Snelle verzending., keurig verpakt

Een prachtig kurken prikbord werd met veel zorg (goed ingepakt!) bij mij bezorgd. Ik heb met mijn eigen creativiteit een omlijsting g gemaakt door met zwarte verf aan de zijkanten een streep te zetten. Prachtig geworden en een eyecatcher in ons toilet❤️

Goede service!

Snel met reageren en goede oplossing nadat het artikel bij vervoer beschadigd was. Dikke pluim!

Top ! Snelle en uitstekende opvolging van mijn bestelling

Bestelling geplaatst en 2 dagen nadien de levering. Exact wat ik bestelde. Een aanrader !

Niks op aan te merken

Alles naar wens

Goed verpakt en bezorgd op tijd, prima!

Exact ontvangen wat besteld is

Mooie en duidelijke site, het ontvangen artikel voldoet volledig aan de verwachting.

Matig maar niet kurk24s schuld

DPD heeft mijnpakket voor de deur gelaten, alhoed stond het pakket er nog toen ik aankwam

Snel, duidelijk en een goede omschrijving.

De vloer was snel geleverd en op de site staat duidelijk de werkwijze omschreven.

De pallet was te klein voor het aantal rollen

Levering mooi op tijd. Graag grotere pallet

mooi product en goede service

ik belde nog even voor toelichting en de medewerker was super vriendelijk en behulpzaam. Product mooi ;-)

primaaaa

nig nooit ergens kurk besteld, maar als ik het vaker nodig heb doe ik het weer hier

Prachtig

Snelle levering,. Kon bestelling goed volgen.

Snelle en heel goede service! Mooie materialen ...

TOP!

Ik heb een proefstukje aangevraagd. Erg mooi.

ben heel tevreden

alles is vlot verlopen en het produkt is heel mooi

Netjes en snel

Goed product, snelle levering en het zelfklevende werkte perfect.

Top! Vlot en snel geleverd

Prima, niks op aan te merken

Snel & Accuraat!

prachtige kerk ontvangen goed verpakt en de volgende dag in huis. Mail contact binnen enkele uren beantwoord, en aan de telefoon zeer behulpzaam en vriendelijk! Geen opmerkingen verder, ik weet waar ik moet zijn voor de volgende aankoop!

valt nog niet helemaal mee

er zijn flessen waar de kurk wel in gaat (schroefdopflessen) maar er zijn er ook waar hij beslist niet in te krijgen is dus ik weet nog niet of ik er blij mee ben. De diameter was volgens jullie opgave 23 mm, net zoals de kurk die ik gewend was te gebruiken maar hij is ietsjes dikker

Zeer vlotte communicatie met snelle levering.

Ondanks een fout in m’n bestelling kon deze zeer snel opgelost worden, en kon hierdoor het product snel geleverd worden. Goed ingepakt en leuk design.

Bestelling goed afgehandeld

Correcte en snelle levering.

Goed advies

Klantvriendelijk en deskundig.

Handig, en makkelijk! Zeer tevreden met het resultaat!

Einmal und nie wieder

Ich habe eine Korkwand mit Rahmen vor knapp 4 Wochen bestellt. Erst nach einer Rückfrage, gut eine Woche nach der Bestellung, wurde das Produkt endlich verschickt. Hätte ich mich nicht gemeldet, wäre wahrscheinlich nichts passiert. 1 Woche später wurde das Produkt immer noch nicht geliefert. Nach Rückfrage bei Kornonline.de hieß es, dass sie die Spedition nicht erreichen konnten, sich aber bald bei mir melden werden. Wieder eine Woche später war es mir zu blöd, da sich bis dato der Lieferant überhaupt nicht mehr gemeldet hat. Service sucht man in diesem Unternehmen anscheinen vergebens. Das war meine erste und definitiv auch die letzte Bestellung. Kann jedem davon abraten, hier etwas zu bestellen und bin froh, dass ich auf Rechnung bestellt habe und wenigstens meinem Geld nicht hinterher rennen muss.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Veel te laat bezorgd