Goed en snel

Duidelijke website en snelle service

Hoewel de omschrijving best duidelijk was (grof, 3d-effect), schrok ik toch van de prikborden die ik kreeg (Wandkurk plaat - Aveiro - 60 x 90 cm). Dat het schorseffect zo groot was, dat had ik niet bedacht. Een foto onder een hoek zou helpen, nu hebben jullie alleen foto's plat van voren

Mooi kurk en makkelijk aan te brengen.

Makkelijk aan te brengen (wij hadden de voorgelijmde kurk). Wel voorzichtig doen met aanbrengen en opgerold tillen. Wij hadden best een groot stuk en door het gewicht scheurt het snel.

Kleur afwijkend van reclamefoto

De kleur is donkerder dan als voorgesteld. Had dus whitewash nodig

Precies wat ik wilde hebben en vlot geleverd.

Goede ervaring, logistiek goed voor elkaar

Fijne hulp met de computer en goede adviezen.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, en snelle levering.

Positief

Mooie kurk stukken voor mijn vogels gekocht. Ze kunnen weer slopen.

Goede service en snelle bezorging

Heel tevreden, uitstekende service

Mooi krijtbord, slechte levering

Product is prima. Levering was slecht. Er werd 6 keer achter elkaar gebeld. (1 keer is ook voldoende). De doos stond tegen de gevel en de bezorger zei niets en liep weg. Uit zijn auto kwam keiharde muziek. Toen ik het pakket binnen haalde was de onderkant zeiknat, echt doorweekt. Alsof het tijden in een plas heeft gestaan. Dus ik snel het prikbord uit de doos gehaald, deze was ook helemaal nat. Deze gelijk helemaal droog gemaakt en het kurk langzaam laten drogen. Gelukkig geen grote schade aan het product.

Positief

Snelle levering , netjes ingepakt, en item is als in de beschrijving

Prima, snel geleverd

Prima kwaliteit. Op tijd geleverd. De werk instructie zou iets duidelijker kunnen. Mogelijk met filmpjes ofzo. Verder niks op aan te merken.

Top en snel

Ik was vergeten om een isolatie laag te bestellen, dinsdag rond. 15:00 gebeld voor info, gelijk besteld en online betaald. Woensdag 10:15 werd het geleverd. En ik kon verder werken. Bedankt Darik en team!!!

mooi product. snel geleverd

prima.

Heel goed!

Snel geleverd, prima kwaliteit!

Prima gedaan

Prima gedaan

uitstekend

goede site en snel geleverd

Mooi product

gemakkelijk te bevestigen

Prima service, snelle reactie op mijn vraag en de kwaliteit van de plaat kurk was super.

Mooi product

Mooi product en snelle levering

Top bedrijf met goede service

Zeer goede prijs/kwaliteit en snel verzonden. Enkele dagen na bestelling waren de 3 pakketten geleverd. Er bleek echter een product te ontbreken, dit werd onmiddellijk nagestuurd. Top service.

Perfect. Zeker de montage spray.

Uistekend product en geweldige dienstverlening

De kurkrol is topkwaliteit en je krijg alles wat je nodig hebt erbij geleverd. Er zijn zelfs uitstekende instructiefilmpjes over hoe je het moet bevestigen. 10/10

Uitdagende klus

Het snijden was soms erg lastig om goede rechte stroken te krijgen. Ik had veel hoeken en kanten te beplakken en achteraf bleken de muren ook niet helemaal recht te zijn..... Bestaan er ook kurken hoekprofielen? Het ziet er prima uit en het ruikt heerlijk naar kurk!

Goede service en informatie.

Telefonisch goede extra informatie gekregen. Snel proefmonsters binnengekregen.

Kiyoh Bewertungen