tevreden

keurige aflevering

Alles goed geregeld.

Voorgelijmde kurk besteld, alles netjes geregeld, de bestelling kwam netjes op tijd.

Ruime keuze, snelle service en overzichtelijke webshop! Prijs/kwaliteit is prima.

Zeer vriendelijk

We zijn heel goed geholpen door de vriendelijke mensen van kurk 24 en er is veel keuze op gebied van kurk dus voor iedereen is er de juiste keuze

Vlot gevonden en ontvangen

We waren opzoek naar kurk en hebben het super vlot gevonden op jullie site. Bestellen, verzenden en ontvangen verliep zonder problemen. We bestellen zeker opnieuw bij jullie.

Fantastisch product

2 platen kurk besteld speciaal voor gebruik als onderzet voor warmte bronnen. Product doet wat het moet doen het isoleren van straling warmte. Dus erg tevreden over de kurk soort.

Helemaal Pima!!

Overzichtelijke site, makkelijk te vinden. Rol kurk besteld voor de hobby, nette prijs. Snel geleverd en een goed product.

Zeer tevreden spray lijm werkt goed platen zijn mooi

Mooi kurk tegels voor een goeie prijs

Ik heb voorgelijmde kurk tegels gekocht voor een muziek kamer. Het design is heel mooi en het aanbrengen heel gemakkelijk. Zal ik zeker aanraden!

Alles ok

Lost na loop van tijd weer

De kurk zelf werd snel geleverd en is van goede kwaliteit. Ik heb de kurk verlijmd met de bijgeleverde lijm en gaf een goed resultaat. Anderhalve week later echter, kwam de kurk weer los omdat de kurk weer begon op te rollen.

Super sneller service.

Er was iets niet meegeleverd. Dit hebben ze super snel voor ons opgelost. Snelle reactie op de mail en een snelle oplossing.

Producten zoals verwacht, makkelijk aan te brengen

Alles naar wens.

Snelle en correcte service!

Snelle en correcte service zonder zorgen!

Service en kwaliteit zoals die behoren te zijn.

Goede voorlichting, duidelijke site, mooi product en snelle service toen er iets mis ging bij de bezorging.

prima!

Bestellen en zsm in huis, precies wat je van een goede webshop verwacht!

Mooie rol kurk

Voor de modelbaan gebruik ik graag kurk als ondergrond van rails. Egaliseert en dempt het rolgeluid. Met een paar meter kan je een behoorlijke baan bekleden.

Alles zoals het hoort.

Xxx

voorgelijmde tegels 90*30 - goed product - correcte levering en hulp

Product kwam goed en tijdig toe. Omschrijving sprak van de 2 kanten lijmen terwijl ik een voorgelijmd product had gekocht. Ik kreeg per kerende uitleg toen ik de vraag stelde. Het product is makkelijk te plaatsen. Het hangt er nu een week of 2 en alles blijft mooi hangen, zoals verwacht. Mooi resultaat ! Leen

Heel erg goed

Grote keuze, heel gemakkelijk bestellen en snel en keurig verpakt geleverd.

Bestelde spullen snel verstuurd.

Goede service na beschadigde ontvangst product

Nadat de levering beschadigd ontvangen was, direct nieuw product kosteloos ontvangen. Vriendelijke en snelle service.

bij levering niemand gezien!

pak werd aan de deur gezet.

Mooie producten, goede service

Kurk van goede kwaliteit. Lijm was tijdens transport helaas beschadigd. Dit is direct op een goede manier opgelost. Aanrader!

Sjekkie levering van de bestelling, precies zoals aangegeven. Voorgelijmde kurk was helaas niet te lijmen op de muur. Urineonderzoek toch nog vast geboord ipv gelijmd.

Kiyoh Bewertungen