Precies zoals omschreven

Vlotte afhandeling na simpele beselprocedure

Nadat ik mijnproduckeuze gemaakt had, wat op een simpele manier kon, is de verdere afhandeling, van de betaling tot en met de aflevering vloeiend verlopen.

Prima, vlotte levering!

Je kunt prima je producten bestellen bij dit bedrijf.

Vlot geleverprecies wat ik voor ogen had

Perfecte service en levering

Alles kwam prima terecht, heel efficiënt.

Top!!

Na een mis levering ( wat altijd kan gebeuren) is het heel snel en correct opgelost. TOP!!

Good

It has been originally issues with the quality of the delivered product, but everything have been replaced quickly.

Dear Aleksei, Thank you for your review. It is very unfortunate that the products were delivered damaged. In the meantime, we have contacted you and we will resend the damaged products. We hope you find this a suitable solution and we hope you will change the review. Kind regards, Darik Smit

goed product voor juiste prijs

Mooi product maar niet wat ik wilde hebben

Dit was de tweede maal dat ik hier wat bestelde, ik kreeg jammergenoeg niet hetzelfde als de eerste maal. Heb nu voor de derde keer weer besteld in de hoop hetzelfde als de eerste maal ,,plat,, te ontvangen.Ook de derde bestelling was niet plat.na telefonisch contact is mijn laatste bestelling gecrediteerd. Het bleek dat zij ook niet wisten welk model bij hun aankwam. Ik heb geadviseerd dit wel op hun verkoop site te vermelden. Werd wel erg vriendelijk te woord gestaan.

Mijn bestelling is goed aangekomen ,ik ben er blij mee. Netjes verpakt.

Wel forse prijsstijging tov 14d eerder

Snelle en goede service

Blij met onze gave kurkstrook op de kinderkamer.

Voldaan aan verwachtingspatroon. Tip: kurk/kokos verpakkingsmethode herzien. Nu allemaal losse deeltjes in de doos. Vallen bij het openen uit de doos. Misschien plastic erom heen?

Ik heb iets besteld en Kurk heeft geleverd. Kompleet normaal. De toekomst zal me leren of de artikelen bevallen.

Wand is prima, in het lijmpakket zat geen lijm.

Jammer dat er geen lijm in het lijmpakket zat. Achteraf gezien stond dit in de hele kleine lettertjes. Niet logisch als je een lijmpakket bestelt. Nu moesten we alsnog lijm elders kopen. Verder prima, snelle levering.

Beste Tjitske, Bedankt voor de recensie, de titel van onze lijmset is als volgt: Complete lijmset - t.b.v contactlijm ( zonder lijm) Er staat niet in kleine letters maar gewoon in de titel van het product dat hierbij geen lijm wordt meegeleverd. Jammer dat u ons hier op afrekent. Wel wensen we u veel plezier van de bestelling!

duidelijke site. Snelle levering

heel tevreden. ik ga er zeker nog bestellen voor mijn stylingopdrachten.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Voorgelijmde kurk besteld, daarmee wordt lijm voor de muur en een roller meegeleverd. Instructies zijn duidelijk, alles is compleet en hij hangt mooi.

Prima advies en service

Prettig geholpen en prima levering

Heel blij met de kurk

Goed en netjes

Artikel wat ik besteld had werd snel en netjes geleverd. Het Artikel, kurkstof zag er precies uit als op de afbeelding, ik ga zeker meer bestellen.

Snelle en goede kennismaking

Mooie stukken voorbeeldvloer ontvangen.

Mooie kwaliteit kurk op rol

De kurk is van mooie kwaliteit en werd goed verpakt verzonden.

top levering

Snel en netjes geleverd en het kurk is goed te verwerken. Wij hadden het nodig voor de aankleding van onze caravan. We misten een deel van de wand en die hebben we nu opgevuld met een stuk kurk. Super blij mee!

Ptmeima

Conform vewachting