Kleur afwijkend van reclamefoto

De kleur is donkerder dan als voorgesteld. Had dus whitewash nodig

Precies wat ik wilde hebben en vlot geleverd.

Goede ervaring, logistiek goed voor elkaar

Fijne hulp met de computer en goede adviezen.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, en snelle levering.

Positief

Mooie kurk stukken voor mijn vogels gekocht. Ze kunnen weer slopen.

Goede service en snelle bezorging

Heel tevreden, uitstekende service

Mooi krijtbord, slechte levering

Product is prima. Levering was slecht. Er werd 6 keer achter elkaar gebeld. (1 keer is ook voldoende). De doos stond tegen de gevel en de bezorger zei niets en liep weg. Uit zijn auto kwam keiharde muziek. Toen ik het pakket binnen haalde was de onderkant zeiknat, echt doorweekt. Alsof het tijden in een plas heeft gestaan. Dus ik snel het prikbord uit de doos gehaald, deze was ook helemaal nat. Deze gelijk helemaal droog gemaakt en het kurk langzaam laten drogen. Gelukkig geen grote schade aan het product.

Positief

Snelle levering , netjes ingepakt, en item is als in de beschrijving

Prima, snel geleverd

Prima kwaliteit. Op tijd geleverd. De werk instructie zou iets duidelijker kunnen. Mogelijk met filmpjes ofzo. Verder niks op aan te merken.

Top en snel

Ik was vergeten om een isolatie laag te bestellen, dinsdag rond. 15:00 gebeld voor info, gelijk besteld en online betaald. Woensdag 10:15 werd het geleverd. En ik kon verder werken. Bedankt Darik en team!!!

mooi product. snel geleverd

prima.

Heel goed!

Snel geleverd, prima kwaliteit!

Prima gedaan

Prima gedaan

uitstekend

goede site en snel geleverd

Mooi product

gemakkelijk te bevestigen

Prima service, snelle reactie op mijn vraag en de kwaliteit van de plaat kurk was super.

Mooi product

Mooi product en snelle levering

Top bedrijf met goede service

Zeer goede prijs/kwaliteit en snel verzonden. Enkele dagen na bestelling waren de 3 pakketten geleverd. Er bleek echter een product te ontbreken, dit werd onmiddellijk nagestuurd. Top service.

Perfect. Zeker de montage spray.

Uistekend product en geweldige dienstverlening

De kurkrol is topkwaliteit en je krijg alles wat je nodig hebt erbij geleverd. Er zijn zelfs uitstekende instructiefilmpjes over hoe je het moet bevestigen. 10/10

Uitdagende klus

Het snijden was soms erg lastig om goede rechte stroken te krijgen. Ik had veel hoeken en kanten te beplakken en achteraf bleken de muren ook niet helemaal recht te zijn..... Bestaan er ook kurken hoekprofielen? Het ziet er prima uit en het ruikt heerlijk naar kurk!

Goede service en informatie.

Telefonisch goede extra informatie gekregen. Snel proefmonsters binnengekregen.

Heel eenvoudig te monteren!

Met de instructie en voorgelijmde platen was de prikwand zeer eenvoudig te monteren. Ook het op maat snijden van de platen is gemakkelijk met een scherp mes te doen. En het resultaat is werkelijk prachtig!

Kurkwand plakken van 150 x 300 viel tegen

De rol kurk was geen 150 maar 152 cm. Ook was hij niet strak recht gesneden. Alles met een haakse hoek recht moeten maken. Je moet de wand in een keer goed plakken, wat ondoenlijk is voor een niet professional. De lijm was meegeleverd maar als er lijm bestaat waarmee je de kurk op rol kunt schuiven, zou ik daar voor kiezen. Bij ons is het uiteindelijk niet 100 % recht geplakt waardoor we met latjes en gedoe hebben moeten afwerken. Kurk is heel kwetsbaar en scheurt snel. Ik had 0,8 cm dikte. Niet voor herhaling vatbaar . Niet zo groot in ieder geval.

Snelle en vriendelijke service

Bestelde samples kwamen na overleg met de klantenservice snel en goed verpakt geleverd.