed is verlopen. Wij hopen dit inmiddels netjes met u te hebben afgehandeld. Graag wens ik u nogmaals veel plezier van de kurkvloer. Met vriendelijke groet, André Nienhuis

Snel en goede kwaliteit

Slechte bezorging

Snelle levering van juiste product. Echter bezorger zet product buiten op oprit als er niemand thuis is. Daar heeft het ruim 4 uur onbeheerd gestaan met kans op diefstal en/of nat regenen.

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Heel makkelijk in gebruik. Ik heb voorgelijmde kurk op rol besteld. 1 bij 2 meter. Ideaal! Simpel te verwerken en op maat te snijden met een scherp stanleymes. Ook fijn dat de lijm voor op de ondergrond erbij wordt geleverd in de juiste hoeveelheid.

Snelle verzending, en keurig ingepakt.

Snelle verzending, en keurig ingepakt.