Snelle levering, goed product

Kurk plaat gekocht als grond in la waarin treintje komt te rijden. Goede kwaliteit. En leuke originele kurk portemonnee gekocht, ziet er ook kwalitatief goed uit.

De bestelling werd op tijd geleverd

Prijs - kwaliteit is goed Dé rollen kurk zaten in een kartonnen doos Een doos was waarschijnlijk gevallen en daar door was een rol beschadigd Waarschijnlijk een fout van de verzender Ook had die geen mailtje gestuurd wanneer hij zou leveren

Super snelle levering. Goed verpakt product.

Goed product en zeer klantvriendelijk

Na bestelling snelle levering en prettig, klantvriendelijke helpdesk.

de rit naar Westerbork waard

Goed bedrijf, denken mee en nette service. Mooie aanbiedingen in kurkvloeren.

Levert wat het belooft

Prettig

Pakket nog niet ontvangen dus moeilijk te beoordelen

Als ik de reviews lees zijn er blijkbaar nog meer mensen met hetzelfde probleem. Ons pakket zou verstuurd zijn maar daar stopt ook de communicatie. Jammer

Onze kurk kwam beschadigd door een kapotte emmer kit binnen. Zonder problemen binnen een week een nieuwe levering ontvangen.

goed spul en makkelijk te verwerken

Bezorging was op afgesproken tijdslot. Mat behulp van een figuurzaagmachientje is het prima op maat te zagen zonder splinters en breuken. Het zijn klik en klaar planken die makkelijk in elkaar passen. Enige handigheid is daarbij echter wel nodig.

De kwaliteit is geweldig en het was super snel bezorgd!

Snel, doeltreffend en een goed product!

Een rol 8 mm kurkplaat voor een prikbord: bestelling via de prima en duidelijke website, levering direct daarop volgend. Allemaal keurig geregeld!

prima service, antwoord snel en snelle levering!

Prima service, antwoord snel en snelle levering

Goede service.

Overzichtelijke site. Ruime keuze. In België veel minder te vinden. Had al eens een bestelling geplaatst iets langer geleden. Tot.........

Prima service en kwaliteit en DUURZAAM

Prima en snelle service. Geleverde producten zijn netjes verpakt en voldoen aan de verwachtingen.

Goede communicatie.

Product was iets later op voorraad werden daarover opgebeld of we zo lang konden wachten. Super netjes. Product was alsnog binnen een week binnen.

Snelle reacties, goede service.

Ik had een prikrol bestels bij Kurk24BV. Na het openmaken van de verpakking zag ik dat de prikrol beschadigd was. Via de e-mail heb ik hierover contact met ze gehad. Op de e-mail werd zeer snel gereageerd en er werd meteen een (goede) oplossing aangeboden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Whiteboard/kurkprikbord zocht ik voor kinderkamer. Geen heel sterk product maar a.d.h.v. de prijs voldoet het product voor dit gekozen doel.

Goede service!

Bij het product stond 2-3 weken levertijd. Toch kreeg ik van het bedrijf na enkele dagen bericht dat ze het niet op voorraad hadden en 'pas' volgende week konden leveren, veel sneller dus dan de aangegeven levertijd en toch namen ze de moeite om even te mailen. Wordt gewaardeerd!

Schnell geliefert, Super Qualität

Trotz eines Fehlers bei der Bestellung hat eine sehr freundliche Mitarbeiterin SOFORT reagiert und korrigierend eingegriffen. Ganz kurze Zeit zur Beantwortung weitere Fragen. Innerhalb weniger Tage geliefert und die Qualität kann sich sehen lassen. Top zufrieden, immer wieder und Volle (!) Empfehlung, vielen Dank

Goede kwaliteit en service

Duidelijke website, vlot te bestellen en snel geleverd

Aanrader

Prima product, goede service

Prima product (kurk rol) Goede service Snelle levering Wat wil je nog meer :)

Goede communicatie, snelle levering en een top product. Ik gebruik het voor mijn vogels en die zijn er gek op.

Kurk op paneel erg mooie kwaliteit

Snelle levering. Kurk op paneel ziet er erg mooi en stevig uit