goede ervaring.

Vraag gesteld i.v.m. te gebruiken lijm. onmiddellijk antwoord gekregen. snelle levering,goede prijs. bernard

heldere website, makkelijke bestelling, vlotte levering

Prima voor elkaar, allemaal!. Makkelijk zoeken en bestellen en er wordt vlot geleverd.

Gewoon zo als het hoort

Goed verpakt, snel geleverd.

Prima service en mooi prikbord

Prikbord is een mooi formaat , stevig materiaal en de kaart is goed leesbaar. Geen gedoe met bestellen, betalen en de levering. Top!

Snelle levering na afspraak

Ik had gevraagt de levering uit te stellen ivm verhuizing . Daar heeft Kurk24 keurig gehoor aangegeven.

Fijn prikbord van kurk

Een prikbord in delen besteld. Ook genoeg aantal mm doen zodat je ook grotere dingen kunt ophangen.

GEWELDIG

Snelle levering, uitstekende service en voor een goede prijs!

Perfect gegaan , niets aan veranderen!

Goed product prima verpakt snel geleverd en redelijk geprijsd. Ga vooral zo door!

Alle contact is prima en vriendelijk. Het enige wat niet goed is: het versturen van e-mail door u. Ik zie geen mail met een bevestiging van de bestelling. Kan dit alleen via allerlei omwegen op de website van Kurk zien.

Voldoende keuze snel en goed geleverd

Goede snelle service

Het bedrijf is goed bereikbaar en verzendt de producten snel. Ook zijn de producten betaalbaar én van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Antwort des Geschäftsinhabers

Goedemiddag Gaby! Bedankt voor het delen van uw ervaring, erg leuk om te lezen! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Darik Smit

Product onvolledig, ophangvoorziening ontbreekt

Voor deze prijs, verwacht ik wel dat er een voorziening is aangebracht of wordt meegeleverd. Is er iets misgegaan??

snel en goed

top

Slechte kwaliteit

2 stukken besteld van 150 cm om in een hoek te plakken. Het ene stuk was groter dan het ander waardoor we het alsnog moesten bij snijden. Op de muur geplakt. De volgende dag liet het zelfklevende kurk al helemaal los.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste mevrouw Bartelink, Bedankt voor het melden, dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor deze ervaring. Er wordt contact met u opgenomen om tot een passende oplossing te komen! Met vriendelijke groet, Darik Smit

Helemaal tevreden met de prikwand kurkplaat

Heel blij met de prikwand kurkplaat

Goed product

Prikbord op maat besteld deze is netjes geleverd volgens bestelling. Zou er zeker nog een keer bestellen en aanraden bij familie en vrienden.

Keurig ,en op tijd

Beschadigingen rondom. Geen lijst, dat is jammer.

Niet goed. Rondom veel schade. Kurk is een zacht materiaal. Een lijstje er omheen zou al veel schelen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste meneer van der Wilt, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat het prikbord transportschade heeft opgelopen. Uiteraard is dit niet te bedoeling en gaan wij u contacten om tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Darik Smit Kurk24

top

Goede ervaring. Totaal geen klusser maar door alle goede informatie nu een hele leuke kurkwand zelf gemaakt.

Suprcorrecte en snelle levering

Super correcte en snelle levering

Top service!

Top service! Great product! I can recommend!

Goeie ervaring

Vragen vooraf werden telefonisch goed en snel beantwoord. Geleverde product was goed.

Onduidelijk wat bij bestellen de aantallen betekenden

Ik kon nergens vinden hoeveel wandtegels er in een pakket zaten. Uit de tekst van 16 voor ........ maakte ik op dat er 16 in een pakket zaten dus dacht ik 3 paketten te bestellen. Bleek dus dat ik voor 3 m2 had besteld. Toen ik ging bij bestellen kon ik het nog steeds niet opmaken uit de tekst. Nu zie ik dat bij veel andere wandtegels wel staat per m2. Bij sommigen staat echter '60x30cm-3mm dik m2' . Begrijp nu dat die m2 over de prijs gaat maar het woordje per ontbreekt. Desondanks. Mooie kurktegels. Nu nog plakken. Instructies zijn duidelijk.

Prima service .

Het enige wat niet helemaal klopt is dat waneer er voorgelijmde producten gekocht zijn ,en deze binnen 72 uur verwerkt moeten worden ,dit niet haalbaar is .omdat de levering al 72 uur is...

top geregeld!

Prima geholpen na telefonisch overleg. Snelle levering!

Kiyoh Bewertungen