Verkeerd besteld, goed afgehandeld

Perfect geregeld

Besteld, geleverd. Top

Zoals het hoort.

Snelle levering enkel spijtig geen goede service van de koeriersdienst

Super snel! Enkel heel spijtig dat Dpd niet thuis heeft geleverd terwijl ik wel thuis was. Mijn afleveradres heeft me gevraagd dit te melden want ik was blijkbaar niet alleen

Product voldoet aan verwachting.Snelle levering.

Perfect, snelle levering

Top, prima levering

Precies wat ik wilde!

Ik was op zoek naar een prikbord voor een klein wand, en Kurk24 had het breedste assortiment. Prima!

Wat het moet zijn

Snel en wat ik zocht

Super klantendienst!

E-mail binnen een uur geantwoord. Probleem opgelost. Alles top!

Snelle reactie en levering

Snel antwoord op mijn vragen, en daarna in twee dagen geleverd!

Prima!!

Snelle verzending en gave stukken kurk binnen gehad

Perfect op bezorgingspartner na

Continue op de hoogte gehouden wat betreft mijn pakket van Kurk. Maar eenmaal in de email (van dpd!) wat onduidelijkheid over waar mijn pakket precies was. Kreeg laat in de avond een email dat ik het pakket zou moeten hebben ontvangen rond half 7, dit was inderdaad binnen de tijdsframe dat ze gaven. Tussen 6 en 20 in de avond als ik dit mij goed herinneren. (De email zei ook: afgeleverd bij mij, mijn huisnummer). Heb de volgende dag gechecked in mijn brievenbus en zag dat het pakketje was afgeleverd bij de buren. Dus in kort: DPD zorgde voor wat verwarring, maar voor de rest prima afgehandeld.

Prettige communicatie

Alleen het bestellen kan nog wat simpeler duidelijker uitleggen. Goed persoonlijk contact als je belt! En ik had 2 samples v kurkvloer besteld omdat het wat gewolkt was.. en kreeg zelfs een hele plank ..:) dus was onze keus snel gemaakt ! En t was ook nog een mooie aanbieding en dan nog Black friday korting er bovenop..:) Dus straks weer heerlijk warme voeten op de 1 e verdieping .. daar verlangden we weer naar!

snel geleverd, fijne aanvulling in de klas

snel geleverd, makkelijk te monteren

Bestelling niet klaar volgens afspraak

Ik had een voorgelijmde en gelakte kurkvloer besteld. Zaterdag nog contact gehad om maandag er na op te halen. Daar aangekomen was de vloer niet voor gelijmd. Volgens medewerker had dat niet gezegd moeten worden. Nu moet ik het zelf voorlijmen of na een aantal dagen terug komen. Dat was een beetje jammer. Verder netjes geholpen, en het is een mooi product.

Beste heer Lagerwaard, Bedankt voor het bericht, Jammer dat u ons zo negatief op de kaart zet... Er is inderdaad gezegd dat de vloer op voorraad was, dit was ook zo maar deze moest nog voorgelijmd worden. We kunnen snel... maar niet binnen 1 dag voorlijmen. Bij ons op locatie heb ik u nog aangeboden de vloer alsnog voor te lijmen en deze eind van de dag kosteloos naar u te verzenden... Dit wou u zelf niet. Verder hebben op locatie gewoon netjes met elkaar gecommuniceerd en is het naar mijn weten netjes en snel afgehandeld. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Tevreden klant!

Ik heb 500 kurken besteld om een leuke kurken werkjes maken, ik heb een grote kader gemaakte voor mijn dartbord! Ik heb in totaal 923 kurken moeten gebruiken! Ben super blij van mijn aankoop, top service en op tijd geleverd! Michael.

Heel goed materiaal en snelle levering

Plaatmateriaal voor isolatie ziet er erg mooi uit en hou de kou buiten

Tevreden klant

Producten zijn wat ik er van verwacht, netjes op tijd geleverd.

Vriendelijk, customer focused, kwalitatief uitstekend.

Diverse keren kurk prik borden van verschillende maten besteld bij Kurk 24, tot op heden alle bestellingen uitstekend behandeld en afgeleverd op ons adres. Kwaliteit van alle prikborden uitstekend en tot op vandaag geen problemen geobserveerd. Groet Rudy

Works well, no problem

Recommended. Got my cork layer in a reasonable time (2~3 days). No problem, all good.

Overzichtelijk site, snelle levering

Goed product en nette levering.

Het product is naar verwachting. Het was netjes ingepakt en zag er goed uit. We maken er nu goed gebruik van.

Goed en snel geleverd , top

In orde met levering, ook info vooraf. Chauffeur bezorger dik in orde en zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede materialen. Extra info voor plaatsing bij de levering steken zou welkom zijn. Ook nadien even berichtje zou fijn zijn, nu vlotte communicatie tot aan de levering, dan niets meer vb hoe ging de plaatsing?

Super product, super service.

Prima verlopen.