top

Goede ervaring. Totaal geen klusser maar door alle goede informatie nu een hele leuke kurkwand zelf gemaakt.

Suprcorrecte en snelle levering

Super correcte en snelle levering

Top service!

Top service! Great product! I can recommend!

Goeie ervaring

Vragen vooraf werden telefonisch goed en snel beantwoord. Geleverde product was goed.

Onduidelijk wat bij bestellen de aantallen betekenden

Ik kon nergens vinden hoeveel wandtegels er in een pakket zaten. Uit de tekst van 16 voor ........ maakte ik op dat er 16 in een pakket zaten dus dacht ik 3 paketten te bestellen. Bleek dus dat ik voor 3 m2 had besteld. Toen ik ging bij bestellen kon ik het nog steeds niet opmaken uit de tekst. Nu zie ik dat bij veel andere wandtegels wel staat per m2. Bij sommigen staat echter '60x30cm-3mm dik m2' . Begrijp nu dat die m2 over de prijs gaat maar het woordje per ontbreekt. Desondanks. Mooie kurktegels. Nu nog plakken. Instructies zijn duidelijk.

Prima service .

Het enige wat niet helemaal klopt is dat waneer er voorgelijmde producten gekocht zijn ,en deze binnen 72 uur verwerkt moeten worden ,dit niet haalbaar is .omdat de levering al 72 uur is...

top geregeld!

Prima geholpen na telefonisch overleg. Snelle levering!

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Was heel even verwarring over de twee deelleveringen maar snel duidelijkheid gekregen en alles keurig geleverd. Kwaliteit is prima maar wisseld nog wel wat qua verpakking. Enkele pakken klikkurk waren beschadigd, voor ons nog prima te gebruiken de beschadigde delen als snijkant gebruikt maar was dus wel kritisch kijken welke delen we waar konden gebruiken. Over het algeheel dus prima tevreden.

Snelle levering en super kwaliteit

Heel blij met mijn jurk panelen. Super snel geleverd en een goede kwaliteit! Blij dat ik voor kurk24 heb gekozen

Prima product. Goed aangeleverd

Prima service. Product is conform wat beschreven is.

Kurk op betonvloer is niet te doen

Ben best handig en heb de youtube filmjes gekeken, maar het is géén aanrader om dit zelf te doen. De lijm vult niets en laat makkelijk los. Op vragen wordt nauwelijks gereageerd. Uiteindelijk wel teruggebeld maar als je begonnen bent kan je niet meer terug.

Geheel naar verwachting

Snel geleverd en helemaal naar verwachting. Inclusief lijm geleverd wat zeker een pluspunt is!

Goede snelle levering

Goede service.

Ondanks de blunder van DPD in de bezorging is de bestelling zonder extra kosten voir de 2e keer verzonden en uiteindelijk ontvangen. Prettig maar zakelijk contact per telefoon en email. Schappelijke prijs voor het bestelde produkt.

Kwaliteit voor schappelijke prijs

Ik heb een achterwand voor mijn terrarium besteld. Oogt veel natuurlijker en mooier dan mn vorige. Enige jammere is dat er een beetje een boog in zit, maar ik heb er nu wat opgezet en ik hoop dat hij daardoor plat wordt zodat ik niet met kit in de weer hoef. Ben los daarvan echt super tevreden en mocht ik ooit weer wat nodig hebben dan kom ik hier zeker terug.

top

top service,perfecte levering !!!

Heel stipte levering en dienst na verkoop

Heel stipte levering en mijn vraag was ook direct beantwoord. Doe zo verder

.•:*¨*:•.Snelle levering.•:*¨*:•.Goede webwinkel.•:*¨*:•.Goede Service.•:*¨*:•.

.•:*¨*:•.Snelle levering.•:*¨*:•.Goede webwinkel.•:*¨*:•.Goede Service.•:*¨*:•.

Zeer vlugge levering

Zeer vlugge en correcte levering

Het geleverde product is slecht afgewerkt voor een dure prijs.

Het geleverde product (een wereldkaart van kurk) bevat een foutieve instructie om het aan de muur te bevestigen. Er wordt gesproken over "X" markeringen die er niet opzitten en over dubbelzijdig tape wat er niet bij zit. Ik heb het zelf aan de muur bevestigd met PolyMax en randjes zelf bij geschuurd omdat het slecht was afgewerkt. Verder zijn niet alle eilanden geleverd dus heb ik van het overige kurk nog een aantal eilanden moeten figuurzagen. Het eindresultaat is prima, maar niet door het geleverde vanuit kurk24.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Reinout, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Wat vervelend dat het niet naar verwachting is geleverd. Er zal contact met u worden opgenomen om tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Darik Smit

Nog steeds benieuwd

Ik heb helaas de bestelling nooit mogen ontvangen, maar dat leg ik bij de bezorgdienst neer.

Duidelijke website. Vlot geleverd

Ik heb een groot prikbord besteld. Dit is vlot geleverd aan een correcte prijs.

Super mooi kurk! Snel geleverd! Wat alleen handig zou zijn om even een korte beschrijving met de werkwijze er aan toe te voegen.

Uitstekende hulp!! Snelle levering!

Goed bereikbaar. Kundig. Zeer attent en aardig. Snelle levering.

Vlek op kaart en geen reactie meer op mails

Na een vlotte bestelling en levering, bleek er een vlek op de - verder prachtige - bestelde kaart op prikbord te zitten. Na melding hiervan heb ik in overleg geprobeerd de vlek te verwijderen. Beide partijen wisten dat het hierdoor beter en erger kon worden. Helaas bleek de vlek niet te verwijderen en werd deze alleen nog maar duidelijker en groter. Nadat ik dit gemeld had, volgde een radiostilte. Na drie mails nog steeds geen reactie. Intussen staat de kaart hier al 4 weken ongebruikte te staan, in afwachting van een oplossing waarvan ik alleen maar kan hopen dat die nog komt.. :-(

Kiyoh Bewertungen