mooi

mooi en goed geleverd

Snelle levering en prima kwaliteit.

Mooie krukplinten besteld. Goed verwerkbaar door de vuren lat waarop het kurk gefineerd is.

voldoet aan de verwachting

Snelle levering en alles in goede orde ontvangen Dank!

Zeer goede service !!!

Alles heel vlot verlopen.

Ik wacht nog steeds op mijn levering

Ik heb nog steeds geen levering ontvangen van kurk....

Snel en duidelijk

Info op de site was duidelijk. Binnen paar dagen geleverd. Helemaal blij mee

Prima kwaliteit, verkeerde bestelling

De bestelling is prima afgeleverd en prima kwaliteit, maar mijn bestelling was met een houten lijst en uiteindelijk heb ik er een met een aluminium lijst gekregen. Heel grappig, want het formaat was wel goed, en dit formaat met aluminium lijst is niet eens te bestellen. Zelfs op de meegeleverde bon stond houten lijst, maar die zat toch echt niet in het pakket! Ik heb er verder niets op tegen en heb hem maar gewoon opgehangen want voor mij was het formaat het belangrijkste en ik heb niet de energie om er achteraan te gaan, maar wel belangrijk om even goed op te letten! Als je dat niet erg vind raad ik de service aan, anders zou ik even twee keer nadenken, Ik kan niets zeggen over verdere service na een fout, namelijk.

Helaas een foutje bij de 1e levering, Kurk24 zorgde aan snel voor een correct juiste levering. Fanta

Geweldige ervaring; ondanks een abusievelijk foutieve 1e aanlevering. Bij mijn telefonische melding van de foutieve levering, (de aangebrachte lijmlaag was hoogstwaarschijnlijk niet voldoende droog bij het oprollen / inpakken van de kurkplaat). Medewerkster van de frontoffice-desk van Kurk24 zeer meegaand en nadat ik een kopie van de vrachtbrief had gemaild, werd er binnen enkele dagen opnieuw (en nu wel e e a. goed verzorgd/opgerold) en kosteloos geleverd. Keurig ook nog eens vergezeld van een handgeschreven excuusbrief. Waar maak je dat nog mee? Fantastisch dus!!!

geweldig

Heel fijne lijm om mee te werken, proces is duidelijk via youtube filmpje, en het doet precies wat het moet doen!!

Kurkrol 5mm was naar verwachting

Netjes gekregen wat ik had besteld.

Snel genoeg en goede levering

snelle levering maar anders van verwacht

Ik ben erg tevreden over de snelle levering. Het product heeft wel een andere kurklaag dan op de foto te zien is. Het heeft meer structuur/zwart en niet egaal bruin zoals op de foto te zien is. De afwerking van de rand was niet zo goed. Veel hoeken/punten in plaats van rond. Met een schuurpapiertje en een wat verf is dit allemaal wel op te lossen.

Gewoon zoals ik het product en de levering had verwacht

super

Alles netjes op tjd geleverd

Prima resultaat met de geleverde kurkbehang en lijm

Robbert

Problemen worden keurig opgelost

Prikbord wordt op maat gemaakt, levering laat daarom even op zich wachten.

Dit was de eerste keer dat ik iets bestellen en het was makkelijk te vinden op de site

Snel mooie stukken kurkschors

Mooie stukken kurkschors van goede kwaliteit, perfect voor het opzetten van een hertshoornvaren!

Snelle levering en mooi product!

Alles was mooi verpakt en goed aangekomen

snel geleverd, geen problemen

Product was perfect ingepakt en verstuurd.

Conform verwachting

Conform verwachting met snelle levertijd en prima track & trace ivm bezorging pakket.

Snelle behandeling bij wijzigingen

Heel goed en snelle levering

Goede prijs, makkelijke website en snel geleverd. Vijf sterren!

Overzichtelijk en snel

Eerder waren we ook al tevreden dus vandaar de tweede keer ook hier besteld. Verzending is snel en product goed inclusief benodigde materialen