Snel geleverd, goed product. Zeer tevreden!

De site is duidelijk en overzichtelijk. De levering snel en een product dat aan de verwachtingen voldoet, zeer tevreden!

Nette service

Helaas was met het bezorgen een en ander niet goed gegaan. Toen ik dat mailde werd er meteen gereageerd en een voorstel gedaan om het op te lossen. Heel erg fijn. Nu samen met mijn leerlingen de landkaart vol maken.

Alles is zonder problemen afgelopen.

Top service! Goede prijs! Vriendelijke chauffeur! In ieder geval zal ik u ook aan vrienden en kennissen aanbevelen.

Komen afspraken na en goed product.

Super cool om gebruikte kurken te kunnen krijgen :) Dat geeft het toch wel een stuk authentiekere vibe. Er zaten 1 of 2 tussen die er synthetisch uitzien, maar op de 200 lijkt me dat geen probleem.

Snelle verzending

Prima verpakt kurken goede kwaliteit.

Prachtige vloer geleverd

We hebben de vloer als gehele partij van een foto gekocht dus best even spannend. Op de afgesproken datum is alles netjes geleverd en toen de pakketten open gingen werden we positief verrast. Wat een mooie vloer. Makkelijk te leggen met de bijpassende ondervloer van kurk. Eenvoudig op maat te zagen. Kortom aanrader

Goede service, snelle levering.

Snel geleverd, goed verpakt. Top bedrijf zeker een aanrader.

Goed en vlot verlopen.

Het pakket werd goed bezorgd.

Actief behulpzaam

Denken mee en goed adviserend

Nette, snelle levering

Goede, nette, snelle levering. Kurkboard moet je echter wel met de haakjes ophangen, want het is niet perfect recht waardoor deze met dubbelzijdig tape los raakt van de wand.

Misschien wat beter inpakken. Verpakking was behoorlijk beschadigd en daarmee ook de print. Maar ivm het drukke patroon was dat gelukkig minder zichtbaar.

Telefoon gegevens invoeren lukte niet, mailtje gestuurd met hetgeen ik wilde kopen, meteen een reactie met een nota erbij en aankoop volgende dag in huis.

Behulpzaam en vriendelijk

Je kan altijd terecht voor vragen en info. Wordt zelfs teruggebeld heel fijn. Tja over de bestelde kurkvloer nog geen info want die moet nog gelegd worden.

Eerlijke snelle dienstverlening

Mijn bestelling werd snel geleverd, maar jamer genoeg onvolledig. Nadat ik hier melding duurde het slechts kort of de vervollediging van pakket werd in nalevering bezorgd. Dankjewel voor een correcte snelle afhandeling.

Snelle levering en goed product

Mooie wand en Top service!

Eind vorig jaar kurk besteld bij Kurk24, door privé omstandigheden duurde het vrij lang voor wij deze wand konden plakken! Wij blij dat de wandplaten er op zat, en wat is het gaaf! Alleen toen we wilde afwerken kwamen we tot de conclusie dat wij een verkeerde strip geleverd hadden. Wij hadden er 1 besteld met kurk er op alleen was die er niet, en door ziek en zeer hadden wij het ook niet gecontroleerd. Contact gehad met Kurk24 en kregen binnen uur mail terug met antwoord en stuurde foto, hier kregen wij weer snel antwoord op en ze stuurde een nieuwe op, wij stuurde de oude mee terug! Wat een top service!! Wij zijn ontzettend blij met het resultaat van onze wand maar ook blij dat het zo geregeld kon worden! Bedankt

Received product that's not as described - paid return

It was written: "De Wood Start LVT kurkvloeren van Wicanders zijn opgebouwd uit een kurk onderlaag in combinatie met vinyl." But I've received a floor with wooden structure. I had to pay the return shipping - 85 EUR. Not

Antwort des Geschäftsinhabers

Dear Zdravko, I’m truly sorry to hear that the flooring did not meet your expectations. The Wicanders Wood Start LVT collection, which you ordered, consists of a cork underlay, an HDF middle layer, and a vinyl top layer. This is indeed what was delivered to you. We have already paid for the initial shipping, and those costs are now lost due to the expectations not being aligned. It would be unfair to expect us to cover both the initial shipping and return costs. We recently had contact by email and agreed that we would pay 35% of the return costs. Kind regards, Darik Smit

Super mooie kurk.

Ik kwam toevallig op de site terecht, omdat ik voor mijn dochter iets moois wilde wat ook geluiddempend werkt. Ik kwam hier terecht. Het geeft een mooi resultaat en ik ben super tevreden.

aanrader

De bestelling werd snel geleverd en de producten voldeden aan de verwachting. Bij de eerste zending was helaas de lijm gaan lekken, maar mijn mail daarover werd dezelfde dag beantwoord en 2 dagen later werden nieuwe producten geleverd.

Nog niet ontvangen

DPD:Slechtste koerier in Nederland

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Anna, Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring met de levering van uw bestelling. Het spijt ons te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met de koeriersdienst DPD. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is jammer dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. Normaliter levert DPD de volgende werkdag in Nederland. Wij hopen dat de kurkrol uiteindelijk naar tevredenheid is geleverd en dat het product aan uw verwachtingen voldoet. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u uw beoordeling kunt herzien, aangezien de klacht meer gericht lijkt te zijn op de koeriersdienst DPD dan op onze service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Darik Smit

Snel geleverd en goede kwaliteit

N telefonisch wat uitleg gekregen te hebben de spullen besteld. Deze kwamen snel. Het plakken van de wandtegels was neit te moeilijk en resultaat is mooi.

Vlot verzonden en eerlijke prijs

Wij bestelden onderhoudsproduct voor onze kurkvloer. De prijs is correct en het artikel werd snel geleverd.

Prima levering

Netjes ingepakt en alles compleet. De volgende dag hing ons kurkwandje al.

vlotte bediening

heb gekregen wat ik had verwacht prima

40 De Noesten A

Westerbork 9431 TC