Matig maar niet kurk24s schuld

DPD heeft mijnpakket voor de deur gelaten, alhoed stond het pakket er nog toen ik aankwam

Snel, duidelijk en een goede omschrijving.

De vloer was snel geleverd en op de site staat duidelijk de werkwijze omschreven.

De pallet was te klein voor het aantal rollen

Levering mooi op tijd. Graag grotere pallet

mooi product en goede service

ik belde nog even voor toelichting en de medewerker was super vriendelijk en behulpzaam. Product mooi ;-)

primaaaa

nig nooit ergens kurk besteld, maar als ik het vaker nodig heb doe ik het weer hier

Prachtig

Snelle levering,. Kon bestelling goed volgen.

Snelle en heel goede service! Mooie materialen ...

TOP!

Ik heb een proefstukje aangevraagd. Erg mooi.

ben heel tevreden

alles is vlot verlopen en het produkt is heel mooi

Netjes en snel

Goed product, snelle levering en het zelfklevende werkte perfect.

Top! Vlot en snel geleverd

Prima, niks op aan te merken

Snel & Accuraat!

prachtige kerk ontvangen goed verpakt en de volgende dag in huis. Mail contact binnen enkele uren beantwoord, en aan de telefoon zeer behulpzaam en vriendelijk! Geen opmerkingen verder, ik weet waar ik moet zijn voor de volgende aankoop!

valt nog niet helemaal mee

er zijn flessen waar de kurk wel in gaat (schroefdopflessen) maar er zijn er ook waar hij beslist niet in te krijgen is dus ik weet nog niet of ik er blij mee ben. De diameter was volgens jullie opgave 23 mm, net zoals de kurk die ik gewend was te gebruiken maar hij is ietsjes dikker

Zeer vlotte communicatie met snelle levering.

Ondanks een fout in m’n bestelling kon deze zeer snel opgelost worden, en kon hierdoor het product snel geleverd worden. Goed ingepakt en leuk design.

Bestelling goed afgehandeld

Correcte en snelle levering.

Goed advies

Klantvriendelijk en deskundig.

Handig, en makkelijk! Zeer tevreden met het resultaat!

Einmal und nie wieder

Ich habe eine Korkwand mit Rahmen vor knapp 4 Wochen bestellt. Erst nach einer Rückfrage, gut eine Woche nach der Bestellung, wurde das Produkt endlich verschickt. Hätte ich mich nicht gemeldet, wäre wahrscheinlich nichts passiert. 1 Woche später wurde das Produkt immer noch nicht geliefert. Nach Rückfrage bei Kornonline.de hieß es, dass sie die Spedition nicht erreichen konnten, sich aber bald bei mir melden werden. Wieder eine Woche später war es mir zu blöd, da sich bis dato der Lieferant überhaupt nicht mehr gemeldet hat. Service sucht man in diesem Unternehmen anscheinen vergebens. Das war meine erste und definitiv auch die letzte Bestellung. Kann jedem davon abraten, hier etwas zu bestellen und bin froh, dass ich auf Rechnung bestellt habe und wenigstens meinem Geld nicht hinterher rennen muss.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Veel te laat bezorgd

Het duurde 3 dagen ipv 1

Nadat per ongeluk de verkeerde kurk was geleverd, is alsnog de juiste zonder problemen geleverd

Snel geleverd en goed product!

Snel geleverd en goed product!

bestelling snel geleverd

bestelling snel geleverd

Vlugge en correcte levering

Correcte levering en goed verpakt

Heel goed ,goede service en snelle levering.Je kunt de bestelling goed volgen waar ze zich bevind,alles loopt vlot.Leuk om bij jullie een bestelling te doen zeker een aanrader. Bedankt

Goede service, meedenken, makkelijk installeren, perfect resultaat

Ik zocht een akoestische verbetering voor het luisterdeel van mijn kamer (daar waar de HiFi-set staat). Allerlei oplossingen voorbij zien komen die dit doel dienen, maar de kamer gaat eruit zien als een studio. Het moet gezellig blijven. Toen kwam ik op het idee van kurk. En dus bij Kurk24 uit. Na de site uitgeplozen te hebben toch maar eens gebeld. Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen waardoor ik de juiste keus kon maken. Betaling en levering zijn ook prima verlopen. Tegen het installeren zag ik wel een beetje op. Niet dat ik onhandig ben, maar ik zet liever een kast in elkaar dan dat ik een muur verf zeg maar. Gelukkig heeft Kurk24 ook een YouTube-kanaal, waar ik kan zien wat ik moet doen. Toch handig als je met iemand mee kunt kijken. Aan de slag gegaan zoals voorgeschreven. Muur schoongemaakt, in de lijm gezet en zo'n vier uur later begonnen met het op maat snijden en plakken. Wel langer bezig geweest dan ik van te voren dacht, maar het resultaat is er ook naar! Het ziet er ten eerste een stuk gezelliger uit. Warmer, knusser. Maar ook de akoestiek, waar het mij om ging ten slotte, is enorm verbeterd. Je zou bijna denken dat ik een nieuwe versterker of luidsprekers gekocht heb. Kortom: enorm tevreden met het resultaat! Binnenkort de slaapkamer een make-over geven en ik weet al waarmee ik de muren ga bekleden :-)