Goed verpakt en snel geleverd, goed bruikbare site

alles naar wens geleverd.

Prima bezorging

Prima bedrijf

top goed spul snelle levering

top goed spul snelle levering!

Kurk 24 b.v. is gewoon goed!

Overzichtelijke website, makkelijk bestelproces en snelle levering. Al met al reden om aan te bevelen.

Alles zoals het hoort

Gemakkelijk mijn keuze kunnen maken via de site en ook eenvoudig de bestelling geplaatst. Snelle bevestiging en track&trace code om mijn pakketje te volgen. Goederen netjes verpakt en precies zoals besteld. Helemaal prima dus!

Fantastische vloer

De vloer is zeer comfortabel en netjes gelegd.

Goede kwaliteit

Precies zoals verwacht. Zelfklevende prikborden, makkelijk te plaatsen en een mooi eindresultaat.

Snel en top geleverd

Snel en netjes geleverd

Super, kom zeker terug!

Ja enkel positieve reacties vanuit mijn kant. Bestellen, betalen en keurig verpakt geleverd. Houden zo!

Goed en snel

Mooie strak gezaagde platen exact op maat.

Securely packed. Delivered on time.

De eerste levering niet helemaal oké maar na kontakt volgde snel de oplossing.

Van de eerste levering van rollen 2 mm kurk ondervloer waren er 4 beschadigd. Na een mailtje met foto's te hebben gestuurd werd direct de volgende dag gereageerd en een voorstel gedaan en dat was oké. Kan gebeuren en als het dan netjes wordt opgelost zijn wij tevreden. Materiaal zelf moet ik nog gaan leggen maar lijkt mij goed spul.

Uitstekend nette service.

Er werd snel gereageerd op mijn bestelling. Helaas was een artikel niet voorradig en er werd snel een alternatief aangeboden en na overleg verzonden. Producten werden goed verpakt verzonden. Prima ervaring!

Prima kwaliteit, jammer dat de rol niet recht was afgesneden

De kruk eerder ontvangen dan vooraf was gedacht wat positief is. verder netjes verpakt en op he toog prima kwaliteit. Het enige minpunt die ik heb is dat de rol niet recht was afgesneden. Over de breedte zat een verschil van 1 cm waar ik pas met het plakken onder het plafond achter kwam.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Super handig om de voor gelijmde versie te gebruiken!

Heel mooi, alleen iets dunner dan ik had verwacht.

Goed!

Goede kwaliteit en service

Mijn bestelling werd pas na 4 werkdagen geleverd wat niet overeenkomt met de beloofde 1-2 dagen. De kurkplaten 90x60 zijn aan de breedte en lengte een halve cm langer waardoor ze niet meer pasten op mijn muur van exact 120 cm. Hierdoor veel snijwerk gehad Tevreden met kwaliteit van de kurk en spuitlijm. Verlijmen ging heel vlot. Product oogt goed.

Vlotte levering, meeste spullen prima!

Prima spullen geleverd. Gekleurd kurk van 30 bij 40 cm bevalt erg goed. Rode kleur wel iets minder goed gelukt in vergelijking met de blauwe. Rol witte zelfklevende kurk is niet een succes. Instructie goed gevolgd, toch al twee keer van de muur gevallen. Pushpins bevallen goed!

Goed product en snelle levering

Voor de kinderkamers twee prikborden besteld. Mooi product en snel geleverd.

Snelle levering, goed product

Mooie kurkplaten van goede kwaliteit

snel geleverd, mooi materiaal

gewoon goed

Viel erg tegen,door dikte scheurt het snel

Viel erg tegen,door dikte scheurt het snel

snel

Proefstukjes had ik snel ontvangen.