Goed.

Snelle levering.

schitterende producten en service

Het overtrof nog mijn verwachtingen

Zooooo blij mee

Twijfelde enorm of een kurkwand leuk zou zijn in een jongenskamer. Toch besteld. 2 losse platen genomen. Heel snel geleverd, werd netjes aangekondigd en ik kon de leveringsdag en tijd aanpassen indien nodig. Met de kurklijm (aanrader om bij te bestellen) supersnel en stevig geplakt. Dikke platen dus heel geschikt voor de kinderhandjes en punaises.

Een zeer correct en snel leverend bedrijf.

Zijn zeer tevreden over de snelle aflevering, materiaal is reeds gezaagd en moet nog geplaatst worden, dient voor isolatie onder de ramen van 2 patiobungalows. Bedrijf is aan te bevelen alleen wij zullen daar gezien onze leeftijd van 85 jaar niet veel meer bestellen. Hartelijke groeten en bedankt Joop Kok, Michel Naninck.

Snelle levering en goed verpakt

Duidelijke site. Snelle levering. Top!

Ondanks de goede verpakking was er toch een "deuk" (lees afgebroken stuk multiplex) aan het bord. Jammer.

Uitstekend product, uitstekende service

Mijn bestelling arriveerde snel, keurig verpakt, met duidelijke instructies. Mijn inmiddels 33 jaar oude kurkvloer ziet er weer goed uit!

Vlot geleverd - ruim voldoende

In orde !

Geen problemen.7

Super leuk spul!

Super leuk! En mooie kurk. Erg blij mee. Ga er zeker nog een x wat van bestelen.

Super snel en adequaat mijn bestelling afgeleverd en mooie kwaliteit

Helemaal goed

fantastisch

Ik had een hele lieve mevrouw Klaassen aan de telefoon. Zulke medewerkers zijn goud waard voor een bedrijf. Zij heeft de bestelling voortreffelijk afgewerkt. Heel plezierig te woord gestaan en pico bello geadviseerd. Wens U en de Uwen alle goeds toe. Met vriendelijke groet J. Pronk

Vriendelijk, snel

Ik had een aantal vragen en werd telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. Ik heb de bestelde vloer nog niet gelegd maar hij lijkt erg mooi.

Fijne samenwerking

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering.

Precies zoals verwacht en vlotte levering.

Precies zoals verwacht.

Zeer snel en goed

mijn ervaring was zeer goed

voor waar ik het nodig had was het zeer goed.

Beter kan niet

Zeer goed materiaal top . En ook als er wat is zeer vriendelijke mensen die zelf met je contact op nemen .

transportschade

het prikbord bleek bij het uitpakken op 2 plaatsen te zijn beschadigd. De grootste schade was een scheur in het kurk van 12 bij 5 cm. Om het "gedoe" van terugsturen te vermijden heb ik het zo goed en zo kwaad als het ging e.e.a. met houtlijm te plakken. Jammer, want het bord is prima.

Waardeloos

Lijm gekocht. Plakt niet. Gebelt. Zouterug gebelt worden. Wacht nog op het belletje. Echt waardeloos

Goed en veilig verpakt geleverd

Fijne kurk mat. Goed te snijden en te plaatsen.