Snelle levering en duidelijke uitleg over het product

Prettig telefonisch gesprek ,goede uitleg over het gewenste product

Goede telefonische ondersteuning!

Duidelijke telefonische uitleg over de bevestiging op ruw metselwerk. Grote A4-staaltjes zodat je een goede indruk krijgt hoe t product uitziet op de plek waar je de kurk wil bevestigen. Zo is de beslissing beter te maken. Alles opmeten en bestellen!

Service gericht en in oplossing denkend

Mis communicatie werd snel gecorrigeerd en opgepakt.

Goed verzorgd.

Snelle bezorging. Goed verpakt. Ziet er ook nog mooi uit. Goede kwaliteit.

Top, goede service en advies

Voor ons een probleem een prima advies en oplossing gekregen en uiteraard uitgevoerd

Fast, reliable and good quality/price

Absolutely recommended!

heel snel en netjes afgeleverd.

heel snel en netjes afgeleverd.

Ondanks drukke tijden pakje snel geleverd

Pakket goed te volgen en ondanks drukte snel geleverd

Zeer goede service

Bestelling snel en correct geleverd, goede prijs/kwaliteit.

heel goed

alles vlekkeloos verlopen

Het product is wat anders dan ik op basis van de site had verwacht.

Let op, op de site ziet het product (prikborden zonder rand) er op de foto's wat anders uit dan in het echt: het is een multiplexplaat met kurk erop geplakt en geschilderd. Dus geen glad oppervlakte of afgewerkte zijrand. Ook de kleur is wat anders. Verder prima prikborden!

Beste mevrouw Petra, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het product niet is zoals u dit had gewenst. Deze klacht hebben we inmiddels netjes met u opgelost, we hopen dat u deze beoordeling wilt herzien. Graag hoop ik van u te horen. Met vriendelijke groet, André Nienhuis Eigenaar Kurk24

Snel goed geholpen, goede service

Snel goed geholpen, goede service

Snelle verzending, goed product.

Snelle verzending, goed product.

Supersnelle levering, goede kwaliteit!

Supersnelle levering, goede kwaliteit!

Mooi materiaal en snel geleverd

Veel keus en mooi materiaal. Daarna snel geleverd.

Snelle levering maar niet compleet

Wij hadden voorgelijmde kurk wand op rol besteld en het werd snel verzonden we hadden het voor het weekend binnen echter zat er geen lijm bij, Telefonisch contact gehad en jullie waren begripvol en de lijm werd vrijdag direct verzonden, helaas niet optijd binnen dus konden we niet het weekend aan de slag dat was balen. De kurrkwand ziet er mooi uit of het bevestigen makkelijk gaat kan ik dus nog nietzeggen en of hij goed werk als prikwand dus ook niet.

Kaart van NL op kurk besteld

Kaart van NL op kurk besteld, helaas buigt het kurk helemaal waardoor we hem moeten inlijsten omdat hij anders helemaal krom aan de muur hangt. Erg jammer...

Beste mevrouw Renske, Dat is erg vervelend, onze excuses hiervoor! Kunnen we u een tegemoetkoming aanbieden? Met vriendelijke groet, André Nienhuis

Industriële kwaliteit

De platen zijn redelijk bruut. Ze zijn niet volledig homogeen geperst, er zit hout en ander afval in (steenslag), en ze zijn ook niet volledig haaks gesneden. Omwille van dat laatste is het een opgave om ze kamerbreed op te hangen, er komen altijd voegen open. Had ik dat geweten, had ik liever een betere kwaliteit gekocht. Mvg. Willem.

Beste heer Willem, Bedankt voor het bericht en excuses dat de platen niet geheel naar wens zijn. Dit zijn inderdaad meest ruige prikwandplaten welke bij hebben, de assen en Groningen variant hebben fijnere structuren Graag zouden we het alsnog passend met u oplossen, hoe zouden we dit kunnen doen? Met vriendelijke groet, André Nienhuis

Ik vind alleen de berekening van jullie site verwarrend. Als je de berekening doet van hoeveel vierkante meter, komt er niet gelijk te staan hoeveel pakken je nodig hebt.

Ik heb een enorme leuke ervaring beleeft, een firma die op de seconde na alles perfect heeft uitgevoerd. Ik ga na een kleine bestelling nu een grote bestelling doen. Super doe zo voort !!! Héél hard bedankt voor de leuke samenwerking. Grt Frans Hooyberghs

snelle levering, geen problemen ervaren

nog niet toegepast, maar goede levering en materiaal ziet er goed uit.

Goed verpakt en prima levertijd ondanks lock down

Uitmuntend

Vlotte, vriendelijke service

Mooi product en snelle levering

De kamer van mijn dochter is mooi opgeknapt met onder andere een geel prikbord boven haar bureau.

Product goed verpakt en snel geleverd

Product goed verpakt en snel geleverd