Mooi product, snelle levering

Akoestische kurkplaten mystic zwart aangeschaft voor een prikbord wand. Ziet er mooi uit en makkelijk op maat te maken.

Fantastische winkel

Verassend wat je allemaal van kurk kunt maken! Geweldig fijne verkoper.

geen schade

Ik ben zo blij dat alles heel aankwam. Ik heb al zo vaak gehad dat als ik iets bestel dat het dan in brokken aankomt. Het kwam ook op tijd aan. En de mensen waren heel vriendelijk en aangenaam.

altijd heel snelle levering en alles prima in orde

prima bedrijf

Uitstekend levering zeker aan te raden

Redelijk product

Het is een mooi product helaas valt hij van lompe grote al uit elkaar als stam erg jammer nooit eerder gehad dit kan ook met transport gebeurt zijn maar vogels slopen hem toch wel weer verder top

Ik heb de kurkparketlak nog niet gebruikt, maar de levering was snel en ik ga er van uit dat de kwaliteit van de lak ook is wat ik er van verwacht.

Niks te klagen.

mooie stukken kurk

prima stukken kurk had wel iets grotere stukken verwacht volgens mij was dit geen kilo. een stuk was afgebroken van een grotere stuk zou als advies iets beter inpakken in de doos niet los er in leggen te veel ruimte met schudden jammer.

Mooi product en goede advies

Heel blij mee

Alles. Is prima in orde

Prachtig materiaal.

Zorgvuldig ingepakt.

Prima bedrijf.

Vlug besteld, vlug geleverd.

Proefstukken gevelkurk ontvangen

3 proefstukken gevelkurk goed verpakt ontvangen. Info en foto's over het toepassen en aanbrengen van de gevelkurk zou handig zijn. Dit ontbreekt nu op de website.

Bestelling en bevestiging akkoord , levering kan beter

Bestelling en bevestiging akkoord. Levering door DPD later dan toegezegd. Op donderdag besteld, maandag pas geleverd ondanks toezegging dat de levering zaterdag zou plaatsvinden

service ok, leverancier communiceert niet

De kurk was correct ingepakt en werd snel geleverd. De bestelling voldoet ook aan de beschrijving op de website. Ik kon jammer genoeg de status van mijn bestelling niet volgen en werd pas door de leverancier gecontacteerd per telefoon als die bijna voor de deur stond. Dit is erg vervelend aangezien ik niet op de hoogte was van de dag van levering.

Prima. Levereing correct. Zit keurig op de muur

Heel tevreden

Goede kwaliteit & spoedige levering

belofte waargemaakt

Pakket buiten neer gezet, ik kwam wat later thuis en vond het pakket Onze buurt ontvangt meestal elkaars pakket als de besteller niet thuis is. Het is goed gegaan en daar was ik blij mee

Top qua service maar ik zoek een ander product. Een dun velletje dat aan de bovenkant ook lichtklevend is om documenten op te plakken zonder duimspijker of zo.

goede service

Betaling niet via de site gedaan maar rechtstreeks 1 belletje en direct de bevestiging van betaling binnen. Een dag later de bezorging. Prima!

De bestelde rol kurk was snel in huis. Op de muur plakken ging ook goed met de meegeleverde lijm. Enige minpunt was dat ik er van uit ging dat de rol recht(haaks) was afgesneden. Daarom heb ik deze kant tegen het plafond gehouden en vastgeplakt. De snede bleek echter niet haaks waardoor er een kier zit tussen plafond en rol. Het is geen grote kier maar het is toch zonde. Tip is dus om dit te controleren en eventueel zelf nog goed af te snijden.

1m2 alufoam besteld krijg ik 2m2 top service

Netjes op tijd bezorgd. En product is naar verwachting

Zeker een aanrader. Mijn prikborden waren netjes en werken goed. Ook snelle levering

Betrouwbaar

De producten zijn zoals omschreven, alles wat ik bestelde heb ik ontvangen. Ziet er kwalitatief goed uit!