Alles. Is prima in orde

Prachtig materiaal.

Zorgvuldig ingepakt.

Prima bedrijf.

Vlug besteld, vlug geleverd.

Proefstukken gevelkurk ontvangen

3 proefstukken gevelkurk goed verpakt ontvangen. Info en foto's over het toepassen en aanbrengen van de gevelkurk zou handig zijn. Dit ontbreekt nu op de website.

Bestelling en bevestiging akkoord , levering kan beter

Bestelling en bevestiging akkoord. Levering door DPD later dan toegezegd. Op donderdag besteld, maandag pas geleverd ondanks toezegging dat de levering zaterdag zou plaatsvinden

service ok, leverancier communiceert niet

De kurk was correct ingepakt en werd snel geleverd. De bestelling voldoet ook aan de beschrijving op de website. Ik kon jammer genoeg de status van mijn bestelling niet volgen en werd pas door de leverancier gecontacteerd per telefoon als die bijna voor de deur stond. Dit is erg vervelend aangezien ik niet op de hoogte was van de dag van levering.

Prima. Levereing correct. Zit keurig op de muur

Heel tevreden

Goede kwaliteit & spoedige levering

belofte waargemaakt

Pakket buiten neer gezet, ik kwam wat later thuis en vond het pakket Onze buurt ontvangt meestal elkaars pakket als de besteller niet thuis is. Het is goed gegaan en daar was ik blij mee

Top qua service maar ik zoek een ander product. Een dun velletje dat aan de bovenkant ook lichtklevend is om documenten op te plakken zonder duimspijker of zo.

goede service

Betaling niet via de site gedaan maar rechtstreeks 1 belletje en direct de bevestiging van betaling binnen. Een dag later de bezorging. Prima!

De bestelde rol kurk was snel in huis. Op de muur plakken ging ook goed met de meegeleverde lijm. Enige minpunt was dat ik er van uit ging dat de rol recht(haaks) was afgesneden. Daarom heb ik deze kant tegen het plafond gehouden en vastgeplakt. De snede bleek echter niet haaks waardoor er een kier zit tussen plafond en rol. Het is geen grote kier maar het is toch zonde. Tip is dus om dit te controleren en eventueel zelf nog goed af te snijden.

1m2 alufoam besteld krijg ik 2m2 top service

Netjes op tijd bezorgd. En product is naar verwachting

Zeker een aanrader. Mijn prikborden waren netjes en werken goed. Ook snelle levering

Betrouwbaar

De producten zijn zoals omschreven, alles wat ik bestelde heb ik ontvangen. Ziet er kwalitatief goed uit!

The courier had problems finding my address

I made a purchase early this month to be delivered to Brussels, unfortunately the courier for some reason would not pass by my house with the excuse that "they couldn't find my address". Jacquelien at Kurk24 tried her very best various times to get them to deliver but to no avail, I was subsequently reimbursed in full by Kurk24 for my purchase when it became evident that the courier was not willing to try to deliver the order. It's a shame as I really liked the look of the product, it was the transport company who let us all down. Kurk24 acted professionally and responsibly. Thank you Jacquelien

Prima webwinkel

Leuk stuk prikbord op rol gekocht. Wc fraai mee opgeleukt.

Lijm handig, platen matig

Tevreden met de manier waarop de wandplaten bevestigd kunnen worden, lijm werkt echt goed. Alleen zijn de platen alles behalve recht gesneden! Randjes rafelig etc. Daardoor grote kieren ertussen. Er zaten een platen bij die ander oppervlak hadden. Niet helemaal tevreden met eindresultaat.

Heel snel en keurig verpakt en artikel netjes en helemaal zoals we hadden gehoopt

Zie hierboven

Mooi product

Mooie rol kurk van 6mm aangeschaft. Ziet er goed uit en is makkelijk te verwerken.

Ik heb nog meer nodig voor de 24ste ik laat wel horen

Prima kwaliteit en goede levering. Duidelijk instructie bij/op het product.

kon niet beter

Mijn bestelling werd snel verwerkt, verzonden en afgeleverd. Het product was goed verpakt de inhoud (een wereldkaart annex prikbord op kurk) van goede kwaliteit.

Fijne, grote prikborden

Mooie zeshoekige prikborden. Alleen jammer dat de bijgeleverde dubbelzijdige plakband niet goed werkt. Hij blijft nauwelijks aan het prikbord zitten.

De kurk platen sloten niet mooi aan op elkaar

Eerdere ervaringen waren altijd al goed. De kurkplaten die we deze keer hebben gekregen sluiten op de lange zijde niet mooi op elkaar aan (ook na een aantal dagen acclimatiseren) waardoor er nu spleten zichtbaar zijn. Dit is erg jammer. Direct goed contact gehad met Kurk24 die ons allerlei tips, adviezen en oplossingen aandroegen om ons probleem op te lossen. Zeer netjes behandeld. Wij laten het nu hangen, maar in het vervolg leggen we ze toch eerst even tegen elkaar aan voordat we ze gaan bevestigen. Wellicht dat het toch nog wat langer nodig heeft om te acclimatiseren. Platen zien er wederom prachtig uit.