Prima werk geleverd

Fraai resultaat waar we blij en tevreden mee zijn

Keurig

De informatie die op de website wordt weergegeven is helder en overzichtelijk. Kwaliteit van het product is uitstekend en zijn er erg blij mee. Mocht in de toekomst nogmaals een prikbord nodig hebben dan zal ik zeker bij deze winkel gaan winkelen.

Snelle levering en mooi product.

De kurkborden zijn snel en simpel aan te brengen en hebben een perfecte dikte. De structuur van de kurk is verfijnt waardoor deze een verrijking zijn voor de muur en daarmee het interieur

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering.

Snelle correcte levering

Product zoals omschreven en netjes op tijd geleverd.

Mooi materiaal maar doet niet wat het zou moeten

Zelfklevend is de kurk normaal gezien. Blijft echter niet kleven zelfs niet na een dag de kurk plat te drukken, zelfs niet met dubbelzijdige tape…. Jammer dat je dan in u kast moet boren. Voor dat geld had ik wel iets beter verwacht. Zelfklevend is zelfklevend normaal gezien. Of kreeg ik een verkeerd materiaal? Want er hing geen wit papier aan dat je er kon aftrekken. Soit met nagels en vijzen is het ook geluk, maar volgende keer zoek 8k het ergens anders.

Alles OK

Bestel, correct en op tijd geleverd. Prijs competitief.

Mooi en snel in huis

Prachtig rond prikbord, snel geleverd!

Fast and nice

Good board,fast delivery

Blij!

Mooi prikbord en alles prima geregeld

Goeie kwaliteit, en uitstekend geleverd

Ik ben zeer tevreden met het geleverd product .

Prettig, correct en snel.

Het telefonische contact verloopt altijd goed, er wordt geluisterd en meegedacht. De producten worden secuur verstuurd en heel goed op tijd. En de kwaliteit van mijn kurkvloer is naar tevredenheid.

Prima adres, prachtig kurk, snelle levering

Prachtige tegels kurk, snel geleverd, keurig stevig verpakt, heel blij mee

Ik heb nooit de track en trace link ontvangen. En maandag stond mijn pakket aan mijn voordeur in een drukke wandelstraat aan zee. Hoelang het daar heeft gestaan, weet ik niet. Gelukkig is er niks gebeurd. Het regende niet en de wandelaars hebben het pak niet meegenomen. Product zeker ok, maar de bezorging was een spannend moment. Dus zeker eens met de bezorgdienst contact op nemen.

Prima op een kunstof wand te lijmen

De wandkurk is prima op maat te snijden met een stanleymes. De kurk laat zich ook goed op een kunstof wand lijmen. De lijm moet wel 3 uur drogen. Daarna zit het ook direct vast en verschuift het niet meer. Bij schuine daken e.d. moet je relatief veel uitmeten en pas maken. Dat is lastig met lijm dat direct hecht. Daarom hebben we de onderste laag gelijmd en de rest van de wand eerst passend gemaakt en met schilderstape vastgezet. Daarna de stukken als een puzzel losgehaald en qua positie genummerd. Vervolgens de puzzel weer met lijm in elkaar gezet. Dit ging prima.

Voor herhaling vatbaar

Ik ben aangenaam verrast over de manier van communicatie en verwerking van mijn dossier. En de vlotheid van levering. Het is een duidelijk verschil van werken in het noorden van Europa dan in het zuiden. Doe zo voort !

Kwetsbaar: kurk scheurde bij het plaatsen

De levering was prima, de kurk kwam goed uit de verpakking en het op maat maken lukte ook goed met een nieuwe scherpe stofschaar . Alleen bij het plaatsen in de caravan scheurde het op verschillende plekken. Wij vinden het erg kwetsbaar. Dit kan uiteraard ook aan ons liggen. Misschien hebben we voor de verkeerde dikte gekozen ?

Precies wat ik hoopte dat het zou zijn.

Ik wilde een grote kaart van Nederland waar ik prikketjes (kleine glaskop-punaise) in kan prikken. Deze kaart met kurk en stevige multiplex achterkant met ophang haakjes is dat precies.

Duidelijke website, en zeer snelle levering. Mooi product.

Slecht

Het bedrijf opzich niks mis mee , maar kurk ondervloer 2 mm . Is echt rommel , zonde van het werk en geld

Makkelijk bestellen

Goede afhandeling en snel gelevert.

Goed verpakt en snel geleverd, picobello

Goed verpakt, snel geleverd, picobello !

Prima product en snelle levering

Kaart van Nederland op hout en kurk besteld.

Ik heb mijn kurkvloer hier gekocht en later een nabestelling gedaan. Uit het e-mail contact blijkt zonder meer, dat de medewerkers bij Kurk24 hun uiterste best doen om mij als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. De toon van het contact is vriendelijk en correct, de informatie is duidelijk. De kwaliteit van dit duurzame product vind ik zeer goed.

Goede kwaliteit

Keurig verpakt. Tijdige levering