Mooie kurkplaten

Mooie kurkplaten, snel geleverd! Aanrader

Ik had allerlei vragen en kreeg zeer snel antwoord over gewicht bord , bevestiging etc Werd zeer goed geholpen en bord hangt er

Top prikbord geleverd op maat

We waren op zoek naar een prikbord op maat. Kurk24 leverde die netjes binnen enkele werkdagen én op de mm nauwkeurig.

Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, snelle reactie maar slechte kwaliteit Kurk vloer

Veel planken niet haaks Sommige mistte een groef of de groef was beschadigd. Verschillende partijen waardoor diktes en Kleurverschil, beschadigingen aan voorzijde maar ook achter. ( deze hebben we wel gelegd) In de winkel lag deze partij achterin. Er was ons verteld dat dit rest partijen waren maar het was duidelijk B kwaliteit Tijdens het leggen hebben we 2 pakken bijbesteld die heel snel werden geleverd. Dat was super fijn! We hadden het nodig ook omdat er veel planken niet gebruikt konden worden. Toen kurk24 dit hoorde hebben ze uit coulance 50% van de nabestelling teruggestort.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij willen dit graag met u oplossen. Wij hebben u inmiddels een e-mail gestuurd met een passend voorstel. Met vriendelijke groet, Kurk24 Jacquelien Klaassen

Gewoon goed

De verzending duurde niet lang Spullen waren in orde. Kwaliteit is goed. Instructies zaten erbij en waren duidelijk.

Goed geregeld !

Er was een beschadiging en die heeft Kurk 24 helemaal vergoed ! Top

klein probleem met levering

Levering lies vertraging op maar op mijn vraag wat het probleem was kreeg ik snel antwoord. Product is in orde

Levering op tijd en in goede orde ontvangen.

Zie boven.

Ik wacht nog op mijn proefmonster

Jullie vragen naar de ervaring. Na meer dan een week wachten is het proefmonster nog niet aan gekomen. 3,50 voor betaald. Jammer

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling, volgens onze track and trace is deze afgelopen zaterdag bij u bezorgt! Wanneer dit niet zo is wilt u dan even contact opnemen met ons? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Arjan Kurk 24

Super , prachtig product

Ik heb verschillende soorten kurk voor mijn vogels besteld, erg mooi, en goedkoper dan de meeste dierenwinkels! Jullie hebben een nieuwe klant!

Ziet er mooi uit

Prima kwaliteit snelle levering

Prima kwaliteit snelle levering

Ik had kurk besteld voor mijn kromsnavels. Er werden 2 prachtige grote dikke stukken kurk bezorgd, deze kan ik zelf nog in de gewenste maat verzagen.

Super service, mooi product

Had een wereldkaart gekocht. Deze was beschadigd aangekomen. Hen gebeld, hoefde alleen een foto daarvan te sturen. Vervolgens had ik de nieuwe binnen 2 dagen in huis. De kapotte heb ik aan de bezorger meegegeven. Een aardige jongen. Hij was er blij mee, ging hem proberen te repareren.

Mijn ervaring met Kurk24 is zeer positief.

Positief

vrij goed maar voor verbetering vatbaar

wat mij betreft mag contact met de mail wel wat verbeterd worden. Ik heb 2 keer een mail gestuurd met een vraag maar hier kreeg ik geen reactie op. Toen maar op de gok een rol kurk besteld.

Product is mooi, maar maatvoering laat te wensen over.

De kurkplaten zijn snel geleverd, zijn mooi van structuur, echter voldoen niet aan de maat welke we besteld hebben. Platen zouden namelijk 100cm hoog moeten zijn, en waren helaas maar 99,4 cm hoog.

Goed verpakt, leuk product. Erg blij mee!

Keurig verpakt, vlotte levering, goeie informatie op de website, voor herhaling vatbaar

Zie hierboven

Goede kwaliteit voor levering en service.

Prettig!

Accurate levering.

Veel keuze, snelle levering, goed product

Had 2 zelfklevende prikwanden besteld. Deze werden snel geleverd, zagen er netjes uit, en waren zeer eenvoudig te plaatsen.

goede en snelle levering en matige aflevering

Kwaliteitsproduct snel geleverd. Het is geen '10' omdat de bezorger 'het voor de deur zette' zonder formele aflevering.

Goede prijs - kwaliteit

Uitgebreid gamma, goede producten prijs-kwaliteit. Correcte levering zonder schade.

Bedrijfsgegevens

De Noesten 40 A

9431 TC Westerbork

0593-565228

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.