Correct, snel, en alleszoals beschreven

Heel prettig

Snelle levering alleen de afmeting van 1 plaat week 1 cm af dus verschil met 6 panelen, jammer wel

Kruk is van goede kwaliteit maar jammer dat er 1 paneel geen 50 cm breed was maar 49 en dat verschil is te zien. Dus bedenk goed hoe je hem opplakt.

Keurige en snelle levering

Tas besteld, voldoet aan de verwachtingen

Mooi product en zeer snelle levering.

Zeer tevreden, prettig site heel goed product en snel thuis geleverd.

Kurk

De kurk is prima. Echter hadden wij de kurk met plakzijde besteld. Deze wordt geleverd met een soort bakpapier tussen de rol voor de plak die erop zit. Geen plastic die erop zit en eraf getrokken moet worden. Dit zorgt ervoor dat je de kurk minder makkelijk op maat snijdt. Die plak is niet sterk genoeg om te blijven zitten en hebben wij er alsnog Bison montage lijm achter moeten doen. De plakzijde heeft dus geen meerwaarde. Je kunt het beter zelf plakken, bespaard geld.

Duidelijke landkaart

Vlotte bezorging van mijn bestelling. De kaart van NL ziet er goed uit, duidelijk en makkelijk te gebruiken met pushpins. Gebruik ik in mijn B&B voor de gasten.

Goede service en mooie producten

Mooie producten in de sale weten te kopen. Fantastisch bedrijf en lekker duurzaam die kurk

zoals het hoort!

Goede en correcte info op de website, duidelijk, sterke prijs. alles heel goed verpakt en snel verzonden. duidelijke info over de opties. bij de lijm een gratis rollertje.

Produkt OK, maar bezorging slecht

Uiteindelijk is het bestelde produkt in goede orde gearriveerd. Bezorger heeft zich er makkelijk van afgemaakt door een niet thuis bericht af te geven, terwijl hij of zij niet eens in de straat is geweest, maar het pakket direct naar een parcel pickup heeft gebracht. Het bewijs hiervoor is onze video deurbel die geen bezorger in de genoemde periode heeft geregistreerd. Klacht bij DPD is ingediend en afgehandeld. Kurk24 treft geen enkele blaam en heeft heel correct en snel op dit incident gereageerd, maar DPD is blijkbaar geen betrouwbare vervoerder.

Top Service.

Bestelling had een klein mankement. Zonder problemen nagestuurd gekregen. Top Service en Vriendelijk!

Goede beschrijving hoe het kurk te gebruiken en alles netjes op tijd geleverd

Kurk niet verder, koop je kurk hier.

Excellente ervaring, behulpzame klantenservice en goede kwaliteit.

Snel geleverd en mooie kwaliteit voor deze prijs we zijn er blij mee.

Super snel geleverd

Verder kan ik niets zeggen ,moet het nog gaan gebruiken

Super snel

Snelle levering en heel mooie product.

Snelle levering, goede kwaliteit en prima service

Binnen de twee dagen werd de kurk op rol geleverd. Goed ingepakt en voorzien van een potje lijm + QR code met handleiding. Zeer tevreden van het resultaat.

Snel geleverd, en goede kwaliteit!

telefonisch prettig geholpen

aflevering coorect en volgens afspraak

De aankoop van verf voor een kurkvloer ging heel gemakkelijk. En snel geleverd. Een pluim verdiend.

Goede service.

Vlotte koop en verzending

Duidelijke omschrijvingen op de website. Snelle verzending. Kwaliteitsvol materiaal, alles naar wens

uitstekend

makkelijk te bestellen en netjes volgens afspraak geleverd

prima afhandeling van de order!

Goede communicatie, weten waar ze het over hebben en goede afhandeling van de order!

Goed, geen 5 sterren omdat ik bij bestelling nergens vond wanneer de bestelling ongeveer geleverd ging worden. Anders verliep alles vlot, perfect zelfs.

Goede spullen

Goede kurk met goed isolatie

Precies zoals beschreven en snelle levering

Supersnel geleverd en zoals beschreven op de site. Bevestigingsmateriaal erbij en heel simpel op te hangen. Heel blij mee!