Super klantvriendelijk

Omdat mijn bestelling niet meer op voorraad was, een goed alternatief voorstel gekregen. Wachten of voor dezelfde prijs wel twee dikkere kurkplaten ontvangen. Erg klantvriendelijk dus om een keuze te bieden en even na te bellen.

Accuraat

Accuraat

Beter kan niet.

Heel fijn de snelle verzending en bezorging

ok

Dank voor het proefstukje. Ik ga het nu eerst testen. Wel blijkt het proefstuk op sommige plekken (door het patroon) best dun, dus vraag ik mij af of de isolatiewaarde (temperatuur) bij buitenisolatie wel hoog genoeg is.

Zeer snelle en goede service!

Ik ben zeer tevreden! Vragen worden direct beantwoord. Snelle levering.

Derde bestelling

Na eerdere ervaringen met kurk24, volgde deze bestelling. Correct bedrijf, snel geleverd en een goed product. Vergetelheid werd met een glimlach opgelost.

Super veel keus, goede service!

Kurk24 sprak ons erg aan door hun uitgebreide assortiment, levering ging snel en kurk was mooi. Alleen zijn de platen niet recht en dus eigenlijk niet als tegels tegen elkaar te gebruiken. Na contact hebben we samen een oplossing bedacht en wordt hopelijk het resultaat helemaal mooi!

Beste mevrouw Vlasveld, Dit is inmiddels netjes met u opgelost.. Zou u de beoordeling willen herzien? Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

De e-mail kan beter worden behandeld

Ik ben moeten mailen en bellen om antwoord te krijgen op mijn vraag.

Beste Audrey, Bedankt voor het bericht, wij proberen email zo snel mogelijk te behandelen, echter lukt het ons helaas niet om direct te reageren.... Excuses hiervoor.. Wel zorgen wij altijd binnen 1 á 2 dagen voor een reactie. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Goede ervaring

Correct, goed product, vriendelijk chatcontact.

Tevreden!

Leuke tas. Hoewel de afmetingen vermeld stonden verrastte de werkelijke maat me. Groter dan verwacht, ik kan er dus weer (te) veel in stoppen... Doe soepelheid en zachtheid verbaasden me ook. Benieuwd hoe sterk de tas zal blijken te zijn...

keurig netjes op tijd gekeverd .

Redelijk tevreden

Ik ben heel blij met onze prikwand . Hoe het echter verpakt zat was ik minder blij mee! Het plastic was ontzettend moeilijk van de bussen lijm te verwijderen. Met als gevolg dat 1 bus open is geklapt en heel mijn woonkamer mijn kleding alles onder het lijm zat want alles spoot eruit .

Ben telefonisch goed geholpen

Helemaal toppie!!

Zeer goede klantenservice en duidelijke communicatie!

Snelle levering en duidelijke uitleg over het product

Prettig telefonisch gesprek ,goede uitleg over het gewenste product

Goede telefonische ondersteuning!

Duidelijke telefonische uitleg over de bevestiging op ruw metselwerk. Grote A4-staaltjes zodat je een goede indruk krijgt hoe t product uitziet op de plek waar je de kurk wil bevestigen. Zo is de beslissing beter te maken. Alles opmeten en bestellen!

Service gericht en in oplossing denkend

Mis communicatie werd snel gecorrigeerd en opgepakt.

Goed verzorgd.

Snelle bezorging. Goed verpakt. Ziet er ook nog mooi uit. Goede kwaliteit.

Top, goede service en advies

Voor ons een probleem een prima advies en oplossing gekregen en uiteraard uitgevoerd

Fast, reliable and good quality/price

Absolutely recommended!

heel snel en netjes afgeleverd.

heel snel en netjes afgeleverd.

Ondanks drukke tijden pakje snel geleverd

Pakket goed te volgen en ondanks drukte snel geleverd

Zeer goede service

Bestelling snel en correct geleverd, goede prijs/kwaliteit.

heel goed

alles vlekkeloos verlopen

Het product is wat anders dan ik op basis van de site had verwacht.

Let op, op de site ziet het product (prikborden zonder rand) er op de foto's wat anders uit dan in het echt: het is een multiplexplaat met kurk erop geplakt en geschilderd. Dus geen glad oppervlakte of afgewerkte zijrand. Ook de kleur is wat anders. Verder prima prikborden!

Beste mevrouw Petra, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het product niet is zoals u dit had gewenst. Deze klacht hebben we inmiddels netjes met u opgelost, we hopen dat u deze beoordeling wilt herzien. Graag hoop ik van u te horen. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24