Snelle top service

Ik kreeg snel mijn kurk geleverd. Helaas was er iets mis mee. Ik heb contact gehad met de klantenservice en er werd meteen voor een oplossing gekeken. 2 dagen later had ik al weer een nieuw product ontvangen. Dus top service!

Fantastische service, echte meedenkers!!

binnen de afgesproken tijd bezorgd en mooie kwaliteit Kurk. Echt blij met deze zaak!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemorgen, Wat leuk om te lezen, bedankt voor de complimenten! :) Met vriendelijke groet, Darik Smit

Bezorging op tijd

Kurkvloer nog niet uitgepakt. Maar bezorging keurig op tijd

Kwaliteit

Ben heel tevreden met de mooie kurkplaten en de kurkstammetjes voor in mijn terrarium! Het was ook erg netjes verpakt. Zal zeker nog eens bij jullie bestellen. Sabrina v-S

Goed advies, snelle levering!

Na de antwoorden op mijn vragen kwamen we snel uit op het beste product om toe te passen. De levering was ook binnen 3 dagen. Perfect om toe te passen in het lopende project en de opdrachtgever tevreden te stellen!

Raden de Kurk 24 aan.

Prettige communicatie, denken met je mee. De levering was snel en zeer netjes geregeld. We zijn erg blij met het geleverde product.

Het was prettig en snel geregeld

Ik had iets fout gedaan betreffende de betaling maar dat is prima opgelost.

Mooi kurk

Mooi kurk voor een goede prijs aangezien de hoeveelheid!

Prima met een kleine 'maar'...

Heb een prikbord van groot formaat besteld 242 x 111. Daar ben ik héél blij mee, alleen was het jammer dat Kurk24 deze niet ging bezorgen. Ik moest hem zelf ophalen. Dat vond ik het enige nadeel.

tevreden.

Er waren enkele platen beschadigd aan de hoekjes, maar we hebben er op overschot. Dus geen probleem , mooie kwaliteit en tekening van de kurk. Warme uitstraling

Mooie kwaliteit en snelle service

Ik maakte een bestelling die heel erg snel geleverd werd. De materialen zien er top uit en doen helemaal wat ik er voor voorzien had. Fijn!

Snelle levering, product zoals omschreven.

Goed.

Prima ervaring, kan er kort over zijn

Kei goed

Ik had kurk besteld en ik kreeg kurk! Wat wilt een mens nog meer!

Beschadigd product

Product werd beschadigd geleverd. Op klacht werd snel en adequaat gereageerd. Gewenste geldteruggave niet toegestaan door Kurk24, wel werd een nieuw product (snel) geleverd.

snel

wij vinden jullie hebben goed kwaliteit,en wij zullen kurk laminaat 75m2 kopen

positieve ervaring

na leveringsprobleem goed telefonisch bereikbaar en goed geholpen door kurk 24

Goede kwaliteit en snelle levering

Het was snel thuisbezorgd en de kwaliteit is goed. Prijs ook goed

Stalen snel bezorgd, blij mee.

Stalen snel bezorgd, blij mee.

Ik ben bezig met het herstellen van mijn klikkurkvloer als gevolg van waterschade. Ik twijfelde over soort klikparket. Er werd goed gecommuniceerd, stalen/monsters opgestuurd enz. Perfect!

Vooral de snelle levering is mij opgevallen. Verder is het product goed aangekomen. Ik moet het kurk nog leggen maar het lijkt me aan al mijn wensen te voldoen. Bedankt voor de goede service.

Cork flooring and glue

Arrived very quick excellent quality.

Mooi product, goede service

Mooie wereldkaart besteld, op vragen kreeg ik een snelle reactie. Bij levering was 1 hoek beschadigd. Na contact te hebben gehad is dit netjes opgelost.

duidelijke site, snelle levering en product is zoals beschreven.

Goede en snelle service

Snelle en goede service en fijn contact. Het product voldoet aan de verwachting.

Kiyoh Bewertungen