Xxx

Xxxx

Product ontvangen zoals omschreven. Snelle levering. Handig aan te brengen. In het begin wat terughoudend over de lijm. Je ontvangt enkel de rol geen steel. Tevens leek deze niet echt kleverig. Uiteindelijk werd het tegendeel bewezen en plakte het uitstekend. Super leuk. Zeer tevreden over.

Duidelijke website, snel verzonden, netjes verpakt.

Mooie showroom, goede service en vriendelijke werknemers. Daarnaast mooie producten voor een goede prijs. We kregen ook goed deskundig advies.

Uitstekend service

Bestelling geplaatst op zaterdag, dinsdag geleverd, toch was er iets tekort en de volgende dag was het ook al vertrokken voor levering

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke service.

Prima afgehandeld

Bestellen was eenvoudig, via email gelijk en duidelijk op de hoogte gehouden van het proces. KurkPlaten hangen netjes aan de muur!

fout product geleverd, geen snelle reactie

Ik kreeg het foute product toegestuurd. Ik heb dit gemeld via het formulier op de website, maar een snelle reactie blijft uit. Ik hoop dat is toch snel iets mag vernemen over de verdere gang van zaken.

Beste mevrouw Maes, Wij hebben het zo snel en correct mogelijk met u proberen af te handelen. Nogmaals excuses dat in eerste instantie het onjuiste product was geleverd. We hopen dat u inmiddels veel plezier heeft van de prikborden. Zou u deze recensie wellicht nog willen herzien? Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Vlotte levering + prima materialen

Levering de dag na bestelling. Rol kurk + lijm voldoen aan verwachtingen. Prima ervaring.

leveren snel

jammer dat de kleuren nogal afwijken van de foto op internet. uiteindelijk toch maar besloten om geen kurk te gebruiken in de nieuwe badkamer. voor in de slaapkamer was het geen probleem en is mijn dochter erg blij met haar warme kleur tegen de muur.

Super geholpen met chat

Alles ok

Prima, mooi materiaal

De dag nà bestelling netjes geleverd.

Heb mijn levering nog steeds niet ontvangen.

Heb mijn levering nog steeds niet ontvangen.

Beste Danny, Zou u deze recensie wellicht willen herzien nu blijkt dat u de goederen wel in het magazijn heeft ontvangen? Alvast dank! Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Heldere toelichting, vlotte en goede levering

Heldere toelichting, vlotte en goede levering

Mooie producten vlotte levering

W Wij hebben kurk op rol besteld. Goede kwaliteit en heel handig dat ze alle benodigdheden mee leveren. Snel aangekomen en geplaatst.

Product snel en goed verpakt geleverd. Ik ben er blij mee.

heel goed

snelle voorlichting en levering

Overzichtelijke site, snelle levering en goed product.

Beste Kurken, Een goede zaak: Duidelijke en overzichtelijke site Snelle levering. Goed product. Aandachtpunt, de losse onderdelen buiten op het pakket beter bevestigen. Was bijna los gegaan met vervoerder. Met vriendelijke groet, Kees Stoop.

Goed georganiseerd

Bedankt

Snelle correcte bezorging

Na de bestelling van de polish snelle opvolging.....na betaling volgt al snel verwacht levertermijn welke dan daarna ook bevestigd wordt.

Snelle levering en fijne klantenservice bij problemen incomplete levering.

Product zoals omschreven eenvoudig aan te brengen met de kurk lijm

Snelle levering, kwalitatief product

Blij met mijn bestelde producten, goede prijs/kwaliteit en ruim aanbod

Uitstekend geholpen

Via vrienden bij Kurk24 uitgekomen. Telefonisch zeer goed geholpen door een medewerkster. De kurk keurig voorgelijmd en met extra lijm en rolletje dag later ontvangen. Wanneer wij weer kurk nodig hebben bestel ik weer bij Kurk24 en ik zal iedereen aanraden hier te bestellen.

Topproduct!

Een snelle levering van een mooi product, makkelijk te bevestigen en een heel leuk resultaat!