Bestelling snel binnen en makkelijk zelf aan te brengen.

Snel en keurig geleverd

De 2 doosjes pushpins lagen los in de doos, dat was ff oprapen. Tip extra plakbandje of de doosjes in een Plastiek zakje..

Snel geleverd en de kwaliteit is ook goed

De website gaf ons goed overzicht zodat we een keus konden maken. De bestelling werd snel afgeleverd en was precies wat we wilden.

Tevreden klant!

Blij met het product, snelle levering. Was alleen even de track en trace kwijt, die kan misschien wat duidelijker worden vermeld :)

goed product en snel geleverd

Simpelweg heel tevreden

Snelle en correctie service, zowel bij mijn vragen aan de telefoon als de snelle levering.

Super service!

Super service!!

De lijm werkt perfect

De kontact lijm werkt perfect zodat de ruimte verder kon worden afgewerkt. Het prikbord/whiteboard daarentegen heb ik al terug in elkaar dienen te steken daar de gebruikte manier van verbindingen wel heel licht was en het transport zal er ook wel iets mee te maken hebben. Voor de rest best tevreden over de service. MVG Peter

Goed assortiment en en snelle levering.

Overzichtelijke site met groot assortiment. Snel geleverd.

Denken met je mee en zijn flexibel.

Bij het uitzoeken van het laminaat werd er echt met ons meegedacht. De verkoper had alle tijd een aandacht voor ons. Ook het mailverkeer (maanden later) ging soepel en was persoonlijk. Ze zijn ook via de telefoon goed bereikbaar en klantgericht. Je merkt dat ze met je meedenken.

Stipt, correct, goede kwaliteit, betrouwbaar

Mijn bestelling werd correct behandeld en snel geleverd! Een betrouwbare leverancier!

Levering spontaan en snell

Top ervaring

Supersnelle levering

Goede kwaliteit kurk supersnel geleverd en heel mooi. Niet van echt parket te onderscheiden. Heel blij mee.

Topservice

Supersnelle levering perfecte klantenservice duidelijke website topkwaliteit Niks dan lof!

Ideaal

De aangevraagde stalen waren enkele dagen later al bezorgd.

Goede en snelle levering prima product.

Keuze gemaakt voor een vloer maar helaas niet genoeg op voorraad,kurk 24 heeft een prima voorstel gedaan . zeer tevrede

Eerste ervaring met Kurk24 is prima.

De 1ste keer dat ik hier iets heb besteld. Voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit materiaal en de volgende dag al in huis!

Duidelijk en optijd

Goede informatie over het benodigde.

Ook bij foute levering een prima service

Verkeerde afmeting was geleverd, maar na melding werd het juiste pakket meteen nagestuurd en geleverd.

Product prima, levering zeer slecht

Producten prima en zoals verwacht, maar de levering via DPD was meer dan slecht, ik zou jullie willen adviseren een andere bezorgdienst te nemen. 1e keer geen niet thuis bericht, 2e keer het pakket gewoon in de algemene hal gezet. Vind het pakket daar iets te duur voor en ja ik heb zeker een dikke uitgebreide klacht in gediend bij DPD, jammer..

Beste mevrouw Femke, Hartelijk dank voor uw recensie, onze excuses dat DPD niet naar wens is geleverd, 95% van onze pakketten levert DPD wel goed af maar helaas maken ook zij af een toe een fout. Om u hierin tegemoet te komen stel ik voor u de verzendkosten terug te storten. Zou dit passend zijn voor u? Met vriendelijke groet, André Nienhuis

Goed!

Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen.

25 april besteld en pakket nog steeds niet binnen. De oorzaak ligt van het probleem ligt bij het postbedrijf dpd en niet bij kurk24. Inmiddels is het 10 mei en heb ik nog steeds mijn bestelling niet binnen. Heb dpd zelf maar gebeld, 20min in de wacht gestaan, om vervolgens te horen dat hun me ook niet verder konden helpen. De klantenservice van dpd wist mij alleen te vertellen dat het om een sorteerfout ging. Wanneer ik het pakket wel binnen zou krijgen kon ze me niet vertellen. Wel netjes van kurk24 dat ze de verzendkosten hebben terug betaald aan mij!

Beste heer Hoekstra, We hopen het inmiddels netjes te hebben opgelost. Onze excuses dat het pakket vertraagd is geweest. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Product totaal niet wat verwacht

Twee weken geleden ontving ik mijn order van Kurk24. Er ontbrak een onderdeel, dat werd wel keurig nagestuurd. De yogamat die ik bestelde was echter van zeer slechte kwaliteit (rafelende scheef afgesneden randen en ander materiaal dan op de website getoond staat). Ik zou mijn geld enkel terugkrijgen als ik het op eigen kosten terugstuur, wat correct zou zijn indien het gaat om het herroepingsrecht maar niet voor zulke flagrante kwaliteitsissues. Intussen al twee weken geen antwoord meer gekregen op mijn ticket... Geen aanrader dus!

Beste mevrouw Nele, We lossen dit graag netjes met u op. Onze excuses voor dit probleem. We horen graag hoe we dit op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, André Nienhuis