Zeer snelle en efficiënte levering

Ik ben zeer tevreden, kwalitatief product aan interessante prijs

Mooi produkt

Wij hebben prikbord kurk besteld. Werd opgerold afgeleverd. Kan natuurlijk ook niet anders maar kostte wat moeite om het recht te houden en te bevestigen. Uiteindelijk resultaat is prima.

Snelle levering, goed verpakt, nette service.

Makelijk te bestellen

Kurk is duurzaam

Blij met mijn kurkwand!

Zeer content

Snel en goed verpakt waren de artikelen al bij mij binnen. Ben er blij mee. Vriendelijke groet Ria

leuke matjes.

prima kurkmatjes, niks op aan te merken doen goed wat ze moeten doen

Prima product en levering

We hebben een prikbord met steigerplanken omlijsting besteld. Deze is keurig op maat gemaakt en geleverd.

Een geweldig cadeau!

We hebben onze dochter die vanaf nu de wereld gaat overvliegen enorm blij gemaakt met de wereldkaart en vlaggetjes prikkers. Mooie kwaliteit en snel verzonden. Super!!

Mooi product en goede service

Kurkwandpanelen besteld en zit er nu heel mooi op. Aanlegservice was heel goed. Werd netjes gewerkt en vriendelijke mensen. Aanrader voor als je aparte mooie uitstraling wilt.

Via email een vraag gesteld. Er werd snel erop gereageerd met instructies en mijn bestelling kwam ook snel.

geweldig

mooie producten mooie prijs kwaliteit Erg blij mee

Mooi kurk maar niet recht

prima en snelle levering van een paar mooie platen kurk, Alleen heel jammer en vervelend dat de zijden niet allemaal recht waren Vervelend als je daar achter komt als je al aan het plakken bent

Snel geplaatst

Aangenaam gevoel Warmte en minder geluidshinder

Goede levering

Goede en korrekt afgeleverd

Fijn product met mooi resultaat

Zelf plakken kost wat tijd en zorgvuldigheid, maar het resultaat mag er zijn. Met voorgelijmde kurk werkt het goed. Voldoende tijd nemen om te wachten tot lijm op de wand transparant is.

Goed en snelle levering van een goede kwaliteit

goede en snelle levering goede kwaliteit

Een geluiddempende warme strook vol kunstwerken van de kinderen.

De rol in een keer op de muur plakken was niet mogelijk de lijm hield dat niet. Tweecomponenten lijm gehaald daarmee lukte het wel.

heel goede service komt na waar voor jullie staan compliment gr

prima kwaliteit service uitstekend levering op tijd het aanbevelen dik waard ronde bolletjes kurk zou heel goed zijn in verschillende maten gr.

Doen wat ze beloven!

Pakket was zoals aangegeven binnen 2 werkdagen bij ons thuis. Duidelijke instructie middels de QR code

Zeer goede verhouding prijs kwaliteit

Maakt zijn beloftes waar: snelke levering

Mooi materiaal, zonder platic verpakt.

Blij met het goede materiaal en snelle levering.

Mooi kurk platen. Wat grover dan verwacht

Kurk is een prachtproduct

Snel geleverd, mooi materiaal. Dat gebruik van (natuur)kurk voor behoud kurkeikenbossen en bijbehorende biodiversiteit zorgt mag nog wel benadrukt worden.